Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

Kolejny crash i wyjazd z gry, nie wiadomo po co i dlaczego. W dodatku zabite postacie zamrazaja sie w polowie przewracania i wygladaja jakby walczyly z subem zero. Ponadto moj miecz tak sie iskrzy w czasie walki ze wyglada jak miecz swietlny. Oj nie popisali sie redzi w tym patchu, mam nadzieje ze pracuja juz nad nowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2015 o 14:25, Isildur napisał:

Nie zapominajcie o dwóch dodatkach, pewnie mistrzowskimi będziemy się cieszyć właśnie
grając w nie ;]


Ale wiesz, że to nie ma sensu? ;) To co w dodatku będziemy zaczynać z pozycji super-koksa? Chyba nie będziemy zaczynać z przeciwnikami o poziomie 40+? Albo zastosują technikę, że wykastrują Geralta ze wspomnień i ekwipunku, ale to byłoby ograne do bólu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2015 o 14:31, Kakarotto napisał:

Liczy się to, że w ogóle ją założysz. ;)
A tak ponadto, to strzał w kolano. Zbalansowanie poziomów w tej grze leży, jak to jakiś
troll ustalał, a tu jeszcze podnoszą wymagania, po cichu. :P


Oj tam, taki żart developerski, że taka baba wodna, albo ekkima jest trudniejsza do ubicia od wiwerny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 10:16, maniekk napisał:

Ale wiesz, że to nie ma sensu? ;) To co w dodatku będziemy zaczynać z pozycji super-koksa?
Chyba nie będziemy zaczynać z przeciwnikami o poziomie 40+? Albo zastosują technikę,
że wykastrują Geralta ze wspomnień i ekwipunku, ale to byłoby ograne do bólu.


To są dodatki co dodają nowy kontent a nie nowa odsłona. Logicznym jest, że przeciwnicy będą mocniejsi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2015 o 21:13, KrzysztofMarek napisał:

A szczerze, co o tym wszystkim sądzę?
Gra byłą planowana inaczej, chyba nawet jako całość, bez płatnych DLC, potem rosnące
koszty, upływ czasu, kończące się pieniądze wymusiły zmiany w planach. W sumie gra wyszła
dobrze, chociaż ze sporą ilością bugów. Tyle, ze już nie ma takiej presji finansowej
i można grę dopieścić, bo okazała się sukcesem kasowym. A te zgrzyty, które się pojawiają...
no cóż, widywałem już gorsze w różnych grach. Jest sporo rzeczy denerwujących - chociażby
to, ze gra zmusza gracza do pomijania niektórych zadań, bo... do jak zrobisz ich za dużo,
to spada Ci ilość punktów za zrobienie kolejnych zadań. To ktoś ewidentnie skopał.
A teraz, poważnie się zastanawiam, czy nie przerwać zabawy na pół roku, zaczekać na te
DLC (płatne), wtedy zainstalować wszystko razem od początku i grać od nowa.


No cóż, przy tej wielkości gry, bugi są nieuchronne. Sam jestem właśnie przed questem o najgroźniejszym potworze, co prawda na konsoli, ale zobaczę czy da radę bez bugów.

A co do zadań, to masz na myśli, że się wyszarzają? To akurat ma sens, masz poziom 20, a za zadania poziomu 5 dostajesz mniej, niż za zadania poziomu 22 powiedzmy. To inne gry rpg tak nas rozpuściły, że nawet za zabicie szczura dostajemy dobre xp. Chociaż mam wrażenie, że niektóre questy nie poddają się temu "wyszarzaniu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 10:21, Isildur napisał:

To są dodatki co dodają nowy kontent a nie nowa odsłona. Logicznym jest, że przeciwnicy
będą mocniejsi ;]


Będzie ciekawie, jak się okaże, że niedaleko wioski, za miedzą mieszka sobie kikimora lv 50, a ludziska tylko jęczą i nie uciekają. Coś jak utopce pod Novigradem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 10:35, maniekk napisał:

Będzie ciekawie, jak się okaże, że niedaleko wioski, za miedzą mieszka sobie kikimora
lv 50, a ludziska tylko jęczą i nie uciekają. Coś jak utopce pod Novigradem.

Ten większy dodatek ma zawierać nowy region, co do drugiego to nie wiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 10:40, Isildur napisał:

> Będzie ciekawie, jak się okaże, że niedaleko wioski, za miedzą mieszka sobie kikimora

> lv 50, a ludziska tylko jęczą i nie uciekają. Coś jak utopce pod Novigradem.
>
Ten większy dodatek ma zawierać nowy region, co do drugiego to nie wiem :P

Ten mniejszy ma się dziać w velen i wszystko wskazuje że będzie po prostu znaczny rozbudowaniem wątków i wydarzeń na tym obszarze. Ma się skupić w okół tej tajemniczej postaci z karczmy w białym sadzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 10:29, maniekk napisał:

>/.../ > A co do zadań, to masz na myśli, że się wyszarzają? To akurat ma sens, masz poziom 20,
a za zadania poziomu 5 dostajesz mniej, niż za zadania poziomu 22 powiedzmy. To inne
gry rpg tak nas rozpuściły, że nawet za zabicie szczura dostajemy dobre xp. Chociaż mam
wrażenie, że niektóre questy nie poddają się temu "wyszarzaniu".

Niestety, właśnie to mam na myśli. Zadań do wykonania jest tyle, ze zanim wykonamy wszystkie, część z nich spadnie do kategorii "za 5 punktów każde". No to po co je wykonywać? Przedtem było 300, 100 czy choćby 35 punktów, a teraz 5. To już przesada, lepiej byłoby, oczywiście moim zdaniem, wprowadzić jakiś % spadek ilości punktów, ale nie aż tak drastyczny.

Spoiler


A temu "wyszarzaniu" podlegają wszystkie zadania. Mając 27 poziom zająłem się szukaniem sprzymierzeńców (poziom 22). Jedno małe zadanie i już miałem poziom 28, a wszystkie "poszukiwania sprzymierzeńców" stały się szare.


Moim zdaniem, to jest kwestia do rozwiązania w Edycji Rozszerzonej, albo nawet wcześniej. Przecież każdy jakoś planuje swoją grę, chce najpierw awansować, zdobyć lepsze uzbrojenie, zanim porwie się na silniejszego przeciwnika. A tutaj nagle - figa. Za bardzo awansowałeś i lepiej nie będziesz miał. Zrób 20 dodatkowych zadań i nic ci to nie da. To właśnie mi się nie podoba. Nie podoba mi się również dlatego, ze różnie poszczególni gracze radzą sobie z różnymi zadaniami. Z głupią leśnicą nie mogłem sobie poradzić majac 4 poziomy wyżej, niz sugerowała to gra, a znowu trafiało mi się pokonać przeciwnika teoretycznie nie dla mnie (z trupią główka), nawet nie wyczerpując wszystkich jaskółek. I z pewnością nie jestem jedynym - sądząc po tym, co piszą o wilkołaku (sam nie miałem najmniejszych kłopotów). Dlatego powtarzam - coś tu jest nie do końca przemyślane i do poprawki.
W końcu przecież wiedźmin jest po to, żeby radził sobie w walce z każdym potworem, trudności może mieć jedynie w rozszyfrowaniu ludzkich i czarodziejskich spisków i podłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5 pkt doświadczenia za wykonanie zadania to najbardziej kretyńska rzecz, jaka w tej grze została zawarta. Pokazuje to, że nie można sobie wykonywać zadań wedle uznania, tylko stale pilnować, by nie zostały wyszarzane. Co to w ogóle za chory pomysł, by niektóre ghule miały trupią główkę dla wiedźmina przy np. 15 poziomie? Rozumiem krabopająk, jakiś widłogon, ale ghul (zadanie Stegny)? Nie mówiąc już o tym, że kończyłem grę i miałem do wykucia miecz z ponad 40levelowym wymaganiem. Ciekawe, jak miałem ten poziom zdobyć, skoro wykonałem wszystkie zadania. Im więcej w tę grę gram, tym więcej bzdur dostrzegam i utwierdzam się w przekonaniu, że ta gra tez została wydana zbyt pochopnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się ta gre jest mocno liniowa. Po 320 godzinach i trzecim podejściu do gry zauważyłem że jeżeli nie robisz tak jak autorzy przewidzieli żeby grać czyli Biały Sad/Velen/Novigrad/Skellige to wszystko się sypie z zadaniami. Tą gre nigdy się nie da naprawić.Ominełem Novigrad zaczełem robić główny wątek w Skellige i po powrocie większość zadań miałem nieaktywnych.Próbowałem zrobić osiągnięcie z kartami ale nagle wszyscy kupcy przestali cokolwiek dawać z kart.Turniej gwinta ominął mnie bo nawet skryba nie chciał ze mną rozmawiać. Barona nie chce ze mną rozmawiać bo poszłem wcześniej do wiedźm i skrypt nie chce zaskoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 10:18, maniekk napisał:

Oj tam, taki żart developerski, że taka baba wodna, albo ekkima jest trudniejsza do ubicia
od wiwerny ;)


Cóż, aż strach pomyśleć, gdyby jeszcze był tam dziad wodny. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba najlepiej by było gdyby poziom przeciwników zawsze skalował się do poziomu Geralta... aby poziom trudności poszczególnych zadań wzrastał... a nie że jak wrócę do zadania np. na 10 poziom mając poziom 25 to przeciwnicy są na jedno machnięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 16:31, Arczir2d2 napisał:

chyba najlepiej by było gdyby poziom przeciwników zawsze skalował się do poziomu Geralta...
aby poziom trudności poszczególnych zadań wzrastał... /.../

To już było w Oblivionie. Kompletnie się nie sprawdziło. Dlatego w Skyrimie już skalowania nie było. I dlatego skalowania nie było w żadnym z Wiedźminów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 18:45, Kirabaxior napisał:

To mija się z celem RPGów czyli m. in rozwoju bohatera. Na 30 poziomie wciąż mógłbyś
zginąć od wilków, jak w Oblivionie.


wszystko zależy od poziomu skalowania, nie chodzi mi o to aby wszyscy wrogowie sie skalowali jednakowo, głównie chodzi tu o zadania główne i poboczne.

Po raz drugi przechodzę grę. Już same te zalecenia poziomów często są dziwne...

Spoiler

np do wyruszenia na Skellige zalecany poziom to 16 a z kolei zadanie Po nitce do kłębka które zaczynamy w Novigradzie i wymaga od nas dostania się na Skellige ma zalecany poziom 11...


Przed wypłynieciem na Skellige wykonałem wszystkie główne wątki ( wiadomo ) i dość dużo pobocznych ( starałem się unikać tych czerwonych ) osiągnąłem poziom 18. Za pierwszym razem uparłem się że wykonam wszystkie zadania poboczne i tak np. zabiłem Leszego ( zalecany poziom 25 mimo że sam miałem sporo niższy ) wówczas osiągnąłem poziom 20 lub 21. Dopiero wtedy wyruszyłem na Skellige - przypominam poziom 16 to zalecany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 19:14, Kraju napisał:

Ale RED-zi zaserwowali nam coś lepszego. Na Steamie dodano nowe arty z dwóch płatnych
dodatków. Ta pani po prawej to Shani? Tak się spekuluje, a pierwsza poszlaka tutaj: http://witcher.wikia.com/wiki/Shani



mnie się wydaje że to może być Shani, było by fajni gdyby poruszono jakoś jej wątek...
Ponoć REDzi mają skłonność słuchać fanów gry... przekonamy się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 20:42, Arczir2d2 napisał:

> /.../ > mnie się wydaje że to może być Shani, było by fajni gdyby poruszono jakoś jej wątek...
Ponoć REDzi mają skłonność słuchać fanów gry... przekonamy się

Spoiler

Shani jest na froncie, jako idealistka leczy żołnierzy. Tak przynajmniej mówił jej dawny profesor, obecnie pracownik kostnicy...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się