Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Risen 2: Taka sama jakość na wszystkich platformach to głupota

13 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Zaniżanie poziomu jakości tekstur na PS3 czy PC po to, by gra równała do Xboksa 360 jest całkowicie nietrafionym pomysłem - uważa Daniel Oberlerchner, odpowiedzialny za wizerunek Risen 2.

Przeczytaj cały tekst "Twórca Risen 2: Taka sama jakość na wszystkich platformach to głupota" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wow jeden mądry, który mówi wydawcą gier co myśli o ich bezgranicznej głupocie ! I tak trzeba gadać, napiętnować takie praktyki bo rzeczywiście jedna platforma ma po ptakach przez przestarzałe technologie w konsolach. A my potem płacimy za pixeloze na ekranie a nie piękną grafikę. Co z tego, że nie którego gry są inaczej robione na PC-tach ? Skoro większość to i tak słabe porty z mnóstwem bugów i gorszą grafiką niż na to zasługują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie racja, po co zaniżać jakość? no chyba że z lenistwa, bo wtedy nie trzeba się tak męczyć przy tworzeniu trochę innych wersji na inne platformy, a to wiadomo zajmuje czas i tworzy mimo wszystko koszta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta, super, fajnie, ale w toku produkcji R2 zdążyli już odejść Kai, Ralf i ostatnio Sascha, czyli kolejno muzyk, concept-artysta i twórca modeli/terenu. Z tych znanych w teamie został już chyba tylko Bjorn. Trochę to niepokojące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten tekst mnie rozwalił : "To oznacza, że robisz grę na najsłabszą platformę, czyli Xboksa 360 i wkładasz te same nędzne tekstury do wersji na PC i PS3". Szkoda tylko, że akurat większość gier multiplatformowych wygląda lepiej właśnie na xboxie360. Wiem, że ps3 ma teoretycznie większą moc ale dokładnie - teoretycznie. Po grach tego nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2011 o 18:21, paulen23 napisał:

Po grach tego nie widać.


Z prostej przyczyny - pisanie gier na X360 jest łatwiejsze i przez to tańsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Napisałem, że ps3 jest mocniejsze w teorii. Ale tak jak mówię, że w grach tego nie widać bo częściej to właśnie na xie gry wyglądają ładniej. A gościu to mówi o jakimś obcinaniu tekstur, a potem się okazuje, że w ps3 trzeba jeszcze badziej obciąć przez jej skomplikowaną architekturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Durne piarowe gadanie. Jestem przekonany, że wersje na X360 i PC nie będą jakoś znacząco się różnić (aczkolwiek wersja na pc pewnie będzie trochę lepiej wyglądać), a ps3 dostanie zwalony port ;x Lubię gry od PB, ale pod względem optymalizacji to chłam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eeee, przeciez roznice w kwestii wydajnosci x360 i ps3 sa, powiedzmy, marginalne -_- Wszystko zalezy od odpowiedniego wykorzystania zalet obu konsol, niektore gry lepiej zniesie x360, inne ps3, ale nie za sprawa przepasci w mocy obliczeniowej, ale specyfiki silnika, to wszystko. Nie wiem skad takie stwierdzenia, ale poki szczegolow brak uwazam je za troche naciagane ;p Ktos tu chyba chce oszczedzic sobie troche roboty, zwlaszcza ze programowanie pod x360 to podobno bajka w porownaniu z obracaniem opornej architektury peeski;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2011 o 18:16, dark_master napisał:

ta, super, fajnie, ale w toku produkcji R2 zdążyli już odejść Kai, Ralf i ostatnio Sascha,
czyli kolejno muzyk, concept-artysta i twórca modeli/terenu. Z tych znanych w teamie
został już chyba tylko Bjorn. Trochę to niepokojące.


Trochę więcej niż Bjorn, jeszcze został Horst Dworczak, Stefan Kalveram i Michael Hoge (ci ze starego składu ofc). Nie jest tak źle, jednak największą stratę moim zdaniem ponieśli przy odejściu Ralfa i Kai''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za to ekskluziwy na PS3 zjadają wszystko co wyszło na x360... ;)
Kiedy do robienia portów na PS3 dorywają się matoły to zawsze wygląda to jak gówno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować