Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 18.05.2012 o 07:57, Rizzan napisał:

Chciałeś chyba powiedzieć granie solo. Przy trzech graczach w multi już tak łatwo nie
jest nawet na normalu.



No nie tylko solo, w co-opie tez chwilę testowo zabawiłem i generalnie dupska nie urywa, ale są jeszcze kolejne poziomy trudności i ufam, że tam będzie spora przepaść między normalem :)
A skoro ktoś pytał o owy normal jak wypada - ot zwyczajnie odpowiedziałem, że imho standardowo-casualowo xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 14:37, Hacket napisał:

po części brak muzyki Uelmen''a,

O proszę nie tylko mi brakuje jego muzyki ;]. A co do samej gry chyba przestane robić
publiczne gry mowię tym ludziom aby nie przerywali dialogów a oni z uporem maniaka robią
na przekór.
A chce posłuchać dialogów a tu nie dają :(...


Bo 1 raz przechodzi się samemu drugie razy to nie licz na dialogi sam je przerywam bo to sa juz zaliczanie questów i bossów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.05.2012 o 07:40, Dark_elves napisał:

A tak na marginesie, to męczy mnie trochę wydajność. Wiem, że mojego kompa stać na więcej,
tylko nie wiem
jak go do tego zmusić:) Przecież ta gra nie może mieć super wielkich wymagań. Nie wiem
o co to w tym chodzi, ale przy innych grach gdy mam 60 fps, działają jakby lepiej...



Taki urok h&sów, odpal titan questa, zrób jakieś AOE przy grupce wrogów 30+ [najlepiej takie które ich wszystkich na raz skosi] i tez chrupnie.
Torchlight podobnie, sporadycznie ale czasem się zdarzy.
Przez "chrupnie" mam tu na myśli taki sekundowy drop np o 50% [z 60 na 30], głównie w momencie gdy ducha wyzionęło sporo mobków i jednocześnie były przy tym efekty [krew, rozbryzgi, wybuchy itp... tzw efekty cząsteczkowe - particle effects]
Aczkolwiek takie rzeczy występują sporadycznie, przeważnie pojawiają się przy bardzo masywnych liczbach wrogów, sporym rzucaniu zaklęć itp.

Samo D3 ma tez dosyć irytujący "stuttearing" [czyli takie mikro frame dropy, polegające na "haczeniu" silinika, głównie zaraz po starcie gry i głównie poruszając się, bo teren jeszcze się ładuje w locie - ot kolejny urok gier które nie doczytują danych, brak ekranów loading okupiony partacznym strumieniowaniem czy to tekstur, czy modeli tudzież efektów FX]

Reasumując - jest szansa, że dużo tu blizz poprawi.

Ja osobiście na sprzęcie C2D E8400 [oc na 4.0] GTX 260, 3.25 GB Ram DDR2, Win XP SP3 - śmigam na full.
Wszystko ustawione na maks, cienie na średnim [bo wysoki jest dupnie zoptymalizowany i tu dropy klatek potrafią się już pojawiać dosyć horrendalne] i rozdziałka natywna mojego monitora 1440/900.
Mam pełne 60 fps [capowane synchronizacją pionową], ale owszem czasem jak posyłam w zaświaty jakimś AOE kilkunastu wrogów na raz potrafi lekko zlecieć, nie mniej jeśli nie jest to zaraz po starcie gry [bo ta pierwsze 35min po starcie chodzi dosyć koślawo] to w zasadzie albo dropów nie ma, albo są niezauważalne.
Sama optymalizacja jako taka - dla mnie spoko. Tylko niech poprawią kilka drobnostek i będzie całkiem cyc malina :)


P.S.
Z racji tego, że ping na serwerach szaleje [aczkolwiek w grze solo miał nie wpływać na płynność rozgrywki] i trzyma się z reguły w okolicach 150-300 u większości osób z którymi gadałem, to może tez to haczenie być wina zbyt zapakowanych owych serwerów.
Ale to tylko spekulacja, i generalnie wątpię, żeby to było to [typowe lagi internetowe wyglądają technicznie inaczej niż ten stuttearing który mamy]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie szukam szczegółowych informacji jak wygląda Multiplayer w Diablo 3. Bo na razie gram w Quest pass i myślę o zakupie gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 14:50, Azazell napisał:

Panowie szukam szczegółowych informacji jak wygląda Multiplayer w Diablo 3. Bo na razie
gram w Quest pass i myślę o zakupie gry.



Dosyć standardowo :)
Możesz zaprosić do wspólnej gry w dowolnym momencie swoich znajomych z listy [w momencie kiedy masz znajomych na liście] podobnie możesz dowolnie dołączyć do ich gry [o ile nie ustawią statusy busy/zajęty].
W przypadku gier publicznych otwierasz swoją grę na listę dostępnych i każdy może do niej dołączyć [analogicznie sam możesz dołączyć do losowej gry publicznej].
Sam co-op to dosyć standardowe rzezanie mobków w grupie.
Natomiast z wartych dostrzeżenia wad - nie ma możliwości wyrzucania/kickowania graczy którzy wbiją do twojej rozgrywki, dlatego zdecydowanie lepiej organizować granie w grupie znajomych niż losowo otwierać grę na publiczny dostęp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 15:02, Pietro87 napisał:

Natomiast z wartych dostrzeżenia wad - nie ma możliwości wyrzucania/kickowania graczy
którzy wbiją do twojej rozgrywki, dlatego zdecydowanie lepiej organizować granie w grupie
znajomych niż losowo otwierać grę na publiczny dostęp.


