Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

teraz ma kule ze "wściekłościa" (rage) i jak zaczynasz to jest pusta, w momencie gdy walczysz to sie napełnia i wtedy możesz załadować jakiegoś skilla :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2008 o 11:57, ElemenT napisał:

teraz ma kule ze "wściekłościa" (rage) i jak zaczynasz to jest pusta, w momencie gdy
walczysz to się napełnia i wtedy możesz załadować jakiegoś skilla :)

Czyli de facto nie będzie można korzystać z trąby czy szarży w sposób ciągły. No chyba, że wściekłość będzie ładować się również podczas zabijania mobów konkretnym skillem i będzie to na tyle szybki, że zdąży się napełnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2008 o 11:59, Kawosz napisał:

> teraz ma kule ze "wściekłościa" (rage) i jak zaczynasz to jest pusta, w momencie
gdy
> walczysz to się napełnia i wtedy możesz załadować jakiegoś skilla :)
Czyli de facto nie będzie można korzystać z trąby czy szarży w sposób ciągły. No chyba,
że wściekłość będzie ładować się również podczas zabijania mobów konkretnym skillem i
będzie to na tyle szybki, że zdąży się napełnić.


generalnie działa to tak, że jak tylko coś zabijesz to ci się ładuje, bez względu na to czy robisz to skilem czy mieczem, jednak niektore skille zabieraja ogromna ilosc rage (np 150 na 200 w calej kuli) i po prostu po wykonaniu skilla jestes zmuszony do pomachania troche mieczykiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.10.2008 o 12:34, ElemenT napisał:

generalnie działa to tak, że jak tylko coś zabijesz to ci się ładuje, bez względu na
to czy robisz to skilem czy mieczem, jednak niektore skille zabieraja ogromna ilosc rage
(np 150 na 200 w calej kuli) i po prostu po wykonaniu skilla jestes zmuszony do pomachania
troche mieczykiem


A czy rage regeneruje się samo, podczas stania, bez walki? Chodzi o fakt, że mana się regeneruje, w przypadku braku regeneracji wściekłości mielibyśmy niewątpliwie do czynienia z brakiem balansu. Dodatkowym problemem może być opadanie rage w czasie odpoczynku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem by się regenerowało biegając po ruinach, ale barb ma swego rodzaju umiejętności, które powodują szybki wzrost rage w momencie walki,

mozna powiekszyc predkosc narastania poswiecajac np punkt po zdobyciu levelu i w takim momencie wystarycz pare machniec i mamy juz duzo wscieklosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi to na motyw żywcem skopiowany z WoW, a tam rage sprawdzał się imho świetnie. Generalnie poza walką nie mogłeś go generować, choć było kilka skilli, których odpalenie przed walką generowało jego pewną niewielką ilość.
Mniejsza z tym, skoro mamy rage dla barbażyńcy, to ja teraz czekam na przeniesienie systemu rage łotrzyka z WoW, ten działa podobnie, choć na odwrót - od początku mamy w pełni naładowany i zmniejsza się błyskawicznie poprzez używanie skilli, ale też o wiele szybciej regeneruje + różne comba + skille regenerujące. Blizzard nie raz twierdził, że dobre pomysły warto kopiować z innych gier. Wygląda na to, że dalej się tego trzymają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądam gameplay, oglądam screeny i zachodzę w głowę, dlaczego PEGI na D3 dopuszcza granie od 16 lat i nie posiada zwiększonej ilości brutalności. Jest dużo bardziej krwawo niż w D2.

Co do rage, to nie wiem jak się to spisywało w WoW, bo nie grałem. Mam tylko nadzieję, że tego nie przedobrzą. Więc się pozmieniało niemało od WWI. Widać, że stale coś ulepszają. Oby tylko kombinacje z umiejętnościami i runami nie były zbyt skomplikowane. Czytałem te opisy, ale trochę ciężko sobie wyobrazić całokształt. Nie powiedziałbym, że Wizard będzie najmocniejszy na duelu ze względu na bańkę spowalniającą czas. Należy pamiętać, że ona jest statyczna - nie porusza się wraz z postacią.
Rzeczą normalną jest fakt wykluczenia D3 jako pozycji e-sportowej.
Zastanawiam się jakie innowacje wprowadzą do systemu zabezpieczeń kont i ochrony przed oszustwami na BN. Jeśli funkcje nowego BN miały być płatne, to ludzie będą wymagać bezpieczeństwa najwyższego stopnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od 18 lat to jest Manhunt, gdzie zabija się ludzi kawałkami szkła albo odcina głowy stalowymi linkami (czy czymś takim). Diablo jest bardziej cukierkowe, zielona krew demonów nie robi już na nikim wrażenia. czerwona zresztą też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2008 o 14:09, Azrathel napisał:

od 18 lat to jest Manhunt, gdzie zabija się ludzi kawałkami szkła albo odcina głowy stalowymi
linkami (czy czymś takim). Diablo jest bardziej cukierkowe, zielona krew demonów nie
robi już na nikim wrażenia. czerwona zresztą też.


Pisząc na nikim masz na myśli siebie? Ja pozostaje przy zdaniu, że 18+ i dodatkowy klasyfikator brutalności jest tym właściwym rozwiązaniem PEGI. Wiesz w Diablo zabija się jakimiś toporami i zakrwawionymi sztyletami ociekającymi trucizną. Do tego nie zwykłych ludzi, a straszne demony:O To, że jest czy nie jest cukierkowe nie może mieć wpływu na klasyfikatory treści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blizzard robi wszystko, aby jego gry nigdy nie miały kategorii 18+ (lub 21+ w niektórych krajach), chyba za bardzo obawiają się zaniżenia sprzedaży. W USA niektóre duże sieci sklepów nie dopuszczają gier z kategorią 18+ ze względu na tzw. "politykę prorodzinną" (jest to swojego rodzaju hipokryzja, bo niewiele mniej brutalne gry z kategorii 17+ są dopuszczane). Poza tym, mimo, że Diablo 3 zapowiada się na całkiem krwawe to w grze giną przede wszystkim nieumarli, demony i różne potwory, więc to również może mieć wpływ na to, dlaczego ta gra nie uzyska wyższej kategorii wiekowej. Oczywiście mogą być takie różne paradoksy prawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.10.2008 o 15:42, Kawosz napisał:

Pisząc na nikim masz na myśli siebie?

mam na myśli siebie w wieku 12 lat, kiedy cisnąłem w pierwsze Diablo, czytałem brutalną fantastykę i oglądałem horrory.

Dnia 16.10.2008 o 15:42, Kawosz napisał:

Ja pozostaje przy zdaniu, że 18+ i dodatkowy klasyfikator
brutalności jest tym właściwym rozwiązaniem PEGI.

może i jest, ale jak dziatwa będzie chciała kupić / pograć, to i tak kupi / pogra. nikt tych ograniczeń (przynajmniej w Polsce) nie przestrzega. w sumie mnie to już rybka, bo jestem pełnoletni, mogę kupować wódę i fajki (przykładowo, nie stosuję używek ;)) - więc gra, w której mogę komuś odrąbać głowę również jest w zasięgu mojej ręki. nie interesuje mnie, czy dzieci będą musiały prosić rodziców o kupno gry, ja ten problem mam już z głowy :)

Dnia 16.10.2008 o 15:42, Kawosz napisał:

Wiesz w Diablo zabija się jakimiś toporami
i zakrwawionymi sztyletami ociekającymi trucizną. Do tego nie zwykłych ludzi, a straszne
demony:O To, że jest czy nie jest cukierkowe nie może mieć wpływu na klasyfikatory treści.

nie skomentuję tego, bo nie wiem, czy pisałeś serio o tych zakrwawionych sztyletach O_O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 16.10.2008 o 20:14, Azrathel napisał:

mam na myśli siebie w wieku 12 lat, kiedy cisnąłem w pierwsze Diablo, czytałem brutalną
fantastykę i oglądałem horrory.

Gratuluję właściwego rozwoju intelektualnego ;) Nawiasem mówiąc co ma piernik do wiatraka. Jak byłeś prze rodziców pilnowany, na taka osobę się ukształtujesz.

Dnia 16.10.2008 o 20:14, Azrathel napisał:

nie skomentuję tego, bo nie wiem, czy pisałeś serio o tych zakrwawionych sztyletach O_O

pisałem w żartach
to był żart.

Dnia 16.10.2008 o 20:14, Azrathel napisał:

może i jest, ale jak dziatwa będzie chciała kupić / pograć, to i tak kupi / pogra. nikt tych ograniczeń
(przynajmniej w Polsce) nie przestrzega.

Mylisz się, że nie przestrzega. Sprzedawcy przestrzegają (oczywiście nie wszyscy).

Dnia 16.10.2008 o 20:14, Azrathel napisał:

w sumie mnie to już rybka, bo jestem pełnoletni, mogę kupować
wódę i fajki (przykładowo, nie stosuję używek ;))

Kolejny raz gratuluję zdrowego trybu życia (zresztą podobnie jak ja)

Dnia 16.10.2008 o 20:14, Azrathel napisał:

- więc gra, w której mogę komuś odrąbać głowę również
jest w zasięgu mojej ręki. nie interesuje mnie, czy dzieci będą musiały prosić rodziców o kupno gry, ja ten
problem mam już z głowy :)


Jeśli idzie o kupno gry przez rodziców to masz rację. Ale nie rozróżniasz pojęć i kontekstu. To właśnie rodzice powinni pilnować, aby dzieci grały we właściwe gry. Po to jest PEGI. Jeśli nie istnieje samokontrola rodzinna, to PEGI można sobie wyrzucić do kosza. Chodzi o podejście rodziców. Nazbyt liberalne odbija się na pociechach negatywnie. To jednak temat do dywagacji w temacie o PEGI. Nie jest przedmiotem naszej rozmowy kupowanie itd. ale klasyfikator, jaki powinien znaleźć się na pudełku D3.
Jak wcześniej pisałem, treść gry (graficzna i fabularno merytoryczna) powinna skłaniać ku oznaczeniu 18+ i brutalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2008 o 22:15, Kawosz napisał:

To właśnie rodzice powinni pilnować, aby dzieci grały we właściwe gry.


masz rację, ale szczerze mówiąc, schodzimy na temat ogólnego sensu istnienia PEGI, tego, że rodzice powinni interesować się, co dzieci robią przy kompie, za kilka postów pojawiłby się temat złego wpływu brutalnych gier na młodzież (co według mnie jest bzdurą). tak więc sądzę, że spokojnie możemy zakończyć temat w miłej atmosferze, bo na temat oznaczeń wiekowych napisano już milion zbędnych słów ;]

edit. omg, za dużo 'temat' w tym poście, ale jest wcześnie rano, wybacz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie kluczowe znaczenie dla klimatu i ogólnego wizerunku gry ma jej przetłumaczenie na język polski. Głównie chodzi mi o klasy postaci i umiejętności.
Dobrze się stało, że zmienili fire bomb na skull of flame. Ogólnie wszystko zaczyna nabierać kształtów. ponad 150 komentarzy do rozdawania automatycznego statystyk świadczy o dużym zainteresowaniu i emocjonalnym podejściu do gry. Świetnie, czekamy na kolejne wieści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2008 o 09:55, Kawosz napisał:

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie kluczowe znaczenie dla klimatu i ogólnego wizerunku gry
ma jej przetłumaczenie na język polski.


Ja to widzę ciut inaczej, kluczowe znaczenie ma dla mnie nietłumaczenie tych gier na język polski. CDP ostatnio partoli prawie wszystkie lokalizacje za jakie się bierze w mniejszy lub większy sposób. Tłumaczenie WC3 było naprawdę porządne i ciekawe (pandareński miodowar!;), ale czasy się zmieniły, ekipa odpowiedzialna również, nawet sposób wydawania patchy PL po ostatnich przygodach z ME budzi moje obawy. Jeśli nie będzie u nas możliwości kupna gry w oryginalnej wersji językowej (i w żaden sposób nie zmodyfikowanej - znowu ME!), to najprawdopodobniej ściągnę ją sobie z zachodu przez amazon, no chyba że różnica w cenie będzie zbyt nieopłacalna, wtedy jakoś lokalizację przeboleję, to samo tyczy się SC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się