Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 12.07.2012 o 18:22, Mercuror napisał:

Wszyscy tak narzekają na Inferno, a ja sobie kupiłem w połowie Piekła nową laseczkę,
która dała mi 18k DPS i jakoś tak... łatwo się zrobiło? Przez resztę Piekła przeszedłem
płynnie, żaden boss nawet nie sprawił, żebym się spocił. Liczyłem na poprawę sytuacji
na Inferno właśnie, a tu taki zawód, bo zamiast mieć przeciwników na hita jak wcześniej,
mam teraz ich na dwa hity :( Fakt, że oni mają mnie na 3 hity, ale jakoś tego nie czuję,
bo grając czarodziejem nawet nie pozwalam im zbliżyć się do mnie Falą Mocy, Novą Mrozu
i Diamentową Skórą. Trafiłem na OP build czy jak? :P


Pierwszy akt inferno to piaskownica.. drugi to w sumie.. też piaskownica :)
Wrócimy do rozmowy jak wejdziesz na 3ci na Ghoma.

Aczkolwiek samo inferno do solowania jakieś nadzwyczajnie trudne nie jest, względne makro, inwestycja 2-3m w gear [mój początkowy gear kosztował około 3m total [nie 3m per part] i dał mi możliwość skończenia inferna pre-nerf. dał mi tez możliwość wyfarmienia 3/4 obecnego gearu [dobre 3/4 tego co mam na sobie mam z własnego dropa] w którym bez zgrzytu robię całe inferno solo i w co-opie.

Dnia 12.07.2012 o 18:22, Mercuror napisał:

Na żadną część ekwipunku nie wydałem póki co więcej niż 100k złota, a mam w planach jeszcze
co najmniej kilka ulepszeń. Tak finalnie moim marzeniem jest 40k DPS i 5-6k pancerza.


40k dps... w sumie fajne do co-opa albo na szybsza farmę. Ja tam z 34 nie mam zgrzytów na akcie 4.
5-6k armora przy 40k dpsu to tylko raczej z energy armorem [chyba, że stać cię na wydatek rzędu 5-10m per part żeby mieć unbuffed 6k arma albo chcesz stackowac do 2k str]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Statystyki przedmiotów są losowane w momencie podniesienia czy identyfikacji? Jeśli w momencie identyfikacji, to czy większy MF wpływa na lepsze statystyki czy liczy się z momentu podniesienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 19:57, destro177 napisał:

Statystyki przedmiotów są losowane w momencie podniesienia czy identyfikacji? Jeśli w
momencie identyfikacji, to czy większy MF wpływa na lepsze statystyki czy liczy się z
momentu podniesienia?

MF wpływa na częstotliwość wypadania itemów z mobów. Identyfikacja nie ma nic do rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 19:57, destro177 napisał:

Statystyki przedmiotów są losowane w momencie podniesienia czy identyfikacji? Jeśli w
momencie identyfikacji, to czy większy MF wpływa na lepsze statystyki czy liczy się z
momentu podniesienia?

W momencie identyfikacji (właśnie na tym polega zabawa, sam wybierasz moment, w którym zostaną wylosowane - sekunda wcześniej lub później, a nuż item byłby gorszy/lepszy) i żaden współczynnik nie ma na to wpływu, czysta losowość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 18:22, Mercuror napisał:

Wszyscy tak narzekają na Inferno, a ja sobie kupiłem w połowie Piekła nową laseczkę,
która dała mi 18k DPS i jakoś tak... łatwo się zrobiło? Przez resztę Piekła przeszedłem
płynnie, żaden boss nawet nie sprawił, żebym się spocił. Liczyłem na poprawę sytuacji
na Inferno właśnie, a tu taki zawód, bo zamiast mieć przeciwników na hita jak wcześniej,
mam teraz ich na dwa hity :( Fakt, że oni mają mnie na 3 hity, ale jakoś tego nie czuję,
bo grając czarodziejem nawet nie pozwalam im zbliżyć się do mnie Falą Mocy, Novą Mrozu
i Diamentową Skórą. Trafiłem na OP build czy jak? :P

Na żadną część ekwipunku nie wydałem póki co więcej niż 100k złota, a mam w planach jeszcze
co najmniej kilka ulepszeń. Tak finalnie moim marzeniem jest 40k DPS i 5-6k pancerza.



Bo 18k dpsu to już dużo (tzn. teraz to każdy to ma xD), ale ja jak wchodziłem pierwszy raz na inferno to zaczynałem od 10 czy 12k (i z tym bez problemów ukończyłem hell również). Cały 2 akt przelazłem mając około 20k dpsu, dopiero na Belialu podnosiłem na 28k. A potem w 3 akcie kolejne 20k, a potem już mi nic nie trzeba było ;p Teraz w związku z upływem czasu taki sprzęt jest naprawdę łatwo i tanio dostępny.

Teraz po nerfie oneshotów właściwie nie ma, więc tak naprawdę gra zrobiła się dużo bardziej lajtowa.