Nie można wyrzucić gracza po kliknięciu na jego portrecie i wybraniu odpowiedniej opcji? Na pewno jest możliwość, żeby takiego gracza zgłosić za niewłaściwe zachowanie. Aż sprawdzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten auction house to tragedia. szukam np napiersnikow czy naramiennikow wciskam szukaj i nic sie nie dzieje. szukaj grayed out nie da sie nacisnac. porazka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 15:02, Pietro87 napisał:

Możesz zaprosić do wspólnej gry w dowolnym momencie swoich znajomych z listy [w momencie
kiedy masz znajomych na liście] podobnie możesz dowolnie dołączyć do ich gry [o ile nie
ustawią statusy busy/zajęty].
W przypadku gier publicznych otwierasz swoją grę na listę dostępnych i każdy może do
niej dołączyć [analogicznie sam możesz dołączyć do losowej gry publicznej].
Sam co-op to dosyć standardowe rzezanie mobków w grupie.
Natomiast z wartych dostrzeżenia wad - nie ma możliwości wyrzucania/kickowania graczy
którzy wbiją do twojej rozgrywki, dlatego zdecydowanie lepiej organizować granie w grupie
znajomych niż losowo otwierać grę na publiczny dostęp.


Noo dobra ale czy to nie jest za nudne z casem? Eksplorować te same lokacje co w single? ;/ Gdyby multi było super to może kupiłbym grę

Gdzie najtaniej ją można kupic>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 14:50, Azazell napisał:

Panowie szukam szczegółowych informacji jak wygląda Multiplayer w Diablo 3. Bo na razie
gram w Quest pass i myślę o zakupie gry.


W co-op potwory są silniejsze i leci za nie zancznie więcej expa. Po za tym jest dużo ciekawiej niż w singlu, szczególnie jak znajomych ma się na skype i na bieżąco omawia się co się akurat dzieje. Dzisiaj trochę w co-op też pograłem i moim zdaniem w co-op jest znacznie ciekawiej niż w samotnej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 14:20, Niflheim napisał:

<obraze> A Natanek pszeszczegał. >:O

Rozwaliłeś mnie tym screenem hahhaah ta gra potrafi zaskakiwać.
A co do walki z Diablo to też Ci powiem, że jego wygląd mnie zaskoczył ... Myślałem, że będzie większy. Bo chociażby taki Belilal zrobił na mnie piorunujące wrażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 15:16, Wojman napisał:

W co-op potwory są silniejsze i leci za nie zancznie więcej expa. Po za tym jest dużo
ciekawiej niż w singlu, szczególnie jak znajomych ma się na skype i na bieżąco omawia
się co się akurat dzieje. Dzisiaj trochę w co-op też pograłem i moim zdaniem w co-op
jest znacznie ciekawiej niż w samotnej grze.


No dobra ale jak już przejdziesz grę w co-op to co dalej? Znów z innym grasz od nowa? ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 15:20, Azazell napisał:

No dobra ale jak już przejdziesz grę w co-op to co dalej? Znów z innym grasz od nowa?
;/


Yup. Na wyższym poziomie i tak do inferno, który skupi się na farmie przedmiotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 14:48, Pietro87 napisał:

zaraz po starcie gry [bo ta pierwsze 35min po starcie chodzi dosyć koślawo] to w zasadzie
albo dropów nie ma, albo są niezauważalne.

Też zauważyłem, że pierwsze 20-30 minut, działa zdecydowanie gorzej niż później. I ewidentnie płynniej jest w jakiś lochach, pieczarach itp, niż na otwartej przestrzeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie niestety nie można wywalić gracza który dołączy do twojej rozgrywki.
Można go standardowo zgłosić, tak jak kogokolwiek np z listy znajomych, za np spam, groźby itp pierdoły, nie mniej gucio nam to daje, bo zanim blizz odbierze takie zgłoszenie i je sprawdzi to taki cymbał może ci np siedzieć afk pół dnia i blokować slot na party [wtedy jedyny ratunek - restart całej gry]

Generalnie tu dali ciała na całego. Można awansować kogoś na dowódce a nie można wywalać graczy... lipton, oj lipton.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 15:21, Undertaker napisał:

Yup. Na wyższym poziomie i tak do inferno, który skupi się na farmie przedmiotów.


No a jak przejdziesz grę w co-op na inferno ? co dalej? przecież to się może znudzić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2012 o 15:16, Azazell napisał:

Noo dobra ale czy to nie jest za nudne z casem? Eksplorować te same lokacje co w single?
;/ Gdyby multi było super to może kupiłbym grę

Pamiętaj, że Diablo opiera się na losowości, lokacje są generowane zawsze od nowa, a nawet pomniejsze questy i różne eventy.
Dlatego moim zdaniem ta seria nie nudzi, chociaż zazwyczaj gry przechodzę tylko raz. Tu po prostu za jednym razem nawet nie ma szans, aby wszystko zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się