Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 28.03.2009 o 20:25, wincus1313 napisał:

Fajne jest w D3 to że itemy zajmują jedną kratkę więc mozemy zbierac itemki dowoli.


Serio ma być po jednej kratce na przedmiot ;/? No way... To tak jakby miecz był wielkości miksturki, bezsensu w d2 trzeba było pomyśleć jak to poukładać by było miejsce, a tak to dupa, gra straci mały, ale zawsze smaczek ;P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jest dobry, jeśli faktycznie zmniejszy liczbę koniecznych wizyt w mieście, aby tylko pozbyć się nadmiaru nieprzydatnych przedmiotów do vendora. Poza tym to rozwiązanie wzięte żywcem z WoW, gdzie niezależnie jaka część pancerza, np. klata lub rękawice wszystko zajmuje tylko jedno miejsce. Nie ma się co dziwić, Blizzard zawsze przy swoich nowszych grach wprowadza te rozwiązania, które dobrze się sprawdziły w starszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że system "jeden item - jedna kratka" nie sprawia, że miasto odwiedzamy raz na rok, nawet przy takiej budowie ekwipunku prędzej czy później jesteśmy zapchani śmieciami które trzeba sprzedać... da to głównie radochę tym którzy zbierali w WoWie każdy siwy item, żeby potem go opchnąć (między innymi ja, bo to dochodowy interes był) :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat pomysł z jedną kratką=jeden item IMO ssie. Uwielbiałem układać itemy w ekwipunku, tak by wyszło więcej miejsca. Rozwija to umiejętność geometrii (i sprzątania). A tak na serio- ufam Blizzowi nadal, ale jak znowu wywalą z gry jakiś element, który kochałem, to wyślę im bombę w kopercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 20:17, Madoc napisał:

Akurat pomysł z jedną kratką=jeden item IMO ssie. Uwielbiałem układać itemy w ekwipunku,
tak by wyszło więcej miejsca. Rozwija to umiejętność geometrii (i sprzątania). A tak
na serio- ufam Blizzowi nadal, ale jak znowu wywalą z gry jakiś element, który kochałem,
to wyślę im bombę w kopercie.


Tak czy inaczej łykniesz wszystko co Blizzard poda Ci na talerzu... i nie mów, że jest inaczej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co w tym złego? To się nazywa "zaufanie" i w przypadku Blizzarda jest jak najbardziej usprawiedliwione gdyż póki co nas jeszcze nie zawiedli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2009 o 21:41, Kawosz napisał:

Tak czy inaczej łykniesz wszystko co Blizzard poda Ci na talerzu... i nie mów,
że jest inaczej ;)

Jasne że tak. Diablo 3 będzie świetną grą, ale boję się, że to już nie będzie to Diablo. "Too much casual, too less pro" Madoc, 2009.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanówmy się tylko co tak na dobrą sprawę było pro w D2:P. Niby czasami jeden źle rozdany punkt mógł spaprać postać, ale jak się miało pełne party to są sposoby, żeby migiem wbijać ogromne ilości poziomów. Dopiero po patchah dla pro graczy pojawili się ci "zmodyfikowani" bossowie poza tym D2 nie było w sumie ani dla casuali ani dla pro, po prostu dla graczy. Mnie na przykład nie boli to, że pkt same się będą do statystyk rozdawały, bo przynajmniej nie będą powstawały potworki jak Czarodziejka zealot zadająca ogromne obrażenia w zwarciu :P. Ja tam nadal daję szanse Diablaczowi :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2009 o 22:44, PharauhnMizzrym napisał:

Zastanówmy się tylko co tak na dobrą sprawę było pro w D2:P. Niby czasami jeden źle rozdany
punkt mógł spaprać postać, ale jak się miało pełne party to są sposoby, żeby migiem wbijać
ogromne ilości poziomów. Dopiero po patchah dla pro graczy pojawili się ci "zmodyfikowani"
bossowie poza tym D2 nie było w sumie ani dla casuali ani dla pro, po prostu dla graczy.
Mnie na przykład nie boli to, że pkt same się będą do statystyk rozdawały, bo przynajmniej
nie będą powstawały potworki jak Czarodziejka zealot zadająca ogromne obrażenia w zwarciu
:P. Ja tam nadal daję szanse Diablaczowi :D.


również Madoc

Oczywiście Diablo III nie będzie grą casual''ową, i pomimo Waszych, Naszych itd. obaw Diablelek pokaże swój potencjał. Nie można iść tymi samymi ścieżkami co 9 lat temu. Widzieliście co działo się z kolejnymi grami h''n''s podobnymi do DII. W tego typu produkcjach musi nastąpić znaczny zwrot, wprowadzeni innowacji, zupełnie innych, nieszablonowych rozwiązań. Takie elementy jak brak możliwości rozdawania statystyk jest krokiem w przód i z całą pewnością nie sprawi, że gra będzie casual. Wprowadzanie zmian w umiejętnościach z pomocą run, wyjmowanie i wkładanie run, cofanie decyzji o przydziale umiejętności - o tym wszystkim mówicie, że ułatwi grę. Możliwe, że tak właśnie będzie, ale nie bierzecie pod uwagę sposobu cofania decyzji. Całkiem możliwe, że będzie to rozbudowany i skomplikowany mechanizm. Deweloperzy skomplikują te aspekty, które w DII były oczywiste i proste, dodadzą wiele nowych elementów, a przydział statystyk porostu ominą. Skomplikowania w tej sytuacji należy szukać w innych kontekstach rozgrywki.
Należy pamiętać, że Blizzard wyznacza standardy w grach (RPG i RTS póki co), wiedzą co robią, a kolejne gry h''n''s po Diablo III będą jedynie jej marnymi kopiami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taką mam właśnie nadzieję ;) Blizz zawsze wiedział co robi, nie wydawał niedoróbek. Diablo 3 będzie świetną grą, o to jestem spokojny, tylko nie za bardzo jestem pewien, czy zmiany idą w dobrą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy diablo 3 okażę się grą najlepszą w swoim gatunku ( w co wierze) czy kmiotem. I tak bez wahania po nią sięgne, i to po kolekcjonerke jak sie uda;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy Blizzcast:
http://us.blizzard.com/blizzcast/archive/episode8.xml#i2
wiele ciekawych newsów.
1. Zmiana interfejsu użytkownika,
2. Zmiana ikon umiejętności.
3. Nowa kula szału barbarzyńcy
4. Nowy system skrytki i toreb gracza.
5. Nowe kolory przedmiotów - unikat purpurowy, prawdopodobnie:)


Duuuużo z WoW-a!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2009 o 00:29, Kawosz napisał:

3. Nowa kula szału barbarzyńcy

Czyli po prostu zastąpili mu manę szałem. Ciekawe czy będzie działał na takiej samej zasadzie, jak szał wojownika z WoWa. Mimo wszystko do barbarzyńcy to pasuje, w końcu niepodobne do niego, aby musiał pić manę. Ciekawe czy będzie to jedyna postać bez many. Niewykluczone, że wśród tych nieujawnionych może być jeszcze jakiś wyjątek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi się nowy interface, wygląd Inventory, i drzewko umiejętności. Ładne, stonowane kolory. Cóż, dla mnie "posiada kolory" a "jest kolorowy" to nie to samo :P.
No i ten wygląd "szału" Barba fajnie wygląda.
Ale ja i tak nie zamierzam traktować tego jako "final version" :P. Blizz lubi zmieniać rzeczy ciągle, tak jak to powiedział jeden z twórców w tym BlizzCast, umieszczać rzeczy w grze, żeby sprawdzić czy to wygląda dobrze i na papierze jak i w rozgrywce. I ciągłe eksperymenty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2009 o 13:09, juhyter napisał:

Ale łatwo zauważyć żę blizzard jak narazie największą prace przyłożył barbarzyńcy :D
ciągle mu coś zmieniają ;D


Możliwe, że innym klasom zmieniają, ale nie ujawniają szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.04.2009 o 15:50, Abi_Dalzim napisał:

Pomyłka, sorry, nie ten temat :)

Nie ma sprawy. ;) Ale trzeba było napisać coś na temat tego linka, miałeś na to całe pięć minut przeznaczone na edycję posta. ;P

Ja bym takie Diablo Online przyjął z otwartymi ramionami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się