Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls może trafić na PC!

91 postów w tym temacie

Nie wiem jak było z Demon''s Souls wiem tylko tyle, że piractwo na PC jest dużo. Ogólnie to jesem za DSem na PC tylko niech to się im zwróci i niech zrobią jeszcze jakąś grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.01.2012 o 16:34, Henrar napisał:

A najzabawniejsze jest to, że uber-mega PCtowcy na forach już piszą o trainerach, kodach
i quick-save''ach. Przypomina mi się, jak ogłoszono najwyższy poziom trudności w Wiedźminie
2.

Najzabawniejsze jest to że ja, będąc wielibicielem gier RPG pierwszy raz o niej słyszę :) W sumie widzę w necie że faktycznie dosyć popularna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 16:34, Henrar napisał:

Zobaczyłem na tej liscie Xenoblade Chronicles i pomyślałem, że moze byc jak tutaj z Dark Souls - petycje, prośby o wydanie (w przypadku XC - wydanie na ich kontynencie) a potem żal wydawcy o mierne wyniki sprzedaży i szastanie statystykami piractwa.

Dnia 07.01.2012 o 16:34, Henrar napisał:

A najzabawniejsze jest to, że uber-mega PCtowcy na forach już piszą o trainerach, kodach
i quick-save''ach. Przypomina mi się, jak ogłoszono najwyższy poziom trudności w Wiedźminie
2.


A to nie pisali przypadkiem konsolowcy? Tak się martwili o brać pecetową, że sobie popsuje klimat gry :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 13:18, Tenebrael napisał:

Odpowiedź przedszkolaka.

Masz rację, mogłem wysilić się i napisać jakieś bardziej oryginalne "obelgi" zamiast przepisywać to co Ty napisałeś. :/

Dnia 07.01.2012 o 13:18, Tenebrael napisał:

Bo TY tak twierdzisz?

A co, nie grasz w gry dla zabawy i rozrywki, tylko z innego powodu ? ;>
Jeżeli męczenie się w grach daje Ci frajdę spoko, tylko nie obrażaj ludzi od idiotów, od mniej rozgarniętych i noobów dlatego, bo chcą włożyć płytkę do napędu, włączyć grę i bezstresowo pograć. Dlatego, że czerpią radochę w inny sposób niż Ty. To tak jakbyś obrażał ludzi kupujących rowery rekreacyjne, których przyjmijmy najwięcej jest produkowanych, bo sam wolisz robić dziesiątki/setki kilometrów na raz, rowerem wyczynowym.

Dnia 07.01.2012 o 13:18, Tenebrael napisał:

Wybacz, ale dla całkiem sporej grupy ludzi relaks to coś więcej, niż usadzenie zadka
przed telewizorem lub odpalenie gry, która przechodzi się sama. Są jeszcze na tym świecie
osoby, dla których istotna jest ambitna rozrywka, a nie bezładna nawalanka, w której
chodzi tylko o mashowanie przycisków.

Cieszę się, dzięki takim ambitnym ludziom, nasza cywilizacja jeszcze nie umarła i przetrwa wieki ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Ja jestem tylko ciekaw, ile osób, które podpisały petycję rzeczywiście tę grę kupią.


Przyponiał mi się tu przypadek LA Noire - też teksty jaką to Rockstar ma kulawą politykę wydawniczą, że nowoczesną przygodówkę (bo tym de facto ten tytuł jest) powinni wydać na "ojczyźnianej platformie przygodówek" , czyli PC... i ileż to kasy tracą tego nie robiąc, przecież te "milony" blaszakowych braci już czekją z otwartymi ramionami i portfelami ;-)

A później wersja PC wyszła - dokładnie 8 listopada. Pod koniec grudnia na STEAM wylądowała w przecenie - 75% (to dość dobitnie pokazuje jak fatalnie się sprzedała na blaszaku). Z ciekawości sobie zerknalem na Rockstar Social Club - są tam rózne ciekawe statystyki dotyczące poszczególnych wersji, można sobie to i owo porównać - pod względem popularności wersja PC to sporych rozmiarów klęska...

Dlatego te "szumne" zapowiedzi o tym jaką to gigantyczną sprzedaż Dark Soul''s może potencjalnie osiagnąć na blaszaku od razu wkładam między bajki - panie, nie ze mną te numery ;-)

Samą petycję jednak chętnie podpisze - bo czemuż by nie ? To ponoć kapitalny tytuł, doczekał się community na bardzo wysokim poziomie, ze strony graczy i recenzentów zbiera same pochwały. Może coś ruszy w tej skostnialej branży. Może będzie jaskółką zmian na lepsze :). Każdy powinien mieć szanse w niego zagrać, nawet jeśli z tych 24 tys. miałoby po niego sięgnąć "pięć osob na krzyż" to trudno. Warto dac szansę - wszystkim :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 19:18, Fimbulvinter napisał:

Nie wiem jak było z Demon''s Souls wiem tylko tyle, że piractwo na PC jest dużo. Ogólnie
to jesem za DSem na PC tylko niech to się im zwróci i niech zrobią jeszcze jakąś grę.


I jakoś nie przeszkodziło w sprzedaży Shoguna 2, Wiedźmina, nowego Anno, praktycznie dowolnej gry Paradoxu, nie przeszkadza w rozwoju GoGa (chociaż dostępne tam gry latały na torrentach zanim serwis w ogóle powstał), nie przeszkadza Blizzardowi, nie przeszkadza Valve. Przeszkadza tylko tym, którzy mają Graczy za stado dojnych krów tylko czekających na okazję do wydania pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 21:15, Lordpilot napisał:

A później wersja PC wyszła - dokładnie 8 listopada. Pod koniec grudnia na STEAM wylądowała
w przecenie - 75% (to dość dobitnie pokazuje jak fatalnie się sprzedała na blaszaku).
Z ciekawości sobie zerknalem na Rockstar Social Club - są tam rózne ciekawe statystyki
dotyczące poszczególnych wersji, można sobie to i owo porównać - pod względem popularności
wersja PC to sporych rozmiarów klęska...

ale jak ma być inaczej, skoro wyszła pół roku wcześniej, zarzekano się że nie wyjdzie na PC i w ogóle jak ktoś chce zagrać to ma kupić wersję konsolową bo innej nie będzie? GTAIV zresztą skończyło podobnie, ot polityka rockstara.

Tak samo te statsy, że pecetowego CoDa ściągnięto pięć razy więcej - może dlatego, że samych Pecetów jest kilkakrotnie więcej niż xboxów? Jeśli dobrze pamiętam (więc poprawić mnie jeśli coś przekręciłem) liczbę tych mogących służyć graniu szacuje się na 400 milionów, podczas gdy klocek zdaje się nie dobił nawet do stu (tę zależność zresztą fajnie widac gdy porówna się piractwo na wii i xboxie, gdzie też wiadomo że konsol big N sprzedało się po prostu więcej). A jak uwzględnić, że piractwo na PC nie wymaga specjalnych zabiegów w przeciwieństwie do xboxa.. cóż, wtedy procenty i stopień zdeterminowania do niepłacenia mogą wyglądać nieco mniej optymistycznie dla klocka. Plus dodać do tego fakt, że ludzie mogą chcieć przetestować wersję pecetową przed zakupem słysząc że to techniczny bubel (bo po co dawać demo), a że po zagraniu najczęsciej nie mają ochoty płacić (czy to dlatego że przeszli po 4h czy to dlatego bo faktycznie jest niegrywalna a multi to mają identyczne w Black opsie, nawet bugi te same).. cóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 13:57, Adi-C napisał:

Ale... o czym ty mówisz...? Jakie crpg, co ma crpg do tematu DS...? OMG...



Sam teraz nie wiem o czym bredzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 22:07, Fimbulvinter napisał:

Może nie przeszkadzało bo te gry Valve/Blizzard/Paradox to przede wszystkim PC?


No i? To powinny raczej jeszcze bardziej przeszkadzać, bo nie można sobie wydumanych strat odbić na konsolach.

Te firmy po prostu tworzą gry, które ludzie chcą kupować. Cała tajemnica. Blizzardowi nawet nie przeszkadza fakt, że stary BN bardzo szybko zemulowano i powstały prywatne serwery (jak jest z BN 2.0 nie wiem). Paradox w ogóle jest niszowy i o milionowych sprzedażach może zapomnieć, ich każda pobrana wersja powinna boleć 3 razy tak mocno jak molocha poziomu EA czy Acti. Prawda jest taka, że najbardziej na piratów psioczą ci, którym akurat kolejny "hit" się nie sprzedał. A fakt, że od "hitu" jedzie zgnilizną na kilometr i nie oferuje nic nowego to już nie ważne, w końcu winnym porażki jest każdy tylko nie wydawca/słaba jakość gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 21:15, Lordpilot napisał:

Przyponiał mi się tu przypadek LA Noire /ciach/


Tylko czego oni się spodziewali, skoro gra wyszła pół roku po premierze na konsolach, gdy już większość zainteresowania tą produkcją opadła do minimum? To nie jest tak, że PC-towcy będą lecieć z wywieszonym ozorem, bo nagle dany wydawca zrobił wielką łachę, że wyda (po x miesiącach) grę na ich platformę. Nie było jednoczesnej premiery na wszystkich platformach - to i zainteresowanie wersją PC znacznie zmalało. Bo jedni zagrali już na konsoli (albo sobie kupili, albo u znajomego), innym spadło zainteresowanie (olali i zaczęli grać w inne gry) a jeszcze inni o tej grze zapomnieli i nie chciało im się wracać do tematu. Niestety, choć się to niektórym nie podoba, PC-towcy nie są tłuszczą, która tylko skomle o gry i połknie każdy ochłap (tu zaznaczam - nie twierdzę, że konsolowcy taką tłuszczą są, nie ma tu żadnej antytezy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.01.2012 o 21:15, Lordpilot napisał:

Przyponiał mi się tu przypadek LA Noire - też teksty jaką to Rockstar ma kulawą politykę
wydawniczą, że nowoczesną przygodówkę (bo tym de facto ten tytuł jest) powinni wydać
na "ojczyźnianej platformie przygodówek" , czyli PC... i ileż to kasy tracą tego nie
robiąc, przecież te "milony" blaszakowych braci już czekją z otwartymi ramionami i portfelami
;-)

Zapominasz o jednej ważnej rzeczy. Gra została wydana parę miesięcy później w stosunku do konsol, a więc i zainteresowanie spadło. Ludzie albo zwyczajnie odpuścili i zajęli się innymi grami (nie wyszła na PC ? Trudno, zagram sobie w coś innego) bądź zagrali u kumpli, co bardziej zapeleni zdecydowali się w końcu na konsolę, ale to chyba mniejszość.
Sorry, nie każdy jest zdolny czekać na grę X miesięcy z nadzieją że jednak wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 22:13, Osiol napisał:

Sam teraz nie wiem o czym bredzisz.

Dark Soul ma taki związek z cRPGami jak Dungeon Defenders. O to chodzi :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja podpisałem, mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie. Mimo że nie skończyłem Demon''s Souls to dobrze wspominam tą grę i trzymam ją nadal na półce. Dark Souls nie kupiłem, ale gdyby pojawiła się na PC to myśle że bym się skusił...

Offtop: O całej sprawie dowiedziałem się na konkurencyjnej stronie na "p" ilość jadu która przetoczyła się pod tym artykułem zbiła mnie wręcz z tropu :) Nie rozumiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 22:50, Geeko napisał:

Dark Soul ma taki związek z cRPGami jak Dungeon Defenders. O to chodzi :P.


Wreszcie ktoś to sprostował. ;D Leję Ci wirtualny miód do kufla.

Nie wiem nawet dlaczego Dark Souls/Demon''s Souls uchodzi za cRPG, przecież tyle w nim cRPG co w Castlevanii. A padały tutaj nawet porównania do takich klasyków jak Baldur''s Gate, Wielki Przedwieczny, widzisz a nie grzmisz...

__________


A Wam chłopaki polecam wyjąć kołki z tyłków (żeby o sprzedaż gier się spinać, jejku :l ), chociaż nie powiem, fajnie się te butthurt''owe komentarze czyta. ;P Lordpilot słusznie zauważył, że gra może podzielić los LA Noire - sytuacja rzeczywiście analogiczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co wy się nagle w psy ogrodnika zmienili? Wy się mienicie graczami? Ciasnota umysłowa rodem ze średniowiecza bije po oczach, na wspomnianym przez @pralkosuszarkę portalu na P rzeczywiście osiągnęło apogeum.

Naprawdę jesteście dumni ze swojej ciasnoty umyslowej?

W ogóle co to za plota z tymi haxami, cheatami na savy? Zazdrość czy co bo nie wiem? W ogóle nie wiadomo czy gra będzie modowalna. Taki bajer to z tego co wyczytałem jest w emulatorach, którymi odpala się gry z konsol na PC ale działającego emulatora gier z PS3 to jeszcze nie ma chyba :] ba, nawet tymi z poprzedniej generacji może byc problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2012 o 23:44, SpecShadow napisał:

na wspomnianym przez @pralkosuszarkę portalu na P rzeczywiście osiągnęło apogeum.

Mowisz o Polygamii czy o czyms innym? Bo z checia poczytam

Dnia 07.01.2012 o 23:44, SpecShadow napisał:

W ogóle co to za plota z tymi haxami, cheatami na savy? Zazdrość czy co bo nie wiem?

Konsolowiec juz gral, dlaczego ma zazdroscic? Dwa razy juz gre przeszedlem. Trzeba dac szanse innym grom

Dnia 07.01.2012 o 23:44, SpecShadow napisał:

W ogóle nie wiadomo czy gra będzie modowalna.

A co ma do tego mozliwosc bycia modowalna? kiedys W OGOLE nie bylo zadnych modow, a do 90% gier byly trainery...

A to, ze predzej czy pozniej pojawilby sie cheaty czy inne trainery nie watpie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, choć się to niektórym nie podoba, PC-towcy nie są tłuszczą, która

Dnia 07.01.2012 o 22:30, Tenebrael napisał:

tylko skomle o gry i połknie każdy ochłap (tu zaznaczam - nie twierdzę, że konsolowcy
taką tłuszczą są, nie ma tu żadnej antytezy).



Nikogo, Boże broń nie uważam za tłuszcze. Dziwi mnie po prostu, że "rozstrzał" pomiędzy popularnością wersji PC a poszczególnych konsolowych jest tak kolosalny. Co do skomlenia - sporo graczy PC prosiło na forach i na forum Rockstara o konwersje tego tytułu na PC. Tych próśb, przy największej dozie złośliwości nie nazwałbym skomleniem.

I tak serio - pół roku czekania na konwersje to jest dla Ciebie dużo ? To jest powod żeby się obrazić na dewelopera ? IMO dość dziwne podejście, bo przy mojej ocenie sytuacji to dobre gry nie mają jakiejś "daty ważności". Sam chętnie ograłbym port "Heavy Rain" gdyby tylko zapowiedziano go na PC/X360 - nieważne kiedy :)

W takiego KOTORA grałem pół roku po premierze - bo o tyle "spóźniony" był port względem wersji xboxowej. W Jade Empire - dwa lata po premierze.... i nadal bawiłem się dobrze.

Pół roku, to jest przy tym pikuś - tyle co nic. Do tego, jeśli traktować to na zasadzie - skoro wydają to pół roku po premierze, ro ja tego nie kupię, bo to jest plucie mi w twarz, to ja się zastanawiam jak zejdzie "Wiedźmin 2" na xboxie - to będzie zero egzemplarzy czy pięć na krzyż ;) ? A taki Crysis wydany po 3 latach to chyba powinien nagiąć ekonomię i sprzedać się w liczbach ujemnych ;-)

Wybacz, ale Twoje podejście właśnie tak wygląda. Ja rozumiem, są jakieś kryteria spieprzonego portu (przede wszystkim: marna optymalizacja), ale akurat opóźnienie względem wersji natywnej do nich nie należy.

A żeby zakończyć temat - Dark Soul''s to jedna z najważniejszych gier zeszłego roku - zrobiona dla graczy i przez graczy, bez wcinania się marketingowców na zasadzie "wicie, rozumicie, zróbcie to tak, żeby przecętny Kowalski dał radę". Trudna, wymagająca - bez kompromisów i... bez DLC (bo deweloper stwierdził, że zrobili produkt kompletny, więc nie będą doić za popierdółki. Do tego ten wymagający tytuł sprzedał się lepiej niż zakładał wydawca i deweloper (Namco i From Software musiało weryfikować prognozy - na plus), czyli jest na takie gry zapotrzebowanie.

Jeżeli faktycznie będzie także port na PC to tylko się cieszyć. I docenić tą perełkę, zamiast narzekać " a czemu po pół roku..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować