Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Euro Truck Simulator 2 wjedzie na półki sklepowe w drugiej połowie marca

15 postów w tym temacie

No cóż, raczej nie jestem targetem, ale już wyobrażam sobie scenariusze fanów. "Rozjedź jak najwięcej pieszych zanim Krajowa Dyrekcja Dróg i Autostrad skończy z obwodnicą". ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ujmuje mnie to ze jest taki developer ktory poswieca 2 lata pracy nad taka tematyka - mało tego po screenach i ficzerach gry widze ze symulator rosnie do rangi wielkobudżetowego tytułu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie cieszy ta informacja, a jeszcze bardziej ucieszyłaby mnie, gdyby ogłosili w końcu, na co te gigantyczne pieniądze (jak na jakość tej gry są sporo za duże). Chodzi mi o to, czy w końcu będzie działać jako multi lub mmo. Bardzo bym tego chciał, to byłoby spełnienie jednego z marzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 17:08, Yezu napisał:

Kto gra w takie gry ????

na przykład ja. i bardzo się cieszę, że gra będzie dostępna już w marcu. nie mogę się doczekać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również gram w takie gry ( za wyjątkiem tej Niemieckiej serii jak symulator cysterny, dźwigu itd bo to po prostu porażka i gry w internecie są 100x lepsze) ale nigdy nie dałem więcej niż 30zł ^^ W zasadzie to tylko raz dałem 30zł bo tak to czekałem aż trafi do "komputer świat gry"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 15:26, Vojtas napisał:

No cóż, raczej nie jestem targetem, ale już wyobrażam sobie scenariusze fanów. "Rozjedź
jak najwięcej pieszych zanim Krajowa Dyrekcja Dróg i Autostrad skończy z obwodnicą".
;)


Raczej nie będzie takich rzeczy, gdyż w tej grze raczej nie będzie pieszych z takich właśnie powodów. :P Z tego co pamiętam studio rozważało możliwość pieszych, robili nawet testy jak wpłyną na obciążenie CPU, ale chyba ostatecznie odrzucili ze względów, że gra mogłaby dostać z miejsca 16+.

Ja ofc wyczekuję tej gry. Nawet nią wyczekuję bardziej niż na niejedną grę pokroju DiRT. :D
Poza tym mam nadzieję, że da radę przerzucić naszego moda do ETS2.

Spoiler

Reklama: www.polish-gts.pl dział mapa polski, jak nie wiecie ocb z tym modem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 20:42, lookastdu napisał:

Raczej nie będzie takich rzeczy, gdyż w tej grze raczej nie będzie pieszych z takich
właśnie powodów. :P


Hmm, no jeśli w grze ma być jeżdżenie po miastach, to piesi powinni być po to, by zachować pewien realizm symulacji. No ale to jest powiedzmy detal. Grunt, by model zniszczeń był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 20:56, Vojtas napisał:

> Raczej nie będzie takich rzeczy, gdyż w tej grze raczej nie będzie pieszych z takich

> właśnie powodów. :P

Hmm, no jeśli w grze ma być jeżdżenie po miastach, to piesi powinni być po to, by zachować
pewien realizm symulacji. No ale to jest powiedzmy detal. Grunt, by model zniszczeń był.


Niestety, ze zniszczeniami chyba zawiodę Ciebie po raz drugi, tym razem połowicznie.
Model zniszczeń prawdopodobnie będzie taki jak w poprzednich grach serii, czyli uszkodzona ciężarówka będzie się gorzej zachowywać, wolno przyspieszać, na pewnym etapie pojawi się na ekraniku w ciężarówce pojawi się informacja o wymaganej naprawie etc., jednak z wyglądu auto pewnie będzie niedraśnięte. Choć mam nadzieję, że coś w tej kwestii więcej zrobili lub chociaż zrobią (jeszcze ze 3 czasu SCS ma).
Bądź co bądź jak do tej pory nie było ani jednego screenshota z porysowaną lub w inny sposób uszkodzoną ciężarówką.

Natomiast fajny wg mnie będzie tuning ciężarówek, który dzięki modom może być jeszcze fajniejszy. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 16:53, Galder_Grasfiord napisał:

Bardzo mnie cieszy ta informacja, a jeszcze bardziej ucieszyłaby mnie, gdyby ogłosili
w końcu, na co te gigantyczne pieniądze (jak na jakość tej gry są sporo za duże).

Zapewne na licencje pojazdów, które to w przeciwieństwie do jedynki - będą sygnowane logo prawdziwych producentów.

@lookastdu
> Raczej nie będzie takich rzeczy, gdyż w tej grze raczej nie będzie pieszych z takich właśnie powodów. :P Z tego

Dnia 02.12.2011 o 16:53, Galder_Grasfiord napisał:

co pamiętam studio rozważało możliwość pieszych, robili nawet testy jak wpłyną na obciążenie CPU, ale chyba
ostatecznie odrzucili ze względów, że gra mogłaby dostać z miejsca 16+.

Można by zrobić tak jak w Midtown Madness - piesi są, ale nie można ich rozjechać. Bardzo by mnie to osobiście nie bolało, to nie Carmageddon żeby farbować chodniki.

Dnia 02.12.2011 o 16:53, Galder_Grasfiord napisał:

Niestety, ze zniszczeniami chyba zawiodę Ciebie po raz drugi, tym razem połowicznie.
Model zniszczeń prawdopodobnie będzie taki jak w poprzednich grach serii, czyli uszkodzona ciężarówka
będzie się gorzej zachowywać, wolno przyspieszać, na pewnym etapie pojawi się na ekraniku w ciężarówce
pojawi się informacja o wymaganej naprawie etc., jednak z wyglądu auto pewnie będzie niedraśnięte.

Ze zniszczeniami to jest taki problem, że prawdopodobnie zależy to od ograniczeń licencyjnych. W grze, w której jeździ się po drogach publicznych i umożliwiających łamanie przepisów bardzo trudno uzyskać pozwolenie od producenta na model zniszczeń jego auta. Dla odmiany przy jeżdżeniu po trasach stricte wyścigowych z uszkodzeniami nie ma problemu. Co ciekawe, kiedyś z tym problemu nie było (Porsche 2000, czy Midtown Madness właśnie). Podejrzewam, że trudności pojawiły się wraz z wprowadzeniem zaawansowanego modelu uszkodzeń w grach (a przekonanie jednego producenta w Porsche 2000 było łatwiejsze). Myślę, że w tym momencie uszkodzenia nie zależą od twórców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 21:06, lookastdu napisał:

Niestety, ze zniszczeniami chyba zawiodę Ciebie po raz drugi, tym razem połowicznie.


Pfff, coraz gorzej to wygląda. :( Cóż, pewnie to zależy od licencji, a krawaciarzom nie przemówi się do rozumu, że to tylko gra i na dodatek symulacja (?)... Nienawidzę kompromisów w symulatorach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1,5 miliona Euro to faktycznie budżet większy od niejednej gry aspirującej do miana "AAA" (Sniper: Ghost Warrior chyba kosztował połowę z tego, jeśli się nie mylę?) . Robi wrażenie i zgadzam się z Hellmutem - zapewne lwia część tego poszła na marki - dla osób nie w temacie: Scania, MAN, Renault to najwięksi giganci przemysłu truckerskiego - dodałbym do tego jeszcze Volvo ( którego SCS też chce pozyskać - patrz dzisiejsze świeżutkie video - http://www.youtube.com/watch?v=jnnUg9ABCWE&feature=player_embedded ). Szczerze, wzbudza we mnie podziw to jak taka mała firma jak SCS Software ( z tego co słyszałem developer 20-osobowy) potrafi przekonać takie wielkie firmy, aby użyczyły swoje marki do jednej gry. Tym bardziej, że w przeciwieństwie do gier dedykowanych jednej firmie (Porsche 2000, Renault Truck Racing itd.) muszą pogodzić parę różnych, wrogo do siebie nastawionych firm konkurencyjnych na wystąpienie w jednej grze. Z mojej strony życzę Euro Truck Simulatorowi 2 jak najlepszych wyników, bo lubię gry dopracowywane ze starannością, szczególnie w niszowym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować