Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Do diabła z tym forum i edycją postów. Przed chwilą mimo wybranej wcześniej edycji wcięło mi dość długą wypowiedź...

W każdym razie przeglądałem umiejętności barbarzyńcy i zwróciłem uwagę na kilka w szczególności: specjalizacja w tarczy, uniknięcie śmierci, zwiększona szansa na unik, zwiększona efektywność i szansa na wypadnięcie kul leczniczych, prowokowanie przeciwników do atakowania tylko barbarzyńcy - z połączenia tego w jeden obraz wyłania się możliwość grania typowym tankiem. I teraz, przed Blizzard stoi dość ciekawe zadanie, mam nadzieję, że go nie sknocą, bo choć D3 to nie WoW, jednak nie sposób uniknąć porównań do ich ostatniej gry, nawet mimo innej mechaniki. Mam nadzieję, że jeśli będziemy chcieli grać takim tankiem, to nie będziemy kompletnie uzależnieni od reszty drużyny jak w WoW. No chyba że dadzą nam możliwość posiadania dwóch buildów postaci na raz, wtedy nie widzę problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 01:35, orzech76 napisał:

a premiera kiedy doczekac sie juz nie moge


W 2009. Też nie mogę się doczekać, tylko żeby.. ech, to Blizz przecież, nie musimy się martwić xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 01:52, m-kirpluk napisał:

W 2009. Też nie mogę się doczekać, tylko żeby.. ech, to Blizz przecież, nie musimy się martwić xD


Gry Ci się pomieszały. W 2009 to wyjdzie co najwyżej SC2 i może jeden do datek do niego, ale na D3 nie ma co liczyć. Jak sam zauważyłeś, to przecież Blizz xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.11.2008 o 23:54, GanD napisał:

Do diabła z tym forum i edycją postów. Przed chwilą mimo wybranej wcześniej edycji wcięło
mi dość długą wypowiedź...

W każdym razie przeglądałem umiejętności barbarzyńcy i zwróciłem uwagę na kilka w szczególności:
specjalizacja w tarczy, uniknięcie śmierci, zwiększona szansa na unik, zwiększona efektywność
i szansa na wypadnięcie kul leczniczych, prowokowanie przeciwników do atakowania tylko
barbarzyńcy - z połączenia tego w jeden obraz wyłania się możliwość grania typowym tankiem.
I teraz, przed Blizzard stoi dość ciekawe zadanie, mam nadzieję, że go nie sknocą, bo
choć D3 to nie WoW, jednak nie sposób uniknąć porównań do ich ostatniej gry, nawet mimo
innej mechaniki. Mam nadzieję, że jeśli będziemy chcieli grać takim tankiem, to nie będziemy
kompletnie uzależnieni od reszty drużyny jak w WoW. No chyba że dadzą nam możliwość posiadania
dwóch buildów postaci na raz, wtedy nie widzę problemu.


Nie sądzę, abyśmy byli uzależnieni od reszty drużyny. Wbrew temu co mówili ludzie z Zamieci, postaci posiadają wiele rozwiązań defensywnych - jak wyżej wspomniałeś. Jak widać nie samą ofensywą żyje człowiek, zresztą bardzo dobrze. W diablo będzie istnieć możliwość samodzielnego ukończenia rozgrywki (to nie MMO, to nie WoW), więc tankowanie będzie tylko namiastka tego z WoW. Można to nazwać mini tankowaniem, ewentualnie pseudo tankowaniem. Nie wyobrażam sobie tej gry jako MMO, zważywszy na fakt 4 osobowych drużyn (na czego zmianę nota bene liczę).
Zwróć uwagę, że w D2 też istniała Drwina zmuszająca do atakowania barbarzyńcy przez wrogów. Dodatkowo, ataki były atakami wręcz, więc jakiś dystansowiec podchodził bliżej i był tym samym łatwym celem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 13:05, orzech76 napisał:

kiedy premiera prosze nie zmieniacv tematu

Proponuję poczytać informacje o Diablo na serwisach internetowych i nie zaśmiecać forum spamerskimi pytaniami...

Zapoznaj się z tym : http://eu.blizzard.com/diablo3/faq/#3_1

Nieoficjalnie premiera będzie gdzieś w drugim kwartale 2010 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 02:20, m-kirpluk napisał:

Zawsze na gramie mogli się pomylić, ale myślę, zę takiego czegoś co niepotwierdzone by
nie publikowali...


Prawie na 100% ten termin jest wyssany z palca. Tak samo postępują sklepy internetowe, byle tylko przyciągnąć klientów. Zresztą jeśli chodzi o gram.pl, to newsmani już dawno pokazali, że czego jak czego, ale rzetelnych newsów o grach Blizzard to oni pisać nie potrafią. Pracownicy Blizzard w niejednym wywiadzie podkreślali, że mają dopiero 1 akt zrobiony, jeszcze mnóstwo pracy przed nimi i że gra ukaże się po wydaniu SC2, co biorąc pod uwagę dwa dodatki do tego RTSa czyni wydanie D3 w 2009 roku prawie nierealnym.

Kawosz

Drwina w D2 była bezużyteczną umiejętnością, poza tym żaden barbarzyńca nie hańbił się noszeniem tarczy. Liczę na to, że w D3 balans między umiejętnościami będzie lepiej zachowany. Też nie wyobrażam sobie D3 jako MMO, ale zwiększenie specjalizacji graczy i większy nacisk na współpracę w ten sposób wymuszony, to według mnie krok w dobrą stronę. Jednoosobowa armia to kwintesencja Diablo, ale... na normalnym poziomie trudności, wyższe powinny stawiać nam większe wyzwania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 14:10, GanD napisał:

Drwina w D2 była bezużyteczną umiejętnością

Bezużyteczną? Przecież od ręki eliminowała wskrzeszaczy i co mocniejsze potworki strzelające. Jeden z tzw. one-point-wonders.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 15:04, Corvin 0451 napisał:

Bezużyteczną? Przecież od ręki eliminowała wskrzeszaczy i co mocniejsze potworki strzelające.
Jeden z tzw. one-point-wonders.


Ja spokojnie obchodziłem się bez, moi znajomi również. Już częściej przeszukiwałem zwłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 18:01, GanD napisał:

Ja spokojnie obchodziłem się bez

Ale czego to dowodzi? D2 było na tyle prostą grą, że można było się obejść bez większości rzeczy. Ale to nie czyni ich bezużytecznymi. Można się obejść bez BO czy Shouta, bez Leap Attacku czy Teleportu, bez Oak Sage''a, Cloak of Shadows albo Mind Blasta. Ale ludzie jednak je brali, dlaczego? Bo ułatwiały życie. Nie były konieczne, bo praktycznie nic nie było w D2 konieczne, ale nie rozumiem jak można je uznać z tego powodu za bezużyteczne. "Nie jest absolutnie konieczne" to nie to samo co "jest bezużyteczne".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2008 o 18:32, Corvin 0451 napisał:

(...) ale nie rozumiem jak można je uznać z tego powodu za bezużyteczne.
"Nie jest absolutnie konieczne" to nie to samo co "jest bezużyteczne".


To jak z jednostkami w grze rts. Jeśli z kilku z nich nie korzystamy wcale albo korzystamy sporadycznie, to wypadałoby coś z nimi zrobić, żeby poprawić balans między jednostkami/rasami. W związku z tym jeśli jakaś umiejętność jest wykorzystywana w grze raz na ruski rok, to według mnie jest do niczego i najlepiej byłoby ją zmodyfikować albo zastąpić inną, przydatniejszą.

Co jak co, ale bo, shout, tudzież teleport to umiejętności którymi dany bohater posługiwał się niejako na co dzień, a nie od święta, jeśli w nie zainwestował.
W teleport dajemy 1 pkt, w drwinę też 1. Użyteczność tego pierwszego jest nieporównywalnie większa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To różnica między buffami, które się zawsze wrzuca, mimo że wcale nie muszą się przydać a umiejętnościami sytuacyjnymi. Ale tak, można by poprawić sporą część z nich. Tylko ja się spodziewam, że zawsze będzie spora liczba skilli, których nikt nie będzie brał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.11.2008 o 00:56, Corvin 0451 napisał:

To różnica między buffami, które się zawsze wrzuca, mimo że wcale nie muszą się przydać
a umiejętnościami sytuacyjnymi. Ale tak, można by poprawić sporą część z nich. Tylko
ja się spodziewam, że zawsze będzie spora liczba skilli, których nikt nie będzie brał.


Moim zdaniem w D3 będzie tak liczba skilli pasywnych, która pozwoli na określenie kilku bulidów danej klasy. Jako, że statystyki bedą automatycznie rozdawane pozostaje kombinacja umiejętności pasywnych. Powstanie wtedy sytuacja, że każda umiejętność, bądź zestaw umiejętności biernych połączonych ze sobą dadzą określoną strategię. To rozwiązanie skutecznie eliminuje nieprzydatne umiejętności. Co do skilli aktywnych (za przykład posłuży barbarzyńca): 2-4 skille aktywne w jednym drzewku, w tym 1-2 przeznaczone do atakowania bezpośredniego. Jest to wystarczająca ilość. która powoduje kolejną eliminację nieprzydatnych zdolności. Wszystkie umiejętności zostaną wykorzystane w określonym bulidzie.Nie powtórzy się sytuacja, kiedy korzystaliśmy tylko z trąby powietrznej, gdyż został zaimplementowany szał (rage).
Jak wspomniał Wilson, na wyższych poziomach trudności występować będą zwykłe potwory, które można będzie zabić w nietrudny sposób, ale tylko za pomocą określonej taktyki. W innym przypadku zniszczenie ich będzie trudne i czasochłonne - mówiąc wprost uciążliwe. Zaobserwowałem również u barba wiele umiejętności przydatnych na PvP (ewerntualnei hardcore), np Śmiercioodporny - Death Proof - Przemagasz śmierć. Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń utrzymujesz się przy życiu i odzyskujesz 30% swoich maks. punktów Życia. Ten stan może zajść tylko raz co 300 sekund.
Innym przykładem stricte PvP skill jest Nieugiętość (Stubborn) z drzewa Destroyer'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja przedstawicieli Blizzarda może świadczyć o wcześniejszej niż nam się wydawało premierze DIII.
Fakt, że kolejne części SC2 pojawią się jako dodatki co rok, świadczy o możliwości przyszłorocznej premiery DIII.

Premiera SC2 to 1 - 2 kwartał 2009. Jeśli kolejna część miałaby ukazać się za rok, tj. 1 - 2 kwartał 2010 (ewentualnie w połowie roku) to koniec roku 2009 mógłby zostać zagospodarowany kolejnym dużym eventem. Zważywszy na to, że od paru ładnych lat Blizzard nie zrobił nic nowego oprócz kolejnych dodatków do WoW, uzasadnionym byłoby przypuszczenie, że jesień 2009 stanie pod znakiem Diablo. Jak wiadomo Blizzard porcjuje informacje na temat swoich gier. Nie sądzę tym samym, aby między premierami pomiędzy jakimikolwiek produkcjami minęło mniej niż pół roku.
Po dzisiejszej informacji sytuacja stała się nieco bardziej klarowna.


A to link do info pl.
http://www.diablo3.com.pl/

eng
http://multiplayerblog.mtv.com/2008/11/17/blizzard-talks-the-business-of-world-of-warcraft/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się