Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ekipa DICE zadowolona z Battlefielda 3

69 postów w tym temacie

Dnia 06.01.2012 o 16:58, TobiAlex napisał:

Henrar a podaj mi przykład choć jednego silnika, którego nowsza wersja nie ma nic wspólnego
z poprzednią jego wersją? Podpowiem Ci - nie ma takiego.

Pomińmy fakt, że nikt nie robi z nowego silnika wielkiego halo, to jednak nowe wersje mają to do siebie, że nie powielają błędów technicznych swoich poprzedników. A Creation Engine i Frostbite 2.0 robią to aż nadto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiero niedawno kupiłem BF3 i mimo że była to przeze mnie najbardziej wyczekiwana gra ubiegłego roku (co za tym idzie spore oczekiwania), to nie zawiodłem się. Naprawdę kawał świetnej roboty - owszem można by sporo rzeczy poprawić, ale w żadnym fpsie od dawna nie było tak dobrze połączonego uczucia brania udziału w akcji z dobrą zabawą. Godny następca BF2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra ma parę bugów, ale i tak jest cholernie dobra. Inna sprawa że podstawowe mapy są do d...eski, sensownie zrobione są tylko te z DLC.
Szkoda tylko że destrukcja wcale nie jest taka hiper, jak ją zapowiadano. Niby można zniszczyć parę budynków, niektóre osłony, ale w takim np. Paryżu wali sie w te ściany, a one niewzruszone, nie mówiąć o śmietnikach czy też mostach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jak zawsze Henrar najmądrzejszy.To jak dla ciebie gra musi wyglądać i brzmieć, żeby było wiadomo, że to nowy silnik? Jak dla mnie, to jest nowy silnik.Tak ostatnio odpaliłem se BC2 i powiedziałem "Feeee, jak to brzydko wygląda i jak brzydko brzmi" a tera akurat zagrywam się w BF3.Pamiętam jak jeszcze wychwalałem BC2, ale tera to już jest cholernie przestarzałe patrząc na BF3.Takie właśnie miałem odczucia.A co do tego, że konsol nie lubie, owszem nie lubie, ale BC2 jednak mi się spodobał.Styl rozgrywki mi się bardzo spodobał, grafika, jeżdżenie pojazdami itd.W końcu zdarzają się wyjątki w regule;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2012 o 20:15, Kajmal napisał:

I jak zawsze Henrar najmądrzejszy.To jak dla ciebie gra musi wyglądać i brzmieć, żeby
było wiadomo, że to nowy silnik?

To też, ale przede wszystkim ma mieć poprawione błędy poprzedników. Jaki jest sens tworzenia nowego silnika, gdy wygląda i zachowuje się tak samo jak jego poprzednia wersja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2012 o 20:19, Henrar napisał:

To też, ale przede wszystkim ma mieć poprawione błędy poprzedników. Jaki jest
sens tworzenia nowego silnika, gdy wygląda i zachowuje się tak samo jak jego poprzednia
wersja?


W którym momencie Skyrim wygląda jak Oblivion? Jasne, nadal nie urywa głowy, ale to dlatego, że targetem były konsole, ale wygląda O WIELE lepiej. Przy czym poprawiono mnóstwo rzeczy w - nazwijmy to - mechanice (animacje postaci, efekty rozmycia, sposoby tworzenia gór). Jasne, nadal ma sporo błędów poprzedniczki (tragiczne animacje twarzy, podział na "exterior" i interior"), ale jest wyraźnie lepszy. Na tej zasadzie znajdziesz dziurę w KAŻDYM silniku, który jest rozwinięciem poprzedniego, ale na tej samej generacji konsol. Trochę takie narzekanie dla narzekania, moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heloł, w przypadku Creation Engine nie chodzi o wygląd a o niepoprawione względem Gamebryo błędy/ograniczenia techniczne pokroju znikania postaci, gdy wychodzą z budynku, braku drabin, żałosnej mimiki, ograniczeń w wykorzystywaniu pamięci czy chociażby osławionego buga z save''ami wpływającymi na wydajność gry na PS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2012 o 20:45, Henrar napisał:

Heloł, w przypadku Creation Engine nie chodzi o wygląd a o niepoprawione względem Gamebryo
błędy/ograniczenia techniczne pokroju znikania postaci, gdy wychodzą z budynku, braku
drabin, żałosnej mimiki, ograniczeń w wykorzystywaniu pamięci czy chociażby osławionego
buga z save''ami wpływającymi na wydajność gry na PS3.


Dobra, ale pomijasz mnóstwo rzeczy, które poprawiono w mechanice - animacje, znacznie zwiększono interakcję z otoczeniem, dodano porządny system oświetlenia, itp. W każdym silniku graficznym można się doszukać czegoś, co można zrobić lepiej. Zgadzam się, że akurat ten konkretny ma wiele głupich ograniczeń, ale jest POPRAWIONY względem poprzedniczki. O wersji PS3 się nie wypowiadam, bo mimo, że konsolę posiadam - to ze względu na mody i wygląd - gram na PC, więc w temat się nie wgłębiałem.
Genialnego silnika nie ma. Ale są genialne gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2012 o 20:50, Lerten napisał:

Dobra, ale pomijasz mnóstwo rzeczy, które poprawiono w mechanice - animacje, znacznie
zwiększono interakcję z otoczeniem, dodano porządny system oświetlenia, itp.

Owszem, ale mimo tych zmian wciąż nie zasługuje na miano nowego silnika graficznego, nad którym rozpływał się Todd Howard.

Dnia 06.01.2012 o 20:50, Lerten napisał:

O wersji PS3 się nie wypowiadam,

Żałuj, jest to doskonały pokaz, jak nie należy robić gier.

Dnia 06.01.2012 o 20:50, Lerten napisał:

Ale są genialne gry.

I Skyrim akurat nią nie jest - powiela prawdopodobnie wszystkie błędy swojego poprzednika, od skopania technicznego, poprzez uproszczenia wszystkiego (mechanika), nudne questy i żenującą fabułę aż po "konsolową" wersję PCtową. Oblivion oberwał za to straszliwie od graczy, ale Skyrim jest teraz wychwalany. To mnie dziwi, i to bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem z Frostbite jest IMO prosty - samo DICE nie ogrania tego, co stworzyli. Oczywiście, mogą mieć pewne doświadczenie z wersją 1.0, ale pewnie wsadzili w 2.0 tyle, że gra wariuje.
Stąd pewnie wszystkie bugi, crashe i fail patche - chłopaki nie wiedzą, od której strony się zabrać za fixy i walą na ślepo z myślą "a nuż widelec...".
Co do Skyrima - latające na wstecznym smoki i niewidzialne katapulty wystrzeliwujące konia w powietrze for the win :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2012 o 20:59, Henrar napisał:

I Skyrim akurat nią nie jest - powiela prawdopodobnie wszystkie błędy swojego poprzednika,
od skopania technicznego, poprzez uproszczenia wszystkiego (mechanika), nudne questy
i żenującą fabułę aż po "konsolową" wersję PCtową. Oblivion oberwał za to straszliwie
od graczy, ale Skyrim jest teraz wychwalany. To mnie dziwi, i to bardzo.


Jasne, że ten silnik nie zasługuje na taki hype jaki mu zafundowali, tak samo jak dziwi mnie podkreślenie tego, jak "inny" i "lepszy" on jest od poprzednika przez nadanie mu nowej nazwy. Gołym okiem widać, ze to rozwinięta poprzednia wersja. Natomiast mają pełne prawo nazywać go nowym silnikiem. Chodzi nie tylko o czystą semantykę, ale i także o to, co wchodzi w skład pojęcia "nowy" i "ulepszony" silnik graficzny. Moim zdaniem w nowym Skyrimie można mówić o nowym i lepszym silniku, ale o oczywiście nie tak rewolucyjnym jak to zapowiadał Todd. To raz, dwa - Skyrim grą genialna oczywiście nie jest, tak samo jak i BF3 zresztą, ale jest O WIELE lepszy od Obliviona. W TESV grałem z przyjemnością. Nie będę wymieniał wszystkich zalet i kłócił się z twoimi zarzutami wobec tej gry (część z nich podzielam), bo to nie od tego temat, ale dość powiedzieć, że zwiększona interakcja z otoczeniem, ręcznie projektowane dungeony, WRESZCIE NPCe posiadające (przynajmniej część z nich) charakter, fajna fabuła gildii, sporo ciekawych zadań pobocznych i zaprojektowany z pomysłem wyrazisty świat (nie tylko widoczki, ale też sytuacja polityczna, konflikt między frakcjami, itp.) to dla mnie więcej niż wystarczająco dla sandboxowego lekkiego (w mechanice) RPGa. Wsio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajcie sobie spokój z tymi bugami, bo nawet z nimi BF3 rządzi, więc bez spiny. Wg mnie powinni ogarnąć Punkbustera, bo to chyba jedyna rzecz, która mnie denerwuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HA!HA!Dobre,DICE znacie jakieś jeszcze kawały?Gra nie jest zła a nawet powiem że jest spoko,ale żeby godny następca Battlefield 2?,gra nowej generacji?,najlepszy i największy Battlefield?,najbardziej wciągająca i fizyczna strzelanina w dziejach,Battlelog śietną platforma?(to mnie wręcz rozwaliło akurat Battlelog i ORIGIN są jak z DU** wzięte;()HA!HA!ŚwietneXDA tak zachowując na chwile powage to nie chce wyjść na paranoika i wyolbrzymiać i Battlefield 3 moim skromnym zdaniem to dobra strzelanina ale żeby ta gra była taka jak Patrich Bach powiedział to do tego niestety im daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekooooooooooooooooo:/C óż.....GOOD LUCK:DWszytsko możliwe;)I sam żałuje że Battlefield 3 nie był taki jaki wcześniej obiecywali(wredna strategia naciągania na produkt;(X()a sam EA w moich oczach już przestało być uczciwą firmą(nie wiem jak DICE:/)Ale mam świadomość że każdy może mieć na to inne spojrzenie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach świetna gra, a co do ludzi którzy psioczą, niech robią to dalej i tak grę pewnie widzieli tylko przez szybkę, bete polizali, ekspert gotowy, powodzenia z takim nastawieniem polaczku drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja idę o zakład, że ci co narzekają akurat mieli długą styczność z tym przereklamowanym produktem roku 2011.
Zresztą ta gra to nadal beta. No może trochę poprawiona. A już mówienie, że to nowy silnik to tak chamski marketing produktu, żeby jak najwięcej osób się na to nabrało (przypominam, że w tej części system destrukcji miał być mocno rozwinięty a jak jest? gorzej niż w BC2 wręcz). No i najwyraźniej znajdują się ludzie, którzy to wręcz zjadają i pomimo tego, że to g*wno mówią dziękuje. Co kto lubi.
Z drugiej strony, gdyby nie chcieli wydać tego w jak najszybszym terminie, byle przed MW3, to gra może byłaby bardziej grywalna.
Widzę, też, że niektórym ciężko zetknąć się z faktem, że są ludzie, którzy mają złe zdanie o tej "uber, hiper, super" grze. Oj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować