Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

I Am Alive tylko w cyfrowej formie, bo Ubisoft chce minimalizować ryzyko

16 postów w tym temacie

ubisoft chyba nie dba o pr.
z kazdym newsem zwiazanym z i am alive, imo, stopnowo sie pograzaja. chociaz z drugiej strony jest glosno o grze i moze o to im chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 23:01, Fimbulvinter napisał:

Ubisoft chyba nie rozumie, że pirat jak chce to i tak ściągnie a kombinowaniem tracą
klientów.


A Ty chyba nie rozumiesz jak niewiele osób ma JTAGa na X360, bez którego nie da się uruchomić oprogramowania z XBL. Nie wiem jak to wygląda obecnie na PS3, ale na X360 piractwo będzie marginalne.

Oczywiście Ubi robi to dla kasy, jak wszystko zresztą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie siedzę w piractwie, ale ufam ci na słowo. Ostatnio chodzą słuchy, że gra ma też wyjść na PC, może dlatego "zmniejszają ryzyko"?

Mój poprzedni komentarz brzmiał tak:
Ubisoft chyba nie rozumie, że pirat jak chce to i tak ściągnie a kombinowaniem tracą
klientów.
Podwójna pomyłka. Chyba zaspany jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta - Ubi-matoły wiedzą, że gra jest słaba (a nie, że "być może będzie"), więc nie chcą odnieść (pewnej) porażki, która by nastąpiła przy wydaniu pudełkowym.
Stylowe mydlenie oczu.

Jeszcze ten tekst mnie rozbawił:
Spójrzcie na From Dust - za pośrednictwem Xbox Live i PlayStation Network sprzedaliśmy pół miliona kopii.

Pop Quiz: Dlaczego nie wspomnieli ani słowa o wersji PC? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Puste gadanie, niech po prostu powiedzą, że nie chcą pakować kasy i wydawać swoich gier na platformę PC. Ubisoft to chyba jedyny wydawca, który uwziął się na PC-ty. I za wszystko wini piractwo na nich. Przecież to śmieszne.. I nie pogram sobie w I Am Alive bo nie mam zamiaru kupować na xboxa. Pysznie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni chyba nie ogarniają potęgi piractwa. Wydanie na samą platformę cyfrową problemu nie rozwiąże.

Równie dobrze mogliby nie wydawać gry na konsole, bo tam też granie w piracką wersję nie jest jakimś problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.12.2011 o 23:12, Fimbulvinter napisał:

Nie wiem nie siedzę w piractwie, ale ufam ci na słowo. Ostatnio chodzą słuchy, że gra
ma też wyjść na PC, może dlatego "zmniejszają ryzyko"?

Mój poprzedni komentarz brzmiał tak:
Ubisoft chyba nie rozumie, że pirat jak chce to i tak ściągnie a kombinowaniem tracą

klientów.
Podwójna pomyłka. Chyba zaspany jestem.


Zabawne jest to, że słowo "pirat" po raz pierszy pada w twoim poście, bo w newsie nic o tym nie ma :P Haters gonna hate!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ubi jęczy przy tym I Am Alive gorzej, niż babcie u lekarza. Jest takie powiedzonko z kiepską baletnicą w roli głównej i dla mnie kolejny powód, żeby trzymać się od tej firmy z daleka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To akurat nie zarobią na mnie. Ja zawsze kupuję gry w pudełkach. W formie elektronicznej kupuję tylko niektóre dodatki (ostatnio Robina i Nightwinga do Batka, swoją drogą Nightwing świetny jest). Nie wiem z czego wynika niechęć do kupowania wersji elektronicznych. Jakoś lubię pudełka. Inna sprawa, to fakt, że EK w wersji elektronicznej siłą rzeczy jest mniej bajeranckie (bo jak dodać zapalniczkę, figurkę, czy koszulkę, jak produkt nie ma formy fizycznej), a duża część gier,które kupuję to kolekcjonerki. Jak I Am Alive wyjdzie w wersji EK to co dadzą? 3 DLC, w tym 2 koszule dla głównego bohatera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde, normalnie jak tylko zobaczę nazwę Ubisoft i przeczytam co oni nowego wymyślili to od razy podnosi mi się ciśnienie. Chyba przestanę czytać newsy tą firmą w roli głównej.

"Spójrzcie na From Dust - za pośrednictwem Xbox Live i PlayStation Network sprzedaliśmy pół miliona kopii. Dlaczego? Ponieważ ceny były niższe, ale także dlatego, że był to nowy rodzaj doświadczeń." - <sarcasm on> No, doświadczenia DRM-free można by rzec. Szczególnie w wersji PC <sarcasm off>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakby wprowadzić np. koniecznośc płacenia za każde 10 uruchomień, przy czym co godzine gra by się sama wyłączała to ile by mogli zarobić?
A jeśli pierwsze odpalenie byłoby mozliwe tylko w obecności Oficera Ubisoftu ktoremu gracz zobowiązany był by zapewnić dojazd, wyżywienie i pensje to ryzyko klapy zmalałoby do zera..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować