Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 09.05.2012 o 23:50, Braveheart napisał:

Że np taki mob... jak będziemy go bić dłużej i będziemy mieli problem z jego ubiciem
to jego dmg będzie rósł. Może nie co sekundę ale jednak będzie to rosło.
Słyszał/czytał ktoś o takim czymś może ?


Na inferno bossy będą mieć enrage timer jak w wowie, po pewnym czasie np taki Leoric będzie spawnował 3 razy tyle mininów, ma to przeszkodzić range postaciom w beztroskim kitowaniu ich. Plus championy mogą mieć affiks Avenger - każdy kolejny z "paczki" boostuje dmg pozostałych przy życiu.

Bashiok: "I know what some boss enrage timers are, but to save spoilers I’ll transpose it onto the Skeleton King. So, as an imaginary example, in Inferno if you don’t kill the Skeleton King within four minutes he starts spawning three times the amount of skeletons. That creates a much tougher situation, but it’s one you could very well handle if played right.

People kiting the Skeleton King around for an hour with their level 3 characters is fun to see. It’s not fun when it’s level 60′s at end game and item drops matter. To make these kills and thus a character’s progression matter we need to try to fight cheesy tactics that allow people to just flop through the game. "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będą się wzorować na WoWie to pewnie zwyczajnie na zabicie określonych bossów będzie limit czasowy, po którym zabicie ich już nie będzie możliwe. Enrage typu zwiększone zadawane obrażenia o 500% po 10-15 minutach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 00:18, Arcling napisał:

Jeśli będą się wzorować na WoWie to pewnie zwyczajnie na zabicie określonych bossów będzie
limit czasowy, po którym zabicie ich już nie będzie możliwe. Enrage typu zwiększone zadawane
obrażenia o 500% po 10-15 minutach.

Nie no pewnie 500% to sobie chyba, żeś tak strzelił bo strzelił :P ale niezłe [kolejne już] wyzwanie to będzie jeśli chodzi o Inferno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I pewnie bedzie za kilkanascie dni płacz na forach, ze Inferno za trudne :D Dobrze, że powiedzieli, że takie ma być :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 00:33, Elhan napisał:

I pewnie bedzie za kilkanascie dni płacz na forach, ze Inferno za trudne :D Dobrze,
że powiedzieli, że takie ma być :)

No Tylko zanim na to się inferno przejdzie to, też trochę minie ale oby nie było zbiorowego płaczu a jak taki będzie to niech Blizzard nic nie zmienia. Skoro sam to stworzyli to zapewne testowali wielokrotnie. Gdyby było to niemożliwe do przejścia pewnie by tego nie tworzyli. A IMO Iferno przecież tez nie jest jakieś mega obowiązkowe ale jednak itemy pewnie będzie tam dropić najlepsze. Samo granie na Hellu pewnie też będzie niezłą zabawą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 00:37, Braveheart napisał:

No Tylko zanim na to się inferno przejdzie to, też trochę minie ale oby nie było zbiorowego
płaczu a jak taki będzie to niech Blizzard nic nie zmienia. Skoro sam to stworzyli to
zapewne testowali wielokrotnie.


Testy robili, ale z tego co ostatnio mówili w jednym z ostatnich wywiadów jeszce nikt nie przeszedł tego poziomu, nawet wewnętrzni testerzy, chociaż ludzie będą mieć sporą motywację, bo 3 ostatnie tiery sprzętu będą właśnie z Inferno :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 00:37, Braveheart napisał:

Gdyby było to niemożliwe do przejścia pewnie by tego
nie tworzyli.

Mówili coś w stylu
Wzięliśmy naszych najlepszych, najbardziej hardkorowych testerów i gdy powiedzieli nam, że Inferno jest wymagające, podwoiliśmy trudność, bo nie ważne jak dobrzy są nasi testerzy, nasi gracze tak czy tak będą lepsi.
Więc jeśli to prawda, to póki nie przejdzie tego pierwszy gracz sam Blizzard chyba nie wie czy jest to wykonalne. 0.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 00:45, Elhan napisał:

Testy robili, ale z tego co ostatnio mówili w jednym z ostatnich wywiadów jeszce nikt
nie przeszedł tego poziomu, nawet wewnętrzni testerzy, chociaż ludzie będą mieć sporą
motywację, bo 3 ostatnie tiery sprzętu będą właśnie z Inferno :)

Uuu to nieźle.... baaardzo nieźle. Ludzie lubią wyzwania i to bardzo. Jeżeli Inferno okaże się tak trudny to pewnie Diablo III wyznaczy nowy kierunek/typ trudności w tego typu grach :)
Z tego co pamiętam w jednych wypowiedziach Jay Wilson jak grał to z 10 razy sobie dedał tam. A pewnie z byle jakim syfem oni tam nie śmigali :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 00:26, Braveheart napisał:

Nie no pewnie 500% to sobie chyba, żeś tak strzelił bo strzelił :P ale niezłe [kolejne
już] wyzwanie to będzie jeśli chodzi o Inferno.

Przykładowo, bo w WoWie zastosowali tego typu rozwiązania z enrage timerem, gdzie boss dostawał przesadzone obrażenia (a czasem np. regenerację czy też szybkie spawnowanie addów), więc nie można wykluczyć, że i tak będzie. Tutaj może być podobnie, bo Blizzard lubi też kopiować sam od siebie. Na pewno wiedzą co robią, przewidzieli kitowania bossów czy próby używaniach różnych exploitów to chcą coś zrobić aby gracze uczciwie zabijali bossów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony zastanawiające jest czy to wszystko było testowane od a do z, skoro nawet oni nie przeszli tego :-) Być może tylko policzyli, pododawali proporcjonalnie pkt. życia/obrażeń, a resztą niech się zajmą gracze, co się będą sami męczyć ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 02:06, mateusz111 napisał:

jaka jest roznica miedzy tym, ze pobiore clienta teraz, a tym, ze zainstaluje go z plyty?


Żadna. W chwili premiery i tak będziesz musiał pobrać około 100mb patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 02:06, mateusz111 napisał:

jaka jest roznica miedzy tym, ze pobiore clienta teraz, a tym, ze zainstaluje go z plyty?


Jeśli interesuje Cię ta sama wersja językowa to nie ma różnicy.
Jeśli chcesz inną wersję językową (np. full ang.) to musisz pobrać angielskiego klienta od Blizza bo polski nie będzie miał dodatkowo oryginalnej wersji podobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myśle, że jeśli w dniu premiery będą kolejki i trzeba będzie czekać nawet kilka godziń, żeby dostać się do gry to, to będzie po prostu bezsens blizzarda, że nie zrobł gry sing player z osobnym multi tak jak to było w przypadku 2 części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde o tym czytałem co teraz wspominasz na jakimś forum... ale nie pamiętam już gdzie. =/ Może to wina zmęczenia bo nie spałem całą noc. Ale z tymi kolejkami to chyba na serio jest coś na rzeczy. Jak coś to ma się pojawiać error 37, który nie jest jakimś tam typowym błędem od Blizza tylko informacją, że musisz spróbować później. Zamieć to tłumaczy tym, że niby jest to robione specjalnie by uniknąć usterek technicznych.... Kurde gdybym mógł teraz dorwać ten tekst...

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 08:40, Braveheart napisał:

Kurde o tym czytałem co teraz wspominasz na jakimś forum... ale nie pamiętam już gdzie.
=/ Może to wina zmęczenia bo nie spałem całą noc. Ale z tymi kolejkami to chyba na serio
jest coś na rzeczy. Jak coś to ma się pojawiać error 37, który nie jest jakimś tam typowym
błędem od Blizza tylko informacją, że musisz spróbować później. Zamieć to tłumaczy tym,
że niby jest to robione specjalnie by uniknąć usterek technicznych.... Kurde gdybym mógł
teraz dorwać ten tekst...

Pozdrawiam.

http://www.cdaction.pl/news-26400/diablo-iii-blizzard-lekko-opozni-logowanie-sie-w-dniu-premiery.html

Nie na forum ale może o to ci chodziło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 08:03, Magok napisał:

Tak sobie myśle, że jeśli w dniu premiery będą kolejki i trzeba będzie czekać nawet kilka
godziń, żeby dostać się do gry to, to będzie po prostu bezsens blizzarda, że nie zrobł
gry sing player z osobnym multi tak jak to było w przypadku 2 części.

A ja tak sobie myślę, czy czasem nie postąpić według naszej umowy. Człowieku a jak logujesz się do World of Warcraft czekasz kilka godzin by wejść do gry? Nie? Tak myślałem, więc przy Diablo 3 nie Powinno być takich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2012 o 02:06, mateusz111 napisał:

jaka jest roznica miedzy tym, ze pobiore clienta teraz, a tym, ze zainstaluje go z plyty?


Taka, że instalację będzie można przeprowadzić od 14 maja łącznie z ściąganiem patcha, a z płytek ruszysz dopiero jak je dostaniesz czyli albo na nocnej premierze albo 15 z rana najwcześniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się