Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Demo The Darkness II już na Steamie; jest też zwiastun premierowy

20 postów w tym temacie

Jedynka była świetna, mam nadzieję że druga część będzie przynajmniej rownie dobra.
Demko było całkiem niezłe, chociaż preferowałbym levele z pełnej wersji niż specjalnie stworzone na potrzeby tegoż dema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja sobie ogram to demko dzisiaj. Zobaczymy jak się gra prezentuje bo z zapowiedzi obraz wyłaniał się fajny.
Ale nawet jeśli demo mi przypadnie do gustu to z kupnem poczekam aż cena spadnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Demko ograne, jako wielki fan pierwszej częsci nie mogłem odpuścić :) Czas na podsumowanie:

NA PLUS:

- grafika, fizyka, animacja, optymalizacja: wszystko bez zarzutu. Ok, trochę mi tęskno do ciemnych klimatów z jedynki, ale komiksowy styl też nie jest zły, a przez to gra nie zestarzeje się tak szybko

- drzewko umiejętności: potencjał żeby było to lepsze niż w pierwszej części jest spory

- sterowanie: na padzie zajebiste (quad-wielding zrobiony tak jak trzeba!), na myszy i klawie też może być - od biedy ;-) Nie zasysa w każdym razie, więc da się grać i na tym i na tym :)

- Mike Patton a w szczególności jego CHRYPA :)

- darkling ubrany w brytyjską flagę. Z AI na lepszym poziomie niż te mroczne podmioty prezentowały w protoplaście

- Darkness dostała kilka nowych, fajnych umiejętności odpowiednio animowanych ;-)

NA MINUS:

- na 100% nie jestem pewien, ale Jackie brzmi jakoś inaczej :/ Inny aktor czy charyzma poszła się... kochać ?

- gdzie swoboda znana z pierwszej częsci ? Gdzie questy poboczne ? Gdzie dialogi ? Gdzie zabawne rozmowy przez budki telefoniczne ? Gdzie "znajdźki" ?

- gdzie przygnębiający, ciężki klimat ? Gdzie dołująca, smutna muzyka ? Dlaczego jest tak kolorowo ?

- dlaczego idzie się jak po sznurku ? Dlaczego poczatek to "rail shooter" ?

- uproszczenia dla lamek: podświetlenie gdzie należy się udać (choć i tak zgubić się nie można), to raz, a dwa - gra jest DUŻO ŁATWIEJSZA niż pierwsza część. W jedynce nie miałem sytuacji, żeby wszędzie poradzić sobie za pomocą pistoletu (a Darkness się w tym czasie nudzi....), trzy - mniej myślenia, wiecej strzelania :/

- i gdzie do cholery jest możliwość wyboru darklingów i wydawania im rozkazów ? Gdzie mój ulubieniec z minigunem i "fajką" ;) ?

Generalnie myslę, że pomimo wszystko jednak dobry tytuł będzie. Jedynki nie przeskoczy, bo jednak Starbreeze to artyści, a Digital Extremes zaledwie poprawni rzemieślnicy... ale wstydu też nie powinien deweloperowi przynieść (chwały też nie, a szkoda :/) .Generalnie jednak warto sięgnąć, tym bardziej, że to jednak dość nietypowy FPS a takich znowuż aż tak wiele nie ma. A na PC to wręcz jak na lekarstwo. Chociaż niekoniecznie leciałbym z kasą na premierę, ale po obniżkach jak najbardziej ;-)

ps. Jeśli ktoś zamierza nadrobić zaległości i sięgnąć po pierwszą część (a warto choćby dla znakomitej fabuły i ciężkiego klimatu) to niech odpuści to demo - spojlerów w nim od cholery i trochę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sciagnąłem demo, odpaliłem i jedyne co widzialem to czarny ekran, głos i napisy na dole. Czy ktoś miał ten sam problem i go rozwiązał? Win7 64bit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2012 o 12:31, Mefisto napisał:

sciagnąłem demo, odpaliłem i jedyne co widzialem to czarny ekran, głos i napisy na dole.
Czy ktoś miał ten sam problem i go rozwiązał? Win7 64bit.

Mi pomogło sprawdzenie spójności plików gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

Demko ograne, jako wielki fan pierwszej częsci nie mogłem odpuścić :) Czas na podsumowanie:

Ja nie grałem w jedynkę, ale będę swoje wrażenia zestawiał z Twoimi :)

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- grafika, fizyka, animacja, optymalizacja: wszystko bez zarzutu. Ok, trochę mi tęskno
do ciemnych klimatów z jedynki, ale komiksowy styl też nie jest zły, a przez to gra nie
zestarzeje się tak szybko

Miałem dokładnie takie samo wrażenie - gra będzie długo młoda.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- sterowanie: na padzie zajebiste (quad-wielding zrobiony tak jak trzeba!), na myszy
i klawie też może być - od biedy ;-) Nie zasysa w każdym razie, więc da się grać i na
tym i na tym :)

Ja w FPSy na klawiaturze i myszce gram i w TD2 gra się bardzo dobrze.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- Mike Patton a w szczególności jego CHRYPA :)

Klimat builder :)

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- darkling ubrany w brytyjską flagę. Z AI na lepszym poziomie niż te mroczne podmioty
prezentowały w protoplaście

Śmieszny akcent :)
A możesz mi jakoś w spoilerze bliżej tego potworka przybliżyć?

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- gdzie swoboda znana z pierwszej częsci ? Gdzie questy poboczne ? Gdzie dialogi ? Gdzie
zabawne rozmowy przez budki telefoniczne ?

To tylko demo.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

Gdzie "znajdźki" ?

Są. Przecież w poziomach są relikty do odnalezienia.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- dlaczego idzie się jak po sznurku ? Dlaczego poczatek to "rail shooter" ?

Masz rację, ale początek akurat mi się podobał, fajnie umotywowali ten rail shooter.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- uproszczenia dla lamek: podświetlenie gdzie należy się udać (choć i tak zgubić się
nie można)

I przedmiotów do interakcji...

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

W jedynce nie miałem sytuacji, żeby wszędzie poradzić sobie za pomocą pistoletu (a Darkness się
w tym czasie nudzi....), trzy - mniej myślenia, wiecej strzelania :/

Też zauważyłem, że pistolet jest dobry na wszystko, headshot i po sprawie.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- i gdzie do cholery jest możliwość wyboru darklingów i wydawania im rozkazów ? Gdzie
mój ulubieniec z minigunem i "fajką" ;) ?

Że co? :)

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

Chociaż niekoniecznie leciałbym z kasą na premierę, ale po obniżkach jak najbardziej ;-)

Ja już czuję, że zaraz po premierze kupię grę.
Jest świetna, przynajmniej demko.

Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

ps. Jeśli ktoś zamierza nadrobić zaległości i sięgnąć po pierwszą część (a warto choćby
dla znakomitej fabuły i ciężkiego klimatu) to niech odpuści to demo - spojlerów w nim
od cholery i trochę ;)

Za późno ;)
A ogólnie warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2012 o 12:09, Lordpilot napisał:

- dlaczego idzie się jak po sznurku ?

- uproszczenia dla lamek: podświetlenie gdzie należy się udać (choć i tak zgubić się
nie można), to raz, a dwa - gra jest DUŻO ŁATWIEJSZA niż pierwsza część.

Jak dla mnie to 2 spore plusy. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Demko mi się bardzo spodobało,gra na całe szczęście chodzi dobrze na moim kompie,myślę,że kupie gdy cena spadnie do ok. 70-80 zł ;) Ahh,a ta kreskówkowa grafika jest po prostu świetna,aż chce się grać! :) No i system tych łap także mi się podoba,chociaż chciałbym,żeby w pełnej wersji je rozwinęli dodając kilka bardzo fajnych ataków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ten system skillshotów jest trochę wciśnięty na siłę aby było za co wykupywać umiejętności. Po prostu nie ma tu takiego pola do popisu co w bulletstormie i ich liczba pewnie będzie mocno ograniczona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 13:29, kaczek93 napisał:

Jak dla mnie ten system skillshotów jest trochę wciśnięty na siłę aby było za co wykupywać
umiejętności. Po prostu nie ma tu takiego pola do popisu co w bulletstormie i ich liczba
pewnie będzie mocno ograniczona.

ale i tak lepiej się sprawdza niż to co w bulletstorm zaserwowano sic!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2012 o 18:34, Numenpl napisał:

> Jak dla mnie ten system skillshotów jest trochę wciśnięty na siłę aby było za co
wykupywać
> umiejętności. Po prostu nie ma tu takiego pola do popisu co w bulletstormie i ich
liczba
> pewnie będzie mocno ograniczona.
ale i tak lepiej się sprawdza niż to co w bulletstorm zaserwowano sic!!

Co do bulletstorma to system skillshotów był niczego sobie choć liczyłem na większą dowolność w ich wykonywaniu ale ogólnie był spoko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować