Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Udostępniono demo Hard Reset

62 postów w tym temacie

Kupili mnie tym demem. Kolejny nieplanowany wydatek :| Premiera za tydzień? Prośba do twórców - chociaż coop, a gdyby było pełnoprawne multi z detmeczami itp to już byłoby pięknie :] Nawet w paczu, miesiąc po premierze. Poproszę :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Liczyłem na ciut więcej... dla porównania odpaliłem sobie jeszcze Quake 1 i 2 (podrasowane z grafiką i sterowaniem by to mnie nie straszyło) i szczerze? Obydwa Quake wciągneły mnie bardziej niż HR... nie mówię, że to zła gra ale jakoś design i klimat do mnie nie trafił. Do tego naprawdę nie mam pojęcia dlaczego gra nie byłaby w stanie pójść na konsolach bo ta grafika mnie nie porywa... dunno czegoś mi brakuje, te same uczucia jak przy Painkilerze mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klimat niezły, intro komiksowe ciekawe. Demko niestety króciutkie, a menu główne do poprawy. Może i fajnie wygląda, ale zasnąć się da podczas ustawiania wszystkich opcji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra mnie kupiła, grafika mi sie bardzo podaba, na moim configu:
MOBO: ASUS SABERTOOTH P67 ; CPU: i7 2600K ; GPU: GIGABYTE HD6950 1GB 870/5000MHz OC ; RAM: Corsair DDR3 8GB(2x4GB) 1866MHz Vengeance CL9
Wszystko na ultra i max opcje. Gra wyglada super!!

Jak dla mnie świetny klimat, trzeba czasem pogłówkować gdyż przy dużej liczbie wrogów trzeba uzyć otoczenia itp... O dziwo byłem w szoku jak mi mój Pan zaczął wybrować ;P nie wiedziałem że jest obsługa pada. Próbowałem przejść nim gre, jednakze w niektórych momentach Pad wymięka pod tak dużym napływem wrogów ;), albo to ja się nim do końca nie umiem posłużyć w fps-ach ;P(co jest bardziej prawdopodobne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2011 o 20:34, moc_elninio napisał:

Gra mnie kupiła, grafika mi sie bardzo podaba, na moim configu:
MOBO: ASUS SABERTOOTH P67 ; CPU: i7 2600K ; GPU: GIGABYTE HD6950 1GB 870/5000MHz OC ;
RAM: Corsair DDR3 8GB(2x4GB) 1866MHz Vengeance CL9
Wszystko na ultra i max opcje. Gra wyglada super!!


Fajnie że masz super kompa. Nie musisz się od razu chwalić. Zdziwiłbym się, gdyby ta gra Ci się nie chciała w ogóle uruchomić, a nie że działa na maks/ultra.

Właśnie pobieram demo. Painkiller mi się podobał, więc mam nadzieję że ta gra mi również przypadnie do gustu. Zapowiada się stary dobry shooter.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2011 o 20:34, moc_elninio napisał:

jak mi mój Pan zaczął wybrować


Mhm...

A co do demka - pobieram, zobaczę. Tęsknię za staroszkolnymi shooterami, liczyłem na Duke`a mocno, zobaczymy jak będzie tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż.Gra naprawdę fajna.Typowy stary dobry shooter gdzie można na pałe strzelać do robotów czy potworów.Kucze tak jak kolega miałem nic nie kupować we wrześniu a w piątek będzie czekało w salonie EK dead island i jeszcze doszedł hard reset.Ehhh;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować poprzedniego posta więc wypowiem się tutaj. W demko pograłem i niestety mam mieszane uczucia. Może najpierw to co dobre.

+ gra trzyma klimat. Jest po prostu fajny. Jak ktoś lubi tego typu tematy to będzie zadowolony.
+ bardzo ładna oprawa graficzna
+ bardzo fajne efekty
+ nie nudzi, gra się przyjemnie
+ sensowny poziom trudności. To mi się podoba
+ o wiele bardziej przypadło mi do gustu jak bulletstorm o dziwo
+ ciekawy numer z broniami i modyfikacjami...

- ale niestety niedopracowany. Kupując upgrade z do broni energetycznej nie wiedziałem co mam aktualnie aktywne. Ot świecąca kulka troszkę mniejsza i tyle.
- jest tylko 2 bronie i modyfikacje. Problem w tym że o ile z karabinu zrobimy shotgun o tyle różnił się będzie on tylko celownikiem i paroma detalami. Liczyłem na coś więcej. Przy broni energetycznej to ja w ogóle nie wiem z czego aktualnie strzelam dopóki rzeczywiście nie wystrzelę. Akurat ze strzelbą załapałem po okrągłym celowniczku
- dynamiczna muzyka w trakcie walki to sprawdzony i dobry pomysł. Kochałem to rozwiązanie np w Quake II. Tutaj niestety jakoś tak dziwnie. Muzyka zaskakuje późno i szybko jest ucinana a w trakcie walki tak jej za bardzo nie słychać na domyślnych ustawieniach
- nie wiem kto rozmieszczał "sekrety". Są STRASZNIE oczywiste. Ale z drugiej strony spędziłem tyle czasu z Duke Nukem 3D (który jest nimi najeżony) że może to tylko ja.
- menu jest WNERWIAJĄCE. Animacja jest strasznie długa (ale za to bardzo ładna co jednak nie naprawia problemu). Sugestia - możliwość jej wyłączenia. Obecnie jedyne sensowne rozwiązanie to uruchomienie gdy (new game) a następnie ustawienie tego z menu w grze gdzie tych animacji nie ma.

Ogólnie grę oceniam pozytywnie. Pomysł z broniami chybiony albo po prostu nowy i przeze mnie nie doceniony. Menu można przeboleć (i widzimy je przez chwilę tylko). Cała reszta bardzo przyjemna. Warto kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.09.2011 o 22:17, dariuszp napisał:

- ale niestety niedopracowany. Kupując upgrade z do broni energetycznej nie wiedziałem co mam aktualnie aktywne. Ot świecąca kulka troszkę mniejsza i tyle.

W lewym dolnym rogu znajdują się oznaczenia poszczególnych modyfikacji, np. symbol uziemienia oznacza w broni energetycznej "strzelanie" łukiem elektrycznym.

Dnia 07.09.2011 o 22:17, dariuszp napisał:

Przy broni energetycznej to ja w ogóle nie wiem z czego aktualnie strzelam dopóki rzeczywiście nie wystrzelę. Akurat ze strzelbą załapałem po okrągłym celowniczku

Jak wyżej. Każdy tryb ma swoje oznaczenie.

Dnia 07.09.2011 o 22:17, dariuszp napisał:

Ogólnie grę oceniam pozytywnie. Pomysł z broniami chybiony (...)

Mi się podoba.

Dnia 07.09.2011 o 22:17, dariuszp napisał:

(...) albo po prostu nowy i przeze mnie nie doceniony.

Otóż to :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest zła, myślałem, że będzie dużo gorsza. Jednak chyba poczekam, aż spadnie do tańszej serii. Jednak Painkiller dalej pozostanie dla mnie ideałem w kwestii tego typu gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już pobieram. Trzeba wspierać naszych mimo, że obecnie FPSami jestem znudzony bo grałem głownie w gry tego gatunku przez ostatnie kilka miesięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować