Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zadaj pytanie twórcom World of Warplanes

39 postów w tym temacie

Czy samoloty szturmowe będą mogły wirować w powietrzu jak na defilladzie , a bambowce będą ograniczać się tylko do nie wielkich manewrów co jest spowodowane ich ogromną wagą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy przy manewrach powodujących znaczne przeciażenia odczuwać będziemy ich efekt (np. przyciemnianie się ekranu)??

2. Czy samolot ze znacznymi uszkodzeniami bedzie miał mozliwość rozpadnięcia się w powietrzu w trakcie manewrów (np. przestrzelone skrzydło odpadnie)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzenie silnika z gry world of tanks jest dość odważnym posunięciem,
drastycznie zmienia się przecież rodzaj rozgrywki.
Tak więc moim pytaniem jest czy silnik podoła wyzwaniu, żeby gra prezentowała się godnie na dzisiejsze czasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie fakt jak rozwiązana zostanie kwestia chwilowych uszkodzeń. W World of Tanks możliwe jest np uszkodzenie gąsienicy lub silnika, co owocuje unieruchomieniem pojazdu. Czy podobny system będzie funkcjonował również w nowej grze? Jeśli tak to jak zostanie to rozwiązane? Bo jak wiadomo samolot po rozwaleniu silnika raczej w miejscu nie stanie:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie wyglądać uzbrojenie takich bombowców jak B-17 (latająca forteca)? Czy będą dostępne karabiny z tyłu i po boku samolotu do obrony z racji ich powolności? Czy może będą tylko bomardować, a obronę ich zostanie powierzona szybszym samolotom z drużyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie można samolot przeciągnąć, wpaść w korkociąg, regulować skład mieszanki czy kąt wychylenia klap? Jak będzie wyglądać start i lądowanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w grze pojawią się samoloty odrzutowe na przykład Messerschmitt Me 262 i czy pojawią się samoloty prototypowe jak niektóre czołgi w World Of Tanks ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie po przejrzenia drzewka rozwoju: Czy w ogóle pojawią się bombowce jako trzecia gałąź rozwoju, tak jak ma to miejsce przy artylerii w WoT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2012 o 22:58, Ar-Kudlaty napisał:

Czy przewidywane jest połączenie WOT i WOWP?


Ale żeś mnie uprzedził :)

Ponawiam pytanie poprzednika
!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda że istnieje opcja atakowania od strony słońca ze wszystkimi zaletami jakie to za sobą niesie na prawdę?
Czy kształt pokazanego drzewka amerykańskiego jest ostateczny, czy jeszcze się zmieni?
Czy będą mapy z np. kanionami po których będzie można latać?
Czy na mapach przewidujecie jakieś działa przeciwlotnicze, czy nic nam nie będzie przeszkadzać w lataniu i bombardowaniu?
Kiedy beta?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.Jak zamierzacie zróżnicować mapy? W grach rozgrywających się na ziemi to prostsze, bo można umieścić akcję w miasteczku, górach, lesie, pustyni i tak dalej. Jaka jest Wasza recepta na tworzenie różnych map w przestworzach?
2.Oprócz World of Warplanes powstaje także World of Planes innego studia będące mocną zżynką z Waszego pomysłu i dorobku. Zamierzacie coś z tym zrobić?
3.Czy World of Tanks, World of Warplanes i World of Warships będą tworzyć wspólny ekosystem? Jeśli tak, to jak będą połączone?
4.Czy planujecie w odległej przyszłości stworzenie gry o starciach piechoty? World of Troops? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaką role mają odegrać bombowce w grze wiadomo że gra jest o bitwach lotniczych więc jak zostanie zrównoważona sła między bombowcami a myśliwcami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować