Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Minimalne wymagania sprzętowe Batman: Arkham City

16 postów w tym temacie

Adam Berlik

Steam rozpoczął przyjmowanie przedpremierowych zamówień na grę Batman: Arkham City i umieścił na karcie produktu jej minimalne wymagania sprzętowe. Warto je sprawdzić już teraz, gdyż bo do premiery pozostał zaledwie miesiąc.

Przeczytaj cały tekst "Minimalne wymagania sprzętowe Batman: Arkham City" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 11:17, buggeer napisał:

Za to z laptopami mogą już być problemy. Ehh, czyżby kończył się wspaniały okres hamowania
rozwoju grafiki i wymagań sprzętowych przez konsole?

Chyba niestety tak ale dla mnie dopóki w minimalnych jest 8800 to jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na bank zawyżone. Wymagania gier z UE3 są z reguły brane tak "na oko" dla picu, że coś się tam zrobiło. No chyba, że tym razem PhysX będzie na stałe zintegrowany z grą i się go nie będzie dało wyłączyć, jak w AA - wtedy inna sprawa. Moim zdaniem te wymagania starczą do tego, żeby pograć w tę grę na max detalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 12:03, Sanders-sama napisał:

Czyli nie muszę zakładać konta na GfwL gdy tylko w singla gram?


Bez GFWL nie aktywujesz bodajże żadnego DLC.
Wymagania jak wymagania, zapewne nieco zawyżone, w końcu to UE więc co oni tam mogą wywindować więcej.
Podane pewnie asekuracyjnie, bo otwarty teren jest spory jak wynika z recenzji i nie doczytuje się w locie, wiec potrzeba nieco mocniejszej maszyny niż przy AA, żeby to się wszystko płynnie zgrywało.

Zapewne poszaleję w mojej natywnej na full, opcjonalnie z wyłączonym phys-xem [chociaż jedynkę z nim ciągnąłem, ale tu przemodelowali teren na bardziej otwarty to rożnie może być, od biedy mam w sumie gdzieś w domu 9800tke ze starego kompa mojego brajdaka, najwyżej sobie zapnę do gacka jako dedykowany akcelerator fizyki xD jak szaleć to szaleć a co tam =)]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 11:33, n33trox napisał:

Na bank zawyżone. Wymagania gier z UE3 są z reguły brane tak "na oko" dla picu, że coś
się tam zrobiło. No chyba, że tym razem PhysX będzie na stałe zintegrowany z grą i się
go nie będzie dało wyłączyć, jak w AA - wtedy inna sprawa. Moim zdaniem te wymagania
starczą do tego, żeby pograć w tę grę na max detalach.


No bez przesady. Z AA tak było, ale to był rok 2009 i chyba jednak przez te 2 lata coś w kwestii wymagań grafiki mogło się zmienić. Przecież generowanie całęgo miasta w AC musi być bardziej wymagające niż średnio dużej, podzielonej na trzy doczytujące się etapy wysepki. Wystarczy dodać fakt, że Batman przecież będzie mógł latać(te całe pikowanie :D) a to oznacza szybsze przemieszczanie się po terenie niż w AA i znacznie więcej "pracy" dla grafiki. Po trailerach widać też, że to miasto jest bardziej szczegółowe niż wyspa z 1, można też liczyć, że same tekstury zyskały coś na jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 11:33, n33trox napisał:

Na bank zawyżone. Wymagania gier z UE3 są z reguły brane tak "na oko" dla picu, że coś
się tam zrobiło. No chyba, że tym razem PhysX będzie na stałe zintegrowany z grą i się
go nie będzie dało wyłączyć, jak w AA - wtedy inna sprawa. Moim zdaniem te wymagania
starczą do tego, żeby pograć w tę grę na max detalach.



W wersji PC będzie DX11,PhysX w wersji 2.8.4 oraz tekstury w wysokiej rozdzielczości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 14:26, lis_23 napisał:

W wersji PC będzie DX11,PhysX w wersji 2.8.4 oraz tekstury w wysokiej rozdzielczości.


W porządku, ale jeśli ktoś zamierza grać bez wspomnianych bajerów (PhysX/DX11) podane tu wymagania powinny być zalecanymi, nie zaś minimalnymi.

Rozumiem, większy obszar, ale nie znowu jakiś ogromny. Skoro konsole, ze swoją śmieszną ilością pamięci dają radę, to co dopiero piece. Gra wygląda niemal identycznie jak Arkham Asylum (o żadnym wyraźnym postępie na tym polu nie ma mowy, co najwyżej kosmetyka), tekstury są nawet gorszej jakości, oczywiście przyrównując "pecetowego" AA do "konsolowego" AC. Wszak Arkham Asylum miało zarówno PhysX''a, jak i wysokiej rozdzielczości tekstury, a jednak wymagania rekomendowane jakby mniejsze...

- procesor dwurdzeniowy (Pentium D 3 GHz lub Athlon 64 X2 3800+)
- 2 GB RAM (3 GB w przypadku Windowsa Vista)
- karta graficzna GF 7900 GT lub lepsza

Oczywiście niewielki wzrost, z uwagi na większy teren działań, ma uzasadnienie, ale żeby minimalne były wyższe od zalecanych? Komuś się optymalizować nie chciało i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli mój 3 letni PCet ciągle daje radę :)
Na totalnym fullu pewnie nie pójdzie, ale minimalne spełnia bez problemów.

Dla formalności, mam:
Intel Core 2 Duo E8400 3 GHz
2 GB RAM
Radeon HD4850 512 MB
Windows XP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 11:22, gracz_155 napisał:

> Za to z laptopami mogą już być problemy. Ehh, czyżby kończył się wspaniały okres
hamowania
> rozwoju grafiki i wymagań sprzętowych przez konsole?
Chyba niestety tak ale dla mnie dopóki w minimalnych jest 8800 to jest dobrze


Jak dla mnie to bardzo dobra wiadomość;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Batman Arkham Asylum chodził mi na High bez problemu na moim złomie z prockiem Athlonem 4200+. Widzę że tu jest 4800+. Mam nadzieję że to trochę zawyżone. W końcu to ten sam silnik tyle że podkręcony. Mimo wszystko mam nadzieję że będę mógł komfortowo pykać Arkham City.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować