Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Skyrim Patch 1.02 już na PlayStation 3, reszta cierpliwie czeka do jutra

20 postów w tym temacie

Robert Sawicki

To, że Skyrim jest jedną z najmniej zabłędowionych gier od Bethesdy nie oznacza, że błędów nie ma w niej wcale. Łatka w wersji 1.2 (oryginalnie nazwana 2.01 w wersji na PS3) właśnie się urodziła, a doktor Wuwu ma dla Was dobre wieści - "fizyka koni" i "lot na księżyc liniami Maczuga Giganta" zostają!

Przeczytaj cały tekst "Skyrim Patch 1.2 już na PlayStation 3, reszta grzecznie czeka do jutra" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O niektórych błędach nie miałem zielonego pojęcia. Inne, jak chociażby te związane ze zmianą nazwy przedmiotu podczas zaklinania były częste. Trzeba jednak przyznać, że w Skyrimie jest cała masa fajnych błędów, które nie tyle denerwują co raczej śmieszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, a ja już w zasadzie kończę zabawę (zrobiony główny wątek, wszystkie gildie), zostało tylko jeszcze trochę questów pobocznych, więc pewnie patchem się nie nacieszę. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Wie ktos moze w jaki sposob zainstalowac tego patcha na xbox 360 offline? Czy jest taka mozliwosc? Mozna go sciagnac i z pen drive''a zainstalowac czy cos w tym stylu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatni pach bardzo mnie zdenerwowal, bo nie mozna juz odpalic Skyrim bez Steam co bylo mozliwe przedtem, uruchamiajac TESV.exe. Musze wkoncu przejsc tego skyrima, i przygotowac sie na SWTOR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AI pomocników - to jest coś co powinno zostać naprawione, bo niejednokrotnie w lochach moi pomocnicy zamiast atakować przeciwników odwracali się do nich tyłem i dostawali bęcki przez co ja sam musiałem się z nimi rozprawiać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co tutaj wymieniono i co mi doskwierało to problemy z interface i myszą... Musiałbym siedzieć i pisać całą litanię tego co mi się przytrafiało grając a nie chce mi się.
Powiedzmy że baboli jest o wiele więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że u mnie skyrim chodzi poprawnie, bardzo płynnie, bez ścin, na wysokich detalach, a sprzęt wcale nie nowy - optymalizacja na PC zrobiona zadziwiająco dobrze

CO do błędów, jedyne które mi się przytrafiły to w ciągu 60 godzin - 3 razy mi wyskoczył do pulpitu, raz zbugował się

Spoiler

smok w przystani

, i.... ciężko mi znaleźć cokolwiek co by mnie irytowało

Jedyna sprawa bardzo nieprzemyślana - Za łatwo sprzedać niechcący przedmiot np jakiś deadryczny po np 30 minutach bawienia się w kowalstwo...
system menu (pierwszy tab) jest zrobiony fajnie, ale również w tym klimacie powinny być zrobione podmenu, ciężko trafić w jakąś pozycję, i w equipmencie i w dialogach, tak jakby na kursorze było jakieś przesunięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam już 45 lvl, ale z tych błędów doświadczyłem tylko, że smok 2 razy nie zaatakował, tylko latał aż się znudził i poleciał sobie oraz ta nieszczęsna czułość myszy, który mnie denerwowała, ale dało się do niej przyzwyczaić jakoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym przejściu (50 lv) znalazłem:
- Błąd powodujący że postać utknęła w miejscu (nie pomagało wczytanie zapisu gry jedynie wyłączenie gry)
- Błąd z questem w Windhelm (

Spoiler

morderca się zbugował przez co był nie do zabicia

)
- Błąd z questem w Solitude ( NPC nie jest tam gdzie powinien a konkretnie nie ma go wcale)
- Błąd z questem dla gildi złodzieji (dom który mam okraść jest niedostępny po wykonaniu zadań dla Stormcloaks)
- Kilka razy smok nie chciał się podzielić duszą po zabiciu
- Okazyjne zawieszanie się konsoli po dłuższym graniu

I to wszystko co mi się trafiło. Jak na Beth to nie jest źle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam tylko bym chciał takie poprawki jak:

-możliwość rozwodu
-naprawienie buga w zadaniu u towarzyszy po zadaniu ,,Blood Honor'''' nie dostaje się następnego zadania :/, ale nie każdy ma tego buga to mnie dziwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.11.2011 o 17:07, L33T napisał:

- Błąd z questem w Windhelm (

Spoiler

morderca się zbugował przez co był nie do zabicia


)

AI się zbuntowało i zaczęło używać cheatów. :E

Dnia 29.11.2011 o 17:07, L33T napisał:

- Błąd z questem w Solitude ( NPC nie jest tam gdzie powinien a konkretnie nie ma go
wcale)

It''s not a bug, it''s a feature! Bethesda, by gracze nie powiedzieli, że nic nie robiła przy AI, dodała dla NPCów takie możliwości jak olanie gracza z questem czy inne kaprysy. :P

Dnia 29.11.2011 o 17:07, L33T napisał:

- Kilka razy smok nie chciał się podzielić duszą po zabiciu

A to cham!

A tak do tematu:
Weeeeeeee, zostaje "fizyka" koni! :D W zasadzie to dochodzę do wniosku, że koń w TESV to istota tak potężna, że potrafi bez problemu zaginać czasoprzestrzeń, lewitować, robić 360* wraz z zaprzęgniętym wozem, więc chodzenie po pionowej ścianie nie stanowi jakiegokolwiek problemu. :D
Jak dla mnie niech wyeliminują bugi pokroju crashe gry, problemy z texturami, błędy w misjach, zaś konie i takie "smaczki" niech zostawią. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować