Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ilu ludzi jednocześnie gra w Star Wars: The Old Republic

18 postów w tym temacie

Widzę, że ludzie dalej płaczą nad kolejkami na serwerach, zamiast zajrzeć na stronkę swtor i na własne oczy zobaczyć, jak wiele serwerów jest niemal pustych. Jak się rzucają wszyscy na wysoko zaludnione serwery, to nie dziwota, że trzeba czekać po 20 minut. Na dodatek pewnie połowa płaczących nawet nie miała styczności z torem i idzie za tym, co przeczytała w sieci. :)
Mam nadzieję, że problem się rozwiąże już kompletnie, jak wprowadzą transfery i ludzie zmądrzeją na tyle, żeby się podzielić i rozsiać po serwerach.
Gram i ToR ma się bardzo dobrze. Zważywszy na to, jak niewiele minęło od premiery i że wielu graczy odchodzi dlatego, bo chce drugiego wowa, a nie dlatego, że gra jest zła, wszystko będzie jeszcze lepiej w przyszłości. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2012 o 16:01, logray napisał:

Zadam takie trochę głupie pytanie. 350k to dużo czy mało? Jak wygląda ta liczba na tle
Warhammera czy Warcrafta?


Teoretycznie sporo. W praktyce ciężko powiedzieć, bo news jest nieprecyzyjny. Nie wiemy czy to średni online w godzinach szczytu, czy 350 tysięcy zdarza się od czasu do czasu, a normalnie jest przypuśćmy połowa. Inne firmy cyferkami tak bardzo się nie chwaliły, więc ciężko porównać do WAR''a czy WoW''a. W Warhamerze początkowo online był niezły, ale szybko zaczął spadać, WoW miał gorszą sprzedaż przy premierze, ale problemy z kolejkami trwały dużo dłużej.

http://www.rockpapershotgun.com/2012/01/02/swtor-ilum-bans-were-real-nuanced/
Btw. to jednak prawda. Najwyraźniej gracz na 10 levelu może udać się na Ilum, przeszukać skrzynki ale nie ma prawa sprzedać tego co znajdzie, bo przez to niszczy rynek. Bioware czegoś nie dopatrzyło, a gracze dostają bany. Wie ktoś czy prawdą jest że można też bana dostać za reselling ? Tj. kupowanie z AH (czy jak się to tam nazywa) tanio, a sprzedawania drogo ? Koleżanki z pralni mówiły, nawet screeny warnów i maili widziałem, ale to da się podrobić. Natomiast próba odgórnego ustawiania handlu była by chorym pomysłem, nawet jak na Bio. Z drugiej strony bana można wyłapać za używanie wulgaryzmów w prywatnej wiadomości do znajomego, bo najwyraźniej kontrola nad treścią jest w tej grze stuprocentowa. Wielki Brat Gaider patrzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2012 o 14:03, Jakub_Bobrowski napisał:

Czekamy na Guild Wars 2.


Raczej czekasz. Mnie nic nie interesuje w wybrakowanym MMO bez healerow, recznych unikach i wybrakowaniu walki, a po reszcie kalce z GW1, czyli brak mountow, teleportacje wszedzie z mapy, nudnawy end-game PvE i PvP polegajace na meta buildach i ich hard kontrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy tego typu podobne newsy będą po premierze Guild Wars ][ i Diablo ]I[ :D
Oni to się będą mogli chwalić cyferkami [oby :P]

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a teraz jest maj, pustki na serwerach skutecznie odstraszaja od gry niedobitki, laczenie serwerow i przenoszenie postaci, inaczej tortanic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słabszy wynik niż WAR.
EA po prostu nie potrafi odpowiednio zmotywować studia developerskiego.
Jedyne co im się udaje to handel i lepiej niech tego się trzymają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2012 o 15:06, lechu515 napisał:

Widzę, że ludzie dalej płaczą nad kolejkami na serwerach, zamiast zajrzeć na stronkę
swtor i na własne oczy zobaczyć, jak wiele serwerów jest niemal pustych. Jak się rzucają
wszyscy na wysoko zaludnione serwery, to nie dziwota, że trzeba czekać po 20 minut.

A dla mnie to durnota, żeby gra w 2012 r. wymuszała jakieś idiotyczne podziały na serwery. Kogo z graczy obchodzą serwery? To powinna być wewnętrzna sprawa działania gry jak sobie ludzi czy elementy gry między serwerami rozłożą. Skoro jednak robią taki podział to muszą się liczyć, że wszyscy będą się pchali tam gdzie są awatary żywych ludzi, a nie lokacje puste lub zapełnione jedynie przez npc. Rozumiem, że WoW, który był stworzony w czasach dzisiaj antycznych musi się serwerami posługiwać bo taka wtedy była technika, ale nowe MMO, w którym można wszystko zrobić lepiej? Dla mnie to nonsens.

Dnia 03.01.2012 o 15:06, lechu515 napisał:

Mam nadzieję, że problem się rozwiąże już kompletnie, jak wprowadzą transfery i ludzie
zmądrzeją na tyle, żeby się podzielić i rozsiać po serwerach.

To nie ludzie powinni zmądrzeć a projektanci gry. Mnie jako gracza interesuje tylko w jakiej lokacji w grze się znajduje moja postać, a nie czy serwer sieci w USA, Europie, Korei i jakie ma właściwości czy ograniczenia.
Chciałbym więc w lokacji widzieć dużo grających ludzi - najlepiej mówiących tym samym językiem i chcących grać tak jak ja, a sprawą gry powinno być abym jako gracz nie musiał tym się zajmować i tym bardziej abym nie miał problemów z powodu przeludnienia. ToR jako gra MMO z 2011 r. w ogóle tego dość prostego warunku nie spełnia. Nikt mi nie powie, że tego nie da się zrobić bo da się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pamietajmy ze gra ma jeszcze mase bugow a na polski rynek jest droga wiec chwilowo zupelnie sie nie oplaca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2012 o 22:11, Olamagato napisał:

nowe MMO, w którym można wszystko zrobić lepiej? Dla mnie to nonsens.


Nieśmiało zauważę, że "nowość" nie ma tu nic do rzeczy, podobny system (braku serwerów, występował jedynie podział na instancje, żeby w jednym miejscu nie znalazło się kilka czy kilkadziesiąt tysięcy osób) występował już w Hellgate: London, chociażby. Każda lokacja nielosowa (czyli "miasta", a raczej stacje) miała ileśtam instancji i w zależności od potrzeb (czyli przy przekroczeniu dopuszczalnej liczby graczy w jednej) tworzone były kolejne. Naturalnie gracze mogli swobodnie między tymi instancjami się przenosić, jeśli okazało się, że ich znajomi byli w innej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować