Zaloguj się, aby obserwować  
Olamagato

X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

759 postów w tym temacie

Wyskakuje mi takie coś:


Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1045

Additional information about the problem:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA80049CA038
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\101412-15662-01.dmp
C:\Users\tomek\AppData\Local\Temp\WER-21746-0.sysdata.xml

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że 20 H to kpina ale jak poszukać na youtube to jest film jak skończyć falouta 1 w 12 minut a w Diablo 3 jes osiągnięie za skończenie gry w 8 czy 10H więc to 20 wypada całkiem całkiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 18:23, Carter napisał:

Wiem że 20 H to kpina ale jak poszukać na youtube to jest film jak skończyć falouta 1
w 12 minut a w Diablo 3 jes osiągnięie za skończenie gry w 8 czy 10H więc to 20 wypada
całkiem całkiem .


Tyle, że w takim Diablo, to raczej nie potrzeba dużo wysilać się umysłowo ;) nikt ci z flanki nie podejdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W jaki sposób można modyfikować bronie oraz przedmioty?
Np. Scope mam opracowany w odlewni projekt więc w jaki sposób zrobić upgrade podstawowego?
To samo sie tyczy pistoletu laserowego mam opracowena projekty 1 i 2 stopnia ale w produkcji jest tylko podstawowy model.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 19:45, Marcin_P4 napisał:

Witam.

W jaki sposób można modyfikować bronie oraz przedmioty?
Np. Scope mam opracowany w odlewni projekt więc w jaki sposób zrobić upgrade podstawowego?
To samo sie tyczy pistoletu laserowego mam opracowena projekty 1 i 2 stopnia ale w produkcji
jest tylko podstawowy model.

Pozdrawiam

A przypatkiem to nie w odlewni produkcja tych lepszych broni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plazmowa Snajperka wymiata, szczegolnie z perkiem na dwa strzaly, to jest moc :) Ja mam juz przegrane 20 h i nie sadze ze jestem blisko konca, a im dluzej gram tym coraz trudniejsze sie robia zwykle misje, ale i wiecej na nich zyskuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialo byc takie super AI w tej grze a jak dla mnie to przeciwnik jest glupszy niz w jedynce z przed lat. Generalnie to kazda grupa stoi w jakims obszarze mapy i nie rusza sie z tamtad chocbym kliknal 100 tur pod rzad poki nie zobacza kogos z Xcomu. Taki sposob strasznie upraszcza gre, dla przykladu, jesli jestesmy w statku obcych i dochodza nas sluchy za drzwi to mozna smialo wszystkich na chama ustawic pod drzwiami, nie ma bata zeby obcy wyszedl z pomieszczenia, poki sie tych drzwi nie otworzy. Ustawia sie kazdego, po czym wchodzi do srodka i w jednej turze miecie wszystko co jest w danym pomieszczeniu. W jedynce jak sie weszlo do statku to odrazu bylo przerwanie tury i ktos walil do nas, trzeba bylo kombinowac, a tutaj nic. Obcy przychodzili to miejsca gdzie byla walka, a w nowym Enemy Unknow przychodza tylko Ci do ktorych dany obszar jest przypisany. W dodatku rakiety maja wiekszy zasieg niz widocznosc naszej jednostki wiec mozna zabic cala grupe ktora i tak bedzie stala w miejscu. innymi slowy kazda grupa ma przypisany obszar ktorego broni i nie ruszy sie z tamtad poki kogos nie zobaczy. Jak dla mnie zbyt proste i latwo mozna to wykorzystac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli grasz na normal to nic dziwnego dopiero na classic AI jest zwolnione ze smyczy i ma plus jest ich więcej choć tylko raz na normal trafiła mi się sytuacja 12x muton z bomby jedna grupa się pojawiła to cała reszta się zwaliła XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie gram i gram i gram... I dochodzę do wniosku, że właściwie to podoba mi się prawie wszystko... Z dwoma małymi wyjątkami. Pierwszy to brak możliwości strzelania kiedy i gdzie mi się podoba (a przynajmniej ja takiej opcji nie odkryłem). Moi operatorzy muszą widzieć jakiś cel, żeby do niego strzelić. Ok, teoretycznie jest w tym jakiś sens i logika, ale w oryginale mogłem strzelać np. do beczek albo dystrybutorów na stacji, jeśli któryś z moich żołnierzy zauważył przemykającego w tamtym rejonie ufoka. Zawsze była jakaś szansa na ubicie drania. Tu również by się to przydało, gdy obcy kryją się za samochodami - celny strzał, samochodzik eksploduje, kilku ufoków rannych.

Druga kwestia to ekonomia w grze, która skutecznie podcina skrzydła... Dobra, zgodzę się, że każda organizacja ma jakiś budżet, XCOM też, i trzeba się w tym budżecie zmieścić. Mimo wszystko, czuję się dość mocno ograniczony, a to chyba trochę dziwne, jak na szefa najbardziej elitarnej jednostki świata, od której działań zależy być albo nie być świata. W takiej sytuacji powinienem mieć wszystko, czego moja dusza zapragnie, a nie żebrać o byle centy i mieć jednocyfrowy bilans na koncie już w połowie miesiąca.

Ale i tak gra się przyjemnie, bardzo podobają mi się błyskawiczne uderzenia (misje), które - jak dla mnie - są trochę bardziej realistyczne, niż wieloturowe poszukiwania jednego małego ufoka (to szczególnie doskwierało w TftD, gdzie mapy były czasem naprawdę rozległe, a ufok potrafił schować się w szafie). Teraz czekam na remake Terror from the Deep na tym samym silniku :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2012 o 09:17, Ring5 napisał:

Tak sobie gram i gram i gram... I dochodzę do wniosku, że właściwie to podoba mi się
prawie wszystko... Z dwoma małymi wyjątkami. Pierwszy to brak możliwości strzelania kiedy
i gdzie mi się podoba (a przynajmniej ja takiej opcji nie odkryłem). Moi operatorzy muszą
widzieć jakiś cel, żeby do niego strzelić. Ok, teoretycznie jest w tym jakiś sens i logika,
ale w oryginale mogłem strzelać np. do beczek albo dystrybutorów na stacji, jeśli któryś
z moich żołnierzy zauważył przemykającego w tamtym rejonie ufoka. Zawsze była jakaś szansa
na ubicie drania. Tu również by się to przydało, gdy obcy kryją się za samochodami -
celny strzał, samochodzik eksploduje, kilku ufoków rannych.

To jest podpięte pod zdolności 2 klas najwyżej(snajper musi mieć tylko towarzysza co widzi cel by napierdzielać w drania), co do krycia to broń laserowa właśnie najlepiej się spisuje bo czesto podpala wybuchowe otoczenie.

Dnia 15.10.2012 o 09:17, Ring5 napisał:

Druga kwestia to ekonomia w grze, która skutecznie podcina skrzydła... Dobra, zgodzę
się, że każda organizacja ma jakiś budżet, XCOM też, i trzeba się w tym budżecie zmieścić.
Mimo wszystko, czuję się dość mocno ograniczony, a to chyba trochę dziwne, jak na szefa
najbardziej elitarnej jednostki świata, od której działań zależy być albo nie być świata.
W takiej sytuacji powinienem mieć wszystko, czego moja dusza zapragnie, a nie żebrać
o byle centy i mieć jednocyfrowy bilans na koncie już w połowie miesiąca.

mi tam nie przycina u mnie rozwój przycina skutecznie brak pojawiania się obcych o kasę nie trzeba się martwić potrzeba 2 uplink satelit i masz opcję 5 przez co najlepiej pokryć rosję,usa i europę bo to daję ci przyrost miesięczny na poziomie ponad +500 dodać, dlatego też warto drugiego satelitę co masz na starcie dać USA lub Rosja bo ci najwięcej kasy dają usa i cała Europa daje ci najwięcej kasy ze wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2012 o 10:22, Numenpl napisał:

To jest podpięte pod zdolności 2 klas najwyżej(snajper musi mieć tylko towarzysza co
widzi cel by napierdzielać w drania)


Ale cały czas mówimy o strzelaniu do ufoków, a mnie chodzi o możliwość swobodnego strzelania do otoczenia, robienia dziur w budynkach itp. W oryginale można było przypuścić szturm na jakiś budynek z kilku stron jednocześnie, wystarczyło strzelić w ścianę, tu nie mam nawet możliwości strzelania, jeśli nie widzę celu. Dla mnie - krok w tył...

Dnia 15.10.2012 o 10:22, Numenpl napisał:

co do krycia to broń laserowa właśnie najlepiej się spisuje bo czesto podpala wybuchowe otoczenie.


Pod warunkiem, że akurat spudłujemy i nie trafimy w ufoka tylko np. w samochód. A chyba nie o to chodzi.

Dnia 15.10.2012 o 10:22, Numenpl napisał:

o kasę nie trzeba się martwić potrzeba 2 uplink satelit i masz opcję 5 przez co najlepiej pokryć
rosję,usa i europę bo to daję ci przyrost miesięczny na poziomie ponad +500 dodać


Tyle tylko, że uzbieranie na Sat Uplink trwa. A nie mam możliwości "dorobienia" sobie na boku inaczej, jak tylko poprzez sprzedaż ciał ufoków i ich technologii. Nie mogę nic wyprodukować i sprzedać sam, chyba, że akurat poprosi mnie o to jakieś państwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2012 o 08:52, Numenpl napisał:

jeśli grasz na normal to nic dziwnego dopiero na classic AI jest zwolnione ze smyczy
i ma plus jest ich więcej choć tylko raz na normal trafiła mi się sytuacja 12x muton
z bomby jedna grupa się pojawiła to cała reszta się zwaliła XD

Być może jakoś później tak jest, ale póki co mogę się tylko podpisać pod przedmówcą. Jakoś dziwnie to mi wygląda. Pamiętam z oryginału, że zapuszczanie się do przodu zwykle kończyło się serią plazmy z jakiegoś ciemnego kąta i nawet nie było wiadomo kto nas zabił. Tutaj alieny od razu widać i lecą się schować przed nami w swojej ''darmowej'' turze.

Ale chyba zrównoważyć to mają panic-chainy, bo chwilami wydaje się to być ostro przesadzone. Zginął jeden żołnierz? Wszyscy elitarni komandosi robią w gacie jak na komende i stają się bezużyteczni, albo, co lepsze, zabijają się sami. Jakoś nie tak to wyglądało kiedyś - owszem, zawsze był jakiś X, który stawał się zabawką obcych, ale nie aż tak. Przemiał był ostry i tego się oczekiwało, a nie kręciło oczami na reakcje reszty drużyny. No i jak szło ci dobrze, to morale skakało do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2012 o 08:52, Numenpl napisał:

jeśli grasz na normal to nic dziwnego dopiero na classic AI jest zwolnione ze smyczy
i ma plus jest ich więcej choć tylko raz na normal trafiła mi się sytuacja 12x muton
z bomby jedna grupa się pojawiła to cała reszta się zwaliła XD


Gram na Classic od samego poczatku i walka nie jest w ogole trudna. Mam 6 tych samych zolnierzy, reszty nawet nigdy nie ruszalem ani nie zatrudnialem zadnego bo nie musialem. Na klasycznym przeciwnicy robia dokladnie to samo, stoja w miejscu i czekaja az ich powybijam. Raz moze w zyciu mi sie zdarzylo ze te ulepszone latajace obcy wyladowali miedzy moim skladem, ale co z tego, skoro nie moga strzelac wtedy, po prostu ich wybilem. Wczoraj stalem sobie w ich bazie, otworzylem kazde drzwi i cala gre spamowalem Warta, sami wszystkich powybijali, zaluje ze to nie nagralem, zero drasniecia, czy taktyki, malpa by to zrobila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2012 o 12:36, KaPe napisał:

Pamiętam z oryginału, że zapuszczanie się do przodu zwykle
kończyło się serią plazmy z jakiegoś ciemnego kąta i nawet nie było wiadomo kto nas zabił.

Ciach

Dokladnie. Ja pamietam jak wysadzalem bok statkow zeby z daleka obczaic co jest w srodku, wejscie frontowymi drzwiami zawsze konczylo sie przerwaniem tury dla AI i strzalem w plecy :P

Dnia 15.10.2012 o 12:36, KaPe napisał:

Ale chyba zrównoważyć to mają panic-chainy, bo chwilami wydaje się to być ostro przesadzone.
Zginął jeden żołnierz? Wszyscy elitarni komandosi robią w gacie jak na komende i stają
się bezużyteczni, albo, co lepsze, zabijają się sami.


To co wczesnniej pisalem. U mnie kazdy ma juz ostatnia range, plus upgrade w szkole oficerskiej ze dostaja wiecej do sily woli za kazdy level, a mimo to nie widze zadnej roznicy. Wybijam 10 ufokow bez strat, nagle ktos zostanie drasniety i panika, zaczynaja strzelac do siebie nawzajem. Nie licze tych wielkich mutonow co sieja panike, ja nawet do tego co wali w recz podchodze blisko bo w 90% po trafieniu go moj wpada w panike a ze stoi kolo ufoka to wali do niego za darmo w przyplywie szalu ;)


@Ring5

Chodzi Ci o strzelanie do celow ktorych dana jednostka nie widzi ale ktos inny ze skladu wykryl? Nie ma takiej mozliwosci, jedynie snajper z perkiem moze to zrobic. Co do strzelania w otoczenie, ja uzywam do tego rakiet :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2012 o 13:51, Gosu napisał:

Chodzi Ci o strzelanie do celow ktorych dana jednostka nie widzi ale ktos inny ze skladu wykryl?


Nie. Chodzi mi o to, że ufok chowa się za samochodem, a ja nie mogę nakazać moim ludziom ostrzelania tego samochodu, celem spowodowania jego eksplozji. Jedyną bronią, która daje możliwość strzelania wszędzie i bez ograniczeń jest właśnie wspomniana przez Ciebie wyrzutnia rakiet. Natomiast w oryginalnym UFO można było strzelać swobodnie, robiąc dziury w budynkach, wysadzając dystrybutory na stacjach benzynowych itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co mówisz jakoś dziwnie brzmi. U mnie po śmierci jednego z soldatów powstaje panika i to najwyżej na dwie najbliższe osoby, natomiast u Ciebie panikują jak dostają lekkie obrażenia. WTF? Na pewno gramy w XCOM?
Niby przechodzisz te misje bez draśnięcia i wg Ciebie walka nie jest trudna, ale panika powstaje na każdym kroku.
Notabene nie chciałoby mi się robić jednej misji tyle czasu siedząc w jednym miejscu i nakazując żołnierzom ''Warta''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2012 o 21:30, Isildur napisał:

Jeśli opracowałeś to ulepszenie w odlewni to automatycznie wszystko jest ulepszone nawet
to co produkujesz :)



No włąsnie nie bardzo podstawowy scope daje 10% a zaawansowany pozwala celowac w określone częsci ufola.

Nistety po opracowaniu nic sie nie zminilo i kazdy nowo wyprodukowany scope jest jak podstawowy.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować