Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Alarm betowy: Microsoft Flight

45 postów w tym temacie

Dnia 03.12.2011 o 18:11, Mariusz178 napisał:

Aby wyrenderować wysokiej rozdzielczosci teksturki i samolocik wraz z kokpitem potrzbujemy
tylko sprzetu za pare tysi - spoko,pytanko dla fanow i znawcow, czy poprzednia gra tez
takie miala wysokie wymagania? Czy w tej grze jest chociaz dx11 z teselacja, ze podali
takie hiper-wymagania - toz to bf3 ma mniejsze:)



Te wymagania nie dotyczą tak w zasadzie wodotrysków graficznych a raczej generowania Autogenu, trafficu i chocby nawet poprawnie wyświetlanej pogody( wiatr deszcz itp)
Więcej jak pewne że tak jak do FSX+ACC powstały REX2.0, UTX, Shade czy ENB
Tak i do flighta powstaną takowe dodatki.

Popatrz na http://img842.imageshack.us/img842/9827/20111223153610422.jpg
Jest to FSX uzbrojony w/w dodatki plus oczywiście F-14 od Dino Cattaneo
Tak obecnie wygląda FSX. Default jest już dawno muzealny.

Kolejna sprawa to sety ze sceneriami potrafią łatwo zabić FPS-y ale niestety latanie np. nad VHHX w standardzie to żenada i dlatego powstała sceneria hongkongu http://img638.imageshack.us/img638/9253/beznazwylv.jpg
potrafiąca zjeśc nieco mocy komputera.

Kolejna sprawa to same dodatki np. iFly 737 NGX lub PMDG 737NGX lub MD-11 albo 747
http://i832.photobucket.com/albums/zz249/fotomajora/FSX/NGX737/2011-8-13_23-27-41-720.jpg
Uwierzcie lub nie ( wasza wola) ale niektóre maszyny komercyjne mają w 100% odwzorowane VC i systemy
To tez pożera moc obliczeniową .... ogromną ilość.

Na teraz żeby tak naprawdę mieć spokój i płynność w FSX to i tak trzeba maszyny przynajmniej dwurdzeniowej
A czy FSX obsługuje więcej niż 4-y rdzenie .... owszem obsługuje wystarczy tylko nieco poczytać po różnych forach i wiedzieć jak zmodyfikowac fsx.cfg

Tak więc te wymogi Flight-a wcale nie są jakieś wygórowane.


Ps. screeny nie są moje tylko z forum na którym się maniacy simów wszelakich spotykają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Produkcja niszowa, to nie ma co się dziwić.
Po drugie głupszego rozwiązania jeżeli chodzi o symulację nie widziałem nigdy. I o ile po FS 2002 skusiłem się na FS X, to drugi raz tego błędu nie popełnię.
Wbrew temu co niektórzy piszą wymagania sprzętowe wcale nie wynikają z ilości koniecznych obliczeń, ale z powodu tyleż płaskiego co głupiego - otóż FS X i najwyraźniej nowy MS F nie ma wcale wspomagania sprzętowego. Możecie wyrzucić do kosza wasze wspaniałe karty graficzne. Gra i tak będzie generowała grafikę za pomocą CPU, a jako karta wystarczy całkowicie jakaś muzealna S3, która nie ma nawet akceleratora 3D. Najbardziej "urzekło" mnie w FSX, że najwyraźniej gra nadal używa tylko jednego rdzenia, więc zapewne nowa edycja będzie używała ich dwóch. O użyciu CUDA, akceleratorze fizyki czy akceleratorze 3D zapewne można będzie zapomnieć. Gra będzie wymagać prostej, prymitywnej siły zawartej w kolejnym super drogim 8-rdzeniowym CPU Intela (bo tylko taki się wyrobi) obciążonym w trybie turbo do granic spalenia.
Model F2P sugeruje, że kod symulatora nie będzie się różnił niczym od FSX. Po prostu będzie nowa etykietka na starym towarze.

Ale chciałbym się mylić: Dostać grę obliczającą fizykę na N-1 rdzeni CPU wspomaganą przez sprzętowy akcelerator fizyki lub przez Direct 11 oraz grafikę generowaną wyłącznie przez akcelerator 3D karty graficznej. Obawiam się jednak, że mogę mieć sporo racji w krakaniu i nadal będą to tylko marzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawiodłem się jak cholera. Nici z latania airbusami. Nici z latania czymkolwiek innym, jak darmowym gówienkiem, którego szczytem możliwości jest 70 węzłów lecąc prosto. DROGO!!! Po prostu MS wersje demonstracyjne lubi dziś nazywać F2P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować