Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Poziom trudności w dużej mierze zależy od tego, jaką postać wybierzemy. Np. takim czarownikiem gra się znacznie trudniej od barbarzyńcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, jako że nigdzie nie mogę nigdzie kupić Diablo III to prosiłbym o Quest Pass, abym mógł pograć do nowej dostawy i sprawdzić czy nie chcę kupić kota w worku. e-mail to igor1446@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2012 o 10:19, Jeggred napisał:

Jak ktoś będzie probował wmówić mi, że Normal w Diablo 2 był super trudny to go wyśmieje.


Pewnie, że nie był. Tyle tylko, że obecni "pr0" w Diablo 3, którzy narzekają, że Normal jest zbyt łatwy nie biorą pod uwagę jednej drobnej rzeczy.
Mianowicie, wraz z upływem czasu, jaki dzieli D2 od D3 ewoluował również ich poziom umiejętności grania w h n'' s.
Ja, dla przykładu, zaczynałem grać w Diablo mając jakieś 7-8(?) lat. Była to dla mnie pierwsza tego typu gra i, no cóż, nie ukrywam, że zanim przeszedłem choćby normal, to trochę czasu upłynęło :)

Prawdopodobnie dużo osób tutaj miało tak samo - zaczynając grać w "dwójkę" byli mniej doświadczeni, przez co pierwsze przechodzenie gry kojarzyło im się z niesamowitym wyzwaniem - którego tutaj oczywiście już nie uświadczyli.
Mimo że ich umiejętności się powiększyły, to te osoby zdają się tego nie zauważać. Nie rozumieją przy tym, że w Diablo 3 zaczynają grać też osoby, dla których hack n'' slash to zupełna nowość, nie mówiąc już o grach z serii Diablo. Ot, tak samo jak nie każdy, kto grał w Diablo 2 musiał wcześniej grać w część pierwszą, logiczne.
Jakby Blizzard zrobił teraz grę, która dla nich byłaby wymagająca, to zupełni nowicjusze nawet nie mieliby tam czego szukać, bo odpadaliby na pierwszych poziomach katedry czy nawet wcześniej.
W końcu, Normal jest tym, czym być powinien - swoistym samouczkiem, którego zadaniem jest nauczenie gracza mechaniki gry. Analogicznie więc, doświadczeni gracze znajdą to, czego szukają dopiero na wyższych poziomach trudności, jak Hell czy Inferno. Dlatego ja nie jestem jakoś zły na Zamieć za ten ruch, mimo że głównie ginę tylko w wypadkach, kiedy gra mi się zlaguje (co nie jest dość przyjemne, a wczoraj było praktycznie cały czas...).

No, ale to, czego ja wymagam od pozostałych osób, tj. zrozumienia, jest chyba poza ich zasięgiem. W końcu to praktycznie nie ma sensu, bo prościej patrzeć na grę przez pryzmat samego siebie, nie myśląc przy okazji, że razem z nami grają w tym samym czasie dziesiątki (setki?) tysięcy gry, prawda? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 10:19, Jeggred napisał:

Oczywiście, że Diablo 3 ma problemy.


Jak dla mnie, obecnie największą wadą Diabełka jest brak możliwości szybkiej zmiany umiejętności. A przynajmniej ja czegoś takiego nie odkryłem. Bindowanie 4 umiejętności pod klawisze funkcyjne było idealnym rozwiązaniem, pozwalającym błyskawicznie dopasować umiejętności do tego, co aktualnie dzieje się na ekranie. Tymczasem tutaj muszę wybierać, czy chcę zaryzykować wejście do jakiegoś pomieszczenia z petem, czy może lepiej uaktywnić Vault, żeby móc szybko brać nogi za pas. Rezultat tego jest taki, że przez 90% czasu korzystam z tych samych 4 umiejętności, bo po prostu nie mam czasu/ochoty na żonglowanie nimi, czekanie na cooldown itp.

Swoją drogą, trochę nie rozumiem idei owych cooldownów. O ile jeszcze jestem w stanie jakoś logicznie wytłumaczyć ich obecność przy zdolnościach ofensywnych (zmiana ze strzał na bola), o tyle przy zdolnościach "dodatkowych", typu właśnie wezwanie zwierzątka czy ucieczka z pola walki, ich występowanie jest kompletnie pozbawione sensu. Skoro moja Hunterzyca potrafi efektownie (i efektywnie) uciec, to powinna być w stanie zrobić to zawsze i wszędzie, a nie musieć przygotować się do tego psychicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli gdzies było to przepraszam bo w przypietym temacie nie widzialem....a wujek google daje instrukcje ktorej wykonac nie umiem....a idzie o wyprobowanie diablo3.Z racji sesji odlozylem zakup bo skazalbym sie na kampanie wrzesniowa.Ale wuprobowanie nie grozi zawaleniem sesji.Tylko mam pytanie:skad sciagnac klienta gry? i czy jakas dobra dusza odstąpi guest pass?? m.radexpl@gmail.com
bo w googlach zeby pobrac klienta odsylaja mnie do sekcji sciagania klentow w moim battlenet koncie.a tam tylko wow i starcraft....help!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 11:16, RadeXMaster napisał:

jesli gdzies było to przepraszam bo w przypietym temacie nie widzialem....a wujek google
daje instrukcje ktorej wykonac nie umiem....a idzie o wyprobowanie diablo3.Z racji sesji
odlozylem zakup bo skazalbym sie na kampanie wrzesniowa.Ale wuprobowanie nie grozi zawaleniem
sesji.Tylko mam pytanie:skad sciagnac klienta gry? i czy jakas dobra dusza odstąpi guest
pass?? m.radexpl@gmail.com
bo w googlach zeby pobrac klienta odsylaja mnie do sekcji sciagania klentow w moim battlenet
koncie.a tam tylko wow i starcraft....help!


Linki do klientów masz tu
http://diablo3.net.pl/portal/d3/1/974/Sciagnij_klienta_gry_i_czekaj_na_godzine_quotzeroquot.html
a guest pass znajdziesz bez problemu na allegro, bo są raczej małe szanse na to, że ci go ktoś po prostu da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EEE tam ja dzis dałem dwa bo nie widzę sensu trzymać i nie wykorzystać a branie 10 zł na allegro za coś co za 3 tyg będzie darmowe to bezsens.Poproś pewnie ktoś Ci da :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kliknij prawym na skill na pasku? Cała idea buildów to wybór 6 umiejętności (+3 pasywne), które masz dostępne w danej chwili, tak jak w D2 miałeś 5-6 wymakswanych skilli (z czego 3-4 zapewne była bezużyteczna poza synergią do głównego nuke). Cooldown przy zmianie jest właśnie po to, byś nie mógł w środku walki zmienić skille w połowie, lub by zmieniać ''god mode'' 2min skille i używać ich rotacyjnie.

Całość nabiera jeszcze większego znaczenia na 60lvl, gdzie zabijanie chempionów stackuje Ci buff, który zwiększa ilość dropów z bossów, a kóry resertuje się ze zmianą skilla, musisz być przygotowany na wszystko ze swoim buildem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby się komuś jeszcze jakimś cudem ostał guest pass, to chętnie przygarnę żeby zobaczyć jak to wszystko działa :) heyboy666@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 11:40, DragonLord napisał:

Kliknij prawym na skill na pasku?


Nie zrozumiałeś chyba tego, co napisałem... Wyraźnie powiedziałem, że chodzi o szybką zmianę, a do takich nie można zaliczyć żadnej zmiany w D3. Nie ze względu na tempo klikania (choć to swoją drogą, bo w ferworze walki prawy klik na pasku zadań + wybór nowej umiejętności + wybór runy + zamknięcie = śmierć), ale z powodó bezsensownych cooldownów.

A teraz popatrz na system, jaki stworzono w stareńkim Sacred - dzięki systemowi combo, sam sobie ustalasz kombinacje, jakie chcesz mieć przypisane do konkretnych klawiszy. Tu coś podobnego sprawdziłoby się idealnie. Przykładowo: do każdego klawisza funkcyjnego od F1 do F8 mamy możliwość przypisania jednej kombinacji skill+runa. I tak, do F1 przypisuję sobie Caltrops i Jagged Spikes, pod F2 mam Shadow Power z Night Bane. W trakcie walki korzystam z Caltrops, natomiast gdy widzę, że jestem otoczony, wciskam F2, moja postać uaktywnia skill Shadow Power, dzięki któremu odzyskuję zdrowie, atakując przeciwników.

Stwierdzenie, że takie coś byłoby przesadnym ułatwieniem, jest równie bzdurne, jak stwierdzenie, że zbytnim ułatwieniem jest przypisanie grup jednostek do klawiszy 1-0 w StarCrafcie, bo przecież można wybierać je ręcznie. Jakoś w D1 czy D2 nie było to ułatwieniem i nie było równoznaczne z wpisaniem IDDQD. Nadal trzeba było dopasowywać skille do napotkanej sytuacji. Tu jedynie to w sztuczny sposób utrudniono.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 11:15, Ring5 napisał:

> Oczywiście, że Diablo 3 ma problemy.

Jak dla mnie, obecnie największą wadą Diabełka jest brak możliwości szybkiej zmiany umiejętności.
A przynajmniej ja czegoś takiego nie odkryłem. Bindowanie 4 umiejętności pod klawisze
funkcyjne było idealnym rozwiązaniem, pozwalającym błyskawicznie dopasować umiejętności
do tego, co aktualnie dzieje się na ekranie. Tymczasem tutaj muszę wybierać, czy chcę
zaryzykować wejście do jakiegoś pomieszczenia z petem, czy może lepiej uaktywnić Vault,
żeby móc szybko brać nogi za pas. Rezultat tego jest taki, że przez 90% czasu korzystam
z tych samych 4 umiejętności, bo po prostu nie mam czasu/ochoty na żonglowanie nimi,
czekanie na cooldown itp.


Taki system jest gry i taki pozostanie. Na Blizzconie mowili ze na poczatku mogles sobie zmieniac umiejetnosci co chwile, przez co ludzie ciagle chodzili z otwartym panelem skilli i zamiast sie skupic na zabawie to ciagle je zmieniali podczas walki. Bllizard powiedzial ze chce aby gracze podejmowali trudne decyzje, nie mozna miec wszystkiego, cos za cos, na tym to wszystko ma polegac. Moim zdaniem jest to bardzo sensowne, utrudnia gre i powoduje ze kazdy moze miec swoj wlasny build postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cała idea tego systemu sprowadza się do tego, żebyś właśnie nie mógł szybko i łatwo zmieniać umiejętności, bo wówczas gra byłaby zbyt prosta [albo wymagała przeprojektowania, tak by ciągłe żonglowanie 20 umiejętnościami i jeszcze większą ilością run miało sens]. To ma Cię zmusić do przemyślenia wyboru umiejętności zanim rozpoczniesz walkę, a nie zmieniania ich non stop w zależności od przeciwnika.
Nie ma to wiele wspólnego z systemem z Sacred czy choćby skrótami klawiszowymi z SC, bo zupełnie nie temu ma ten system służyć. Twój build to 6 umiejętności. Nie 10, nie 12, nie 30. I tylko do tylu masz na raz dostęp. A zmiana wiąże się z karą, o której pisał DragonLord. Może ten system wydaje Ci się głupi, ale tak właśnie został skonstruowany. I... i tak daje nam o wiele większą różnorodność niż była w D2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2012 o 12:03, zerohunter napisał:

Starczy mi po jednym przejściu na kolejne, nie nudząc mnie?


A jak ktoś inny niż Ty ma odpowiedzieć na tak postawione pytanie?
Gra na normalnym poziomie trudności zajmuje około 15-25h. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by grać dalej inną postacią albo na wyższym poziomie trudności.
Co Ty zrobisz, to już Twoja sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na fixy bugow, balans postaci (zwlaszcza jak wyjdzie pvp) pewnie mozna liczyc. a czy mozna liczyc na na poprawki tlumaczen w polskiej wersji typu increased obrazenia itd, czy w ogole popieprzone ...mocy tajemnej(tylko dla lowcy demonow).

czy juz tego nie beda wspierac odkad wydana jest gra ? takie babole zostana na zawsze ?

jest tego wiecej w polskiej wersji np affixy pijawki i rzezi maja takie same wyjasnienie a jednak robia co innego jak sama nazwa wskazuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poprzednich Diablo nie było to problemem, oczywiście. Tyle, że w poprzednich Diablo nigdy nie miałeś wszystkich zdolności dostępnych naraz, a zmiana jednej na drugiej wymagała stworzenie postaci od początku. Ponadto "dobrze zbudowane" postacie miały po 2-3 skille. Czarka? Teleport + Meteor/Blizzard/ChainLightning. Paladyn? Hammerspam/Zeal/Smite/Bash + aura. Chyba najbardziej ''skomplikowany'' był Necro summoner z 3 minonami + 3 curse (90% czasu amplify damage starczało spokojnie) i Corpse Exlposion by się nie zanudzić.

Porównując do SC2, gdy cały czas produkujesz tylko Mariny (bo tak pięknie zabijaja Zerglingi/trash moby), gdy do bazy wpada Ci grupa Ultras (championi/bossowie), nie możesz kliknięciem zmienić wszystkich na Marauderów (dobre na bossów, kiepskie/overkill trashu). Musisz umieć zbalansować build, lub użyć swojego własnego ''skilla'' (micro w sc) by przeżyć mając suboptymalny build.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do tych, co już przeszli na normalu i grają na Koszmarze. Które elementy zachowuje się na koszmarze, a które się resetują? Mam na myśli:

1. poziom rozwoju rzemieślników
2. poziom rozwoju skrzyni
3. przedmioty dane towarzyszom (czy jak na nowo przyłączę ich na koszmarze, będą mieli to,z czym skończyli na normalu?)
4. poziom rozwoju towarzyszy

I jeszcze drugie pytanie, z kolei do tych, co pograli, a potem przeinstalowywali grę: gdzie są przechowywane sejwy? Lokalnie, czy na koncie BN? Innymi słowy, czy jeśli zrobię format, to moje sejwy będą bezpieczne na BN, czy muszę je sobie pokopiować (tu się odpowiedzi domyślam, ale na wszelki wypadek... sami wiecei :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie z opisanych przez Ciebie rzeczy zachowują się na wyższych poziomach trudności oraz między postaciami (nie licząc towarzyszy - tych każda postać musi zdobyć sobie sama, ale ich ekwipunek oczywiście przechodzi z normal na koszmar i nie dotyczy to tylko aktywnego towarzysza, ale całej trójki).
Twoje postacie i wszystko co z nimi związane są przechowywane na serwerach Blizzard, a nie lokalnie. Nie licząc screenów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się