Zaloguj się, aby obserwować  
kaczek93

Afterfall: Insanity - Temat Ogólny

125 postów w tym temacie

Dnia 28.11.2011 o 13:01, Miliydan napisał:

Hej, nie ma czegoś takiego, jak przesunięcie premiery w sklepach :) Czy możesz podać
w jakim mieście sprzedawca Cię tak poinformował?


Może wg waszych wytycznych nie ma, panowie, ale rzeczywistość lubi weryfikować teorię. :>

A tak na poważnie: w piątek byłem w Media Markcie w CH King Cross Marcelin w Poznaniu. Gry na półkach NIE BYŁO, nie mieli też żadnego kartonu z magazynu, z którego akurat wyciągaliby pudełka do zliczenia stanu przed położeniem na półkę.

Sprzedawca na dziale poinformował mnie, iż zgodnie z informacjami od jego kierownika gra, cytuję: "będzie w sklepach dopiero 2 grudnia, coś mówił również o niedostępności do 9 grudnia".

Egzemplarz kupiłem dopiero w Empiku w Starym Browarze w sobotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK, jestem po 1 godzinie gry. Uczucia mieszane, ale generalnie na korzyść.

Na splashu głównego menu mam artefakt z oświetleniem - wielkie, grube piksele przy promieniach (możliwe, że dotyczy to tylko Radeonów, ktoś może potwierdzić?). Trochę mnie to zmartwiło, ale grę odpaliłem.

Lokacje są zaprojektowane miodnie i klimatycznie. Tam, gdzie ma być swojsko, jest ok, tam, gdzie ma być strasznie, jest strasznie - pewne sceny w śnie Tokaja wybitnie rozluźniły mi zwieracz, mimo że strach działał wyłącznie poprzez dźwięk, oświetlenie i otoczenie. :D

Grube minusy: animacja postaci. Czasami jest ok, natomiast gdy mają wykonywać bardziej skomplikowane ruchy, po prostu rażą - goście w barze schronu tańczą jak marionetki u pijanego kukiełkarza :|

Custcenki z dialogami są niezbyt dobrze zmontowane - zbyt długie przerwy między zdaniami, zaś mimika twarzy cokolwiek drewniana. Do tego dźwięk - odgłosy dialogów NPCów potrafią urywać się lub wskakiwać w połowie zdania na głośniki, albo "wędrować" - np. nie sposób ustalić, czy baba na monitorze mówi z niego czy z drugiego końca pola widzenia. To są rzeczy do POWAŻNEJ poprawki.

Dialogi polskie są OK, ale gdzieniegdzie strasznie rażą - brzmi to tak, jakby przetłumaczył je z angielskiego jakiś kompletny lamer :| Dziwne, zważywszy, że gra jest polska... Niektóre zdania są wybitnymi kalkami z angola (np. "Chciałbym widzieć jego twarz!" zamiast "minę", albo "Nie widziałem tej bramy zamkniętej", zamiast "Ta brama nigdy nie jest zamykana", lub coś w ten deseń). Poza tymi błędami, są dobre i nie pozbawione humoru.

Jednakże klimat przeważa i buduje się bardzo dobrze, a przede wszystkim - WCIĄGA. Widać, że produkcja nie jest zwykłą kalką Dead Space''a w klimatach Fallouta. :) Producent powinien szybko połatać niedociągnięcia i mamy bardzo fajną grę, bo CHCE SIĘ GRAĆ!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do animacji. Pomijając ich sztywność to w demku w cut scenkach wyglądało to tak jakby twórcy chcieli aby postacie wykonywały jakiekolwiek ruchy. Wyszło na to że wierciły się jakby miały owsiki a ruchy były całkowicie bezsensowne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2011 o 16:20, kaczek93 napisał:

Co do animacji. Pomijając ich sztywność to w demku w cut scenkach wyglądało to tak jakby
twórcy chcieli aby postacie wykonywały jakiekolwiek ruchy. Wyszło na to że wierciły się
jakby miały owsiki a ruchy były całkowicie bezsensowne.


Fakt. Tu animacja i w ogóle jakakolwiek anatomia ruchów leży i kwiczy.

Natomiast system walki jest satysfakcjonujący, bo... wymagający. Dopadło mnie dwóch zdziczałych z gazrurkami i ledwo się wykaraskałem o_O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
A o co dokładnie chodzi z tym fearlockiem? Niby jakiś system strachu a w demku nie uświadczyłem nic poza kilkoma efektami graficznymi i szybszym oddechem bohatera. Podobno ma to wpływać na celność czy coś w tym stylu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nie wysyłali wersji recenzenckich, a że gra wyszła dopiero w piątek, to nie mieli kiedy ograć gry, napisać recenzji i jej opublikować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2011 o 17:10, kaczek93 napisał:

/ciach/
A o co dokładnie chodzi z tym fearlockiem? Niby jakiś system strachu a w demku nie uświadczyłem
nic poza kilkoma efektami graficznymi i szybszym oddechem bohatera. Podobno ma to wpływać
na celność czy coś w tym stylu?


Fearlock łączy się z freefightem. Generalnie im bardziej PDA Tokaja świeci się w stronę czerwieni, tym większego stresa ma bohater - strzelanie z broni dystansowej ma minusy (trzęsące się ręce), ale jednocześnie do walki wręcz dostajesz bonusy szybkości i obrażeń... Więc przy fearlocku najlepsza jest siekiera strażacka. ]:-> BARDZO dobrze działa - zdejmujesz kolesia 2 szybkimi ciosami (a siekiera ta jest dość powolna, mimo sporych zadawanych obrażeń).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2011 o 17:46, Kraju napisał:

Widocznie nie wysyłali wersji recenzenckich, a że gra wyszła dopiero w piątek, to nie
mieli kiedy ograć gry, napisać recenzji i jej opublikować.

My swoją wersję dostaliśmy wczoraj - to dość wyraźny sygnał odnośnie tego jak wydawca wierzy w ten tytuł :> Reckę pisze Myszasty, powinniśmy ją opublikować "na dniach".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dostałem dziś do recenzji Afterfalla, ale niestety cdkey z tyłu instrukcji jest nieczytelny - próbowałem rozszyfrować o co chodzi, ale się nie udało. Jutro dzwonię do cd projektu po pomoc ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spodziewałem się ciut lepszej oceny, ale jak widać wyszła z tego gra słaba, a szkoda bo zapowiadała się nieźle. Może kiedyś Nicolas wybije się jak CI. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2011 o 22:03, Kraju napisał:

Spodziewałem się ciut lepszej oceny, ale jak widać wyszła z tego gra słaba, a szkoda
bo zapowiadała się nieźle. Może kiedyś Nicolas wybije się jak CI. :D

Moim zdaniem zbankrutują. Bo w tą grę poszło podobno od groma pieniędzy które raczej się nie zwrócą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nadal poszukują inwestorów do wersji konsolowej, których mogą już nie pozyskać i tak jak mówisz zbankrutować, bo giełda na pewno drastycznie zareaguje na słabe wyniki głównie sprzedaży jak i samych ocen gier. Co z tego wyjdzie zobaczymy, ale prawdę mówiąc Nicolas ma teraz ogromne kłopoty. Tym bardziej że nie wydają w Polsce jakiś tytułów killerów, więc z tą kasą może być u nich ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, recka strasznie " shejtowana " a w zaletach jest ... fabuła - to, plus klimat i niezła oprawa, wystarczy
grę dziś zakupiłem, gdyż demko bardzo mnie zachęciło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.11.2011 o 22:17, lis_23 napisał:

Moim zdaniem, recka strasznie " shejtowana " a w zaletach jest ... fabuła - to, plus
klimat i niezła oprawa, wystarczy
grę dziś zakupiłem, gdyż demko bardzo mnie zachęciło.


Osobiście właśnie wolę fabułę i klimat nad babole od strony technicznej. Czyli odwrotnie niż w przypadku np. Call of Duty MW. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak:
na razie przeszedłem taki swoisty prolog, samouczek, dosyć ciekawy zabieg fabularny

grafika jest niezła, wcale nie jest koszmarna, nie zalicza się do wad gry, wręcz przeciwnie, buduje klimat
animacje kuleją ale one nie maja dla mnie aż tak wielkiego znaczenia
dubbin - na samym początku Żebrowski jest jakiś taki, nieobecny, jakby czytał z kartki ale rozkręca się, za to inne postacie są ok, czuć że się wczuwają, przykładają
na razie nie mogę wiele powiedzieć poza tym, że dobre wrażenia z dema pozostają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować