Zaloguj się, aby obserwować  
Mikex

Dark Souls - temat ogólny

2209 postów w tym temacie

A więc tak
Ostatnio, na jakiś czas zatrzymałem się w Blighttown:

Spoiler

szukałem tej dzwonnicy, która według wszelkich zasad logiki powinna górować nad okolicą...a był pod ziemią;)


W każdym razie kiedy tak sobie brnąłem przez te toksyczne błota zwróciłem uwagę na dziwne zachowanie się oświetlenia: zależnie od tego gdzie skierowałem kamerę otoczenie ciemniało lub wracało do normalnej jasności. Szczególnie upierdliwe było to w okolicach
Spoiler

wejścia do pajęczej nory

, gdzie przeciwników- atakujących ze sporego dystansu- widziałem tylko kątem oka, gdy spoglądałem w niebo. Oczywiście ciężko tak walczyć, więc zgarnąłem kilka głazów na klatę i zacząłem się zastanawiać czy to aby nie jest jakiś bug graficzny: w całej grze, nawet w najgłębszych otchłaniach, nie jest tak ciemno jak tam, na powierzchn. Ciekawostka: paradoksalnie najciemniej robiło się jak w przysłowiu, pod latar...pochodnią.
Czy ktoś też ma taki problem? Jakieś rady?

20121229183326

20121229183332

20121229183339

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wy mi powiedzcie skąd wy macie tyle dusz? Ja jakoś nie mam szczęścia. Za chwile je trace czy coś :(
#Alehor to już zależy od ciebie. Co Ci to da, że ja powiem że lepsza tarcza + halabarda, a tobie się nie będzie podobać. Musisz sam powalczyć troche tym troche tym i sam się przekonasz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2012 o 19:47, Alehor napisał:

Czy granie na dual wielding na PvE ma sens? Czy lepiej grać tarcza+halabardy żeby nie
rzucić padem o ściane?

Tarcza i miecz to optymalne rozwiązanie żeby nie rzucać ...czymkolwiek sterujesz. Po co ci halabarda?
A jak masz broń potrafiącą parować i potrafisz jej użyć to dual wield też jest OK. Tylko mnóstwo energii musisz mieć bo ew obronę opierasz na unikach. No i jakąś lekką zbroję żeby łatwo wchodzić wrogom na 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał w Dark Souls problem z niewidzialnością Priscilli? Tzn nie chodzi mi o samo znikanie, ale nie pojawienie się półsmoczycy przez całą walkę. Jestem już w NG++ i do kompletu osiągnięć brakuje mi tego, które dotyczy zdobycia unikalnych broni. W 2 podejściach Priscilla padła, zanim się pokazała. Obecnie po 3 próbach, gdy przez jakiś czas zadawałem obrażenia, a niewidzialność ciągle trwała, teleportowałem sie z areny i szukam sposobu, co z tym zrobić. Jak ją zabiję, to następna okazja będzie dopiero w NG+++, a nie wiem, czy jeszcze jeden raz będę podchodził do gry. Jakieś pomysły? Magia nie pomogła, turlanie się w zboi Kirka i tylko takie zadawanie obrażeń też nic nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą od niechcenia odpaliłem DS i usługa GFWL ściągnęła mi do gry patcha. Ktoś wie co ten patch daje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 12:56, IC81 napisał:

Przed chwilą od niechcenia odpaliłem DS i usługa GFWL ściągnęła mi do gry patcha. Ktoś
wie co ten patch daje?

Wszystko;)
Znaczy: z tego co czytałem możesz się spodziewać wszystkiego od optymalizacji efektów cząsteczkowych po totalne skopanie fizyki kolizji (postacie zapadają się w ziemię) na błędzie uniemożliwiającym uruchomienie gry kończąc. Wszystko zależy...no, na razie nie wiadomo od czego, więc dajmy na to, że od szczęścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 20:28, zadymek napisał:

> Przed chwilą od niechcenia odpaliłem DS i usługa GFWL ściągnęła mi do gry patcha.
Ktoś
> wie co ten patch daje?
Wszystko;)
Znaczy: z tego co czytałem możesz się spodziewać wszystkiego od optymalizacji efektów
cząsteczkowych po totalne skopanie fizyki kolizji (postacie zapadają się w ziemię) na
błędzie uniemożliwiającym uruchomienie gry kończąc. Wszystko zależy...no, na razie nie
wiadomo od czego, więc dajmy na to, że od szczęścia.

Czyli nie masz pojęcia jaka jest lista zmian wprowadzanych w tym patchu rozumiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 21:34, IC81 napisał:

Czyli nie masz pojęcia jaka jest lista zmian wprowadzanych w tym patchu rozumiem.

No wiesz, patch log''a jeszcze nie znalazłem, a samu sprawdzić? Łech, musiał bym najpierw założyć konto on-line, instalować aplikacje GfWL, grać od nowa etc.Nah, za dużo zachodu.
A i jeśli patch rzeczywiście miałby coś sknocić, to wolę poczekać na "raporty od pierwszych ofiar". Lepsze to niż samemu nadstawiać karku (tak więc szybciutko odpal grę i zdaj raport;)

PS Jak na razie pojawiają się głosy, że bugi to może być efekt DSfix''a, więc radzą go odinstalować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 22:45, L33T napisał:

Monitorując sieć w poszukiwaniu changelog''a zauważyłem, że wzmianki o patchu zaczęły się w okolicach 20 grudnia
http://upwardgaming.com/dark-souls-prepare-to-die-edition-update-12202012/
więc możliwe, że to żaden z podanych na wiki -zwłaszcza, że nie ma tam mowy o PC. Wzmianki o "naszym" patchu w sieci wspominają o optymalizacji gry pod współpracę z CPU, uodpornieniu na cheat''y oraz poprawieniu kilku problemów z dźwiękiem, ale, jak wspominałem, to nic pewnego.

PS Dodatkowo, warto wiedzieć, że wyszedł już nowy DSfix v 2.01, przystosowany do tego patch''a, więc postacie już nie powinny przelatywać przez podłogi;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2013 o 22:14, zadymek napisał:

> Czyli nie masz pojęcia jaka jest lista zmian wprowadzanych w tym patchu rozumiem.

No wiesz, patch log''a jeszcze nie znalazłem, a samu sprawdzić? Łech, musiał bym najpierw
założyć konto on-line, instalować aplikacje GfWL, grać od nowa etc.Nah, za dużo zachodu.

A i jeśli patch rzeczywiście miałby coś sknocić, to wolę poczekać na "raporty od pierwszych
ofiar". Lepsze to niż samemu nadstawiać karku (tak więc szybciutko odpal grę i zdaj raport;)

PS Jak na razie pojawiają się głosy, że bugi to może być efekt DSfix''a, więc radzą go
odinstalować.

Cóż ja mogę napisać. Pewnie każdy na moim kiejscu byłby zachwycony czytając w odpowiedzi na swoje pytanie coś w stylu "nie wiem ale też tego szukam".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2013 o 18:27, IC81 napisał:

Cóż ja mogę napisać. Pewnie każdy na moim kiejscu byłby zachwycony czytając w odpowiedzi
na swoje pytanie coś w stylu "nie wiem ale też tego szukam".

To nie chodzi o to, że nie wiem. Po prostu nie ma oficjalnych danych (Namco, From Soft.) na ten temat, więc nie zamierzam nikogo wprowadzać w błąd. W każdym razie nadal szukam oficjalnego potwierdzenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam pytanie: gdzie i jak można zdobyć drake sword, bo słyszałem że jest najlepszy, a gram pyroamantą. Jakie ma wymagania aby go używać?
Z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie odnośnie umierania... Umieranie jedynie zabiera nam zebrane dusze i przyznaje status hollow?
Czym różni się hollow od humanity?

Gram w trybie offline

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować