Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Battlefield 3 na konsolach = Battlefield 3 na niskich ustawieniach na PC

84 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Ratuj się kto może, bo tego typu informacje zwykle znacznie podnoszą atmosferę na naszym forum. DICE podczas jednej z prezentacji porównał jakość grafiki w Battlefield 3 na konsolach i PC.

Przeczytaj cały tekst "Battlefield 3 na konsolach = Battlefield 3 na niskich ustawieniach na PC" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

normalnie szok, jak oni śmieją! Przecież Xbox 360 ma jedyne 6lat i wiec jakim cudem nie udźwignie tak zaawansowanej graficznie gry? Przeciec CoD MW3 z swą super hiper mega grafiką działa tak samo na konsoli co na blaszaku.

A na serio jak dla mnie brawo dla DICE, bo ile można wypuszczać gry na tym samym poziomie graficznym, przecież od kilku la jest zastój, zmiany małe a wymagania się piętrzą (na skutek zrąbanych portów z konsol), Microsoft lub Sony muszą wziąć pod uwagę że bebechy ich konsol pomalutku będą niewystarczające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2011 o 12:45, Eguroll napisał:

Ja na 9600GT w ultra jechałem w stałych 25 fpsach. Strach się bać co będzie na mocniejszej
karcie.


Naprawdę? OOO to przyjmij do wiadomości że w Becie nie było tekstur na poziomie ultra, nie było dx11 i tesselacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Należało by dodać że to są wymagania aby grać w ponad 60+ klatkach w rozdzielczości Full HD. Więc jak ktoś gra na powiedzmy kwadracie popularnym, czyli 1280x1024 (np. ja) to mu GTX460 wystarczy żeby na Ultra polatać dochodząc do 60 FPS i nie spadając poniżej 30 (zależy też oczywiście jakiego procka się posiada, ja ze swoim starawym już C2D E6320 to mi czasami zatnie, ale nie wina grafiki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak full bedzie sie mialo do bety, ale na moim sprzęcie: Intel Core2duo E5300 (podkręconym :P na 3,14), 4GB ram 866 MHz, i Radeon 4850, 512mb, w rozdzielczości 1280x1024 (przy mniejszych nie było różnicy) i wszystko na low FPS''y były na poziomie od 25 do 40, ale na mapie Metro, na mapie Caspian Border nie grałem za dlugo, ale FPS''y byly na poziomie 20-30 klatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na moim PC Battlefield nawet nie ruszy :) niech sobie porównują co chcą! Ja gram dla fajnego gameplaya i ciekawej rozgrywki a nie dla realistycznej grafiki !! to co wyciągają konsole wystarcza mi w 100 %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam PS3, ale i tak od początku mówiłem, BF3 tylko i wyłącznie na PC, lepsze doznania, więcej graczy.
Na PS3 wolę sobie kupić Uncharted 3.

DICE BF 3 wydał na konsole tylko dlatego żeby się nie czepiali i nie było niepotrzebnych spekulacji. Owszem ludzie i tak na pewno będą kupować wersje na konsole również. W końcu co by nie było to jednak FPS roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafa na konsolach faktycznie jest widocznie gorsza, ale BF zawsze celował w PC. Zresztą coraz więcej gier ma taką samą sytuacje.

Mi na Intel Core 2 Duo @ 2.20 GHz, 4GB ram i GeForce GT430 beta chodziła na High. Rozdzielka 1440x900, Win7 32bit. FPS był dobry, pełna płynność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2011 o 13:10, Eguroll napisał:

Wiem, że nie było aczkolwiek włączyłem opcję ultra. Nie wiem czym to się w zasadzie od
low różniło - chyba tylko tym, że było mniej fps.


He, miałem to samo, Ultra tak samo jak High wyglądało, a już momentami cięło ładnie (no mój procek tu winny ale kij z tym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2011 o 13:30, Ryu_Makkuro napisał:

> Wiem, że nie było aczkolwiek włączyłem opcję ultra. Nie wiem czym to się w zasadzie
od
> low różniło - chyba tylko tym, że było mniej fps.

He, miałem to samo, Ultra tak samo jak High wyglądało, a już momentami cięło ładnie (no
mój procek tu winny ale kij z tym)


U mnie wyglądało tak samo jak na medium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze aby gra była komfortowa. Może konsole mają ten low, ale przynajmniej jest on zoptymalizowany tak, że nie będzie żadnych ścin, doczytywania tekstur czy innych dupereli znanych z PCtów. Co tu dużo pisać, trzeba czekać na kolejną generację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie że w becie cały poziom ULTRA i część ustawień high był wyłączony. DICE nie olewa konsol, po prostu kilku letnie maszynki są daleko za współczesnymi piecami i nie da rady przeskoczyć bariery technologicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować