Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls w złocie

16 postów w tym temacie

> Dla tych co kupili wcześniej niespodzianka - black phantom z niecałym 150lvl który kosi

Dnia 22.09.2011 o 13:47, SpecShadow napisał:

wszystkich grających :]


Czytałem ;-) Ponoć to sami twórcy pozwolili sobie na taki "żarcik" ;-). O ile jesteś zalogowany do sieci, możesz zostać "killnięty" przez samych deweloperów ;-)

Anyway - sam żarcik przedni, a przy okazji darmowa reklama :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To będzie gra zupełnie idąca pod prąd rynku.

Ludzie mają mało czasu na granie - DS wymaga zaś setek godzin
Ludzie chcą zmiennych doznań - DS będziesz 100 razy zabity przez tego samego w tym samym miejscu
Ludzie chcą grać z doskoku - DS checkpoint co godzinę grania :-)
Ludzie chcą luzu- DS zagwarantuje ci drgawki nerwicowe
Ludzie szanują pady bo drogie - przy DS będą latać po ścianach i odbijać się od podłóg
Ludzie lubią gry łatwe i przyjemne - DS sprawi że jeszcze bardziej takie polubią
Ludzie lubią komerchę- DS nie ma jej prawie wcale

Ja sam boję się kupić tą grę, gdyż po 10 śmierci w tym samym momencie nerwów dostaję :-)
Do dziś mam za złe God Of War planszy z kręcącymi się ostrzami nad przepaścią lub pchaniem skrzyni przy ostrzach z podłogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie, a ja właśnie czekam na Demon Souls :). Zobaczymy z czym to się je. Zobaczymy czy potrafię wciąż grać w hardkorowe gry tak jak przed laty, czy się poddam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 14:38, thiefi napisał:

Do dziś mam za złe God Of War planszy z kręcącymi się ostrzami nad przepaścią lub pchaniem
skrzyni przy ostrzach z podłogi.


Te momenty w GOW były po prostu debilne, za to w Demons Souls (i zapewne Dark Souls) nie ginie się przez to, że ktoś głupio zaprojektował, tylko przez to, że coś źle zrobiłeś. W tym właśnie tkwi największa frajda :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 14:38, thiefi napisał:

To będzie gra zupełnie idąca pod prąd rynku.

Ludzie mają mało czasu na granie - DS wymaga zaś setek godzin
Ludzie chcą zmiennych doznań - DS będziesz 100 razy zabity przez tego samego w tym samym
miejscu
Ludzie chcą grać z doskoku - DS checkpoint co godzinę grania :-)
Ludzie chcą luzu- DS zagwarantuje ci drgawki nerwicowe
Ludzie szanują pady bo drogie - przy DS będą latać po ścianach i odbijać się od podłóg
Ludzie lubią gry łatwe i przyjemne - DS sprawi że jeszcze bardziej takie polubią
Ludzie lubią komerchę- DS nie ma jej prawie wcale

Ja sam boję się kupić tą grę, gdyż po 10 śmierci w tym samym momencie nerwów dostaję
:-)
Do dziś mam za złe God Of War planszy z kręcącymi się ostrzami nad przepaścią lub pchaniem
skrzyni przy ostrzach z podłogi.


Tu się nie zgodę z Tobą. Nie każdy "ludź" jest taki jak Ty. A może ginąc setny raz przez tego samego nadal mam ochotę levelować postać by po zwycięstwie nad takim twardzielem mieć satysfakcję i ochotę na więcej ? A może ja nie lubię komerchy ?
Jeśli co do GoW to to co wymieniłeś nie sprawiło mi problemu.
Myślę, że fajniej jest wydać 2 setki za coś z czego pożytku mamy na kilkaset godzin niż 2 setki na grę, która jest krótka choć też fajna. Twórcy DS i DS mają gdzieś komerchę a jako nieliczni dbają o nabywców i fanów (podobno checkpoint''y czyli ogniska dodali na końcu by ułatwić trochę życie hehe ;D).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 14:38, thiefi napisał:

Ludzie lubią komerchę- DS nie ma jej prawie wcale

Wyjaśnij, co według ciebie znaczy pojęcie "komercha". Bo według mnie Dark Souls jest dość komercyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Demon Souls sobie zostawiłem w kolekcji gier, jedna z gier, która powoduje drgawki nerwicowe i zarazem najlepszy rpg w jaki grałem w 2010 roku;)(USA wer.). Dark Souls sobie kupie po premierze...oczekuje jedynie większej otwartości świata i tego, że w połowie tłuczenia danego etapu nie zawita do mnie black phantom...w zasadzie to zdarzało mi sie kilkukrotnie odpierać ataki tych grzeszników podczas 1 etapu;) (głównie 5,2). Oczywiście multi musi być z black jak i white;). Jeśli dają bossa typu penetrator to niejeden pad zginie śmiercią tragiczną(solowanie tego boss to nie lada wezwanie). Szykuje nam się październik pełen emocji:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2011 o 19:19, Sejo1 napisał:

No Demon Souls sobie zostawiłem w kolekcji gier, jedna z gier, która powoduje drgawki
nerwicowe i zarazem najlepszy rpg w jaki grałem w 2010 roku;)(USA wer.). Dark Souls sobie
kupie po premierze...oczekuje jedynie większej otwartości świata i tego, że w połowie
tłuczenia danego etapu nie zawita do mnie black phantom...w zasadzie to zdarzało mi sie
kilkukrotnie odpierać ataki tych grzeszników podczas 1 etapu;) (głównie 5,2). Oczywiście
multi musi być z black jak i white;). Jeśli dają bossa typu penetrator to niejeden pad
zginie śmiercią tragiczną(solowanie tego boss to nie lada wezwanie). Szykuje nam się
październik pełen emocji:).


Jeśli o otwartość świata chodzi to wczoraj czytałem, że twórcy zachwalali się iż "to jak daleko sięgnie wzrok tam będzie można się udać" więc chyba będzie można wszędzie dotrzeć. Podobno też nie będą to puste miejsca - w niektórych natknąć się mamy na wroga a w niektórych jakiś skarb się znajdzie hehe ;D Oby nie kłamali
P.S. świat tak otwarty, że jest w nim nawet gęsty las (był on pokazany na screenach w sumie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówione, czekam.

Demons souls jest wspaniałą grą - grą która wymaga czegoś od gracza. Dark Souls ma być jeszcze bardziej hardkorowe. By się przygotować :D wszamałem sobie jeszcze raz całe Demons Souls , będe miał porównanie poziomu trudności na świeżo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować