Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

Dnia 18.07.2015 o 19:48, Isildur napisał:

Ten gog Galaxy jet o kij rozbić, wywala i nie da się zaktualizować... Do Steama im trochę
brakuje...

No i co teraz? Dupa blada! A to, co mnie najbardziej cieszy, to to, ze Moderator nie może się do mnie przyczepić, bowiem sam co najmniej użył tego słowa dwukrotnie, w mniej kontrowersyjnej sytuacji ( to nie do Ciebie, Isildur!) Ech, trzeba jednak unikać takich bezwarunkowych zapowiedzi. To już nie można było napisać: Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to... (tu wpisać, co miało pójść dobrze). Ale nie, pycha wygrała z rozumem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od ostatnie update''a ten galaxy to istne gówno przy instalacji gry zajmujacej 60 MB na dysku z 30 GB wolnego wyskakuję mi brak miejsca. A teraz nawet w W3 nie idzie odpalić.

Bez jaj nawet z Uplay nigdy nie było tkaich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/....? > Bez jaj nawet z Uplay nigdy nie było tkaich problemów.
Ja jeszcze nie zdołałem pobrać poprawki, więc się nie będę wypowiadał. Ale, jak uda mi się pobrać (z dotychczasowych doświadczeń, wynika, ze to wcale nie będzie takie proste!) , to opiszę to szczegółowo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U Was też nie da się pobrać patcha? Pytam, bo już trochę czasu minęło od Waszych spraw, a dopiero co wróciłem i jak widać nadal nie da się pobrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zero problemów z pobraniem poprawki miałem wcześniej na PS4. Na PC od 10 minut powinno iść normalnie. Przy 89% długo mieli ale dlatego że przenosi pliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2015 o 21:18, Kraju napisał:

U Was też nie da się pobrać patcha? Pytam, bo już trochę czasu minęło od Waszych spraw,
a dopiero co wróciłem i jak widać nadal nie da się pobrać.

mi Galaxy spierdzielił tak grę że nie szło jej odpalić i jedyna rada z forum gog i cdpr to ponowna instalka gry bo inaczej będą wyskakiwać kwiatki typu "brak miejsca na HDD, brak autoryzacji albo wieczne problemy z serwerem" - Nie muszę pisać jak bardzo się cieszę że jestem jednym z nielicznych osób posiadających działające płyty DVD w pudełku no do k!@#! n!@#! no już bardziej CDPR nie mogł sp!@#!#1 sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2015 o 22:05, leven napisał:

Na innym forum gostek pisze, że patch na PC ma 2.08 GB.

To w końcu ile waży ?


Jak zaczynałem pobierać startowało od 7,4 GB teraz jest 5,9 GB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2015 o 22:13, Isildur napisał:

> /..../
Jak zaczynałem pobierać startowało od 7,4 GB teraz jest 5,9 GB

Jakim cudem? Aż tyle? Miałem (podobno) do ściągnięcie dwa patche?!, jeden około 2,5 GB, drugi 1.5 GB. Widziałem, jak ściągał sie jeden (ten drugi, większy).. Potem okazało się, że ściągnęły się obydwa. Długo nie pograłem, ale wygląda, że wszystko działa. Zatem do jutra - jutro sprawdzę, cz patch 1.07 coś zepsuł, czy poprawił. W tej chwili nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2015 o 20:02, KrzysztofMarek napisał:

>


Widziałem kiedyś, że jakiś modek stwierdził, że dupa nie jest zakazanym słowem na gramie ;p

Ja ze ściąganiem patcha poczekam do jutra. Albo i później, póki nie ma nowego questa DLC to i tak nie ma po co odpalać gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na innym forum piszą, że mechanika walki Geralta jest bardziej kontrolowana.

Inny gostek pisze, że na GTX970 nie da się utrzymac stałych 30FPS bez Hairworks.

Innym gra się wyłącza.


Jestem właśnie po instalacji patcha i zaraz włączę grę - oby działała, bo czekałem cały tydzień na 1.07 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli modujecie W3, może się przydadzą te informacje:

* The Witcher 3 Wild Hunt\content\content0\bundles\blob.bundle pozostał niezmieniony, tak że mody, które są instalowane do tego folderu powinny działać bez problemu (np. Cutscene Lighting Mod)
* The Witcher 3 Wild Hunt\content\patch0\bundles\patch.bundle został zmieniony przez nowy patch (co było do przewidzenia), więc są 2 opcje:
- jeśli dany plik XML nie został zmodyfikowany przez nowy patch, to zapewne wystarczy przeinstalować moda
- jeśli dany plik XML został zmodyfikowany przez nowy patch, to trzeba czekać na nową wersję od autora
* Mod Debug Console Enabler nie działa z patchem 1.07 i należy go odinstalować (czyli usunąć folder Plugins oraz plik dsound.dll z folderu z plikiem exe Wiedźmina)
* Wszelkie post processory itp. (ReShade itd.) pozostały w folderze Wiedźmina, więc nie trzeba ich reinstalować
* Pliki konfiguracyjne nie uległy zmianie (user.config oraz pliki INI), oprócz:
* general.ini oraz gameplay.ini, ale nie widzę, żeby było w nich coś nowego, więc zawartość plików chyba nie uległa zmianie, proces instalacyjny patcha po prostu zapisał te pliki ponownie bez żadnych zmian.
Po uruchomieniu gry pliki konfiguracyjne resetują się do ustawień domyślnych.

Jeżeli po instalacji patcha wysakuje ten błąd http://forums.cdprojektred.com/attachment.php?attachmentid=18994&d=1437238122 musicie skasować od "debug console" folder w bin/x64 o nazwie plugins.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się