Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

Filmikami z PC Games Hardware możesz sobie podetrzeć tyłek, bo są falszywe jak diabli.

Tutaj kolejny ich filmik ustawień niby ultra
https://www.youtube.com/watch?v=oBas4pnkg2U najlepszy moment 0:59 do 1:25

VS
https://www.youtube.com/watch?v=hv0gJ8DpUd0 i tutaj totalna masakra PCGH bo scenka z powyższego zaczyna się od 4:05 i różnica jest kolosalna

Więc dobrze że CDPR zdjęło to cholerne porównanie. A co do downgrade to i tak W3 lepiej wyszedł niż FC3, AC:U, ACM, The Club, Watch Dogs itp. itd,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.05.2015 o 20:08, EylembertTigg napisał:

Wiedźmin w 4k w ustawieniach ultra.


I ciągle brzydka. Serio, całe szczęście, że nie będę w to grał dla grafiki bo bym się okrutnie oszukał. Jak dla mnie gorzej niż dwójka na ultra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numenpl
Spoko, tylko z tym "tyłkiem" trochę przegiąłeś. Ktoś inny mógł by się obrazić ;)

Evertsen_Dante
A dla mnie grafika jest gites, chociaż fakt ja też nie będę w to grał dla grafiki, natomiast dla historii jak najbardziej. Zresztą po pewnym czasie na większość detali i tak nie zwraca się uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My tu gadu gadu panie i panowie a ja chciałbym pana administratora zapytać w co pan zagra w tym roku a nie wspomne o Wiesławie 3 i chce pozdroić jeszcze raz pana administratora i życze mu 100 lat ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2015 o 19:42, Isildur napisał:

To zazdrość czy co? Nie oceniaj i nie wróż komuś jak będzie postrzegany gdy założy ów
łańcuch... Każdy ma prawo nosić to co lubi i w czym czuje się dobrze a co myśli reszta
ludzi to jest nie ważne, a Ty nie masz prawa nikogo obrażać, że ma taką chęć...

Pozdrawiam.

Żadna zazdrość, bo ja też zamówiłem EK. Co do oceniania... Nie uważasz, że taki łańcuch będzie wyglądał trochę nie na miejscu? Na zloty owszem, się nada. Ale nie na ulicę. Na pewno przukyje uwagę, ale chyba nie taką o jakiej myśli. Ale jak napisałeś. Jego wola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co do downgrade to i tak W3 lepiej

Dnia 16.05.2015 o 20:27, Numenpl napisał:

wyszedł niż FC3, AC:U, ACM, The Club, Watch Dogs itp. itd,


AC Unity ma lepszą kolorystykę, oświetlenie i tekstury, oraz szczegółowość budynków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2015 o 21:44, Kalafior12 napisał:

My tu gadu gadu panie i panowie a ja chciałbym pana administratora zapytać w co pan
zagra w tym roku a nie wspomne o Wiesławie 3 i chce pozdroić jeszcze raz pana administratora
i życze mu 100 lat ;P


Nie lubię trollowania, ale widać nie ucieknę od tego... Ostrzeżenie za spam i offtop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, CDP RED zaczyna się trochę miotać:

" Na oficjalnym forum dyskusyjnym serii Wiedźmin, studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera – projektanta questów w Wiedźminie 3: Dziki Gon – potwierdziło, że tekstury wykorzystywane w premierowej wersji trzeciego Wiedźmina to dokładnie te same assety, których używały buildy w gameplayach z 2013 roku. Wrażenie, że miał miejsce tzw. downgrade graficzny, ma być spowodowane usunięciem filtru wyostrzającego, rzekomo męczącego wzrok przy dłuższych sesjach z grą, choć poprawiającego walory wizualne screenshotów czy gameplayów. Co ciekawe, gracze pecetowi otrzymają możliwość przywrócenia go do gry za pomocą zestawu narzędzi REDKit, które ukażą się w bliżej nieokreślonej przyszłości po wtorkowej premierze "

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91869

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naważyli piwa i teraz nie wiedzą jak je wypić. Czekam na te graficzne bajery z REDKita. Ciekawe w jakiej formie ktoś je wyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, CDP RED strzelił sobie parę razy w stopę i w kolano.
Ono przez te dwa lata nie reklamowali W3 poprzez zachwalanie fabuły, dialogów, czy postaci ( bo o tym, że te elementy gry będą na najwyższym poziomie wiedział już każdy, kto grał w jedynkę i w dwójkę ), tylko za pomocą wyśmienitej oprawy graficznej. Pierwotnie, gra miała się ukazać w październiku 2014 roku, ale w sierpniu 2014 okazało się, ze na konsolach " nowej generacji " gra zalicza spadki do 16 kl / s i już wiadomo, skąd wzięły się te dwa opóźnienia premiery: trzeba było po prostu ciąć ile się da, żeby gra była w ogóle grywalna na konsolach.
Widzę w tym rękę Microsoftu, który też strzelił sobie w stopę, gdyż zapomniał, że obok XONE ma jeszcze PC ty, którym chce poświęcić nawet część E3, a tymczasem zgodził się na to, żeby PC towcy dostali produkt gorszej jakości, niż to wcześniej zapowiedziano.
Jeszcze raz: gdyby CDP RED nie reklamował W3 za pomocą oprawy graficznej, gdyby od razu przyznał, że gameplay z sierpnia 2014 to nie jest faktyczny wygląd gry, tylko " filmik promujący na silniku gry ", jak piszą teraz ich obrońcy, nie byłoby takiego hype i nie byłoby teraz tak dużych oczekiwań i takiej wtopy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2015 o 13:19, lis_23 napisał:

Moim zdaniem, CDP RED strzelił sobie parę razy w stopę i w kolano.
Ono przez te dwa lata nie reklamowali W3 poprzez zachwalanie fabuły, dialogów, czy postaci
( bo o tym, że te elementy gry będą na najwyższym poziomie wiedział już każdy, kto grał
w jedynkę i w dwójkę ), tylko za pomocą wyśmienitej oprawy graficznej.

Tylko w pierwszym trailerze. W każdym kolejnym gra wyglądała już inaczej. Kto śledził informacje ten wiedział, że gra będzie wyglądać gorzej niż na oryginalnym pokazie.

Dnia 17.05.2015 o 13:19, lis_23 napisał:

Pierwotnie, gra
miała się ukazać w październiku 2014 roku, ale w sierpniu 2014 okazało się, ze na konsolach
" nowej generacji " gra zalicza spadki do 16 kl / s i już wiadomo, skąd wzięły się te
dwa opóźnienia premiery: trzeba było po prostu ciąć ile się da, żeby gra była w ogóle
grywalna na konsolach.

Źródło o tych 16 FPS?

Dnia 17.05.2015 o 13:19, lis_23 napisał:

Widzę w tym rękę Microsoftu, który też strzelił sobie w stopę, gdyż zapomniał, że obok
XONE ma jeszcze PC ty, którym chce poświęcić nawet część E3, a tymczasem zgodził się
na to, żeby PC towcy dostali produkt gorszej jakości, niż to wcześniej zapowiedziano.

Ile razy trzeba to powtarzać? Microsoft nie ma żadnego interesu w grach na PC. Żadnego. Nie mają z gier na tę platformę ani centa - z Xboksa mają.
I nie, Microsoft nie płaci developerom, by ograniczali inne wersje. To samo Sony. Ograniczenia występują samoistnie - bo trzeba grę dostosować do innych platform czy słabszych konfiguracji PCtowych, bo nie wszystko dobrze się skaluje.

Dnia 17.05.2015 o 13:19, lis_23 napisał:

Jeszcze raz: gdyby CDP RED nie reklamował W3 za pomocą oprawy graficznej, gdyby od razu
przyznał, że gameplay z sierpnia 2014 to nie jest faktyczny wygląd gry, tylko " filmik
promujący na silniku gry ", jak piszą teraz ich obrońcy, nie byłoby takiego hype i nie
byłoby teraz tak dużych oczekiwań i takiej wtopy.

Może po prostu... trzeba być realistą i wiedzieć, co jest możliwe do osiągnięcia a co nie? Zobaczyć inne przypadki, które kończyły się tak samo a na przestrzeni 30 lat w grach było ich od groma? Być sceptycznym? Czekać do premiery?

EDIT. Swoją drogą, ciekaw jestem, jak to jest, że moderatorzy nie reagują tutaj na dyskusje o pogorszeniu grafiki w Wiedźminie (a to przecież offtop), ale dyskusję o platformach mobilnych w temacie o programowaniu zabili, bo przecież offtop (mimo że platformy są nierozerwalnie związane z programowaniem). Podwójne standardy -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież te kilka dropów to nie jest nic wielkiego o.O Bywały gry AAA, które w ogóle nie dobijały 30 a ta gra większą część czasu spędza właśnie w tych okolicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprawa graficzna czyli tzw. downgrade to najmniejszy problem tej gry.

Najgorsze jest to że AI przeciwników stoi podobno na bardzo niskim poziomie. A zmiana poziomu trudności podnosi jedynie obrażenia i zmniejsza naszą żywotność. Problemy ze znalezieniem ścieżek wrogów to tu chleb powszedni itp. Kolejną rzeczą jest szumnie zapowiadany otwarty świat. Widzisz tą górę lub wielkie drzewo w oddali i chcesz do niego podejść? Zapomnij. Od razu włączy Ci się mapa. Na początku mówiono o jednym dużym świecie teraz mamy podzielony na sektory czyli większe mapy. Niby już o tym wspominano w wywiadach, ale jednak niesmak pozostaje. Mapę miało się przejechać w galopie na koniu z jednego krańca na drugi w 30 min tymczasem mamy góra 12 min. CDRP plącze się w zeznaniach i serwował nam jak do tej pory marketingową paplaninę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2015 o 13:37, Henrar napisał:

Przecież te kilka dropów to nie jest nic wielkiego o.O Bywały gry AAA, które w ogóle
nie dobijały 30 a ta gra większą część czasu spędza właśnie w tych okolicach.


Podczas walki na bagnach są spadki poniżej 20 kl / s ale ok, skoro jest tak dobrze ( bo rzeczywiście, przez większość czasu jest 30 kl / s ) to po co te cięcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pytanie do CDPR a nie do mnie. W rzeczywistości widziałem wiele gier AAA, które mają gorszy framerate od Wiedźmina i znacznie więcej problemów w postaci doczytywania obiektów w locie od tej gry i jakoś wielkiego rabanu o to nie było (ot, żeby daleko nie szukać, dosłownie wszystkie części Assassin''s Creed poza Black Flag na PS4. WSZYSTKIE). Może uznali, że nie są tymi 16 FPSami w niektórych przypadkach zadowoleni i uznali, że potrzebna jest dalsza optymalizacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się