Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

W końcu ktoś z moją kartą :D
Ucieszyłeś mnie tym, że gra działa tak dobrze na 770. Mam również taki sam procesor (tylko bez K) i tu jest moje pytanie- zrobi to dużą różnicę? Czy Wiedźmin nie wymaga lepszego procesora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 19:42, Ichvander napisał:

A to Ci nie pomoge, wybralem inna sciezke ;) a wiedzminski zmysl, czy jak to sie tam
nazywa, nie pokazuje nic?

Pokazuje tylko że mam się tam dostać (takie białe drzwi) Zaraz się wkurzę i wczytam sejwa przed zabiciem bandytów i pójdę inną drogą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raz w jednej jaskini, ja po prostu zaczalem naciskac spacje jak glupi i jakos udalo mu sie wskoczyc tam gdzie mial. Inna opcja- sprobuj rozjasnic ekran ;) moze cos zauwazysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 19:39, cubbek napisał:

> A w którym momencie zaczęła Wam sięwieszać gra?? bo mnie freezy zaczęły występować
po
> ubiciu gryfa...
Wczoraj miałem ten sam problem. W losowych momentach w ekwipunku czy podczas cut-scenki
gra potrafiła się zawiesić - słychać było dźwięk, brak obrazu.
Trochę poszperałem i mi zmiana ustawień pomogła: pełny ekran bez ramek + wyłączenie V-Sync
+ ustawienie liczby klatek na "nieograniczone". W dniu dzisiejszym nie miałem ani jednego
zaskakującego freeza (ale i tak, z przyzwyczajenia, co 5 kroków duszę F5 :D)


wczoraj grałem ok 2h i nie miałem żdanych freezów. Dziś grałem jakieś 1,5h i też bez freezów... dopiero jak ubiłem gryfa zaczęły się freezy, wcześniej zwiedzałem mapę i nic... problem pojawił się po zabiciu gryfa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno a czas edycji niestety minal. Sprawdz czy gdzies nie leza beczki/kraty/galezie itp. Gra nie zawsze pokazuje, ze dana przeszkode mozna zniszczyc uzywajac Aard. Sam sie o tym przekonalem w tym samym zadaniu, ale w dalszym etapie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 18:48, pawbuk napisał:

Mam tak samo. Co więcej, ostatnią grą, z która tak często mi się zawieszała był Morrowind...13
lat temu :D Naprawdę, to jest jakaś tragedia. Dokładnie przed chwilą znów gra mi się
zawiesiła, po raz kolejny w ekwipunku...

Spróbuj pomajstrować przy configu, bo możliwe, że gra staje się mało stabilna przy niektórych z tych wartości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 20:08, Arczir2d2 napisał:

wczoraj grałem ok 2h i nie miałem żdanych freezów. Dziś grałem jakieś 1,5h i też bez
freezów... dopiero jak ubiłem gryfa zaczęły się freezy, wcześniej zwiedzałem mapę i nic...
problem pojawił się po zabiciu gryfa

Zwiechy w tej grze to - zdaje się - normalka. Mi notorycznie wywala grę po wejściu w ekwipunek, albo ni stąd ni zowad w trakcie gry, choć to już sporadycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 18:18, Kraju napisał:

> Jak sie zmienia brody i fryzury? :P

U balwierza, ale takowego jeszcze w Nowym Sadzie nie spotkałem (a bródka już ładnie urosła
mojemu Geraltowi). :D


Pojechalem az do Oxenfurtu by sie odpicowac :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 20:32, Aurelinus napisał:

Zwiechy w tej grze to - zdaje się - normalka. Mi notorycznie wywala grę po wejściu w
ekwipunek, albo ni stąd ni zowad w trakcie gry, choć to już sporadycznie.

Tak jak pisałem wyżej. Spróbuj: pełny ekran bez ramek + wyłączenie V-Sync + ustawienie liczby klatek na "nieograniczone".
Mi pomogło. Przynajmniej na razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 20:13, Henrar napisał:

Spróbuj pomajstrować przy configu, bo możliwe, że gra staje się mało stabilna przy niektórych
z tych wartości.


To nie to - w tej chwili gram tylko ze SweetFX, wcześniej na zwykłych ustawieniach i tak samo w losowych momentach się zacina. Raz spokojnie sobie przez godzinę pogram, potem 2 razy mi się zatnie w ciągu 10 minut. Może to te nowe sterowniki od Nvidii?

@Kraju
Skończyło się tym, że teraz unikam walki jak tylko mogę. Jest wkurzająca, za potwory expa nie dostajemy, a i znajdźki są słabe :D Pokonanie jednego, nawet mocnego przeciwnika, jest łatwe, a grupy o wiele za silne. Wróciłem do gothicowego stylu, czyli wywabiania pojedynczych sztuk. Sztuczna inteligencja przeciwnikow to jakaś kpina - bandyci nie schodzą nawet po drabinach, a jak tylko na trochę się oddalę, to zaczynają mnie olewać...
Zastanawiam się czy nie poczekać na patche :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 20:40, pawbuk napisał:

Wróciłem do gothicowego stylu, czyli wywabiania
pojedynczych sztuk. Sztuczna inteligencja przeciwnikow to jakaś kpina - bandyci nie schodzą
nawet po drabinach, a jak tylko na trochę się oddalę, to zaczynają mnie olewać...
Zastanawiam się czy nie poczekać na patche :D


Momentami ciężko się wywabia potwory, bo np. utopce bardzo trzymają się swojego niewielkiego "rejonu działań" i jak odbiegniemy za bardzo to potwór wraca szybko "do siebie". Trupojady tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazł ktoś jakiegoś balwierza?

Spoiler

Nie licząc tego, który nas golił przed audiencją :P



Mam to dlc z brodami, ale nie mam pojęcia gdzie je zmienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślicie że będą jeszcze patche optymalizujące? U mnie na średnich ledwo wyciąga 25 fpsów, a przesunięcie na najniższe prawie nic nie pomaga... Grać się co prawda da bo to jest w miarę stabilne 25-30 fps(na najniższych), ale dla mnie granica płynności to 30 fps a wszystko co jest poniżej już mi przeszkadza. Wiedźmin 2 działał mi na prawie najwyższych(bez kilku najbardziej jedzących fpsy opcji) w 35-40, a przecież w trójce nie ma aż tak ogromnego skoku graficznego. Pewnie to przez otwarty świat ale i tak jestem zawiedziony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 20:57, Makowiec napisał:

Pewnie to przez otwarty świat ale i tak jestem zawiedziony.


Zdradź nam tajemnicę, jaki sprzęt posiadasz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lapka lenovo y580. Wiem że 660M to znacznie poniżej minimalnych, ale ja gram w rozdzielczości 1366x768, więc myślałem że pozwoli mi jednak na minimalnych pograć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Velen. Za mną Biały Sad i Wyzima, a moja odczucia odnośnie gry są na razie bardzo mieszane, ze wskazaniem na negatywne. Odnoszę również wrażenie, że tylko w Wiedźminie 1 udało się tak naprawdę uchwycić twórcom ten unikalny klimat.

- system walki: nieszczególnie udany, twórcy mogliby się jednak wzorować na Batmanie, bo tam - podobnie jak we wspomnianym Śródziemiu - potyczki sprawiały autentyczną frajdę. Można nieco sobie powetować tę stratę, jeśli dobrze opanuje się system "odskoków", a nie "turlania się". Starcia wyglądają podówczas ciekawiej i są bardziej dynamiczne. Sterowanie Geraltem poza walką też pozostawia trochę do życzenia
- "klimat": dostrzegam ogromną dysproporcję między zadaniami głównymi, opatrzonymi szeregiem cutscenek i efektów, a tymi pobocznymi czy pytajnikami na mapie. Z ujęciem dla tych drugich. Mieszkańcy właśnie odwiedzanej wsi bajdurzą o jakichś problemach, potworach, nawiedzonych studniach, a po kilku godzinach, kiedy wiedźmin tymi problemami się zajął... mieszkańcy sadyby dalej odpalają te same dialogi, te same "śpiewki". Świat nie reaguje na poczynania Geralta, a szkoda. Godzi to w klimat gry
- znaki zapytania na mapie regionu: absolutnie fatalny pomysł. Nie dość, że są to zwyczajne "zapychacze", to jeszcze zniechęcają do eksplorowania świata. Biega się od pytajnika do pytajnika na zasadzie dziecinnej igraszki w łączenie kropek na kartce. A tam, gdzie pytajnika nie ma, nie trzeba biegać. Bo wiadomo, że niczego ciekawego się tam nie znajdzie. Fatalny pomysł
- "loot": równie nieciekawy, co system walki. Wiadomo przecież, że na wyposażeniu każdego rolnika obowiązkowo znajdują się grabie, pług, naczynia, a także stos bryłek dwimerytu, nieco mahakamskiej stali oraz ingredienty piątego elementu, upchniętego gdzieś pod zlewem w gospodarstwie
- niekiedy dialogi wypadają drętwo, pewnie przez te nienaturalnie długi pauzy między wypowiadanymi kwestiami
- szereg niuansów wyżej przez co poniektórych opisanych, jak np. ta alchemia i "odradzanie" się mikstur

Z tych ciekawych rzeczy:

- muzyka (choć ta z części pierwszej i tak była bardziej nastrojowa)
- grafika jest ładna. Aczkolwiek momentami zbyt "pastelowa", gdy patrzy się na krajobrazy (rzecz gustu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 20:39, cubbek napisał:

> Zwiechy w tej grze to - zdaje się - normalka. Mi notorycznie wywala grę po wejściu
w
> ekwipunek, albo ni stąd ni zowad w trakcie gry, choć to już sporadycznie.
Tak jak pisałem wyżej. Spróbuj: pełny ekran bez ramek + wyłączenie V-Sync + ustawienie
liczby klatek na "nieograniczone".
Mi pomogło. Przynajmniej na razie.

Jakbym nie miał tak ustawione ^^.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 21:01, Makowiec napisał:

Lapka lenovo y580. Wiem że 660M to znacznie poniżej minimalnych, ale ja gram w rozdzielczości
1366x768, więc myślałem że pozwoli mi jednak na minimalnych pograć.


Na patche optymalizujące bym nie liczył, co najwyżej będą to małe poprawki. Na pewno nie włączaj niczego w postprocesach, a w grafice zmniejsz na minimalne liczebność postaci tła, cienie, obie opcje odpowiadające za trawę oraz wodę, bo te opcje wykorzystują najwięcej zasobów karty. Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, jeżeli wcześniej tego nie zrobiłeś. Może w tle masz coś włączone, przez co gra gorzej chodzi?

Satruss
W Oxenfurcie jest jeden.

pawbuk
Też zacząłem unikać walki. W Białym Sadzie jest niedźwiedź na 6 poziomie (gram na przedostatnim poziomie trudności) i nie miałem żadnych problemów z pokonaniem go. Wystarczyło spamować igni oraz uniki. Chyba nie na tym to ma polegać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2015 o 21:09, Kraju napisał:

Też zacząłem unikać walki. W Białym Sadzie jest niedźwiedź na 6 poziomie (gram na przedostatnim
poziomie trudności) i nie miałem żadnych problemów z pokonaniem go. Wystarczyło spamować
igni oraz uniki. Chyba nie na tym to ma polegać.


Ja tego niedźwiadka pokonałem konno - było znacznie łatwiej niż na piechotę :D Po 4 ciosach padł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dodał:

- gólnie słabe animacje z mnóstwem błędów, brakiem klatek i - mimo wszystko - brzydotę. Triss wygląda dużo gorzej niż w 2.ce, jak na pseuo-fotorealistyczną grafikę to te czerwone włosy wyglądają już tandetnie, może warto by pokazać komuś zdjęcia jak wygląda rudzielec ^^
- wywracanie ślepi/zezowanie (albo ogólnie niedostosowanie mimiki do sytuacji),
- angielski lip-sync i drewniany voiceover kopią klimat jak tylko mogą. Chyba jedynie Ciri i Triss podoba mi się jako dobrany głos, reszta - słabiutko,
- system lootu, leci pełno badziewia bez kontekstu, wszystko jest takie same
na plus:
- możliwość poszwendania się, zabitą przez wesołe pytajniki :)
- niezła fabuła, ale męczące granie tych wszystkich bezcelowych questów pobocznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się