Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

Dnia 09.07.2015 o 16:51, KrzysztofMarek napisał:

Czy aby na pewno wszystko?


Tak, wszystko co się dało. Odwiedziłem każdą jaskinię, zrobiłem każdy znak zapytania i każdy znany mi quest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 16:22, berbelek napisał:

Ja mam kłopot z przejściem jeden raz. Za długo grałem robiąc wszystkie poboczne, zlecenia
i znaki zapytania, aż mi się znudziło. Siadam wieczorem na pół godziny, żeby główny
wątek skończyć, ale jakoś tak bez większych chęci.


Mam to samo. Jestem już przy końcówce i zrobiłem naprawdę ogromną ilość zadań pobocznych i poodkrywałem tych znaków zapytania, że teraz to właściwie odpalam tylko na jedno zadanie z wątku głównego i wyłączam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 17:31, Kraju napisał:

> Czy aby na pewno wszystko?

Tak, wszystko co się dało. Odwiedziłem każdą jaskinię, zrobiłem każdy znak zapytania
i każdy znany mi quest.


Czy aby na pewno? Nie ma chyba w grze żadnego wskaznika który pokazuje poziom ukończenia.
Przechodzę grę po raz drugi i dziś natknąłem się na zadanie poboczne którego za pierwszym razem nie miałem.
Mianowicie wszedłem gdzieś w jakieś uliczki Novigradu i znalazłem

Spoiler

ciało człowieka z jakimś kluczem w ręku

tak rozpocząłem zadanie "Uczta dla Kruków"

edit :
to nie tak że coś Ci zarzucam, po prostu sam też jestem ciekaw co jeszcze mnie ominęło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 17:18, KrzysztofMarek napisał:

> > > >/.../


Dodatki mają starczyć na minimum 30h, myślę, że da rade wbić ten 46 lvl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 16:46, leven napisał:

Widocznie nie przypadła Ci gra do gustu.


Ciężko o grze, przy której spędziło się ponad 100 godzin powiedzieć, że nie przypadła do gustu. Wszystkie gry nudzą się po pewnym czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie chodzi mi o poznanie całej gry od środka. Przeszedłem grę w 100% w mojej rozgrywce, co nie znaczy, że to jest 100% wszystkich atrakcji, które stworzyli RED-zi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Dnia 09.07.2015 o 16:51, KrzysztofMarek napisał:

---> leven

> Ja mam wolne i potrafię siedzieć przy grze kilkanaście godzin dziennie :P
>
Tyle, to siedziałem przy Morrowindzie, jak jeszcze byłem piękny i młody. Teraz po 8 godzinach
grania drętwieją mi plecy, od tego miejsca, w którym tracą swoją szlachetną nazwę.



Ahahahaaa... dobry tekst :)

Ja leże na wyrku, klawicha na brzuchu i monitor zaraz obok.

Jedynie wstaje, żeby udać się tam, gdzie król piechotą chodzi i czasem coś zjeść.

A młody to ja byłem 30 lat w stecz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze rozszerzenie DLC (Serce z Kamienia) przeniesie nas do Ziem Niczyich oraz Oxenfurtu. Natomiast drugie (Krew i Wino) wprowadzi nowy region świata gry, czyli krainę Toussaint. Dodatkowo oba rozszerzenia zaoferują oprócz nowej linii fabularnej, nowe postacie, przedmioty czy karty do gwinta. Póki co mówi się o 30 godzinach gry jako o łącznym czasie obu DLC (kolejno 10 i 20 h), ale producent mówi o tym, że DLC mogą się jeszcze rozrosnąć i zaoferują o wiele więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 17:31, Kraju napisał:

> Czy aby na pewno wszystko?

Tak, wszystko co się dało. Odwiedziłem każdą jaskinię, zrobiłem każdy znak zapytania
i każdy znany mi quest.

Wszystko, to ostatni raz zrobiłem w Morrowindzie. I to było naprawdę wszystko, odwiedziłem wszystkie lokacje, byłem szefem dwóch rodów (Redoran i Hlalu - tylko siedzibę miałem jedną, bo drugiej, mimo posiadanego zezwolenia, nie dało się wybudować), byłem szefem wszystkich gildii (tu z kolei kolejność była ważna, bo można było nie zostać przyjętym np. do gildii Złodziei) . Tam było jeszcze o tyle dobrze, ze widać było wszystko, co sie odwiedziło na mapie - tej szczegółowej. I żeby przejść wszystko, to potrzeba jakieś 1500 godzin, a jak człowiek gra wolniej, to i 2000 godzin mało.
Świat Wiedźmina jest równie rozbudowany, ale nie wszystko jest na nim zaznaczone, owszem, większość jest, ale ileż to razy spotykałem zwyczajnych bandytów których na mapach nie było? Jeśli więc piszesz, ze na wszystko starczyło Ci 130 godzin, to cóż, wierzę Ci chociaż nie sądziłem, że jesteś taki Speedy Gonzales...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 22:16, KrzysztofMarek napisał:

> > Czy aby na pewno wszystko?
>
> Tak, wszystko co się dało. Odwiedziłem każdą jaskinię, zrobiłem każdy znak zapytania

> i każdy znany mi quest.
Wszystko, to ostatni raz zrobiłem w Morrowindzie. I to było naprawdę wszystko, odwiedziłem
wszystkie lokacje, byłem szefem dwóch rodów (Redoran i Hlalu - tylko siedzibę miałem
jedną, bo drugiej, mimo posiadanego zezwolenia, nie dało się wybudować), byłem szefem
wszystkich gildii (tu z kolei kolejność była ważna, bo można było nie zostać przyjętym
np. do gildii Złodziei) . Tam było jeszcze o tyle dobrze, ze widać było wszystko, co
sie odwiedziło na mapie - tej szczegółowej. I żeby przejść wszystko, to potrzeba jakieś
1500 godzin, a jak człowiek gra wolniej, to i 2000 godzin mało.
Świat Wiedźmina jest równie rozbudowany, ale nie wszystko jest na nim zaznaczone, owszem,
większość jest, ale ileż to razy spotykałem zwyczajnych bandytów których na mapach nie
było? Jeśli więc piszesz, ze na wszystko starczyło Ci 130 godzin, to cóż, wierzę Ci
chociaż nie sądziłem, że jesteś taki Speedy Gonzales...


Może to nie tak że on taki Speedy Gonzales... swiat Wiedźmina jest duży i fajny ale chyba jego potencjał nie został w pełni wykorzystany... można by tu jeszcze w wielu lokacjach dodać różne zadania czy wydarzenia... poza tym ta gra aż się prosi o jakieś większe dodatki - płatne - które dodałyby całe nowe lokacje jak choćby Kovis i Povir, Rivia itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 00:30, Arczir2d2 napisał:

> > >


No przecież są 2 takie dodatki zapowiedziane, z czego jeden wprowadzi nowy teren.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wasze mości... wiem, że na Skellige jest gdzieś na jakiejś małej wysepce słynny Archegryf z 47 levela.

Czy byłby ktoś uprzejmy i wskazał mi tę wysepkę na mapce ?

Od rana szukam i nie mogę znaleźć.

Mapka w załączniku.

20150710144935

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 14:49, leven napisał:

Wasze mości... wiem, że na Skellige jest gdzieś na jakiejś małej wysepce słynny Archegryf
z 47 levela.


Z tego, co pamiętam jest chyba na wyspie, którą zaznaczyłem na mapie. ;P

20150710145929

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK mam już tę wysepkę

Ale Archegryfa z moim levelem - 32 - nie da się ubić.

On ma taka siłę, że niszczy bardzo wymaksowany Quin razem z całym paskiem życia jednym uderzeniem skrzydła


Sam Archegryf jest przepiękny i pójdę tam, gdy będę mieć na sobie Mistrzowskiego Wilka na 34 levelu.

Wtedy poświęcę nawet cały dzień na niego


Tutaj jest ta wysepka:

http://obrazki.elektroda.pl/2524565400_1436534231.jpg


Parę jego fotek na szybko, bo mam tylko dwie ręce, a Gryf jest szybki jak błyskawica


http://obrazki.elektroda.pl/3466533600_1436534311.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/6058310000_1436534313.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/5088337800_1436534314.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/8126418200_1436534316.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/7361516000_1436534317.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/1898511200_1436534318.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/4844310400_1436534320.jpg


To największy skrzydlaty potwór w tej grze

Piękny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 15:28, leven napisał:

Ale Archegryfa z moim levelem - 32 - nie da się ubić.


Można go ubić, i w sumie dość łatwo, ale walka trwa długo i trzeba być cierpliwym i skupionym, chwila nieuwagi to pewna śmierć.
Przede wszystkim zasadzać się na niego warto, gdy wyświetli się nam jego poziom, gdyż "??" to za dużo. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 15:28, leven napisał:

OK mam już tę wysepkę

>/.../

Dnia 10.07.2015 o 15:28, leven napisał:

Ale Archegryfa z moim levelem - 32 - nie da się ubić.
/.../ > To największy skrzydlaty potwór w tej grze
Piękny.

O nagła cholera, dżuma i syfilis! To tam jest taki potwór? Tego się nie spodziewałem. Zanim do niego podejdę, muszę mieć co najmniej 40 lewel, tylko nie wiem, czy to jest możliwe, bo aktualnie jestem w zamku wiedźmińskim... i zresztą mam trudności ze znalezieniem rynsztunku Szkoły Wilka... chociaż mam sprzęt , łagodnie mówiąc, niezły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pełny changelog wersji 1.07:
Introduces an alternative movement style for Geralt. To enable, go to the Gameplay\Movement Response submenu.
Fixes a rare issue where the player''s horse would not fall to the ground properly.
Fixes a rare issue where the player could be locked into the aiming animation if hit while throwing a bomb on horseback.
Fixes a rare issue with an infinite loading screen in the Ladies of the Wood quest.
Includes a variety of collision fixes.
Fixes an issue where Wild Hunt warriors would remain present even after the player completed the main storyline.
Fixes an issue where players could repeatedly buy foreign currency from a loan shark and sell it at the Vivaldi Bank.
Fixes an exploit whereby players could loot gold from a single chest more than once.
Fixes an issue whereby some skills were not properly removed after the player used the Potion of Clearance.
Fixes an issue with target locking, which should now be more responsive.
Introduces a number of changes in selected game-world areas to prevent players from unexpectedly progressing quests or leaving the playable area by climbing certain elements of the landscape.
Fixes an issue where sometimes players could not use Signs after reaching Skellige for the first time.
Fixes an issue where damage from certain sources was incorrectly calculated.
Fixes an issue where the durability of alternative weapons did not drop as intended.
Fixes an issue where the game would remain in slow motion if the player had used manual targeting.
Fixes an issue whereby meditation could be blocked by certain quests.
Fixes an issue where Stamina did not always regenerate properly.
Fixes an issue where Geralt''s statistics could be multiplied if the player stood in a Dimeritium bomb cloud while the Cluster skill was activated.
Introduces a number of fixes, improvements and clarifications in the map-pins and objectives for multiple quests.
Fixes an issue where in certain circumstances gravity ceased to apply to the player''s horse.
Adds a stash for player convenience. Players can now store loot in their stash, access to which is available in different parts of the world. Stash locations are marked on the map.
Fixes an issue whereby the player''s horse would often stop abruptly before bridges or other narrow passages.
Fixes an issue whereby encumbrance was not updating correctly, resulting in players being overburdened where in fact they were not.
Fixes a rare issue where players were unable to choose different Signs.
Fixes an issue where the player was sometimes unable to craft glyphs.
Fixes an issue where not all merchants would accept junk loot.
All crafting components and alchemy ingredients now weigh nothing.
Fixes an issue where certain armor/hairstyle combinations interacted incorrectly.
Fixes an issue where instances of the Quen Sign would occasionally burst during dialogue scenes.
Fixes a rare issue where the player could not play gwent with Madame Serenity at the Passiflora.
The Zoltan gwent card should now always be present beneath the Hanged Man''s Tree if the player does not win it earlier in White Orchard.
Fixes a rare issue where players could not talk to, or play gwent with, the innkeeper at the Inn at the Crossroads.
Includes a number of wording and spelling fixes in multiple localized versions.
Introduces a number of improvements in the game streaming system. Players should experience fewer blurred textures, NPC spawn times should be markedly reduced, and there should be an overall improvement in the speed with which game assets are loaded. Streaming system improvements should be most noticeable on consoles and systems with non-SSD drives.
Improves performance in the swamps of the No Man''s Land region.
Fixes an issue whereby the presence of fog could adversely affect game performance.
Optimizes various FX which should result in improved performance during the Battle of Kaer Morhen quest.
Introduces a number of optimizations that improve overall performance throughout the game.
Improves overall game performance.
Fixes an issue where Keira''s magic bubble could adversely affect performance.
Fixes an issue whereby the mouse cursor would remain visible during in-game video playback.
Adds a warning if the user runs out of disk space and wants to crate a new game save.
Fixes an issue whereby Colorblind mode was not properly saved.
Fixes an issue whereby Zoltan would sometimes appear in the incorrect location after the Novigrad, Closed City quest.
Fixes an issue during the Last Wish quest whereby Geralt would continue his conversation with Yennefer after they parted.
Fixes an issue where two simultaneous instances of some characters would appear in a scene in the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby some objectives were not available to the player and would be automatically failed during the Battle of Kaer Morhen quest..
Fixes an issue where in certain circumstances Lambert did not board the boat during the Final Trial quest.
Fixes an issue where in certain circumstances Madame Serenity was improperly placed during the Deadly Plot quest.
Fixes an issue where the Fake Papers quest would be failed if the player did not mention that one of the brothers was dead.
Fixes an issue whereby players would sometimes be unable to start the final horse race, The Heroes'' Pursuits: For the Goddess'' Glory! in Skellige.
Fixes an issue where unintended objects were present in Novigrad after the Battle of Kaer Morhen quest.
Fixes an issue where a progression break could occur if Geralt was knocked out by guards while following the Bloody Baron during the Family Matters quest.
Fixes an issue where players were sometimes unable to interact with a torch in the Get Junior quest.
Fixes an issue where players could sometimes experience an infinite loading screen during the Iron Maiden quest.
Fixes an issue where in certain circumstances players could encounter a blocker during the Contract: The Apiarian Phantom quest. Players who have encountered this bug need to backtrack to the frozen hive and examine the footprints around it again.
Fixes an issue whereby the player could get locked inside a room during the Through Time and Space quest.
Fixes an issue where on rare occasions players were unable to progress the game after the Get Junior quest, specifically upon reaching Vernon Roche''s camp.
Fixes an issue whereby purchasing wine during the It Takes Three to Tango quest would not always progress the quest properly.
Fixes an issue where the In Wolf''s Clothing quest did not progress properly after the player read Morkvarg''s journal.
Fixes an issue where on some rare occasions players were unable to interact with the Wild Hunt soldier''s body during the Echoes of the Past quest.
Fixes an issue whereby Keira would not always properly use the portal during the For the Advancement of Learning quest if asked to go to Kaer Morhen.
Fixes an issue where the Scoia''tael from Novigrad was not always available to play in the Gwent quest.
Fixes an issue where the player could get blocked inside a cellar during the King''s Gambit quest.
Fixes an issue where in certain situations the player was unable to find Triss during the Final Preparations quest.
Fixes an issue where occasionally the Kingfisher tavern was left without an innkeeper after the Now or Never quest.
Fixes an issue where Yennefer was not spawned in Oxenfurt during the Great Escape quest.
Fixes a rare issue where Captain Wolverstone was not at the Golden Sturgeon when intended.
Fixes a rare issue where the bodyguards in the Reason of State quest were not hostile.
Fixes a rare issue where the griffin would not always appear in the Contract: The Creature from the Oxenfurt Forest quest.
Fixes an issue where the wyvern would not appear in the Contract: Phantom of the Trade Route quest.
Fixes an issue with enlisting Sukrus from Skellige to be Hattori''s bodyguard in the Of Swords and Dumplings quest.
Fixes a rare issue whereby the visions in the Echoes of the Past quest were not displayed.
The Contract: Devil by the Well quest no longer counts towards the Geralt: The Professional achievement.
Fixes a rare issue when the player could not speak with Lambert at Kaer Morhen during the Final Trial quest.
Fixes a rare issue where players could not always complete the Hey, You Wanna Look at my Stuff? quest.
Fixes an issue where players were sometimes unable to summon a horse after the Fencing Lessons quest.
Fixes an issue where in the Scavenger Hunt: Viper School Gear quest the gate to the mausoleum was locked.
Fixes an issue where players could not use Signs or swords after the fistfight at the Rosemary and Thyme during the Broken Flowers quest.
Fixes a rare issue whereby players could not examine the source of interference during the Disturbance quest.
Fixes an issue with the Dirty Funds quest.
Fixes a rare issue with a loading screen in the Contract: The Phantom of Eldberg quest.
Fixes a issue with a loading screen at Aeramas'' residence during the Of Dairy and Darkness quest.
Fixes an issue where quest givers for the Deadly Delights and Jenny o'' the Woods contracts would disappear.
Introduces a number of improvements to overall game stability.
Fixes an issue where the Potion of Clearance would pop into the quick slot if the player ran out of food.
Adds a Books tab to the Inventory panel.
Introduces a number of additional loading screen hints.
Introduces a pinning feature for formulae and diagrams. Ingredients and components for pinned formulae/diagrams are highlighted in the shop view. This should greatly facilitate the purchase of currently needed elements.
Introduces a feature whereby currently equipped items are highlighted in the Repair panel, facilitating prioritization of items needing repair.
Adds a feature whereby read and unread books are marked differently in the Inventory panel.
The list of all available DLC packages is now displayed in the Main Menu/Options/Downloadable Content submenu for better clarity.

Patch pojawi się w przyszłym tygodniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 17:04, Kraju napisał:

Pełny changelog wersji 1.07:
/.../
Patch pojawi się w przyszłym tygodniu.

Jeśli to miała być informacja dla mnie - to, niestety, musiałbyś przełożyć ją na jakiś chrześcijański język. Najlepiej na polski, ewentualnie (aczkolwiek z wiekiem moja znajomość tego języka słabnie) może być na francuski.
Co do patcha, miał się (podobno) pojawić w zeszłym tygodniu, potem (też podobno) w tym. No i nie wiem, co właściwie mam robić przez czas do wyjścia patcha. Dalej tłuc tych niemilców, czy może patch to cokolwiek zmieni? I co zmienią DLC? Bo muszę napisać, że rozgrywka (DLC!) między

Spoiler

Kotem, a Wilkiem

była całkiem niezła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 17:04, Kraju napisał:

Pełny changelog wersji 1.07:

Czyli jak zwykle nic poważnego, Margarita dalej w więziennym stroju, cały świat pyta o Yeneffer gdy wybierzesz Triss, dalej idiotyczne skalowanie (nic nie mam przeciw skalowaniu, ale sposobowi jaki wybrano), potworki na prześcieradłach, Radowid bredzący o krysztale, którego na oczy nie widział itp., itd... ech, nie ma nadziei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2015 o 17:04, Kraju napisał:

Pełny changelog wersji 1.07:
Introduces an alternative movement style for Geralt. To enable, go to the Gameplay\Movement


Wie ktoś o co chodzi :P? Jaki alternatywny? Jakieś konkrety? Będzie fruwał :P?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się