Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii - Star Wars: The Old Republic zamyka pierwszą dziesiątkę

31 postów w tym temacie

Adam Berlik

Jak co tydzień organizacja Chart Track opublikowała listę czterdziestu najlepiej sprzedających się gier na Wyspach. The Elder Scrolls V: Skyrim, lider ostatniego zestawienia, spadł na ósmą pozycję, a pierwszą lokatę zajęła FIFA 12.

Przeczytaj cały tekst "Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii - Star Wars: The Old Republic zamyka pierwszą dziesiątkę" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może gra jest do niczego i dlatego dopiero na tak niskim miejscu ? Bo gdyby była super cool to by była choć dwa dni na pierwszym miejscu. :) Z drugiej strony rynek Wielkiej Brytanii jest malutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

vegost tyle, że ci co chcieli grę, kupili jak kilka miesięcy wcześniej, nie wspomnę już o wersji elektronicznej. A gra jest genialna (o fabule to nie będę pisał, bo ta to bije niejedno wielkie RPG).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest śmiecowy news o TORze tylko ukazanie pudełkowej sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii. Skoro nudzi Cię to po co w ogóle dajesz tutaj komentarz? Nie jesteś tym znudzony?
Gra jest popularna ale news nie traktuje o niej tylko o sprzedaży gier w WB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko kogo obchodzi gra na 10 miejscu :P Oni mają chyba jakiś kontrakt z EA Polska żeby wspominali o tej grze odpowiednio często.
@TobiAlex, dobry fanboy z Ciebie ale "fabuła bije niejedno RPG" pod względem jakim ? Kiczowatości ? Bounty Hunter czy Agent mają jeszcze znośną fabułę ale już Jedi / Sith to tragedia. Och i ach jaki to potężny jesteś itp.
Questy ? Zamiast ściany tekstu masz 5 minut gadania czego masz zabić 10 żab pół mapy dalej.

Mam 31 lvl i wiesz jak wygląda 99% zadań ? (ten 1% to te z głównej fabuły które są bardzo podobne).
Idę do punktu X a tam 4 fazy:
- zabij 20 potworów
- zabij 40 potworów
- użyj 5 przedmiotów
- zabij bossa

Wskoczyłem na kolejną planetę a tam:
- zabij 25 potworów
- zabij 60 potworów
- użyj 2 przedmioty
- zabij bossa

Pewny jesteś co do tej bijącej inne rpg fabuły ? Cała fabuła BH to {SPOILER} zabić gościa którego zobaczyłeś przez 30 sekund na początku gry zabijając swój "cel" na każdej odwiedzonej planecie w ramach wielkiego polowania {/SPOILER}. Zero przedstawienia postaci, zero wszystkiego. Od w jednej chwili widzisz grupkę ludzi. 5 min później giną. Minutę później dostajesz info kto ich zabił. 2 minuty później jesteś w pełni zdecydowany ich pomścić i będziesz polował po całej galaktyce za jakimś frajerem. Kiepsko i nudno. Niektóre misje poboczne przynajmniej mają jakiś fabularny sens (pomijając "zabij 20 potworów").

Bioware nie wie jak robić MMO i to widać niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vegost, rynek Wielkiej Brytanii malutki?!?!? Toć ten rynek bije się z Japonią o miano drugiego największego rynku gier na świecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dariuszp i to jest właśnie świetne, że każdy quest polegający na "idź zabij x potworów" ma świetną otoczkę fabularną. Powiedz mi czy w mmo widziałeś innego questy? Albo w normalnych RPG? Po drugie, to co wymieniasz to generalnie questy bonusowe, których NIE MUSISZ robić! Odnośnie fabuły jedi / sithów - czego Ty się spodziewałeś? Jak było w filmach? Generalnie nie zgadzam się z Tobą a skoro gra Ci się nie podoba - też się cieszę, pewnie nie będziesz jej subskrybował a tym samym +1 do mniejszych kolejek więc i ja jestem zadowolony i ty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 16:26, TobiAlex napisał:

Odnośnie fabuły jedi / sithów - czego Ty się spodziewałeś? Jak było w filmach?


Porównaj to do fabuły KOTOR''a 1 i 2. Zagraj w 1-go KOTOR''a, wkręć się w fabułę. W pewnym momencie -

Spoiler

tj. na mostku Ravagera

opadnie ci kopara a zęby same zaczną uciekać. Ta gra była świetna fabularnie, i nie przeszkadzało jej bycie w uniwersum gwiezdnych wojen...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być "Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii- TOR niespodziewanie/bardzo nisko"? Pytam bo tak jest zazwyczaj przy podawaniu wyników sprzedaży w WB...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby gra kosztowala mniej to pewnie wiecej ludzi by kupilo. Dodac abonament, ktory jest skutecznym odstraszaczem dla wielu. Ja gram i jak na razie mi sie podoba:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 16:26, TobiAlex napisał:

dariuszp i to jest właśnie świetne, że każdy quest polegający na "idź zabij x potworów"
ma świetną otoczkę fabularną. Powiedz mi czy w mmo widziałeś innego questy? Albo w normalnych
RPG? Po drugie, to co wymieniasz to generalnie questy bonusowe, których NIE MUSISZ robić!
Odnośnie fabuły jedi / sithów - czego Ty się spodziewałeś? Jak było w filmach? Generalnie
nie zgadzam się z Tobą a skoro gra Ci się nie podoba - też się cieszę, pewnie nie będziesz
jej subskrybował a tym samym +1 do mniejszych kolejek więc i ja jestem zadowolony i ty
:)


Kolejek do serwerów już nie ma. Są tylko kolejki na stronę WWW :P Czy widziałem inne questy ? Nie. Ale to dowodzi tylko zacofaniu twórców gier. Zwłaszcza jeżeli próbują maskować kiczowate questy otoczką fabularną. Kiczowate questy zostają tylko teraz zajmują więcej czasu.
Otóż w poprzednich rpg klikałeś "YES" bo wiedziałeś że dostaniesz X mobków do zabicia i miejsce żeby to zrobić. Tutaj klikasz spację albo i jedynkę jeżeli chodzi Ci o to by mieć punkty do jasnej strony albo spację i trójkę dla ciemnej strony.
Poza tym tak - widziałem lepsze. Nawet na samym początku grania sith warriorem był quest który mnie zmylił i zapowiadał coś sensownego. Ten gdzie przesłuchujesz więźniów i masz zdecydować o ich losie. Ten w którym później Twój prowadzący Cie podsumował.

Gra traci czar po paru tygodniach obcowania bo jest tym czym WoW był 7 lat temu + dialogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 16:26, TobiAlex napisał:

dariuszp i to jest właśnie świetne, że każdy quest polegający na "idź zabij x potworów"
ma świetną otoczkę fabularną. Powiedz mi czy w mmo widziałeś innego questy? Albo w normalnych
RPG? Po drugie, to co wymieniasz to generalnie questy bonusowe, których NIE MUSISZ robić!
Odnośnie fabuły jedi / sithów - czego Ty się spodziewałeś? Jak było w filmach? Generalnie
nie zgadzam się z Tobą a skoro gra Ci się nie podoba - też się cieszę, pewnie nie będziesz
jej subskrybował a tym samym +1 do mniejszych kolejek więc i ja jestem zadowolony i ty
:)


Kolejek do serwerów już nie ma. Są tylko kolejki na stronę WWW :P Czy widziałem inne questy ? Nie. Ale to dowodzi tylko zacofaniu twórców gier. Zwłaszcza jeżeli próbują maskować kiczowate questy otoczką fabularną. Kiczowate questy zostają tylko teraz zajmują więcej czasu.
Otóż w poprzednich rpg klikałeś "YES" bo wiedziałeś że dostaniesz X mobków do zabicia i miejsce żeby to zrobić. Tutaj klikasz spację albo i jedynkę jeżeli chodzi Ci o to by mieć punkty do jasnej strony albo spację i trójkę dla ciemnej strony.
Poza tym tak - widziałem lepsze. Nawet na samym początku grania sith warriorem był quest który mnie zmylił i zapowiadał coś sensownego. Ten gdzie przesłuchujesz więźniów i masz zdecydować o ich losie. Ten w którym później Twój prowadzący Cie podsumował.

Gra traci czar po paru tygodniach obcowania bo jest tym czym WoW był 7 lat temu + dialogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 16:26, TobiAlex napisał:

dariuszp i to jest właśnie świetne, że każdy quest polegający na "idź zabij x potworów"
ma świetną otoczkę fabularną. Powiedz mi czy w mmo widziałeś innego questy? Albo w normalnych
RPG?

Jak się gra w RPGi Bioware''u, ew. Skyrima, to się nie dziwię, że wg Ciebie w RPGach są tylko same kill-questy...
Co do samej fabuły dot. Jedi-Sith - singlowe KotORy (zwłaszcza dwójka) jakoś potrafiły to sensownie wykonać, teraz nagle się nie da?
I błagam - zacznij używać funkcji "Odpowiedz", bo to znacznie ułatwia dyskusję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 16:26, TobiAlex napisał:

dariuszp i to jest właśnie świetne, że każdy quest polegający na "idź zabij x potworów"
ma świetną otoczkę fabularną. Powiedz mi czy w mmo widziałeś innego questy?


Ja widziałem, w DDO. Wyobraź sobie, że tam np. quest typu przynieś mi itemka może wymagać rozwiązania puzzli na podłodze. Żeby otworzyć drzwi nie starczy przesunąć wajchy, trzeba znaleźć klucz, tudzież npc''a który go posiada. Czasem też nie wykona się zadania bez łotrzyka, bo albo drzwi się nie otworzą, albo pułapki wykończą drużynę, a bez auto regenu many i hp. kapłan jest wręcz niezbędny przy dłuższych przygodach. Nawet jeżeli teoretycznie można je solować. Nie mówię już o runach czy gilfach, które tylko kapłan lub mag może odczytać, tajnych przejściach, czy fakcie, że za zabijanie mobków nie ma nawet expa.

Dungeons and Dragons online to fajna i mocno niedoceniana gra. Bioware natomiast skopiowało WoW''a i dokleiło dialogi z va. Oceniać mogą ci którzy grają, ale nie jest to ani rewolucja ani rewelacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"A może gra jest do niczego i dlatego dopiero na tak niskim miejscu ? Bo gdyby była super cool to by była choć dwa dni na pierwszym miejscu. :) Z drugiej strony rynek Wielkiej Brytanii jest malutki."
Poczytaj sobie recenzje i opinie zamiast wygłaszać takie głupkowate tezy.
Wiedźmin ani jednego dnia nie by i co?
Rynek w Wielkiej Brytanii malutki? Ło Jezu. Matka wie, że ćpiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 18:02, Witka1995 napisał:

"A może gra jest do niczego i dlatego dopiero na tak niskim miejscu ? Bo gdyby była super
cool to by była choć dwa dni na pierwszym miejscu. :) Z drugiej strony rynek Wielkiej
Brytanii jest malutki."
Poczytaj sobie recenzje i opinie zamiast wygłaszać takie głupkowate tezy.
Wiedźmin ani jednego dnia nie by i co?
Rynek w Wielkiej Brytanii malutki? Ło Jezu. Matka wie, że ćpiesz?


Czytałem i pseudo recenzji nie biorę nawet pod uwagę a już recenzji napisanych kasą EA na pewno nie wezmę pod uwagę. No a Wiedźmin dla Brytyjczyków nie był grą idealną i to tez dlatego nie było go na najwyższej liście przebojów. Jakiś problem ? Nie każdy lubi Polskie gry, ja zresztą też jak nowej gry studia Nicolas. Tak rynek w GB jest malutki. A ty chcesz dostać ostrzeżenie za obrażanie mnie ? Może ty ćpasz bo ja nie. Nie znasz mnie chłopcze, więc przestań wypisywać tutaj swoje wypociny. Go home.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.12.2011 o 18:02, Witka1995 napisał:

Wiedźmin ani jednego dnia nie by i co?
Rynek w Wielkiej Brytanii malutki? Ło Jezu. Matka wie, że ćpiesz?


Wiedźmin może i nie był. Ale Wiedźmin 2: Zabójcy Królów w zestawieniu za okres 15 - 21 maja znalazł się na 5 miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2011 o 16:26, TobiAlex napisał:

dariuszp i to jest właśnie świetne, że każdy quest polegający na "idź zabij x potworów"
ma świetną otoczkę fabularną. Powiedz mi czy w mmo widziałeś innego questy? Albo w normalnych
RPG? Po drugie, to co wymieniasz to generalnie questy bonusowe, których NIE MUSISZ robić!
Odnośnie fabuły jedi / sithów - czego Ty się spodziewałeś? Jak było w filmach? Generalnie
nie zgadzam się z Tobą a skoro gra Ci się nie podoba - też się cieszę, pewnie nie będziesz
jej subskrybował a tym samym +1 do mniejszych kolejek więc i ja jestem zadowolony i ty
:)


Ty chyba normalnego RPG na oczy nie widziałeś polecam ci planescape torment który można było przejść walcząc moze z 3-4 razy w całej grze. Albo fallouta gdzie niektóre questy można było przejsc na około 4 sposoby. Albo baldury. No i same kotory też były swietne fabularnie mimo swiata SW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie widzisz, co tu się dzieję?

Gdyby to był news o sprzedaży gier w WB, to by była mowa o pierwszych miejscach.
Resztę dopowiedz sobie sam...
===

Codziennie, kilka razy widzę TOR, TOR, TOR.
Nawet, jeśli news jest pomylony, jak ten, w którym właśnie komentuję - o grze musi być mowa.

Wciąż gram.pl będzie uważać, że EA nie trzyma portalu na krótkiej smyczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować