Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rozwój klasy Konsul Jedi na nowym zwiastunie Star Wars: The Old Republic

30 postów w tym temacie

Adam Berlik

Zbliżające się wielkimi krokami MMO studia BioWare zatytułowane Star Wars: The Old Republic zaoferuje kilka klas postaci, wśród których pojawi się między innymi Konsul Jedi. I to właśnie on jest bohaterem poniższego trailera.

Przeczytaj cały tekst "Rozwój klasy Konsul Jedi na nowym zwiastunie Star Wars: The Old Republic" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2011 o 19:17, Hav5ock napisał:

Przy filmikach prezentujących skille z GW 2 wygląda to dość sztywno i mało zachęcająco
- ot WoW + shadery + miecze świetlne.

SW:TOR to nic innego jak WoW w kosmosie i kazdy kto liczy na cokolwiek innego, srogo sie zawiedzie.

No a Jedi Sage to klasa, ktora bede gral.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2011 o 19:20, gothicsheep napisał:

SW:TOR to nic innego jak WoW w kosmosie i kazdy kto liczy na cokolwiek innego, srogo
sie zawiedzie.

No a Jedi Sage to klasa, ktora bede gral.


Dokładnie, gameplay niemal identyczny. Na szczęście klimacik KotORa jest póki co, więc mnie już mają. Jakiś czas na pewno sobie pogram, przetestuję wszystkie klasy. Już dawno przestałem raidować, więc endgame mnie nie interesuje a questowanie jest całkiem ok, fabularnie jak na razie też tragedii nie ma. Jak na razie obstawiam, że nieco czasu "zjedzą" mi Inquisitor Sorcerer i Jedi Knight Sentinel.
Spadam dalej wytykać błędy, bo trochę tego robactwa się jeszcze ostało do wytępienia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra to jeden wielki niewypał! Grałem w ostatnią betę i nie wierzę, że cokolwiek do premiery się jeszcze może zmienić!. Masakrycznie kiepska optymalizacja silnika, słaby fps, lagi, bugi... Graficznie gra jest gorsza od WoW''a, skrypty ruchów wołają o pomstę do nieba, mało rozbudowana, często doczytujące się tekstury i oczywiście miejscami rozmazane tekstury, szczególnie na postaciach. Brak możliwości ominięcia nużących dialogów i mało rozbudowany świat. Gra wypada gorzej przy premierze niż WAR i AoC ... Nie wiem na co poszło to 100 milionów bo na pewno nie na produkcję tej gry. Pewnie na opłacenie aktorów i świetne trailery. 200 zł za tą grę i po 110 na 2 miesięczny abonament? NIGDY W ŻYCIU! Nie polecam nikomu! BioWare sam sobie wbił nóż w plecy a WoWowi ta gra może jedynie obciąć paznokcie u stóp. Zawiodłem się strasznie i powiem tyle CHCE KOTORA III!

P.S: Gra i owszem, ma fabułę ale większość questów to idź, zabij i pozamiataj. To tyle jeśli chodzi o mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2011 o 19:34, AnDrI91pl napisał:

P.S: Gra i owszem, ma fabułę ale większość questów to idź, zabij i pozamiataj. To tyle
jeśli chodzi o mnie.


Czyli tak jak w KotORach, wszystkie questy nie były fantastyczne przecież i mega uber. Poza tym TOR to mmo, musi być trochę grindu. Co do optymalizacji i doczytywania grafiki to się zgodzę, ale mam tylko Radka 4850 i średni procek, więc nie wiem jak to jest na lepszym sprzęcie. Dialogi można przyspieszyć wciskając space. Z tym wowem to też nie tak do końca, jak na razie spotkałem mnóstwo ludzi znudzonych wowem, którzy zadeklarowali, że 100% będą w tora grać. Zapewne go nie zdetronizuje, ale trochę namiesza Blizzowi w statystykach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2011 o 19:34, AnDrI91pl napisał:

Ta gra to jeden wielki niewypał! Grałem w ostatnią betę i nie wierzę, że cokolwiek do
premiery się jeszcze może zmienić!. Masakrycznie kiepska optymalizacja silnika, słaby
fps, lagi, bugi... Graficznie gra jest gorsza od WoW''a, skrypty ruchów wołają o pomstę
do nieba, mało rozbudowana, często doczytujące się tekstury i oczywiście miejscami rozmazane
tekstury, szczególnie na postaciach. Brak możliwości ominięcia nużących dialogów i mało
rozbudowany świat. Gra wypada gorzej przy premierze niż WAR i AoC ... Nie wiem na co
poszło to 100 milionów bo na pewno nie na produkcję tej gry. Pewnie na opłacenie aktorów
i świetne trailery. 200 zł za tą grę i po 110 na 2 miesięczny abonament? NIGDY W ŻYCIU!
Nie polecam nikomu! BioWare sam sobie wbił nóż w plecy a WoWowi ta gra może jedynie obciąć
paznokcie u stóp. Zawiodłem się strasznie i powiem tyle CHCE KOTORA III!

P.S: Gra i owszem, ma fabułę ale większość questów to idź, zabij i pozamiataj. To tyle
jeśli chodzi o mnie.


Bo ja wiem, animacje są dość dobre (aż się zdziwiłem bo na trailerach to była tragedia), z fps jest różnie fakt, ale lagi i bugi? Żadnych lagów nie miałem, bugów jak narazie nie widziałem, chociaż z questami się zgodzę, idź tam, zagadaj, zabij to, wróć. I powtórz. Mocno przereklamowane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze bugi już mnie łapały w menu jak nie mogłem wyłączyć credits ... podczas gry miałem akcje, że nie pojawiało mi się okienko dialogowe, potwory znikały lub nie mogłem przejść przez przejście (niewidzialna ściana). Co do questów to w Kotorze I i II owszem pojawiły się takie questy ale raz na jakiś czas i miały podłoże fabularne. Więc stwierdzenie, że w Kotorze I i II był grind? Jest dziwne ... Poza tym z tego jak się wypowiadali twórcy Kotora to Old Republic miał być kotorem III ; IV; V; VI a nawet VII ... to ja życzę im powodzenia. Odpalam grę na full detalach i grafika jest gorsza niż w Kotorze II wymaxowanym z AA x8 ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też grałem w bete właśnie w ten weekend i również twierdze że ta gra to największy niewypał w historii MMO. Ta gra jest tragiczna pod każdym względem. Dzięki GRAM.pl i ostatniej akcji z rozdawaniem kluczy do bety zaoszczędze 180zł. Właśnie dlatego jestem stałym klientem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co wszystkim chodzi. Ta gra miala byc klonem WoWa z kilkoma zmianami. Ja sie nie zawiodlem, a wrecz przeciwnie. Beta zachecila mnie do zakupu (akurat w okresie oczekiwania na GW2 i D3). Graficznie jest podobne do WoWa, ale trzeba zwrocic uwage, ze np opcja AA jest w becie jeszcze wylaczona wiec finalnie bedzie to wygladalo troszke lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram obecnie w betę (niedawno skończyłem i idę spać) więc mogę się deczko już wypowiedzieć. Grałem paroma postaciami. Dwoma nabiłem w piątek i dzisiaj 10 lvl. Co można zaliczyć może na minus ?

- słaba grafika. Zwłaszcza tekstury. Ale tutaj nie ma się co dziwić. Gra powstaje od 6 lat i to widać. Mam nadziemje że z czasem to poprawią.
- Animacja w czasie dialogów jest taka ala KOTOR II. Kto grał to wie jak to wyglądało. Inna sprawa to animacja walki ale o tym później.
- to themepark (idziemy po sznurku). Dla mnie to minus. Wolał by sandboxa.
- bugi no ale to beta więc tak tylko wspomnę że są
- niektóre pancerze (zwłaszcza wysokiego poziomu i Bioware nie boi się tego pokazać na filmikach) dla Jedi i Sithów (Ci co używają mocy) wyglądają PASKUDNIE
- niektóre skille mają zbędne efekty. Jakoś mi nie pasuje "świecący kij" kiedy uruchamiamy jakiś buff. Jedi podnosi mieczyk który błyska. Takie to wowowate.
- sterowanie - tragedia. Prawy przycisk myszy wciśnięty większość czasu. Co za idiota na to wpadł ? Może to było dobre kilka lat temu ale dzisiaj ? Wolę mieć coś ala DC UO gdzie celujesz myszką i skille używasz z klawiatury a jak chcesz kursor to trzeba coś przytrzymać żeby się pojawił.
- gra wydaje mi się zbyt łatwa. Przynajmniej do 10 poziomu
- brak paru istotnych ficzerów jak skalowanie UI i tym podobne

Co mi się podobało dotychczas ? Właściwie cała reszta
+ animacja walki jest bardzo dobra. Filmiki mogą tego nie pokazywać ale tak jest. Skille mają bardzo ładną animację. Tak samo walka na miecze. Jest po prostu świetna. Postacie blokują uderzenia mieczy, blastery itp. Bardzo mi się podoba. Jest też to wszystko bardzo płynne więc sprawia przyjemne wrażenie
+ questy miodzio. Ktoś tu mówił że większość jest o tym by coś/kogoś zabić. Sorry ale nawet w innych rpgach głównie o to chodzi. Niezależnie czy mówimy o wieśku, bioware czy czymś innym. Poza tym jest cała tona questów które z zabijaniem nie mają nic wspólnego. Quest o 2 zakochanych jedi, przesłuchanie więźniów (świetny quest, jeden z moich ulubionych jakie zobaczylem przez ostatnie 2 dni) i tym podobne. Questy które wymagają zastanowienia porządnego
+ decyzje - niby nie zobaczyłem jeszcze bóg wie jakiego wpływu na grę ale jedno jest pewne. Jest ich dużo i są dobre. Zwłaszcza podobało mi się kiedy kolega przeklinał że zrobił coś głupiego, jego "mistrz" wyzwał go od noobów a ten nie mógł już tego naprawić. Piękna rzecz.
+ dialogi - znakomite. Zarówno grupowe dialogi jak i te pojedyncze. Są bardzo fajne i umilają zabawę. Przez to robienie questów jest interesujące i tak ma być!!!
+ klasy - bardzo fajnie zrobione. Wypróbowałem każdą i każdą granie sprawia przyjemność. I każda oferuje coś innego.
+ muzyka jest znakomita

Ogólnie mogę polecić każdemu. Gra nie jest idealna ale to druga (obok EVE) gra którą uznaje wartą mojego czasu i pieniędzy. Ostatecznie wypowiem się jak pogram dłużej. Wiem jedno - fabuła jest interesująca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie ty przypadkiem byles tym, ktory swego czasu tak jechal po tej grze i wiescil jej upadek zanim jeszcze ona wyszla? :D

Tak czy inaczej, apropo questow i dialogow, to troche jest to naciagana sprawa. Nie wazne, jaka opcje wybierzesz, zawsze quest skonczy sie tak samo. Jedyna roznice, to light/dark points i ewentualnie delikatnie inne rewardy, a tak poza tym, to jest jedna wielka sciema, wiec ja osobiscie dialogi bede w zdecydowanej wiekszosci opuszczal. Moje podejscie bedzie raczej typowo oldschoolowe, podobnie jak w poprzednich MMO nie czytalem questow i robilem po prostu to, co mialem do zrobienia, tak tutaj bedzie to samo. Lore i glebokie zadumy nad fabula, to nie moj styl, ja wole dzialac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie mmo są robione według jednego szablonu. A to co ich różni to grafika czasami lepsza a czasami gorsza. Reszta bez zmian. Dlatego mmo = epic fail. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po grze w betę stwierdzam tak - walka podobna jak w WoWie, fakt, wprowadzili za to do niej kilka fajnych innowacji. Ta gra nigdy nie miała być następcą Galaxies. Dzięki systemowi moralności, otwartym konwersacjom i niesamowitemu klimatowi z KotORa udało im się stworzyć naprawdę miodną grę. Ale zawsze będzie pełno ludzi, którzy będą mówili, że wyszedł "drugi WoW". No faktycznie, WoW zapoczątkował gatunek MMO, ale TOR jest grą nastawioną głównie na fabułę, nawet dla pojedynczego gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2011 o 00:41, vegost napisał:

Wszystkie mmo są robione według jednego szablonu. A to co ich różni to grafika czasami
lepsza a czasami gorsza. Reszta bez zmian. Dlatego mmo = epic fail. ;)

LOL, to samo mozna powiedziec o kazdym innym gatunku. Zwykle rpgi, fpsy, wyscigowki itd., wszystko jest robione wedlug pewnego szablonu. Czyli idac twoim tokiem rozumowania, gry = epic fail. Sie nie popisales.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2011 o 01:02, gothicsheep napisał:

LOL, to samo mozna powiedziec o kazdym innym gatunku. Zwykle rpgi, fpsy, wyscigowki itd.,
wszystko jest robione wedlug pewnego szablonu. Czyli idac twoim tokiem rozumowania, gry
= epic fail. Sie nie popisales.


Rpgi maja fabułe, w mmo ich nie ma. Zabij i zbierz, wymaksuj postać i zacieszaj zęby po nowe cash ubranka to jest ich fabuła. Lol chyba się nie popisałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2011 o 02:36, vegost napisał:

Rpgi maja fabułe, w mmo ich nie ma. Zabij i zbierz, wymaksuj postać i zacieszaj zęby
po nowe cash ubranka to jest ich fabuła. Lol chyba się nie popisałeś.

W rpgach masz fabule, w ktorej tez zabijasz i zbierasz, tyle ze wlasnie owa fabula stwarza pozory tego, ze nie jest to tak monotonne zajecie jak w MMO (chociaz ja np. mam w dupie fabule i wole zabic te 10 szczurow od reki anizeli sluchac kwiecistego dialogu, jakim to one sa zagrozeniem itd.). Kazdy gatunek jest tworzony jest pod katem pewnego zarysu, szablonu, bo dzieki temu czyms sie one roznia. Rozumiesz juz o co chodzi, czy nadal niebardzo? Przykladowo Guild Wars 2, ktore bedzie rewolucja na rynku MMO nadal nim pozostanie. Mimo, ze klasyczny system questow odejdzie w niepamiec na rzecz dynamicznych eventow, nadal beda sie one opierac na zabijaniu i zbieraniu, tyle ze zmieni sie mechanika i odbior (na lepsze rzecz jasna). Nadal beda rasy, nadal beda klasy, nadal bedzie glowny zly i end-game w mniej lub bardziej standardowej formie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować