Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Might & Magic: Heroes VI - recenzja

59 postów w tym temacie

gram.pl

Użytkownicy na forach dyskusyjnych psioczą, a gracze w wiadomościach zostawianych za pomocą jednej z opcji sieciowej usługi Conflux, chwalą sobie zabawę, choć wytykają pewne błędy. Czy gra Might & Magic: Heroes VI to sukces, czy niewypał? Przeczytajcie..

Przeczytaj cały tekst "Might & Magic: Heroes VI - recenzja" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:06, 4ny4 napisał:

"Póki co, nie am co deliberować"

Powinno być "nie mam". Ot literówka. Poza tym fajna recenzja. :)

Już poprawione, dzięki, w 19k znaków coś tam się zawsze chochlikom sieciowym uda poprzestawiać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:07, Lucas_the_Great napisał:

Jest przeca wspomniane o multi w tekście i jako zaleta wymieniony hot-seat :)


Sam fakt hot-seatosów jest w heroesoach od początku jakby go nie było to by było dziwne. Nie zaliczałbym tego jako zaletę a raczej jako fakt konieczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:09, Czaroxxx napisał:

> Jest przeca wspomniane o multi w tekście i jako zaleta wymieniony hot-seat :)

Sam fakt hot-seatosów jest w heroesoach od początku jakby go nie było to by było dziwne.
Nie zaliczałbym tego jako zaletę a raczej jako fakt konieczny.


Nie takie cuda się zdarzały, trzeci Master of Orion nie miał już na przykład tego "archaicznego" trybu, w piątej Cywce hot-seat powrócił po płaczu w patchu...
EDIT: ale zmieniłem wpis w zaletach na "zacny jak zawsze tryb hot-seat" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam bardzo dobrą grę, która zjada na śniadanie Heroes 5. I bardzo dobrze. Heroes 2 i 3 raczej nie pobije, ale seria zmierza w dobrym kierunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siedzę w "hirkach" od samego początku i przyznam się, że bałem się nowej odsłony. Wszyscy spoglądają na serię przez pryzmat sławetnej "trójki" ... Było, minęło. Gra nadal cieszy, ale jednak czas ustąpić młodszemu rodzeństwu.
H6 spełniło moje oczekiwania i jestem z owej produkcji naprawdę zadowolony. Gra naprawdę wciąga rozbudowaną historią. Zmiany, które wprowadzono początkowo mnie raziły -brak pięknych widoków na swoje miasto, drzewko umiejętności w które wciśnięto również i magię ...- jednak po kilku godzinach gry po prostu zlało się to w naprawdę świetną całość. Co prawda braku gildii magicznych nadal nie specjalnie mogę przełknąć.

Mam tylko nadzieję, że wszelakie dodatki będą pojawiały się w formie pełnoprawnych, pudełkowych zestawów, a nie DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i na minus bardzo duży jak dla mnie co będę za każdym razem podkreślał, że nie ma możliwości zrobienia osobnych profili. Jest tylko jeden i koniec.

A powiedzcie mi, czy jak raz się ukończy kampanie można ją zacząć od nowa z zerowymi statami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"grafika we wstawkach filmowych mogłaby być bardziej szczegółowa"

Może wkładam kij w mrowisko, ale jak to jest, że gra dostępna jedynie na PC, bez żadnej kuli u nogi w postaci wersji na konsole, nie wykorzystuje w pełni tych monstrualnych maszyn jakimi są bez wątpienia wasze PC''ty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:16, Maczeti napisał:

No i na minus bardzo duży jak dla mnie co będę za każdym razem podkreślał, że nie ma
możliwości zrobienia osobnych profili. Jest tylko jeden i koniec.

A po co więcej? Conflux jest jeden dla użytkownika i jego gości grających na hot-seat.

Dnia 18.10.2011 o 12:16, Maczeti napisał:

A powiedzcie mi, czy jak raz się ukończy kampanie można ją zacząć od nowa z zerowymi
statami?

Zerowymi statsami bohaterów - tak. Ba, z innym bohaterem zawsze można (chociażby magiem zamiast klepcy) Po co niby cały Conflux miałby być zerowany? To meta-warstwa, punkty rosną i za kampanię i za każdą grę multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ja sobie pykam w demo (plus dla nich, że demo w ogóle jest) i jestem zadowolony, jak tak dalej pójdzie, to kupię swoją kopię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że najnowsi "hirołsi" rzeczywiście najlepiej oddają klimat i są najbliżsi kultowej trójce, aczkolwiek mają kilka durnych pomysłów, a w szczególności najgłupszym jest "friendly fire" gdzie wszystkie jednostki są lane przez jedną, inepotrzebni zasięgowcy, bo koszą poza wrogami swoich, a także aoe niektórych jednostek rozwalających pół planszy pomimo że nie maja takiej siły, ani skilli. Dość irytujące są także przepakowane jednostki magiczne oraz totalnie nieprzydatne jednostki leczące (jak kleryczki).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:19, HiddenNick napisał:

Może wkładam kij w mrowisko, ale jak to jest, że gra dostępna jedynie na PC, bez żadnej
kuli u nogi w postaci wersji na konsole, nie wykorzystuje w pełni tych monstrualnych
maszyn jakimi są bez wątpienia wasze PC''ty?


Dokładnie tak, jak nie każda gra na konsole wygląda równie dobrze. Oczywiście rozumiem, że nie zdawałeś sobie z tego sprawy i przysłowiowy "kij w mrowisko" próbujesz wkładać (z marnym skutkiem) całkowicie przypadkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:32, Galder_Grasfiord napisał:

Uważam, że najnowsi "hirołsi" rzeczywiście najlepiej oddają klimat i są najbliżsi kultowej
trójce, aczkolwiek mają kilka durnych pomysłów, a w szczególności najgłupszym jest "friendly
fire" gdzie wszystkie jednostki są lane przez jedną, inepotrzebni zasięgowcy, bo koszą
poza wrogami swoich, a także aoe niektórych jednostek rozwalających pół planszy pomimo
że nie maja takiej siły, ani skilli. Dość irytujące są także przepakowane jednostki magiczne
oraz totalnie nieprzydatne jednostki leczące (jak kleryczki).


Jesteś pewien, że to nie twoi Gwardziści/Pretorianie podłączają się jako ochrona dla sąsiedniej jednostki i zbierają część obrażeń na siebie? Jeśli idzie o AoE mało jest takich jednostek i są drogie. Jeśli idzie o friendly fire, to jest to chyba specjalny minus strzelców wyborowych, nerfujacy ich zdolność przebijania wszystkiego po trasie... Kleryczki jako druga jednostka atakująca pod rząd są świetne - bardzo wysokie obrażenia zadają wręcz, ale są podatne na kontrę, więc wchodzą później z atakiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli wniosek jest jeden - nie jest źle. Miałem nadzieję, że recenzje będą umiarkowanie pozytywne i tak tez sie dzieje. Kupuję obowiązkowo jak już trochę połatają błędy i niedociągnięcia. Czyli najpewniej wtedy kiedy zrobią normalne ekrany miast. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 12:19, Lucas_the_Great napisał:

A po co więcej? Conflux jest jeden dla użytkownika i jego gości grających na hot-seat.


Bo jak sie ma żonę i syna, którzy też w to lubią grać, to jest problem. W 5 były profile i każdy z Nas miał swój i nie było problemu, tutaj niestety jest. No chyba, że jak napisałeś każdy będzie grał innym bohaterem te same kampanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować