Bezi_113

Wiedźmin 3 - temat ogólny

6125 postów w tym temacie

Dnia 26.10.2015 o 10:06, EylembertTigg napisał:

Odnośnie ekwipunku cechu żmii, pewnie było o tym wcześniej, ale nie odnalazłem. Gdzie
można znaleźć miecz srebrny z cechu żmii ( chodzi mi oczywiście o dodatek )?


Zwykły - w Białym Sadzie.
Jadowity - podczas próby

Spoiler

Pana Lusterko


http://www.eurogamer.pl/articles/2015-10-12-wiedzmin-3-rynsztunek-szkoly-zmii-komplet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób natrafiających na dosyć poważne bugi: Czy ściągaliście patcha przy pomocy przeglądarki czy przez GOG Galaxy/Steam itd.? Na forum wiedźmina wypowiedział się gość CDPR i powiedział, że na błędy zazwyczaj pomaga weryfikacja danych i wczytanie wcześniejszego zapisu. Przeglądarki są jednak pozbawione weryfikacji sum kontrolnych dlatego wciąż pojawiają się uszkodzone dane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie występują dosyć często błędy ( po ostatniej aktualizacji jednak rzadziej ), a korzystam z GOG Galaxy od samego początku. Weryfikacji danych nie sprawdzałem, wczytanie poprzedniego seva nie pomagało w przypadku braku kryształu do portalu, dziwnego wyglądu płotki czy zepsutych zadań. W innych przypadkach pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś, które funkcje graficzne gry, wliczając postprocesy, najbardziej wpływają na spadek wydajności a najmniej zmieniają wygląd grafiki (oprócz hairworksów)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2015 o 18:41, Oloninho napisał:

Orientuje się ktoś, które funkcje graficzne gry, wliczając postprocesy, najbardziej wpływają
na spadek wydajności a najmniej zmieniają wygląd grafiki (oprócz hairworksów)?


Roślinność (trawa) - zarówno zasięg jak i zagęszczenie
oraz cienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2015 o 18:41, Oloninho napisał:

Orientuje się ktoś, które funkcje graficzne gry, wliczając postprocesy, najbardziej wpływają
na spadek wydajności a najmniej zmieniają wygląd grafiki (oprócz hairworksów)?

Ja osobiście zawsze zaczynam od wyłączenia wszelkiego rodzaju efektów świetlnych (ambient occlusion) i rozmyć (np. motion blur) bo nie dość, że te efekty są zwyczajnie ohydne to jeszcze pożerają najwięcej pamięci.
Nie zawsze shadery cieni też daję na low bo jakoś i tak nie zwracam na nie za specjalnej uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, za rozne efekty odpowiadaja odpowiadaja rozne podzespoły, wiec takie wymienianie nie za bardzo ma sens, chyba ze z góry nastawiamy sie na ustawienie wszystkiego na low. Najpierw należałoby zadac pytanie z jaka konfiguracja mamy do czynienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2015 o 18:54, MisticGohan_MODED napisał:

Ja osobiście zawsze zaczynam od wyłączenia wszelkiego rodzaju efektów świetlnych (ambient
occlusion)

Co jest takiego ohydnego w reistycznym cieniowaniu obiektów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2015 o 18:41, Oloninho napisał:

Orientuje się ktoś, które funkcje graficzne gry, wliczając postprocesy, najbardziej wpływają
na spadek wydajności a najmniej zmieniają wygląd grafiki (oprócz hairworksów)?


Z moich doświadczeń zdecydowanie i przede wszystkim zasięg rysowania roślinności.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/the-witcher-3-wild-hunt-graphics-performance-and-tweaking-guide#the-witcher-3-wild-hunt-foliage-visibility-range - tutaj można wszystko dokładnie sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2015 o 07:44, ZubenPL napisał:

> Ja osobiście zawsze zaczynam od wyłączenia wszelkiego rodzaju efektów świetlnych
(ambient
> occlusion)
Co jest takiego ohydnego w reistycznym cieniowaniu obiektów?

Nie rozumiem pytania. Mówiłem o efektach świetlnych.

Btw. To całe zaklinanie... to jakaś beznadzieja. Nic ciekawego nawet na 3 poziomie xp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W którym momencie podstawki najlepiej rozpocząć dodatek? Zacząłem grać od nowa na nowej grze +, mam 41 level a w fabule podstawki

Spoiler

jestem dopiero po spotkaniu Keiry Metz, wątek Barona ledwie rozpoczęty (znajdź guślarza), Novigrad nieodwiedzony

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadania z dodatku zostały w NG+ zeskanowane do 62 poziomu. Więc wcześniej nie radzę jakoś specjalnie podchodzić do tego. :P Aczkolwiek jeśli zaczniesz dodatek przed

Spoiler

Bitwą w Kaer Morhen

będzie kilka innych kwestii. No, może nie kilka - jedna. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info :)
A jak wygląda tryb gry gdzie chyba od razu startujemy z dodatkiem nową postacią odpowiednio dostosowaną do gry? Dodatek z tego co się orientuję korzysta ze starych lokacji ( w sensie nie dzieję się całkowicie na zupełnie nowej, oddzielnej lokacji) więc jak wygląda wtedy świat gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Korzysta z tej samej krainy, ale jest kilka nowych lokacji :P Świat gry wygląda tak jak wyglądał, oprócz nowych miejscowości wszystko jest po staremu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>jak wygląda wtedy

Dnia 30.10.2015 o 12:14, KamyK_84 napisał:

świat gry?

Lokacje na północ i wschód od Novigradu są rozszerzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2015 o 17:50, MisticGohan_MODED napisał:

> > Ja osobiście zawsze zaczynam od wyłączenia wszelkiego rodzaju efektów świetlnych

> (ambient
> > occlusion)
> Co jest takiego ohydnego w reistycznym cieniowaniu obiektów?
Nie rozumiem pytania. Mówiłem o efektach świetlnych.

Ambient occlusion to właśnie efekt zapewniający realistyczne cieniowanie obiektów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się