Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rage - poradnik przetrwania na pustkowiach

68 postów w tym temacie

No są błędy, fakt faktem, że ID mogło się bardziej postarać na starcie nowej marki, ale gierka sama w sobie nadal wygląda na gameplayach etc super. Ja dorwę ją dopiero za jakiś czas, dlatego też nie przepadam za szybkim kupowaniem dużych premier, bo zawsze jest 1000 i jedna poprawka konieczna aby wszystko ładnie śmigało. Ale co zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

8kx8k http://www.youtube.com/watch?v=H02NQbRgpbU
Nie no faktycznie, gra wygląda tragicznie.
Przy 16kx16k zaczyna mu już gra wycinać...
i to na Radeonie na ktorych gra się radosnie sypała...

Ja chyba tak ustawiłem a gra wygląda ładnie tylko z daleka,niestety i nie wiem czy aż tak,jak na tym filmiku i jak to w ogóle ustawiłem?,tak jak autor filmiku czy gorzej?

powiem tak: gdy włączę " Crysis 2 " na maxa + DX11 + tekstury w wysokiej rozdzielczości to grafika i zasilacz nieźle się grzeją ale gra działa płynnie
gdy uruchomię " Ragr ",nawet ze zmianami zapisanymi w tym pliku,to grafika jest ledwie letnia,podobnie jak i zasilacz
czyli gra nie za bardzo wykorzystuje potencjał mojego PC
ale mimo to uważam,że gra jest warta swojej kasy,bo gra się bardzo fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

Pisali to już miesiace przed premierą Rage''a. Carmack mówił o tym na QuakeConie, Gamescomie.
Mówiło się o tym sporo. Carmack nawet stwierdził, że był to bład, że tak zrobił.


Jasne. Ale nie zmienia to faktu, że... tak właśnie zrobili. Nie twierdzę przecież, że to zaskoczenie.

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

8kx8k http://www.youtube.com/watch?v=H02NQbRgpbU
Nie no faktycznie, gra wygląda tragicznie.


Spójrz choćby na tekstury skał czy geometrię i tekstury rur. Taki poziom detali prezentowały gry PC jakieś...bo ja wiem? 4-5 lat temu?

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

Weź sobie jakiś plakat, gazete, albo cokolwiek. Z daleka wygląda to, ok.
Jak dasz sobie ten obrazek pod oczy, obraz będzie jakby rozciągniety i wyjdą jego wszelkie
wady.


Problem w tym, że obraz na monitorze i gazeta to dwie różne rzeczy. W grach istnieje coś takiego, jak choćby skalowanie tekstur (dalsze tekstury są mniejszej rozdzielczości, bo są dalej, bliższe - wyższej rozdzielczości, by było widać detale). Kwestia leży w tym, bo dobrze dopasować i płynnie zaprojektować skalowanie. Druga kwestia to taka, by tekstura była na tyle wyraźna, aby, przy najniższym skalowaniu, gdy stoisz przy samej teksturze, nie wyglądała na rozmazaną.

I takie rzeczy da się spokojnie zrobić, co pokazało wiele gier wcześniej. Nie jest to więc jakaś niemożliwość.

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

Tylko, że... 8kx8k to i tak spora tekstura. W rage tekstury się niepowatarzają...
Nie ma kopiowania kolejnej tekstury obok.


Jeśli taka przyjemność ma być okupiona doczytywaniem tekstur co chwila (w miarę ruchu), to ja już wolę, by się czasem powtarzały, a nie powodowały takich kwiatków.

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

A to, ze dodają to już w ogóle źle, tragedia crap.


Nie. Złe jest to, że na PC takie rzeczy powinny się znaleźć w dniu premiery. A nie wydawać bublowaty port, i dopiero potem go łatać i doprowadzać do stanu, w jakim gra powinna być od początku.

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

W momencie gdy... kopiujac z mojego posta wyzej:
/ciach/
Działnie tekstur jeszcze jest zalezne od procka i ramu...


No Ameryki nie odkryłeś, a i pan z ID też nie. KAŻDA gra jest od tego uzależniona, i wie to nawet totalny laik. Problem w tym, że jakoś innym udaje się zrobić gry na poziomie graficznym RAGE, ale nie mające takich problemów z teksturami. Więc to żadne wytłumaczenie.

Dnia 08.10.2011 o 17:21, Zgreed66 napisał:

Gra miała sama się ustawić. Jak widać nie wyszło tak jak chcieli to dodają.


HMMMM, nagle sobie przypomnieli, że bogatsze ustawienia graficzne to standard na PC? No to refleks mają niesamowity, nie powiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 18:13, lis_23 napisał:

Ja chyba tak ustawiłem a gra wygląda ładnie tylko z daleka,niestety i nie wiem czy aż
tak,jak na tym filmiku i jak to w ogóle ustawiłem?,tak jak autor filmiku czy gorzej?


Dokładnie tak samo. Z bliska działa to tak jak napisałem z tym plakatem albo gazetą.
Najlepiej jakimś zwykłym "F*cktem" chyba najlepiej. Z metra wygląda, ok.
Gdy zbliżysz gazetę, zaczyna się grafika rozmazywać. Pojawiają się ziarenka, czy piksele.
To jest ten sam efekt.
W Crysisie, czy innych grach. Tekstury na ziemi itd. Są umieszczane obok siebie.
Dobrze to widać na drogach, gdzie co ~2m punkt teksury :) albo na identycznych elementach otoczenia.
Położenie kilku niezłych tekstur z bliskiej odległości jest lepszym rozwiązaniem, ale krzaczy się z dalekiej.
(dobrze widac, że tekstura jest powtórzona)

W Rage zamiast szeregu małych tekstur jest jedna, wielka.
Z niej jest brany wybrany fragment i pokazywany w grze. Tak łatwo mozna to wytlumaczyć.
Jezeli za bardzo ją rozciągniesz - będzie się rozmazywać.
Jezeli będzie duża, będzie szczegółowa, ale bedzie dużo zajmować.
Eliminuje ten problem z powtarzajacymi się elementami otoczenia, ale pojawia się drugi - właśnie z bliskiej
odległosci.

Jednak pozwala to rysować bardzo fajne powierzchnie na dalekie odległosci bez przemęczania sprzetu ;)
Np nie potrzeba wtedy generowanego w czasie rzeczywistym wszystkich cieni -
wystarzy przygotowana tekstura.

Dnia 08.10.2011 o 18:13, lis_23 napisał:

powiem tak: gdy włączę " Crysis 2 " na maxa + DX11 + tekstury w wysokiej rozdzielczości
to grafika i zasilacz nieźle się grzeją ale gra działa płynnie
gdy uruchomię " Ragr ",nawet ze zmianami zapisanymi w tym pliku,to grafika jest ledwie
letnia,podobnie jak i zasilacz
czyli gra nie za bardzo wykorzystuje potencjał mojego PC


Rage nigdy nie miałbyć killerem graficznym. Miał wyciągnać ile się da z konsol przy 720p i 60fpsach.
Gra wygląda obłędnie i malo przy tym ciągnie. Ma to swoje wady, ale da sie chyba z tym żyć.
Tak btw. wpisywałeś 16384 zamiast 8192?

Dnia 08.10.2011 o 18:13, lis_23 napisał:

ale mimo to uważam,że gra jest warta swojej kasy,bo gra się bardzo fajnie.

Najwazniejsze w grach:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

Jasne. Ale nie zmienia to faktu, że... tak właśnie zrobili. Nie twierdzę przecież, że
to zaskoczenie.

To, nie wiem w czym problem. Jakby powiedzieli, że dadzą...

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

Spójrz choćby na tekstury skał czy geometrię i tekstury rur. Taki poziom detali prezentowały
gry PC jakieś...bo ja wiem? 4-5 lat temu?

Nie było takich 4-5 lat temu? Zobacz na ograniczenia DXa i porównaj maksymalna rozdzielczosc tekstur z tą co jest w Rage''u.

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

Problem w tym, że obraz na monitorze i gazeta to dwie różne rzeczy. W grach istnieje
coś takiego, jak choćby skalowanie tekstur (dalsze tekstury są mniejszej rozdzielczości,
bo są dalej, bliższe - wyższej rozdzielczości, by było widać detale).

Wystepuje tak przy odpowiednio dużej teksturze. Jezeli nie jest taka, zgadłeś pikseloza.

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

Kwestia leży w
tym, bo dobrze dopasować i płynnie zaprojektować skalowanie. Druga kwestia to taka, by
tekstura była na tyle wyraźna, aby, przy najniższym skalowaniu, gdy stoisz przy samej
teksturze, nie wyglądała na rozmazaną.

O tym pisze. 8k x 8k. to spora tekstura. Jak się odnosi do powiedzmy Crysisa?

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

I takie rzeczy da się spokojnie zrobić, co pokazało wiele gier wcześniej. Nie jest to
więc jakaś niemożliwość.

Nie pokazały...

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

Jeśli taka przyjemność ma być okupiona doczytywaniem tekstur co chwila (w miarę ruchu),
to ja już wolę, by się czasem powtarzały, a nie powodowały takich kwiatków.

Kotaku -> Walniete stery/ postawa producentow sprzetu.

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

Nie. Złe jest to, że na PC takie rzeczy powinny się znaleźć w dniu premiery. A nie wydawać
bublowaty port, i dopiero potem go łatać i doprowadzać do stanu, w jakim gra powinna
być od początku.


Zmienisz mantre? Dałem ci linka koleś ma radeona i miał problemy z Ragem. Nowe drivery i cfg.
Zero problemow.

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

No Ameryki nie odkryłeś, a i pan z ID też nie. KAŻDA gra jest od tego uzależniona, i
wie to nawet totalny laik. Problem w tym, że jakoś innym udaje się zrobić gry na poziomie
graficznym RAGE, ale nie mające takich problemów z teksturami. Więc to żadne wytłumaczenie.

Nie prawda. Pokaż mi grę która w taki sposob na bierzaco tekstury doczytuje...

Dnia 08.10.2011 o 18:46, Tenebrael napisał:

HMMMM, nagle sobie przypomnieli, że bogatsze ustawienia graficzne to standard na PC?
No to refleks mają niesamowity, nie powiem...

A może jak wyzej ktoś zachaczył. Nie zamierza się bawić w cere giele, tylko grać?
Ile mamy 4dni od premiery?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 18:51, Zgreed66 napisał:

Tak btw. wpisywałeś 16384 zamiast 8192?

>
Wpisałem:
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
vt_maxaniso 4
image_anisotropy 4

czyli w vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192 zmienić na 16384 ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 19:12, lis_23 napisał:

czyli w vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192 zmienić na 16384 ?.

Nie wiem, czy nie pisze za pozno.
Choć w sumie i tak w zasadzie powinno się mieć wtedy ~3gb ram na karcie.
I sądzac po różnicy w wydajnosci GTX 570 a Radeon 9850 prawdopodobnie skończy się na wycinaniu gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.10.2011 o 19:44, Zgreed66 napisał:

Nie wiem, czy nie pisze za pozno.
Choć w sumie i tak w zasadzie powinno się mieć wtedy ~3gb ram na karcie.
I sądzac po różnicy w wydajnosci GTX 570 a Radeon 9850 prawdopodobnie skończy się na
wycinaniu gry.


Jeszcze nic nie podmieniałem,uruchamiałem Metro 2033 na full żeby zobaczyć,czy uciągnie ;)

zamienię i zobaczę co to da,jeżeli gra będzie się mocno ciąć to po prostu przywrócę poprzednie wartości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż,nie zauważyłem jakiś spadków wydajności ani większej poprawy jakości,nadal wnętrza,meble,itp.są usiane kwadracikami
mogę tylko przyznać,że incydentalne problemy z doczytywaniem się tekstur zniknął całkowicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na całość - a co mnie obchodzą ich problemy ze sterownikami? To było pisać grę pod aktualne stery, a nie pod takie, które się jeszcze nie ukazały. Jakoś wcześniej dawali z tym radę (jak i masa innych producentów), i nie było problemów. A teraz nagle - pyk! i nie działa.

Zresztą, co tu dużo gadać: takie cuda dzieją się zarówno na kartach ATI, jak i nVidii, zgadza się? I ja niby mam uwierzyć, że akurat dziwnym trafem OBIE firmy (NV i ATI) JEDNOCZEŚNIE nie wywiązały się z obietnic, i obie dziwnym trafem wypuściły nie takie stery, jak trzeba? Wybacz, ale to tłumaczenie dla naiwniaków... Gdyby problem dotyczył tylko jednej z firm i jej sterowników, to jeszcze by to przeszło. Ale tłumaczenia Carmack''a są tak grubymi nićmi szyte, że naprawdę szkoda słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 21:41, Tenebrael napisał:

Odpowiadając na całość - a co mnie obchodzą ich problemy ze sterownikami? To było pisać
grę pod aktualne stery, a nie pod takie, które się jeszcze nie ukazały. Jakoś wcześniej
dawali z tym radę (jak i masa innych producentów), i nie było problemów. A teraz nagle
- pyk! i nie działa.


Wlaściwie zaden z innych producentów nie wykorzystuje OpenGL. Właściwie żaden z innych producentów.
Nie bawi się we własne technologie jak Megatexture.

Cytując Kotaku...
"The driver issues at launch have been a real cluster !@#$," he wrote. "We were quite happy with the performance improvements that we had made on AMD hardware in the months before launch; we had made significant internal changes to cater to what AMD engineers said would allow the highest performance with their driver and hardware architectures, and we went back and forth with custom extensions and driver versions."

"We knew that all older AMD drivers, and some Nvidia drivers would have problems with the game, but we were running well in-house on all of our test systems. When launch day came around and the wrong driver got released, half of our PC customers got a product that basically didn''t work"

Dnia 08.10.2011 o 21:41, Tenebrael napisał:

Zresztą, co tu dużo gadać: takie cuda dzieją się zarówno na kartach ATI, jak i nVidii,
zgadza się?

Działy, teraz ciezko ocenic po całej tonie poczatkowego syfu.
Problemy na AMDkach były znaczne, na NV... ciezko stwierdzic. Jednak przypadkow bylo mniej.
Jednak teraz u znacznej czesci osob gra chodzi...

Dnia 08.10.2011 o 21:41, Tenebrael napisał:

I ja niby mam uwierzyć, że akurat dziwnym trafem OBIE firmy (NV i ATI) JEDNOCZEŚNIE
nie wywiązały się z obietnic, i obie dziwnym trafem wypuściły nie takie stery, jak trzeba?

O dziwne, że zaden patch nie wyszedł. A ludziom gra zaczeła normalnie pacować...
A jedyne co zrobili to zainstalowali stery i wpisali 4 linijki do pliku .cfg.

Dnia 08.10.2011 o 21:41, Tenebrael napisał:

Wybacz, ale to tłumaczenie dla naiwniaków... Gdyby problem dotyczył tylko jednej z firm
i jej sterowników, to jeszcze by to przeszło. Ale tłumaczenia Carmack''a są tak grubymi
nićmi szyte, że naprawdę szkoda słów.

A masz lepsze, że nagle zaczela gra normalnie działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja próbowałem już wszystkiego i nie mogę się pozbyć crashy :/ do doczytujących tekstur już się przyzwyczaiłem, ale te crashe na prawie każdym kroku... grać się nie da -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypomniała mi sie stara historia OpenGL + sterowniki AMD 10.4-11.4
(w temacie 10.9 bo mi gry dopiero zaczely normalnie działać wraz z pojawieniem sie wersji 11.5)
http://twojepc.pl/news22288.html Komentarze Promilusa.

EDIT: jakiś art wywala w googlu
http://crashfixes.com/rage-crash-fix-and-fixes-to-errors-fov-limit-launch-crash-textures-freezing-blackscreen-poor-fps/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 22:21, kotlecik5 napisał:

Ja próbowałem już wszystkiego i nie mogę się pozbyć crashy :/ do doczytujących tekstur
już się przyzwyczaiłem, ale te crashe na prawie każdym kroku... grać się nie da -_-


1) Podstawa - najnowsze sterowniki. (ja mam 6870 i 11.9 ale wersja dla RAGE)
2) Utworz folder dla cache C:\Users\yournamehere\AppData\Local\id software\rage
3) uruchom grę skrótem z nast. par.: +com_skipIntroVideo 1 +image_usecompression 0 +g_showplayershadow 1 +m_smooth 0
4) wpisz w google: "[Major Performance and GFX Fix]Custom Config Files With V-SYNC & FOV!!!" i pobierz configa dla full HD oraz wklej go do folderu base oraz mp\base.
UWAGA: nawet jak masz 4ry rdzenie w procku daj warotść 16 w linijce "seta vt_maxPPF 16" dopóki tego nie ustawilem miałem sporrro problemów.

Miłej zabawy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2011 o 22:04, Zgreed66 napisał:

Wlaściwie zaden z innych producentów nie wykorzystuje OpenGL. Właściwie żaden z innych
producentów.
Nie bawi się we własne technologie jak Megatexture.


To niech się nie bawią, skoro nie potrafią tego zrobić porządnie. Nie sztuka używać czegoś, czego nie umie się dobrze wykorzystać.

Dnia 08.10.2011 o 22:04, Zgreed66 napisał:

O dziwne, że zaden patch nie wyszedł. A ludziom gra zaczeła normalnie pacować...
A jedyne co zrobili to zainstalowali stery i wpisali 4 linijki do pliku .cfg.


Ekhem, poczytaj dokładniej. Pewnej części ludzi chodzi, innym nie. MIMO zainstalowania nowych sterowników czy zmianach w cfg.

Dnia 08.10.2011 o 22:04, Zgreed66 napisał:

A masz lepsze, że nagle zaczela gra normalnie działać?


Gdyby nagle WSZYSTKIM zaczęła normalnie działać po zainstalowaniu nowych sterowników, to byłby punkt dla Ciebie. Ale czytając fora widzę, że wielu graczy zainstalowało nowe stery, i jak były problemy, tak są nadal. I to zarówno u posiadaczy kart GF, jak i Radków. Więc to raczej kiepskie tłumaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może nie potrafią poprawnie zaktualizować swoich sterowników? Bo skoro jednym sterowniki poprawiły grę, to drudzy muszą coś źle robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Zgreed66

Witaj dyżurny i niezastąpiony pomocniku sklepikarza

Widzę, że nadal z zapałem godnym lepszej sprawy bronisz korporacyjnych interesów i starasz się
ze wszystkich sił nie rozczarować waszych (portalu Gram) zleceniodawców, co wyłożyli kasę na promocję skopanej gry. Nie wiem, jaki masz związek z tym pretekstowym portalem, na którym co jakiś czas na zamówienie pisze się takie właśnie advertoriale, które mają wyglądać dla mniej wtajemniczonych jako autentyczne recenzje, opisy i relacje z gier. Może jesteś powiązany z ekipą Gram i czerpiesz z tego jakieś profity, a może po prostu jesteś przykładem tzw. pożytecznego idioty, który bezkrytycznie sympatyzuje z komercyjnym portalem o grach, bo bardzo potrzebuje przynależeć do jakiejkolwiek grupy, nie mając niezależnego zdania i poczucia własnej wartości.

Wiadomo, że artykuły promocyjne na takich portalach działają lepiej niż zwykła reklama ze strony wydawcy/producenta, na którą ciemny lud już od dawna się uodpornił. Jeśli ktoś zleca portalowi promocję jakieś gry, przeznacza na to niemałe środki, portal jest zobowiązany wywiązać się przede wszystkim wobec swojego zleceniodawcy, a nie uczciwie informować graczy, z czym mają do czynienia (np. bublem jakim jest RAGE na PC). Reklama i promocja musi być oczywiście nieco zawoalowana, wyważona i pozorować krytykę, aby portal pozostał dla większości graczy wiarygodnym i opiniotwórczym medium - czyli żeby można było sprzedawać nam nim kolejne advertoriale.
Patrząc na twoje zaangażowanie w tłumaczenie wszystkim, że ewidentne wady i usterki należy naprawiać we własnym zakresie, bo korporacja - zatrudniająca setki osób i trzepiąca grubą kasę na sprzedaży komercyjnych gier - nie dała rady przez te kilka lat zrobić dopracowanego tytułu, nikt nie może uznać cię za osobę obiektywną i bezstronną. Nie jest to może jeszcze poziom cenzury z ancien régime, ale pachnie tu z daleka prymitywnym pijarem i nieudolnymi działaniami marketingowymi.

Ku przestrodze innych użytkowników referuję rozproszone w różnych postach stwierdzenie Zgreed66 odnośnie użytkowników PC:

Jeśli jesteś użytkownikiem peceta, powinieneś akceptować fakt, że gra na twoją platformę może być pełna
błędów i nienadająca się do użytkowania w dniu zakupu. Twoim obowiązkiem jest uiścić rachunek w kasie, podziękować sprzedawcy, a następnie na własną rękę starać się rozwiązać problemy z uruchomieniem i użytkowaniem gry. Przecież oni - producent/wydawca/portal orgranizujacy promocję i reklamę już zarobili, a ty jeszcze nawet nie zdążyłeś dojść z grą do ładu. W tym celu należy czytać wszystkie fora opisujące takie same problemy wielu innych klientów, ściągać odpowiednie sterowniki (bo nie dało się ich zamieścić na płycie), grzebać w plikach konfiguracyjnych (bo nie było czasu ich poprawnie napisać) , sprawdzać codziennie, czy nie pojawił się nowy patch (bo nie było czasu wydać porządnej, przetestowanej, nieskopanej gry), radzić innych użytkowników, eksperymentować i wspólnie z innymi graczami starać się rozwiązywać problemy (bo producent i sprzedawca zaoszczędzi w ten sposób na kosztach serwisu i infolinii).

Dopóty takie przedpotopowe myślenie zakompleksionego i nieświadomego swoich praw konsumenta będzie pokutować, dopóki będą wydawane takie niedopracowane gnioty, bo rynek i tak je kupi, a potem może to się jakoś połata albo zwali winę na producentów sprzętu. Zaniżanie wymagań konsumentów kończy się jeszcze większą pogardą i cynizmem korporacji produkujących gry. Jeśli ktoś tego broni, to albo czerpie z tego zyski i w dupie ma interesy graczy-klientów, albo zagubił się gdzieś w pionierskiej erze pecetów, gdy gry jako małe, niezależne projekty tworzone były przez grupkę zapaleńców w garażach. To już nie te czasy ! @Zgreed66 - przestań wciskać ciemnotę i bronić gry jak niepodległości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moze to ty jesteś "idiotą", który wietrzy wszędzie korporacyjne spiski?

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

Wiadomo, że artykuły promocyjne na takich portalach działają lepiej niż zwykła reklama
ze strony wydawcy/producenta, na którą ciemny lud już od dawna się uodpornił.

Ta co jeszcze powiesz? Przykład gry która miała caly tydzień promocyjny i dostała 6.7
http://www.gram.pl/art_9wffJ,3_Command_Conquer_4_Tyberyjski_Zmierzch_recenzja_strona_4.html
Wsadź swoje korporacyjne spiski w 4 litery, ani ja ani nikt inny nie musi chciec tego czytac...
Można by się czepić ewentualnie Wiedzmina 2, choć i tutaj można polemizować.

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

Jeśli ktośzleca portalowi promocję jakieś gry, przeznacza na to niemałe środki, portal jest zobowiązany
wywiązać się przede wszystkim wobec swojego zleceniodawcy, a nie uczciwie informować
graczy, z czym mają do czynienia (np. bublem jakim jest RAGE na PC).

Masz dowód na to, czy tylko tak pierdzielisz bez sensu? Idz sie poskarż na CD-A, że w swojej gazecie,
umiescili reklamy kaszanek... albo podaj nazwe portalu z którego ty jestes :D

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

Patrząc na twoje zaangażowanie w tłumaczenie wszystkim, że ewidentne wady i usterki należy
naprawiać we własnym zakresie, bo korporacja - zatrudniająca setki osób i trzepiąca grubą
kasę na sprzedaży komercyjnych gier - nie dała rady przez te kilka lat zrobić dopracowanego
tytułu, nikt nie może uznać cię za osobę obiektywną i bezstronną.

Nie jestem obiektywny i bezstronny, tak jak ty peasancie antykorporacyjny...
Idz do tematów Acti i EA, bić piane, że ten pierwszy wydaje to samo co roku w innym przebraniu.
Drugi, że wydaje pocięte gierki (dlc) i to nawet nie popatchowane (BF)...
W mojej ocenie powinni popracować nad tym...
wydali stery i z tego co czytam nawet wydali dziś patcha.
http://forum.gram.pl/forum_post_szukaj.asp?tid=26281&uid=195790
Uważam, że usterki podczas premiery mogą wyskoczyć, w dzisiejszych czasach wychwycenie wszystkiego,
nie jest do konca mozliwe. Dlatego do momentu wyjscia patchy, czy czegokolwiek gracz moze sprobować
samemu pozbyć się problemu. Tak, da się. Nawet nie minuta roboty.

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

Nie jest to może jeszcze
poziom cenzury z ancien régime, ale pachnie tu z daleka prymitywnym pijarem i nieudolnymi
działaniami marketingowymi.

Nie udolne to są twoje wymysly... nie ma to jak masony i inne "bilderbergi".

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

Jeśli jesteś użytkownikiem peceta, powinieneś akceptować fakt, że gra na twoją platformę
może być pełna błędów i nienadająca się do użytkowania w dniu zakupu.

Jak czytać nie potrafisz gratulacje, idz trollować gdzie indziej.
Powinieneś się liczyć z tym, że wystąpią problemy z grami. Nie napisałem nigdzie o akceptowaniu tego, że
są zabugowane itd. Tak, uważam, że mają to naprawić. I jak widać id to robi. Wiec na tym polu ich bronie.

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

wielu innych klientów, ściągać odpowiednie sterowniki (bo nie dało się ich zamieścić
na płycie)

Nawet gdyby ci je wpakowali to i tak byłyby błędne z winy AMD. :>

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

grzebać w plikach konfiguracyjnych (bo nie było czasu ich poprawnie napisać)

Bo takich w grze, nie ma. Sama się dostosowuje.

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

sprawdzać codziennie, czy nie pojawił się nowy patch (bo nie było czasu wydać porządnej,
przetestowanej, nieskopanej gry)

Gra jest na steam, sama się update''uje...

Dnia 09.10.2011 o 13:28, Peter_Pl napisał:

radzić innych użytkowników, eksperymentować i wspólnie
z innymi graczami starać się rozwiązywać problemy (bo producent i sprzedawca zaoszczędzi
w ten sposób na kosztach serwisu i infolinii).

Producent też pracuje nad tym, nawet rozwiązania podał na oficjalnym forum dla gry...
I dzis wydał patcha. Ciekawe, że jeszcze piszesz coś tutaj. Pirat, czy nawet gry, nie masz?

>@Zgreed66 - przestań wciskać ciemnotę i bronić gry jak niepodległości.
Ciemnote wciskasz niewątpliwie Ty, "wieśniaku antykorporacyjny"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować