Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Might & Magic: Heroes VI - recenzja

59 postów w tym temacie

Dnia 18.10.2011 o 12:33, Headbangerr napisał:

Dokładnie tak, jak nie każda gra na konsole wygląda równie dobrze. Oczywiście rozumiem,
że nie zdawałeś sobie z tego sprawy i przysłowiowy "kij w mrowisko" próbujesz wkładać
(z marnym skutkiem) całkowicie przypadkowo.


Nie no ok. Gry na konsole ssą parówę. Ale ja się spytałem czemu według was HoMM6 nie poraża grafiką? "Bo nie wszystkie gry porażają" to nie jest odpowiedź na moje pytanie! W przypadku gier multiplatformowych odpowiedź jest oczywista: "przez kulę u nogi jaką są dzisiejsze konsole". Ale dlaczego tak jest w przypadku tej gry? Mimo niezaprzeczalnej mocy dzisiejszych maszyn?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoje pytanie było jasne. Wydawało mi się, że moja odpowiedź również - jaki jest sens zakładania, że gra powinna wykorzystywać pełną moc PC-tów dlatego, że nie ma odpowiedników na konsoli? Dziwisz się że Herosi nie mają najnowszych bajerów, to się dziw dalej, tylko po co to łączyć z wyłącznością na PC-ty? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do grafiki i wykorzystania mocy PC, to powiem tylko, że jak dla mnie Grafa jest OK i pasuje do całej serii, a bajery i inne pierdoły zostawmy na Bf''y, Cod''y i inne tego typu gry. Poza tym jest jeszcze aspekt marketingowy, bo nie każdy ma sprzęt który udźwignie super bajery, wiec im wiecej osób będzie w stanie pograć, tym więcej się sprzeda egzemplarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nie no ok. Gry na konsole ssą parówę. Ale ja się spytałem czemu według was HoMM6 nie poraża grafiką? "Bo nie wszystkie gry porażają" to nie jest odpowiedź na moje pytanie! W przypadku gier multiplatformowych odpowiedź jest oczywista: "przez kulę u nogi jaką są dzisiejsze konsole". Ale dlaczego tak jest w przypadku tej gry? Mimo niezaprzeczalnej mocy dzisiejszych maszyn?"


Może dlatego że herosi nigdy nie mieli byc killerem graficznym? Mysle ze wodotryski ekranowe zadnemu z fanow tej seri nie sa do szczescia potrzebne i tworcy to doskonale wiedza. nizsza jakosc grafiki rowna sie nizszym wymaganiom dzieki temu starsi fani moga ta gre uruchomic bez potrzeby modernizaci swoich pc.
Pozatym gra i tak jest naprawde ladna i smiem watpic czy konsole udzwignely by ja chociazby w medium detalach a tak gram na maksymalnych ustawieniach na lapku za marne 2k


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 13:13, Maczeti napisał:

typu gry. Poza tym jest jeszcze aspekt marketingowy, bo nie każdy ma sprzęt który udźwignie
super bajery, wiec im wiecej osób będzie w stanie pograć, tym więcej się sprzeda egzemplarzy.


Czyli można powiedzieć, że to słabe PC''ty są temu winne? Tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do niskiej jakości filmików, gdzieś czytałem że ta gra miała dość mizerny budżet na produkcję. Może to właśnie odbiło się na wyglądzie przerywników filmowych oraz wizualizacji miast. Ale nie samą grafiką człowiek żyje, po kilkudziesięciu godzinach spędzonych w becie, osobiście uważam że gra jest po prostu świetna i bije na głowę poprzednią część( przynajmniej pod względem rozgrywki).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem tych kul kontaktowych jest taki, że tych wpisów jest tam ogrom i nie ma nad tym kontroli ani podziału chociaż na wersje językowe. Ale pomysł dobry, pierwszy raz coś takiego spotkałem i jest to fajny element. Ciekawe czy na mapach Multi też takie można stawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 13:19, HiddenNick napisał:

Czyli można powiedzieć, że to słabe PC''ty są temu winne? Tak?


Tak, słabe pecety są temu winne. Nie, przepraszam. Wszystkie pecety są temu winne, bo to słaba, zdychająca platforma. Teraz w porządku? Twoje nieudolne próby wywołania flame''a są aż nadto widoczne. Daruj sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to najlepsza część Hirołsów od czasów legendarnej trójki. I szczerze mówiąc pierwsza część, w której przechodzę kampanię. Nawet w HoMM3 zaczynałem kampanię kilka razy ale nigdy nie chciało mi się jej dokończyć.
Również graficznie gra wygląda świetnie, lepiej niż 5-ce.
Jedyne czego mi brakuje to ciekawszy ekran miasta (który podobno ma się pojawić za jakiś czas) oraz losowe mapy, które mam nadzieję, że się pojawią w łatce / dlc / pełnoprawnym dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 14:05, Vojtas napisał:

Tak, słabe pecety są temu winne. Nie, przepraszam. Wszystkie pecety są temu winne, bo
to słaba, zdychająca platforma. Teraz w porządku? Twoje nieudolne próby wywołania flame''a
są aż nadto widoczne. Daruj sobie.


Ja raczej uważam, że zadałem sensowne pytanie i przedstawiłem ciekawą tezę. Przepraszam, że przeszkodziłem splatowanie nad nowymi hirołsami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie krótkie pytanko - czy grając w rozgrywkę wieloosobową widać walki toczone przez naszych sojuszników? Zawsze mi tego brakowało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli krótko mówiąc, nie jest źle.
W takim razie kupię jak już nieco połatają i ceno lekko zejdzie.
Demo nie było takie tragiczne, ale ja miałem sporo crashy do pulpitu. No i ta grafika podczas filmików faktycznie trochę razi. W piątce była lepsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 15:29, seboran napisał:

Ludzie,nie wybaczę im jednak,iż nie zrobili miast takich jakie były
Dali tylko jakieś durne okienko


Też mi się to nie podobało przez pierwszą godzinę gry, ale teraz uważam że to było bardzo dobre posunięcie z ich strony. Mogli by zrobić ładniejsza animacje bo teraz jest taka jakaś niemrawa, ale tak jak mówiłem przeszkadzało mi to na początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Herosi 6 jest bardzo udanym produktem jeżeli chodzi o całokształt. Sam pomysł i jego wdrożenie jest ok. Można by się przyczepić jak zawsze do niektórych spraw, chyba że się jest tolerancyjnym jak ja i nie narzekam na nic z mechaniki.

Niestety te bugi - to chyba już standard dzisiejszych czasów, że ludzie dostają gry nie ukończone i jeszcze w średnim stadium developerskim. Wydaje mi się, że gracze z calego swiata powinni zrobić zbiorowy pozew na dystrybutorów takich jak EA, Bethesda, Ubisoft o sprzedawanie bubli. Fakt że bugi były, są i będą, ale są produkcje, które posiadają takie drobnicowe błędy, ale są takie, na których bug, bug''a buguje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2011 o 14:16, HiddenNick napisał:

Ja raczej uważam, że zadałem sensowne pytanie i przedstawiłem ciekawą tezę. Przepraszam,
że przeszkodziłem splatowanie nad nowymi hirołsami.


HoMM to strategia, od tego gatunku się nie oczekuje wodotrysków. To, że Relic i Creative Assembly stara się poziom graficzny swoich strategii podciągać co gra to fajny bonus, ale właściwie rywalizują sami ze sobą, bo reszta devów jakoś nie chce podjąć wyzwania. Od wyciskania soków z pecetów będzie zaraz Battlefield, wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować