Zaloguj się, aby obserwować  
Olamagato

X-COM Enemy Unknown od Firaxis (XCOM)

759 postów w tym temacie

Dnia 23.10.2012 o 23:37, Lucek napisał:

Ale ta panika żołnierzy jest popieprzona.
Wygrywałem bitwę, po drodze padło dwóch berserkerów, 4 mutony, cyberdysk z dronami, i
dwóch "przybyszów", trzech ulepszonych floaterów... aż tu nagle pojawiają się niedobitki
czyli dwóch chudzielców i połowa mojego oddziału wpada w panikę, a do tego niemal sami
się zabijają


U mnie jest podobnie, ale tutaj co niektorzy nie wierza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2012 o 21:26, tylor2_AKA_Wylfryd napisał:

Skąd można zdobyć "Alloys" (stopy metali?) w grze?

Sporo dostaje się po zabezpieczeniu wrogiego UFO(zestrzelonego bądź nie, są misje gdzie zostajemy wysłani na statek UFO który sobie gdzieś wylądował).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś odpaliłem grę na PS3 i powiem tak: ta gra na 100 była robiona z myślą o konsoli, a nie PC. A to, że lepiej się sprzedało na PC to tylko przypadek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 16:05, maniekk napisał:

Dziś odpaliłem grę na PS3 i powiem tak: ta gra na 100 była robiona z myślą o konsoli,
a nie PC. A to, że lepiej się sprzedało na PC to tylko przypadek ;)


Według tego co pisał Bambusek dwie strony temu, gra sprzedała się w 190 tys. na konsolach i w 110 tys. na PC więc powiedziałbym że cel osiągnięty. Zresztą wątpię by wiele zmieniono tylko ze względu na konsole, tak się po prostu robi dzisiaj gry z tej wysokiej półki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 18:38, Fatal-X napisał:

Według tego co pisał Bambusek dwie strony temu, gra sprzedała się w 190 tys. na konsolach i w 110 tys. na PC

Taka słaba sprzedaż? Przecież oceny ma wysokie i jest napradę dobrą grą. Ja spodziewałem się, że do tej pory już jakieś 500 k sie sprzedało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 19:02, Abi_Dalzim napisał:

> Według tego co pisał Bambusek dwie strony temu, gra sprzedała się w 190 tys. na
konsolach i w 110 tys. na PC
Taka słaba sprzedaż? Przecież oceny ma wysokie i jest napradę dobrą grą. Ja spodziewałem
się, że do tej pory już jakieś 500 k sie sprzedało...


Jeśli dobrze pamiętam to była sprzedaż nie na świecie, a w USA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 19:57, Numenpl napisał:

global łącznie wynosi 310 tys. na wszystkie platformy.


A uwzględnia dystrybucję elektroniczną? Ostatnio często się zdarza, że takie statystyki nie biorą jej pod uwagę. Jestem pewien, że na Steamie kupiło to też sporo osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
mam pytanie odnośnie dalszej części fabuły:

Spoiler


Zestrzeliłem zamaskowany statek kosmiczny na którym przebywał taki wysoki ufok, następnie w oparciu o zdobyte tam urządzenie wybudowałem Komorę Gollopa (czy jakoś tak). Teraz nie mogę z niej skorzystać, bo gra twierdzi że nie mam żołnierza o odpowiednich zdolnościach psi. Przy czym mam żołnierzy wyszkolonych na najwyższych poziomach psi (trzecich). Co robić ? Czy mam teraz rekrutować świeżaków i ich testować aż się któryś trafi o "odpowiednich zdolnościach" czy po prostu czekać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 20:49, Req napisał:

Witam,
mam pytanie odnośnie dalszej części fabuły:

Spoiler

Musisz żołnieżowi z wysoką Wolą założyć Pancerz Psioniczny. Wtedy bez problemu będzie mógł skorzystać z komory.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2012 o 21:13, Abi_Dalzim napisał:

Spoiler

Musisz żołnieżowi z wysoką Wolą założyć Pancerz Psioniczny. Wtedy bez problemu będzie
mógł skorzystać z komory.




W sumie to dosyć logiczne, bardzo dziękuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 18:38, Fatal-X napisał:

Według tego co pisał Bambusek dwie strony temu, gra sprzedała się w 190 tys. na konsolach
i w 110 tys. na PC więc powiedziałbym że cel osiągnięty. Zresztą wątpię by wiele zmieniono
tylko ze względu na konsole, tak się po prostu robi dzisiaj gry z tej wysokiej półki.


120 000 na PC ale tylko pudełkowo :) A ta gra jest niezmiennie wysoko w sprzedaży Steama, więc zapewne już sprzedała się lepiej niż na obu konsolach razem wziętych.

@Wojman
Nie, to było dla całego świata (znaczy pewnie olano sprzedaż w krajach afrykańskich, azjatyckich po za Japonią i południowoamerykańskich. Polska może sie łapie na vgchartz jako Rest of World, bo Europa to na pewno UK i może Niemcy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.10.2012 o 16:05, maniekk napisał:

Dziś odpaliłem grę na PS3 i powiem tak: ta gra na 100 była robiona z myślą o konsoli,
a nie PC.


Biorąc pod uwagę, że pierwsze screeny były z wersji konsoloowej, a pecetową zaczeli chyba dopiero na gamescomie pokazywać to trudno uznawać inaczej :)

Dnia 25.10.2012 o 16:05, maniekk napisał:

A to, że lepiej się sprzedało na PC to tylko przypadek ;)


Po prostu konsolowcy po raz kolejny pokazują, że nie ważne jak dobrej strategii im nie dasz to oni jej i tak nie będą chcieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2012 o 20:20, Bambusek napisał:

> Według tego co pisał Bambusek dwie strony temu, gra sprzedała się w 190 tys. na
konsolach
> i w 110 tys. na PC więc powiedziałbym że cel osiągnięty. Zresztą wątpię by wiele
zmieniono
> tylko ze względu na konsole, tak się po prostu robi dzisiaj gry z tej wysokiej półki.


120 000 na PC ale tylko pudełkowo :) A ta gra jest niezmiennie wysoko w sprzedaży Steama,
więc zapewne już sprzedała się lepiej niż na obu konsolach razem wziętych.

@Wojman
Nie, to było dla całego świata (znaczy pewnie olano sprzedaż w krajach afrykańskich,
azjatyckich po za Japonią i południowoamerykańskich. Polska może sie łapie na vgchartz
jako Rest of World, bo Europa to na pewno UK i może Niemcy)



Tego nie wiesz;) Nasi wydawcy tak Cenega jak CDP pracują nad przebniesieniem nas do juropy;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2012 o 20:20, Bambusek napisał:

120 000 na PC


Wiem, sorry za pomyłkę. Zauważyłem dopiero kiedy ta arcy-krótka edycja wygasła.

Tak strasznie najeżdżasz na te konsole jakby któraś ci zjadła kota. Wyniki na konsole nie są jakieś olaboga tragiczne jak to przedstawiasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2012 o 22:41, maniekk napisał:

A na PS1 to były strategie, ehh stare dobre czasy, tylko padem ciężko się operowało.:(


To były inne czasy, inny odbiorca. Dlatego tam się udawało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2012 o 23:55, Fatal-X napisał:

Tak strasznie najeżdżasz na te konsole jakby któraś ci zjadła kota.


Tak samo jak nie raz widziałem konsolowca traktującego peceta jakby mu maszynaka co najmniej pół rodziny w nocy wybiła... Ja przynajmniej mam jakieś sensowne podstawy, już widywałem jazdy po pecetach bo ktoś zobaczył, że jednego dnia na Steamie w dana grę grało tylko 80 000 ludzi i natychmiast uznawał, że taka jest faktyczna sprzedaż

Dnia 27.10.2012 o 23:55, Fatal-X napisał:

Wyniki na konsole
nie są jakieś olaboga tragiczne jak to przedstawiasz.


Po pierwsze - po tym, jak od lat się w kółko nadaje, jakim to olbrzymim rynkiem są konsole i jak tam pieniądze na ziemi leżą to mam powody, aby im wytykać każdą wpadkę (tak samo jak nawet tutaj nietrudno znaleźć ludzi chętnie wytykających wpadki pecetom, o Polygamii już nie wspominając).

Po drugie - XCom jednak aspiruje do miana gry AAA i mainstremowej. I 190 000 z dwóch konsol w tym przypadku to jest tragicznie. Zwłaszcza, że mające identyczne warunki startu Dishonored (nowa marka, ta sama data premiery) jakoś ma na każdej konsoli sprzedaż 4 razy lepszą. Gdyby gra Firaxis była anonimowym indykiem to ok, 190k na dwóch platformach po dwóch tygodniach od premiery to niezły wynik. No ale nie jest - zabugowana jak nieszczęście i pojawiająca się znikąd Magicka potrafiła mieć porównywalną sprzedaż (200 000 w 17 dni), bedąc rozprowadzana tylko cyfrowo i tylko na jednej platformie.

Ja wiem, że konsolowcy nie lubią, jak ich przeboskim maszynkom coś nie wychodzi, a już nienawidzą kiedy jeszcze ktoś o tym mówi, ale muszą teraz gorzką pigułkę przełknąć. Sprzedaż XComa na konsolach to słabizna i czarowanie, że tak wcale nie jest tego nie zmieni. W chwili obecnej gra sprzedażą dążyd do wyrównania wyniku R.U.S.E., które doskonale wiemy jak skończyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować