Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 28.05.2012 o 23:07, Kopiec napisał:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5151274074?page=1
Niestety, cała prawda o kompletnie zepsutym systemie lootu w Diablo 3.

Jest to tylko jego opinia i porównanie a nie "cała prawda"
Choć nie przeczę koleś trochę wydziergał tekstu. Osoby, które grały w D2 dłużej wiedzą "co jest pięć" w D3 ;-) i bez tego tekstu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2012 o 23:26, Zand79 napisał:

obiecałem dac znać jak mniszka vs

Spoiler

rzeźnik

na piekle. Pierwsze starcie wygrał dziad
ale w drugim dostał baty. Satysfakcja była a i owszem.


Dzięki za info. Ja też mogę teraz powiedzieć "no, to żeśmy Bohuna usiekli". Udało mi się wczoraj znaleźć całkiem niezłą grupkę (Barb i Mniszka właśnie) i muszę przyznać, iż odniosłem wrażenie, że mniszka wychodzi z opresji w lepszym stanie, niż barb. Przy pierwszym podejściu

Spoiler

Butcher

utłukł najpierw Barba (koleś miał wyjątkowego pecha,
Spoiler

został wciągnięty łańcuchem w łapy potwora, stojącego pośrodku płonącej podłogi, więc jak już Butcher go puścił, to dobiły go płomienie

, potem mnie się dostało (tu niestety zawinił lag, pomimo panicznie wciskanych ucieczek i buteleczek leczenia - na zasadzie "ok, jest lag, może przeżyję i to zadziała!"), natomiast pozostała na polu walki mniszka zjechała potwora z 1/4 do prawie zera, tylko na koniec zrobiła bardzo głupią rzecz, mianowicie zamiast walczyć do końca, próbowała wskrzesić Barba, co skończyło się wynikiem 3:0 dla
Spoiler

Butchera

.

Za drugim podejściem wszystko już poszło gładko, każdy znał swoją rolę i bestyjka padła w końcu... Akt II przede mną, ale że dziś trzeba było wstać o barbarzyńskiej porze (nikt nie obiecywał, że będzie lekko), to dałem sobie wczoraj spokój. Wrócę z roboty, to się wezmę za ciąg dalszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 01:46, Braveheart napisał:

Jest to tylko jego opinia i porównanie a nie "cała prawda"


Sądzę, że jednak jest to bardziej zbliżone do "prawdy", niż do "opinii". Rzeczywiście, rzadko kto biega z legendarnymi przedmiotami, o setach nie wspominając. Rzuciłem wczoraj okiem na sety dla DH (60 poziom zbliża się drobnymi kroczkami, powoli zaczynam planować jakieś zakupy, bo na dropy nie ma co liczyć) i muszę przyznać, że jestem mocno zawiedziony... Nie pamiętam już dokładnie liczb, ale różnica w DPSie była na poziomie kilkuset punktów (bodajże kusza setowa miała coś około 500-600, natomiast "zwykła", żółta kusza na tym poziomie miała chyba coś około 1100).

System lootu wymaga poważnego przemyślenia i zmian. Niestety, Blizzard raczej w tej kwestii nie posłucha fanów. A szkoda :( W tej chwili gram dalej tylko dlatego, że chcę dobić do 60 poziomu, a nie dlatego, że rzeczywiście poluję na jakieś przedmioty. Po prostu nie ma na co polować, a to chyba najgorsze, co można powiedzieć o tytule, którego pierwsza część wprowadziła jeden z najbardziej pożądanych przedmiotów w historii, czyli Messerschmidt''s Reaver ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy wywalili gemy z AH czy tylko u mnie babol? Rano próbowałem coś znaleźć i wywalało na różnych jakościach i rodzajach"nic nie znaleziono". Czyżby jewelcrafter zyskał sens istnienia i teraz tylko robione przez graczy będą dostępne w AH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 22:38, Jeggred napisał:

No i w końcu mój Witch Doctor padł (hardcore). 55 level, 2 akt na Hellu, ruiny poziom
2. Dwie grupy championów i rare mobek z minionami. Affix "nieśmiertelni słudzy" (czy
jak to się tam nazywa) to zwykły cheat


moglby mi ktos wyjasnic co znaczy rare mobek z minionami co to jest rare mobek? co to sa minioni? co to sa affixy?:)
nie gral w multi ogolnie wiec nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak w skrócie

rare mobek - lepszy potwór w grze, champion/elita wyróżniajacy się z reguły innym kolorem. Ma znacznie większą wytrzymałość i wiele dodatkowych sposobów na uprzykrzanie życia graczowi. Rare = rzadko spotykany

miniony - zwykłe mobki towarzyszące champion/elicie często w jakimś tam sposób z nim powiązane - rare mobek może je np wskrzeszać póki sam nie zostanie ubity

affixy - uszczegółowienie opisu przedmiotu o jego dodatkowe właściwości. Np mamy barbarzyński miecz cieni. Przedmiot to miecz a affixy to barbarzyński i cieni. Pierwszy to prefix, drugi suffix. I np w jakiejś tam grze projektanci ustalili, że barbarzyński to np dodatkowy damage a cieni to bonus do szybkośc ataku. Barbarzyński miecz cieni oznacza zatem w tym przypadku miecz ze zwiększonymi obrażeniami zadawanymi w krótszym czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2012 o 23:26, Zand79 napisał:

Coś na forum czytałem że straszny jest przeskok poziomu trudności miedzy I aktem a II ale jakoś ja tego nie zauwazyłem.


W moim przypadku wyglądało to tak, że nie czułem za bardzo róznicy między pierwszymi trzema aktami piekła, praktycznie na tym samym sprzecie, bez dużej zmiany DPSu (raptem z 800 - 1000 w gorę).

Duży skojk to jest pomiędzy piekłem a inferno, to już na pewno odczujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy pieklo i inferno sa za*****cie ciezkie? gram szamanem dopiero na koszmarze w coopie z bratem on barbarzynca i po drugim akcie bylo juz 11 zgonow (wiadomo pierwszy raz za drugim zapewne bedzie lepiej)
ale narazie nie jest ciezko byly tylko 4 momenty wlasnie gdzie zginelo sie ze 3 razy ale takto nie jest jakos trudno i z minibossami czy

Spoiler

rzeznikiem i belialem

bylo latwiej niz gralem szamanem solo

chcialem zapytac jaka byla by najlepsza postac do trybu hardcore?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze dodam, bo chyba o to Ci chodziło że rare mobki też mają afiixy. Np ten który cytowałeś oznacza, że nie zabijesz minionków póki nie utłuczesz rare moba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 05:10, Ring5 napisał:

Rzeczywiście, rzadko kto biega z legendarnymi przedmiotami, o setach nie wspominając.


W przypadku broni może masz rację (choć sam biegam teraz z legendarnym toporkiem:D ), ale patrząc na resztę sprzetu, to legendarne według mnie wypadają na prawdę dobrze. Porównaj sobie np legendarne naszyjniki czy pierścienie na 60 lvl z rzadkimi, jak dla mnie przepaść. Uzaleznione jest to pewnie też od afixów jakich potrzebujesz dla swojej postaci.

Co do Twojego wcześniejszego posta, w 100% sie zgadzam, mnich ma lepszą przezywalnośc niż barbarzyńca, ale zalezy to w głównej mierze od stylu gry.

Jak byś miał problemy z II aktem, to pisz w grze (Zdobysław#2612), barb i mnich chetnie pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2012 o 04:57, Ring5 napisał:

iż odniosłem wrażenie, że mniszka wychodzi z opresji w lepszym stanie, niż barb.


Nie studiowałem umiejętności barba i nie wiem czy przeglądałeś mniszke ale:
1. mantry tu na bossa masz kilka opcji albo mantrę uników (udało mi się uniknąc w ten sposób 4 pierwsze ataki dziada), uzdrawianie w sumie jest za wolne przy bossach i przy jego atakach i ogniu nie nadążysz się leczyć, natomiast ostatnia runa dodatkowo oprócz leczenia dodaje 20 do odporności na wszystko, no i mantre zwiększajacą obrażenia o 12% co w sumie przy moim dps 3100 daje w sumie niewielki bonus. Jest jeszcze matra odbijająca obrażenia co przy jego atakach też może mu dopiec ale jej nie próbowałem.
2. masz 2 umiejętności zwiększajace o 200 zadawane obrażenia z czego jedna dodatkowo może go ogłuszyć a druga wywołać krwawienie (dodtakowy dmg) lub zapłon ;D
3. no i na dość niskich levelach zdobywasz spokój ducha z runą wytchnienie (w sumie) która przez 3 s. absorbuje obrażenia i leczy (natychmiast) tak do 6000 życia, co w połaczeniu z kapliczkami i miksturami pozwala dość długo przetrwac w niesprzyjającym środowisku ;D


PS. na koniec chciałem się pochwalić jedną akcja którą udało mi się wykonac już po walce, kojarzycie krąg kultystów z nieznajomym - ci z kręgu nie przerywją go wiezić dopóki ich nie zaatakujesz więc tak:
wszedłem w środek co drugi dostał z krwawiącej dłoni+esencja ognia (ci co nie znaja + 200 do dmg a runa powoduje zapłon przez jakieś 3 s a jeżeli gość zginie wybuch zwłok i -30% życia mobków zebranych do okoła), i ... wykończyłem jednego płonącego efekt.... spektakularny wybuch wszystkich naraz ;D i koniec walki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 09:15, davis87 napisał:

na czym polega farmienie złota lub dropu?


Na dobrym gear''ze i zabijaniu potworów na inferno? Na dzień dzisiejszy jest mało farm. Większość z tego została już znerfiona w szybkich hotfixach od Blizzard.

Ahh .. Ten pamiętny power leveling i farm na Azmodanie <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 09:29, Reinvented napisał:

Na dobrym gear''ze i zabijaniu potworów na inferno? Na dzień dzisiejszy jest mało farm.
Większość z tego została już znerfiona w szybkich hotfixach od Blizzard.


dzieki odpowiedziales slownictwem ktorego nie rozumiem:) gear? znerfiony? hotfix?

co to jest mantra jak pisze gosciu powyzej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 10:02, JackXPPL napisał:

Jakie są korzyści z grania postacią Hardcorową?


wydaje mi sie ze osiagniecia w zakladce postac hardkorowa no i ...satysfakcja ze przechodzi sie bez zginiecia?
tylko zastanawiam sie czy bedzie to w ogole mozliwe przejsc pieklo i inferno bez zginiecia....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 10:07, davis87 napisał:

wydaje mi sie ze osiagniecia w zakladce postac hardkorowa no i ...satysfakcja ze przechodzi
sie bez zginiecia?
tylko zastanawiam sie czy bedzie to w ogole mozliwe przejsc pieklo i inferno bez zginiecia....


Tzn chodziło mi bardziej o to czy dostaje się więcej expa i lepsze przedmioty od bossów. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2012 o 10:09, JackXPPL napisał:

Tzn chodziło mi bardziej o to czy dostaje się więcej expa i lepsze przedmioty od bossów.
:)

nie wydaje mi sie zeby bylo tutaj jakies lepsze korzysci pozatym wiecej expa nic na inferno nie daje juz na hellu ma sie max..

glowny zamiar tego trybu to jest taki zeby nie zginac i nic poza tym:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się