@Pietro87

Mówiąc "makro" masz na myśli "mikro" chyba :D Już nie pamiętam dobrze, ale wydaje mi się że mianem mikrowania zawsze określało się sterowanie jednostkami/postaciami, a makro to rozbudowa bazy itd. (rtsy).

Mój gear był stosunkowo tani, broń za milion kupiłem już po przejściu gry, inwestycję miliona jednorazowo w sprzęt musiałem jednorazowo zrobić tylko po to żeby zmienić 4 części ekwipunku (tarcza,klata,nogi,naramienniki z wysokim +AR) na walkę z diablo, bo w 2 fazie nie dawałem rady samym dpsem.

Ogólnie teraz kasa się odłożyła a nie mam potrzeby żeby cokolwiek kupować, bo zwyczajnie nie widzę sensu w ulepszeniach jak widzę jaki jest stosunek ceny do jakości takiego ulepszenia :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.07.2012 o 20:45, zawcia napisał:

Teraz po nerfie oneshotów właściwie nie ma, więc tak naprawdę gra zrobiła się dużo bardziej
lajtowa.


Ta powiedz to 70% użytkowników DH xD
Jak ktoś buduje wiza jak ciamajda to też będzie w aktach 2-3-4 1hitem.

Dnia 12.07.2012 o 20:45, zawcia napisał:

Mówiąc "makro" masz na myśli "mikro" chyba :D Już nie pamiętam dobrze, ale wydaje mi
się że mianem mikrowania zawsze określało się sterowanie jednostkami/postaciami, a makro
to rozbudowa bazy itd. (rtsy).


Mówiąc makro mam na myśli tzw "macromanagement" który w grach real time [jak właśnie h&sy czy nawet fpsy] określa ogólny poziom umiejętności gracza - w przypadku diablo 3 określa to poziom zdolności do wykorzystania swojej postaci [umiejętność przewidzenia co zrobią moby, wykorzystanie terenu, dostępnych zdolności, umiejętność odpowiedniego pozycjonowania i poruszania postacią et cetera et cetera]

Makro i mikro opisują inne czynności w rtsach [bo mimo, że to są real timey to jest to strategia która rządzi się innymi nieco prawami niż crpgi], inne w grach turowych i zupełnie inne w grach real time :)

Dla przykładu mikro w D3 mogło by odnosić się do tego jak dobrze umiesz poruszać swoją postać [bo mikro w rtsach odnosi się do umiejętności efektywnego zarządzania ruchami swoich armii min]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 20:56, Pietro87 napisał:

Mówiąc makro mam na myśli tzw "macromanagement" który w grach real time [jak właśnie
h&sy czy nawet fpsy] określa ogólny poziom umiejętności gracza - w przypadku diablo 3
określa to poziom zdolności do wykorzystania swojej postaci [umiejętność przewidzenia
co zrobią moby, wykorzystanie terenu, dostępnych zdolności, umiejętność odpowiedniego
pozycjonowania i poruszania postacią et cetera et cetera]


No popatrz, jenak człowiek uczy się całe życie, nie wiedziałem ;p Rzeczywiście takie wytłumaczenie ma sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 20:35, Mercuror napisał:

W momencie identyfikacji (właśnie na tym polega zabawa, sam wybierasz moment, w którym
zostaną wylosowane - sekunda wcześniej lub później, a nuż item byłby gorszy/lepszy) i
żaden współczynnik nie ma na to wpływu, czysta losowość.


Bzdura. W momencie wypadania przedmiot dostaje swoje statystyki. Identyfikacja może odbyć się w każdym momencie i przedmiot będzie ten sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 23:10, Feno napisał:

Bzdura. W momencie wypadania przedmiot dostaje swoje statystyki. Identyfikacja może odbyć
się w każdym momencie i przedmiot będzie ten sam.

Jakieś źródło, cokolwiek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 23:44, Mercuror napisał:

Jakieś źródło, cokolwiek?


http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/4525922827?page=1

Choćby tutaj, ten temat na oficjalnym forum d3. Jeżeli ci się nie chce wszystkiego czytać, to przeczytaj sobie chociaz ostatni post Wuluxara, który krótko podsumowywuje całą sprawę.

Może teraz ty podasz źródło swoich "rewelacji"? Bo bardzo jestem ciekaw skąd takie info masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masa domysłów + naprawdę dobry post podsumowujący ze strony najwyraźniej pracownika Blizzarda, w którym jasno pada stwierdzenie:
"Liczba i klasa współczynników przedmiotów jest ustalona przez poziom przedmiotu"

Czyli ustalone jest to jakiego rodzaju współczynniki i ile ich będzie. Nie jest ustalone natomiast czy tym współczynnikiem będzie +50 do zręczności czy +120 do inteligencji. Właśnie te wartości są losowane w momencie identyfikacji.

Poza tym serio, wyskakujesz mi z tekstem, że się mylę, a jako "dowód" wrzucasz mi link do tematu, którego sam nie zrozumiałeś, a na koniec zamykasz mi gębę "a jak ja się mylę to sam udowodnij, że masz rację". Kultura wypowiedzi, mówi ci to coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2012 o 00:14, Mercuror napisał:

Poza tym serio, wyskakujesz mi z tekstem, że się mylę, a jako "dowód" wrzucasz mi link
do tematu, którego sam nie zrozumiałeś, a na koniec zamykasz mi gębę "a jak ja się mylę
to sam udowodnij, że masz rację". Kultura wypowiedzi, mówi ci to coś?


Czyli jednak musisz przeczytać cały temat, bo znów się mylisz. Albo chcociaż parę postów wyżej od wypowiedzi Wuluxara.
Chociazby to:
"Akurat ten rollback jest niezbitym dowodem, ze statystyki przedmiotu byly juz zapisane w bazie danych przed identyfikacja, wiec nie mogla miec ona zadnego wplywu na nie."

I jednak nie masz dowodu na poparcie swojej tezy? Tak myślałem, że wyssałeś to z palca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteś jakiś zmęczony czy co? Przecież dokładnie w tym finalnym poście pracownika Blizzarda jak wół pisze to, co wcześniej skopiowałem specjalnie do tego tematu i co zrobię jeszcze raz tutaj. Tam pisze wyraźnie niebiesko na szarym:

Magic Find nie ma znaczenia podczas identyfikowania przedmiotów. Liczba i klasa współczynników przedmiotów jest ustalona przez poziom przedmiotu

Trzeba naprawdę mocno się postarać, żeby z tego nie wyczytać, że dokładne statystyki przedmiotu są generowane przez identyfikację, a nie w momencie dropu. No, ale dla chcącego nic trudnego. I stąd m.in. 10 stron bzdurnego teoretyzowania "magistrów inżynierów specjalistów ds. Diablo III".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 20:45, zawcia napisał:

Bo 18k dpsu to już dużo (tzn. teraz to każdy to ma xD), ale ja jak wchodziłem pierwszy
raz na inferno to zaczynałem od 10 czy 12k (i z tym bez problemów ukończyłem hell również).
Cały 2 akt przelazłem mając około 20k dpsu, dopiero na Belialu podnosiłem na 28k. A potem
w 3 akcie kolejne 20k, a potem już mi nic nie trzeba było ;p Teraz w związku z upływem
czasu taki sprzęt jest naprawdę łatwo i tanio dostępny.


Co przez to rozumiesz ze jest latwo i tanio dostepny? ja mnichem przeszedlem dopiero dwa akty na inferno przy czym z tym sprzetem co mam ledwo zabilem beliala i szukam ciagle szukam sprzetu na 3 akt i nie moge znalezc;/ a mam tylko 1,5mln golda i ciezko za to znalezc przedmity lepsze od moich co mam na sobie a kupowanie troche lepszych za powiedzmy 400-500k golda nie ma sensu;/ bo kupie 3 przedmity a nie wiele mi to da. Własnie wartosc przedmiotow jest mocno zawyzona
a bron to juz w ogole nie prozumienie ja akurat trafilem i kupilem ta bron za 100k (gosc widac ze nie wiedzial za ile wystawic)a jak patrze podobne to najtansze ida po 800k;/

ps
chyba ze jest jeden maly szczegol ktory robie zle tzn. ja jak kupuje przedmioty to patrze na tylko kup teraz nie licytuje poniewaz sekundy przed aukcja przebijaja ktos moje aukcje, nie che mi sie czekac ponad dobe, wchodzic specjalnie aby wygrac aukcje co by kogos przelicytowac

moje statsy na screenie

20120713083924

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2012 o 08:33, Lossentur napisał:

http://twitter.com/Bashiok/statuses/213474406507356160

"No, identifying doesn''t roll items. The item is rolled when it drops. Identifying
it is just the ''opening a present'' ritual.
"

No proszę, można znaleźć ładne źródło, zamiast linkować do śmieci i pluć się, że jak to się nie podoba to ma się samemu udowodnić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Jeśli mógłbym coś zasugerować
Poszukaj broni z LOH czyli za każde trafienie dostajesz określona liczbę punktów życia
W polskim tłumaczeniu D3 jest błąd i niektóre bronie które w opisie mają
życie za trafienie naprawdę mają życie za zabicie a to w 2 akcie robi diametralną różnicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak rozkimniam cos takiego tylko nie wiem czy 2 bronie czy za tarcze jak na screenie

mam taka oto bron ale nie wiem czy tyle wystarczy chyba troche malo
a pozatym pisalem o 3 akcie bo drugi mam juz za soba

ps
jakim trzeba byc debilem aby wystawic bron za 2miliardy:) hehe wlasnie taka zobaczylem na ah i przecietna gdzie za 14-20 mln byly lepsze:)

20120713094814

20120713094846

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2012 o 05:21, Mercuror napisał:

Trzeba naprawdę mocno się postarać, żeby z tego nie wyczytać, że dokładne statystyki
przedmiotu są generowane przez identyfikację, a nie w momencie dropu.


Niezła nadinterpretacja ;)
Na szczęscie kolega Lossentur dał innego linka, w którym napisane jest to co mówiłem już wcześniej. Ale nie, lepiej upierać się przy swojej teorii, wziętej niewiadomo skąd i jeszcze innych wprowadzać w błąd. Brawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się