Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Znając życie, wypuszczą diabła dopiero koło 2011, gdzieś widziałem taką informację. A wcześniej premiera będzie kilka razy przesuwana, aż wszyscy będą już napaleni do granic możliwości i każdy zdąży odłożyć fundusze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2008 o 08:52, paweusz napisał:

Ujawniono kulisy śmierci i odradzania się postaci w Diablo III. Rozwiązanie podobne jak
i w Diablo II, ale z pewnym udogodnieniem. Więcej na -> http://gry.onet.pl/1836426,,jak_bedziemy_umierac_w_diablo_3,wiadomosc.html
Dodano także nowe screeny z gry.


Taa ... na onecie to jak zwykle mają tempo ... te informacje Blizz podał kilka dni temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuchając jakiś czas wielu opinii na temat Diablo 3, jedna rzecz rzuciła się w oczy. Twierdzenie, że w Diablo 3 grafika będzie, jak to ktoś określił archaiczna, nie na czasie jest tym bardziej mylne, że indywidualne opinie fanów, tudzież antyfanów są budowane na powszechnej wśród młodzieży (mam na myśli ludzi przynajmniej poniżej 20 roku życia) opinii. Otóż pierwszą rzeczą jaką chciałbym poruszyć jest pojęcie nowoczesności grafiki w obecnych grach. Tu na piedestale tkwi "lubiany" przez wielu Crysis, graficznie b. dobry, z możliwością interakcji z otoczeniem. CoD nie ma już możliwości interakcji,a jest grą znacznie lepszą niż ww. Crysis. Czy to oznacza, że jednak wnioski wysnuwane przez wielu są niesłuszne. Wróćmy do problematyki D3. Stwierdzenie, że rzut izometryczny jest przestarzały jest mylna konkluzją. Kto może narzucać rynkowi gier, developerom i firma jaka grafika jest archaiczna, jaka nie, co warto rozpatrywać, co nie? Odpowiadam: nikt, jedynym krokiem na jaki nie zdecydowałby się nikt jest chyba tylko powrót do 2D. Cofając się do izometrii - czy powstała kiedykolwiek jakaś oficjalna, czy nieoficjalna lista "koncepcji graficznych na czasie"? Czy istnieja jakieś publikacje naukowe, pokazujące stopień zaawansowanie poszczególnych koncepcji i ich racje bytu na rynku? Odpowiadam: NIE! Rola developerów jest kreować rynek, rola developerów jest trafiać w gusta odbiorców. Wrzucanie wszystkiego do jednego worka z Crysisem jest nieporozumieniem. Nie widok z pierwszej osoby jest przyszłością grafiki w grach (o czym notabene wielu ludzi zapomniało, mam na myśli m. in. twórców Fallout 3). Przyszłością rynku jest taka grafika, która trafi do klienta, gracza. To Blizzard kreuje swoja markę, kreuje swój styl. Niewątpliwie ta operacja udaje się im idealnie. Należy zwrócić uwagę również na wiele innowacyjnych elementów w silniku D3 - Havok: niszczenie otoczenia (pseudo-ukłon w stronę fanów Crysisa), rodzaj zadawanych obrażeń na rożne części ciała, kilka rodzajów śmierci bohatera itp.
Kiedy słyszę, że w D3 grafika będzie archaiczna tylko ze względu na to, że jest w rzucie izometrycznym to scyzoryk sie w kieszeni otwiera. Największych malkontentów odsyłam do oglądania WCG, gdzie inne dziecko Blizzarda - Starcraft BW - 10 lat od premiery, jest jedna z głównych konkurencji (nie wspomnę o lidze koreańskiej). Za 2 lata Crysis i innych tego typu grach nie będzie już słychać.
Blizzard robi gry racjonalnie - nie potrzeba ekstra sprzętu do zagrania - robi gry ponadczasowe. Dlaczego tak jest - bo stawiają na rozgrywkę, na integracje graczy, współpracę, nie wyłącznie na grafikę.
EDIT
Koniec wywodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam poniżej 20 lat ( dokładniej 16) i uważam że Crysis jest przereklamowany, a po przejściu CoD4 stwierdziłem że w multi raczej nie będę grać. Wolę mieć grę nawet ze słabszą grafiką ale dobrą. Taką grą jest Diablo uważam że będzie 100 razy lepsze od każdego FPS''a który wyszedł. Pewnie przemawia przeze mnie to że D2 było jedną z moich 1-szych gier ale na pewno poświęcę więcej uwagi D3 niż CoD4 i Crysisowi.
Mój wywód był trochę krótszy :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.10.2008 o 08:45, MacieKBpl napisał:

Mój wywód był trochę krótszy :-P


Diablo 3 jest na mojej liście na miejscu pierwszym. Z niecierpliwością czekam na Blizzcon i nowe wieści. Wypowiedziałeś się niezmiernie zachowawczo jak na fana Diablo. O ironio losu jedna z pierwszych gier jakie przykuły mnie do komputera na lata było Diablo 1. Miałem wtedy kilkanaście lat, a premiera Diablo była ogromnym wydarzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.10.2008 o 09:02, Kawosz napisał:

O ironio losu jedna z pierwszych gier jakie przykuły mnie do komputera na lata było Diablo 1.
Miałem wtedy kilkanaście lat, a premiera Diablo była ogromnym wydarzeniem.


Nio ba.... A jak wypuścili dodatek Hellfire to mało nie zawaliłam średniej na świadectwie w II klasie ogólniaka - mało brakowało a miałabym ponżej 4,75 i nici z kasy na następne gry i wakacje:)))))) Kawał życia z Diablo mi minął - teraz jedno dziecię ma 4 lata a drugie urodzi się za kilka miesięcy - a ja ndal gram w Diablo i juz nie mogę się doczekać trójki:)))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wyobrażam sobie D3 z innym rozwiązaniem niż rzut izometryczny. Pasuje on idealnie do tego jakiego typu grą jest Diabełek. Wszelkie widoki zza pleców (a co jeszcze gorsze z pierwszej osoby), są dobre do strzelanek ew. do niektórych erpegów, a nie do hack & slashów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 13:19, PonuryŻniwiarz napisał:

Slyszalem ze w D3 kazda postac bedzie miala inne questy.


Nie będzie tak, że każda klasa będzie miała wszystkie questy różne.
Podobno mają być jakieś questy "klasowe", ale będzie ich tylko kilka. Główne questy będą takie same dla wszystkich.
Zresztą jakbyś sobie wyobrażał rozgrywkę na Battle.Net ? Robisz Barba, twój kumpel Witch Doctora... i co ? Gracie na tej samej grze, ale nie możecie robić ze sobą questów bo macie inne questy... Doprowadziłoby to do tego, że na jednej grze miałbyś tylko Barbarianów, na innej tylko Witch Doctorów itp. Głupota...
Na pewno reakcje NPCów będą się różnic w zależności od klasy.
To by było na tyle.

Dnia 04.10.2008 o 13:19, PonuryŻniwiarz napisał:

Troche chu**wo bo nie mozna juz bedzie robic taxi jak w D2.


OBY nie było możliwości robienia taxi.... to naprawdę zabijało rozgrywkę na BN...
Chociaż wątpię, żeby było takie ograniczenie... Chociaż mi się ono marzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 13:42, Jeggred napisał:

OBY nie było możliwości robienia taxi.... to naprawdę zabijało rozgrywkę na BN...
Chociaż wątpię, żeby było takie ograniczenie... Chociaż mi się ono marzy.


A ja mam nadzieję, że taxi będzie możliwe. Uważam, że to napędza rozgrywkę na BN, a poza tym jak już się robi którąś z kolei postać to przechodzenie wszystkiego od nowa staje się nudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 14:19, gloody napisał:

A ja mam nadzieję, że taxi będzie możliwe. Uważam, że to napędza rozgrywkę na BN, a poza
tym jak już się robi którąś z kolei postać to przechodzenie wszystkiego od nowa staje
się nudne.


O tak ... i dzięki temu rozgrywka była naprawdę interesująca...
Przed 1.10 .... Taxi przez Normal --> Nighmare --> Hell --> Cow Runy --> Bhall runy...
Po 1.10 ... Taxi przez Normal --> Bhall runy --> Taxi przez Nighmare --> Bhall runy --> Taxi przez Hell --> Bhall runy ...

Dlatego przez 4 lata grałem na singlu, natomiast na BN niecałe 2 lata... I to na singlu spędzałem więcej czasu niż na multi ... Różnica jest jakaś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 14:36, Jeggred napisał:

Po 1.10 ... Taxi przez Normal --> Bhall runy --> Taxi przez Nighmare --> Bhall
runy --> Taxi przez Hell --> Bhall runy ...


Było to trochę bardziej skomplikowane, bo nie zaliczało Starożytnych przed 20 poziomem, więc trzeba było najpierw to nabić.

Dnia 04.10.2008 o 14:36, Jeggred napisał:

Dlatego przez 4 lata grałem na singlu, natomiast na BN niecałe 2 lata... I to na singlu
spędzałem więcej czasu niż na multi ... Różnica jest jakaś.


To mnie zdziwiłeś, bo na singlu jak już się znało wszystko na wylot gra była po prostu nudna.

Na BN chciałem mieć szybko postać do PVP lub do MF''a to nie musiałem się męczyć z zaliczaniem wszystkiego. Dla mnie ta gra miałaby dużo mniejszą żywotność, gdyby nie taxi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.10.2008 o 15:23, gloody napisał:

Na BN chciałem mieć szybko postać do PVP lub do MF''a to nie musiałem się męczyć z zaliczaniem
wszystkiego. Dla mnie ta gra miałaby dużo mniejszą żywotność, gdyby nie taxi.

Z dyskusją o D2 proponuję przenieść się do odrębnego wątku. Jeśli idzie o możliwość taxi, to dopuszczałbym taką możliwość, ale w nieco bardziej ograniczonym stopniu jak to miało miejsce w poprzedniej części. Ewentualnie jakaś bariera poziomów, konieczność zabicia bossa przez zakładającego grę (zainteresowanego taxówką). Prze zabicie bosa mam na myśli last hit. Na pewno wymyslą coś porzystępnego. Z tego co wnioskuję po wypowiedziach m. in. Bashioka stawiając na co-op w D3 zostaniemy pozbawieni wielu pseudo-udogodnień, które tak naprawdę były złymi rozwiązaniami (np. okazanie wrogości czyli PvP).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Dla mnie ta gra miałaby dużo mniejszą żywotność, gdyby nie taxi.

Dnia 04.10.2008 o 15:23, gloody napisał:


Ale ktos jak robi taxi komus to jest glupio.Przeciez mozna samamu wsztstko robic.Jak robi ci ktos taxi to wszystko szybko i sie nie nagrasz,zrobisz szybko postac i gra ci sie znudzi.A samemu to obczaisz wszystko,zdobedziesz jakies fajne itemki,bedziesz wiedzial co i jak,a nie ktos ci zrobi taxi i nic nie bedziesz wiedzial np.:o co chodzi w questach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 17:41, grabopendzik napisał:

Mam pytanie, czy w DIII ma być więcej niż 2 klasy postaci. Może ma ktoś jakieś info...



Klas postaci będzie wiele.... Dwie to będą nowe wprowadzone... Lecz niestety nie będzie nekromanty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 17:56, arti95 napisał:

> Mam pytanie, czy w DIII ma być więcej niż 2 klasy postaci. Może ma ktoś jakieś info...



Klas postaci będzie wiele.... Dwie to będą nowe wprowadzone... Lecz niestety nie będzie
nekromanty


W gameplay''u była pokazana postać podobna do necromanty, ale jakie dwie nowe jak barbarzyńca już był...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 18:00, grabopendzik napisał:

> > Mam pytanie, czy w DIII ma być więcej niż 2 klasy postaci. Może ma ktoś jakieś
info...
>
>
>
> Klas postaci będzie wiele.... Dwie to będą nowe wprowadzone... Lecz niestety nie
będzie
> nekromanty

W gameplay''u była pokazana postać podobna do necromanty, ale jakie dwie nowe jak barbarzyńca
już był...


Tego jeszcze nikt (oprócz Blizzarda pewnie) nie wie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się