Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Reklama telewizyjna Battlefield 3 skutecznie zachęca do zakupu

71 postów w tym temacie

Dnia 24.10.2011 o 09:59, Liptox napisał:

Zaraz zlecą się studenciaki oburzeni tym że gram liże dupsko EA zachwalając produkt przed jego wydaniem.

A co ? Nie chciało się nosić teczki to się nosi cegiełeczki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 09:45, Siberian_Husky napisał:

To mam rozumieć, że w recenzji gra dostanie +11/10 bo taka świetna i błędy nie będą brane
pod uwagę? Przynajmniej dajecie tego taki obraz z całym waszym słodzeniem w kierunku
BFa jakby Gram.pl bylo częścią EA Polska.


Myszasty pewnie już przygotowuje recenzję według "nowej" skali - 9/10 albo i wyżej jak w banku, ew. skali nie wystarczy ;) Błedy oczywiście nie przysłonia świetnej zabawy, singiel jak w CoD na 5 godzin niby jest ale przeciez multi najważniejsze (nie to, co u konkurencji) ;]

A ja w takiej kwestii formalnej do gramu - rozumiem, że współpraca z EA przebiega tak, że oni wysyłaja Wam materiały, a Wy je po prostu wklejacie na stronę, robiąc z użytkowników bezmyślne lemingi? Bo autosugestia i wpychanie już nawet nie na siłę, ale zwykłe chamskie wmawianie jak co wygląda, co powinniśmy i dlaczego tak, przekracza wszelkie granice. Aby nie odróżnić w tej reklamie fikcji od rzeczywistości to trzeba mieć wadę wzroku na poziomie -30 przy obu oczodołach i dodatkowo zapomnieć założyc okularów przy oglądaniu.


Na gram.pl mogliście zapoznać się już z obszerną historią serii Battlefield, a dziś ruszy Tydzień z Battlefield 3.

No chyba sobie jaja robicie... Jeszcze tydzień wazeliny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smerf Maruda to przy Was cienki bolek. To chyba normalne, że w mediach gorące tematy wałkuje się 24 godziny na dobę, a takim jest właśnie premiera BF3, na którą czeka mnóstwo graczy. Jeżeli reklamy i sponsorowane artykuły doprowadzają kogoś do histerii to proponuję przeglądać tylko undergroundowe gazetki albo portale fanowskie, tam nie stanie się wam krzywda.

Wracając do tematu to niespecjalna ta reklama telewizyjna, launch trailer singleplayera był o niebo lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 11:12, darth_boro napisał:

Smerf Maruda to przy Was cienki bolek. To chyba normalne, że w mediach gorące tematy
wałkuje się 24 godziny na dobę, a takim jest właśnie premiera BF3, na którą czeka mnóstwo
graczy.


Pranie jak widać działa świetnie :] Dla niektórych to już "gorący temat", a premiera BF3 to coś wyjątkowego. Idealny odbiorca ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To po co tu siedzisz 24/7 jak Ci jest tak źle? Ja rozumiem, że życiowym celem niektórych ludzi jest wyłącznie krytykowanie, narzekanie, marudzenie i trollowanie - ale również dobrze możesz wyłączyć komputer i iść na spacer jeśli nie masz ochoty czytać o BF3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 11:19, Laid_back napisał:

To po co tu siedzisz 24/7 jak Ci jest tak źle?


Bo mi się w pracy nudzi :( I zdecydowanie nie 24/7, szkoda czasu, są ciekawsze zajęcia :]

Dnia 24.10.2011 o 11:19, Laid_back napisał:

Ja rozumiem, że życiowym celem niektórych
ludzi jest wyłącznie krytykowanie, narzekanie, marudzenie i trollowanie - ale również
dobrze możesz wyłączyć komputer i iść na spacer jeśli nie masz ochoty czytać o BF3


Jak się nie podoba nasza akcja reklamowa, to won :] Przy okazji jeszcze poobrażać czytelnika i jest ok. Coraz ciekawiej się robi :] Może po prostu zmieńcie nazwę na Battlefield 3, piszcie tylko o nim i wtedy będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Laid a może popatrz z punktu widzenia normalnego usera ? "Wiadomośći" o BF 3 jest tyle że nie długo będzie strach otwierać lodówkę. Ok, gorąca premia ale litości ile można ? http://www.gram.pl/news_8AflG,C0_DICE_nie_ma_planow_zwiazanych_z_Wii_U.html 3 linki do tego samego
tu http://www.gram.pl/news_8AflG,m6_Obejrzyj_premierowy_zwiastun_Call_of_Duty_Modern_Warfare_3.html też ile można ? Rozumiem że jak się komuś nie podoba to niech spada na drzewo ? Tak mają wyglądać stusunki między gram.pl a osobami które z tego portalu korzystają ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 11:14, absmak napisał:

Pranie jak widać działa, nawet bez wybielacza :] Brawo :]


Haha no ta bo płakanie jak bezradne niemowlę na forum o grach tak wieeele zmieni. Czy kiedykolwiek powstała reklama, która umyślnie pokazuje wady reklamowanego produktu i specjalnie zniechęca do jego kupna?

Poza tym w przypadku BF3 reklama skierowana jest do nowych niezdecydowanych graczy, bo "weterani" już dawno wiedzą czego chcą o tego tytułu i od dawna śledzą pewniejsze źródła informacji niż jakaś reklama w tv na kilka dni przed premierą.

Ja nie wiem czego niektórzy forumowicze się spodziewają - że branża która zyskami przewyższa dochody hollywood będzie cichaczem sprzedawała swoje produkty bez nakręcania hype''u?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 11:32, Laid_back napisał:

To nie wchodź do tych newsów i ich nie czytaj - naprawdę rozwiązanie jest banalne: jeśli
widzisz w tytule DICE, Battlefield i w ten deseń, to nie zaglądaj tam.


A więc pytanie elementarne - jak wyłaczyć bijący po oczach motyw na stronie głównej i wrócić do "normalnego"? Bo jesli nie ma takiej możliwości to rozumiem, że w ogóle nie zagladać na ten serwis? Nie podoba sie to won, tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Dnia 24.10.2011 o 11:11, absmak napisał:

Myszasty pewnie już przygotowuje recenzję według "nowej" skali - 9/10 albo i wyżej jak
w banku, ew. skali nie wystarczy ;) Błedy oczywiście nie przysłonia świetnej zabawy


Jakie błędy ;) ? Toż przecież samo nowatorstwo - kampania "kopiuj- wklej" z serii CoD, kooperacja "kopiuj-wklej" z Modern Warfare 2... ;-)

A nie przepraszam - miałem pisać o nowatorstwie: mega wypaśny DRM jak w żadnej innej grze na PC, do tego absolutna nowość - odpalanie gry AAA z poziomu przeglądarki internetowej. Za to ostatnie przynajmniej + 1 do oceny :)

ps. Newsa o Norwegii nie było i nie ma, bo po cholerę o tym pisać :). Lepiej dać reklamę emitowaną w... USA... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 11:41, Laid_back napisał:

Nie ma możliwości przełączenia strony głównej do czasu zakończenia kampanii Battlefield
3


No to jak mam zastosować się do Twojej rady "jeśli widzisz w tytule DICE, Battlefield i w ten deseń, to nie zaglądaj tam" nie rezygnując z oglądania gram.pl?

@Lordpilot: przeciez reklama emitowana tylko w USA jest ważniejszym tematem, niż skandal z udziałem EA o którym napisał PC Gamer i inne duże media ;) DRM? A po co o tym pisać? Ważne, aby oczarnić za DRM takie firmy jak chocby Ubisoft, tam z napisaniem problemu nie ma. EA? Przeca to gud staf na który czekają meliony, król wraca przeciez na tron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu tu takie larum. Przecież obecnie podstawą dobrej recenzji jest zapłacenie za nią. Na taki fakt wskazuje wiele gier, które otrzymały 9/10 a były tak zabugowane / niegrywalne, że nie powinny nigdy na rynku się pojawić.

Osobiście jak dla mnie w tym przoduje EA. Inne firmy też to robią ale jakoś im mnie razy noga się powinie.
Co do recenzji to wystarczy wpisać na youtube gameplay + nazwa gry i tak sobie wyrobić opinię.

Sam zamówiłem BF 3 i wiem, że twórcy dadzą 12 godzinną kampanię. Oczywiście 6 h trwa ona ale długo można było nabijać się z CoD i jego długości kampanii. Więc teraz nikt o tym nie pamięta. Osobiście nie podoba mi się auto regeneracja pojazdów gdyż to nie jest śmieszne.

A tak to prawda nie trzeba czytać tematów jak się nie chce ale z drugiej strony za każdym razem jak da się temat o CoD to jest kilkadziesiąt postów jaki on jest blee gdzie ludzie wręcz opluwają się a licznik odwiedzin wzrasta :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.10.2011 o 11:11, absmak napisał:


> Myszasty pewnie już przygotowuje recenzję według "nowej" skali - 9/10 albo i wyżej jak

Dnia 24.10.2011 o 11:11, absmak napisał:

w banku, ew. skali nie wystarczy


He,he - hajp na ten tytuł mnie już tak zmęczył, że postanowiłem sam napisać reckę BF3, tak żeby pomóc innym recenzentom :D. Moja recenzja będzie bardzo uniwersalna:

Recenzja jedynie słusznego i mega nowatorskiego FPSa jakim jest BF3 (od najwspanialszego na świecie wydawcy jakim niewątpliwie jest korporacja EA):

Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,Fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap, fap,

^^ razy 5 stron A4

Podsumowanie:

Plusy:

WSZYSTKO

Minusy:

BRAK

Ocena: 10/10

Nie roszczę sobie praw autorskich, także Myszasty (czy kto to tam będzie recenzował) może kopiować do woli ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jaki sposob miala by mnie zachecic do zakupu, ma kiepska, pisana na kolanie formule a do tego w banalny sposob mami zmysly jakimis wstawkami, ktore niby mialy sie pokrywac z materialem z gry, ale poniewaz raza po oczach, koncowe haselko jest raczej kpina z gracza ;)) Dla mnie plycizna i tandeta, trailer byl o niebo lepszy (nawet jako banalny zlepek fajerwerkow z gry);

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2011 o 11:32, Laid_back napisał:

To nie wchodź do tych newsów i ich nie czytaj - naprawdę rozwiązanie jest banalne: jeśli
widzisz w tytule DICE, Battlefield i w ten deseń, to nie zaglądaj tam.

Wszystko fajnie, pięknie, ale potraficie wrzucać linki do BF3, tam gdzie są zupełnie niepotrzebne (vide trailer MW3). Dajcie już sobie spokój.

Poza tym - umożliwcie w końcu zmianę layoutu na stary. Rzygam już BFem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować