Zaloguj się, aby obserwować  
Validus

Xenonauts – Strategic Planetary Defence Simulator

27 postów w tym temacie


http://www.xenonauts.com/

Gra to przede wszystkim duchowe i wizualne odświeżenie pomysłu X-COM / UFO: Enemy Unknown.

Opiera się na tych samych elementach rozgrywki (strategiczny, ekonomiczny, badawczy, taktyczny) i wizualnie bardzo nawiązuje do sposobu ich przedstawienia w pierwowzorze. Dlatego też 3D zostało zastąpione przez ręcznie rysowane arty, a swobodne kamery przez ten sam rzut izometryczny.

Planowana premiera – 2012

20120118112352

20120118112403

20120118112420

20120118112432

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


http://www.gram.pl/news_8AjgHe24_XCOM_Enemy_Unknown_pierwsze_szczegoly_i_obrazki.html Informacje o tworzonej obecnie przez Firaxis reprodukcji oryginalnego X-COM / UFO: Enemy Unknown nie nastrajają najlepiej. Wielbicielom oryginału co najmniej kilka spraw może wydać się niedorzecznych:

- limit dwóch akcji na turę dla jednostki
- czteroosobowe oddziały
- nieskończona amunicja
- brak inventory
- żołnierze rozwijają skille a nie cechy
- tylko jedna baza
- dodatkowe skryptowane misje
- hexy zamiast kwadratów

Wiele więc wskazuje, że to właśnie Xenonauts będzie o wiele bliższy określania go mianem remake''u. Pomimo że to wciąż alpha, to graficznie zaczyna się już robić całkiem przyjemnie, a jednocześnie w dalszym ciągu znać ducha pierwowzoru. Wręcz czuć tu sentyment wyzierający spomiędzy murków i ogrodzeń oraz unoszący się nad polami kapusty. Są nawet swojskie akcenty.

20120120153658

20120120153712

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2012 o 15:19, Validus napisał:


Jest dostępny nowy build 9.1 który wprowadza to i owo http://www.goldhawkinteractive.com/forums/showthread.php/1195-Build-V9.1-Released!

Postępy są wyraźnie widoczne, zwłaszcza jeśli porówna się ze screenami z wcześniejszych
wersji.


Wszystko super, ale czy jest jakieś demo czy coś, aby można było sprawdzić w ruchu?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 19:16, gmx napisał:

co ważniejsze, jest też demo


Sprawdziłem demo, całkiem ciekawe. Będę się musiał tylko odzwyczaić od przyzwyczajeń z pierwszej części UFO. Np. do bardzo małej planszy, na której toczy się walka taktyczna, albo, że nasi wojacy będą mieć problem z obsługą broni ufockiej.

Za to grafika :) całkiem przyjemna, przypomina stare gry taktyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2013 o 19:52, Corporal napisał:

Czy może ktoś się zdecydował na zakup przez STEAM? Bo sam się zastanawiam i chciałbym
zapoznać się z opiniami.


Grałeś może w betę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2013 o 23:28, Sigu napisał:

Wicie co... Nigdy bym się nie zdecydował na tę grę. Wygląda jak popierdółka z Facebooka.


Grafika jest głupkowata to prawda, ale to kwestia przyzwyczajenia. Natomiast w kwestii mechaniki najbliżej jej do oryginalnego ufo. Czyli tury, brak klas itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2013 o 23:38, Sigu napisał:

Ciekawe... spróbuję dostać się w łaski producentów i zrobić jakiś cover gramowiczom :D


Beta już jest dla preorderowców jakby coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2013 o 16:32, maniekk napisał:

Grałeś może w betę?


Beta jest płatna, od 15 do 20 dolarów dlatego pytałem o opinie. Oglądam gameplaye na youtubie. Mi gra się podoba, nawet bardzo i mocno zastanawiam się nad zakupem. Z tego co wiem na kickstarterze potrzebowali 50 tys dol żeby skończyć grę, a zebrali 150 tys. Szkoda tylko że nie będzie edycji na cd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydanie gry na CD to mniej kasy dla nich. Mało osób by kupiło grę na CD dla samego posiadania gry na CD. Tak każdy kupi na steamie i oni dostaną znacznie więcej kasy. Prosta strategia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2013 o 18:05, Sigu napisał:

Wydanie gry na CD to mniej kasy dla nich. Mało osób by kupiło grę na CD dla samego posiadania
gry na CD. Tak każdy kupi na steamie i oni dostaną znacznie więcej kasy. Prosta strategia.


Tak na pewno to mniej kasy dla nich, ale nie dlatego że mało osób by ją kupiło :) Chodzi o to, że dzięki udostępnieniu jej poprzez steam pomijają tłocznie, wydawcę, firmy wysyłkowe i w ten sposób ich zysk się monstrualnie powiększa. Dlatego również gram.pl tak natarczywie reklamuje sprzedaż cyfrową, chodzi wyłącznie o maksymalizację zysku, dzięki temu można też zaoszczędzić na pracownikach zwalniając kilku z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować