Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

Jeszcze

Spoiler

Keiry

brakło, żeby był komplet. : <
Spoiler

Tak, wiem że uciekła z Lambertem.


A po takim evencie można z czystym sumieniem iść do
Spoiler

burdelu

albo na
Spoiler

kolację z Sashą.

:3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 17:40, leven napisał:

No mam pobrane DLC, ale ja niczego w grze nie zmieniałem.
Sama musiała się tak ubrać XD


Naprawdę nie czaisz że można w grze wyłączyć alternatywny strój Yennefer. A gdzie w menu to Ci specjalnie nie podam abyś sobie sam poszukał. Widzę że obrodziło graczami którzy nie ogarniają tej gry. Jak nie ogarniają mechaniki to nie ogarniają nawet DLC w grze. OMG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytanka:
Ściągnąłem DLCki na PS4. Gdzie znajdę chocby ten zestaw zbroji? Gra odsyła mnie do samouczka, gdzie nie ma żadnej wzmianki o tym.

Glify do znaków - jak je wykorzystać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 19:42, sylwasss napisał:

Widzę że obrodziło graczami którzy
nie ogarniają tej gry.

I jednym marudą. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.06.2015 o 19:42, sylwasss napisał:

Naprawdę nie czaisz że można w grze wyłączyć alternatywny strój Yennefer. A gdzie w menu
to Ci specjalnie nie podam abyś sobie sam poszukał. Widzę że obrodziło graczami którzy
nie ogarniają tej gry. Jak nie ogarniają mechaniki to nie ogarniają nawet DLC w grze.
OMG.

Jejku, wyluzuj. W niektórych grach DLC nie włączają się automatycznie, przecież leven nie robi z tego powodu afery. Poluzowanie kołka wychodzi na dobre, polecam. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 19:44, Kirabaxior napisał:

Glify do znaków - jak je wykorzystać?

Musisz mieć gniazdo w przedmiocie (nie mieczu) i tam go włożyć (samodzielnie, nie potrzebujesz kowala).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 19:44, Kirabaxior napisał:

Ściągnąłem DLCki na PS4. Gdzie znajdę chocby ten zestaw zbroji? Gra odsyła mnie do samouczka,
gdzie nie ma żadnej wzmianki o tym.


Temerski u kupca we wsi w Białym Sadzie. Nilfgaardzki u kupca (nie kowala) we Wrońcach (tam gdzie urzęduje Krwawy Baron).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 19:36, Kadaj napisał:

Jeszcze

Spoiler

Keiry

brakło, żeby był komplet. : <
Spoiler

Tak, wiem że uciekła z Lambertem.


A po takim evencie można z czystym sumieniem iść do
Spoiler

burdelu

albo na
Spoiler

kolację
z Sashą.

:3


Hehehe :D A powiem Ci, że Sashy nie spotkałem. Jakoś musiałem pominąć to zadanie.

W każdym razie, wiadomo coś na temat New Game Plus czy czymś podobnym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 20:07, Snafu napisał:

Hehehe :D A powiem Ci, że Sashy nie spotkałem. Jakoś musiałem pominąć to zadanie.

To ta od

Spoiler

turnieju gwinta

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 20:11, Kadaj napisał:

> Hehehe :D A powiem Ci, że Sashy nie spotkałem. Jakoś musiałem pominąć to zadanie.

To ta od

Spoiler

turnieju gwinta

.


No właśnie! Więc dlatego moje drogi się z nią nie skrzyżowały. Gwinta sobie darowałem, ale widzę że przy następnym podejściu będzie warto się nim zainteresować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W końcu został udostepniony changelog po polsku z nowego patcha 1.05/1.04:

Wyłączono nieskończone odradzanie się niektórych utopców (poprawka exploita).

Poprawiono dystrybucję punktów doświadczenia otrzymanych po ukończeniu zadania poniżej poziomu bohatera.

Kupcy będą od teraz oferować więcej rodzajów broni.

Zmieniono ceny map, które mogą być nabyte u kupców.

Uproszczono schematy tworzenia przedmiotów.

Gracze nie będą mieć już możliwości kupowania muszli, aby sprzedawać perły za wyższą cenę (poprawka exploita).

Zwiększono różnorodność przedmiotów do znalezienia podczas eksploracji gry.

Zwiększono różnorodność przedmiotów dostępnych w sklepach.

Sklepy będą od teraz oferować broń na lub ponad poziomem
gracza.

Nieznacznie zmniejszono ilość złota możliwą do znalezienia w skrzyniach i po pokonaniu potworów.

Wprowadza Bydlęce Siły Zbrojne.

Gracze będą odtąd mogli ulepszać swoje kamienie runiczne.

Zmniejszono częstotliwość pojawiania się niektórych grup NPC.

Geralt nie będzie już mieć możliwości zapalenia świeczek nieopodal skrzyń lub innych interaktywnych elementów.

Poprawiono płynność kamery.

Poprawki w modelu jazdy konnej.

Poprawiono błąd, którzy uniemożliwiał odbijanie strzał jeśli gracz był daleko od strzelającego.

Poprawki społeczności żyjących w grze.

Wiele mniejszych poprawek w systemie walki.

Geralt będzie odtąd tracił punkty życia jeśli jego poziom toksyczności przekroczy 80% (zgodnie z pierwotnymi założeniami).

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia.

Poprawiono ruchy Geralta, szczególnie podczas pływania.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi opuszczenie tonącej łodzi podczas celowania z kuszy.

Poprawki błędów regeneracji zdrowia Geralta.

Poprawiono losowo zablokowanie czynności podczas rozgrywki.

Naprawiono rzadki błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia po szybciej podróży.

Drobne poprawki językowe w podpowiedziach.

Dodano tryb dla osób, mających problemy z rozróżnianiem barw. Opcja dostępna w menu gry.

Poprawiono możliwość zminimalizowania gry za pomocą Alt+Tab.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne zamknięcie procesu gry, gdy użytkownik nie posiadał zainstalowanego XAUDIO.

Ogólne poprawki stabilności i wydajności.

Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra zawieszała się podczas wgrywania zapisanego stanu rozgrywki.

Poprawiono brakujące tłumaczenia w niektórych wersjach językowych.

Ciri nie może odtąd odblokowywać punktów szybkiej podróży.

Poprawiono zachowanie żagli, gdy kamera jest oddalona od łodzi.

Poprawiono wydajność w scenach i scenkach przerywnikowych.

Naprawiono mrugające chmury i mgłę na niektórych konfiguracjach sprzętowych.

Naprawiono błąd, który umożliwiał Geraltowi przenikanie przez ściany w Novigradzie.

Usunięto podwójny dźwięk występujący podczas wchodzenia na niektóre typy powierzchni.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zapaść się pod ziemię, niedaleko Kaer Gelen.

Powiększono niektóre elementy interfejsu i HUDa.

Poprawiono wiele błędów panelów interfejsu.

Drobne poprawki interfejsu w grze karcianej Gwint.

Ulepszono rozmieszczenie HUDa dla ekranów o proporcjach 21:9, 4:3 oraz 5:4.

Dodano możliwość wyłączenia informacji na ekranie o przebiegu walki oraz plakietek nad NPC. Wyłączono również komunikat o zmianie kontrolera.

Dodano informacje i wpisy do dziennika o nowych DLC.

Naprawiono błąd sprawiający iż niektóre receptury nie wyświetlają się w panelu alchemii, jeśli gracz posiada pierwszy poziom tych receptur.

Poprawki rozłożenia klawiszy.

Dodano nowe filtry dla paneli alchemii i tworzenia przedmiotów.

Poprawiono dobór ścieżki dźwiękowej w niektórych lokacjach.

Poprawiono błąd uniemożliwiający wejście w interakcję z niektórymi przedmiotami podczas zadania “Stosy Novigradu”.

Poprawiono błąd uniemożliwiający bieganie po wykonaniu zadania “Po omacku”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Ósmym w zadaniu “Władca Undvik”.

Zmniejszono liczbę potworów Dzikiego Gonu pojawiających się podczas rozgrywki Ciri: “Ucieczka z moczarów”.

Naprawiono błąd, który czasem sprawiał, że Keira Metz znajdowała się pod powierzchnią ziemi podczas zadania “Po omacku”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektóre akcje podczas zadania “Najciemniej jest pod latarnią”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał aktywację portalu podczas zadania “Po omacku”.

Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w ruinach zamku Tuirseach.

Geralt będzie odtąd mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że Roche nie pojawiał się przy Drzewie Wisielców podczas zadania “Oko za oko”.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę lub interakcję z niektórymi NPC.

Poprawiono błąd, który mógł sprawić, że syreny w zadaniu “Władca Undvik” mogły być nieśmiertelne.

Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli używać pewnych przedmiotów po wykonaniu zadania "Śmiertelne grzechy".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że niektórym graczom wyświetlał się nieskończony ekran ładowania podczas zadania "Królewski Gambit".

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom progresje po wybraniu jednej z opcji dialogowych podczas rozmowy z Dijkstrą w zadaniu "Skarb Hrabiego Reuvena".

Poprawiono błąd, który spraiwał, że Simun mógł się nie pojawić podczas zadania "Niespłacony dług".

Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik nie był agresywny po zastosowaniu przynęty podczas zadania "Zlecenie: Pijak z Oxenfurtu".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że skrzekacz nie był agresywny podczas zadania "Zlecenie: Skrzekacz".

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał pewne czynności podczas zadania "Mistrz areny".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że wilki nie były widoczne podczas wykonywania zadania "Zlecenie: Tajemnicze ślady".

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi użycie szybkiej podróży.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał interakcję z Hattorim podczas zadania “Miecze i Pierogi”.

Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom progresję podczas zadania "Spis cudzołożnic".

Poprawiono błąd, który permanentnie pozostawiał w dzienniku wpis na temat zadania "Represje w Novigradzie".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory pojawiały się wewnątrz budynku podczas zadania "Powrót na Krzywuchowe Moczary".

Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".

Poprawiono błąd podczas zadania "Opium dla ludu", który umożliwiał graczom zabicie potwora dwukrotnie.

Dodano mechanizmy umożliwiające zdobycie kart Gwinta od Dijkstry i Lamberta, gdy ci nie są już obecni w grze.

Poprawiono błąd, który sprawiał, że Triss zatrzymywała się na schodach po scence przerywnikowej w zadaniu "Teraz albo nigdy".

Poprawiono błąd, który sprawiał, że Ermion nie może opuścić obszaru Lugos podczas zadania "Słoneczny kamień".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś podobny problem z pobieraniem ze strony GOG? Za każdym razem gdy próbuję pobrać patch(i ogólnie cokolwiek) wyskakuje błąd "403 - Forbidden"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem nowego buga/niedoróbkę - mutageny możemy łączyć, by stworzyć lepsze wersje, tylko że gdy chcę stworzyć drugi mutagen z trzech mniejszych gra pisze mi, że nie mogę, bo już tak posiadam. Co jest prawdą, tylko że do stworzenia większego mutagenu potrzeba trzech zwykłych. Jedyny sposób to wyrzucanie ich na ziemię na czas tworzenia nowych i ponowne zebranie.

Do tego gra totalnie nie potrafi sortować mutagenów - umieszcza je jakoś totalnie losowo w ekwipunku. Dodam do tego jeszcze fakt, że mutageny z poszczególnych poziomów mają identyczne ikonki, co nie ułatwia życia.

Można gdzieś zgłaszać tego typu babole Cedepowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 21:49, Snafu napisał:

Jeśli dobrze kojarzę, to Biały Sad.

Spoiler

Swoją drogą , ciekawie wygląda zimą ;)



Spoko, tylko gdzie dokładnie? :D Jak tam byłem, to nie oglądałem się za krowami, dlatego nie rozpoznaję miejsca z filmiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 21:49, Snafu napisał:

Jeśli dobrze kojarzę, to Biały Sad.

Spoiler

Swoją drogą , ciekawie wygląda zimą ;)



Tylko czekać na moda

Spoiler

z zimowym Velen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się