Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Mam resy ~300 i farmię akt 3-4 bez problemów, gdzieś tu się w tym temacie poniewierają moje filmy z czasów jak miałem resy 250 [pełny solo boss run, farma akt 1-2-3-4]. Wiz nie potrzebuje resów do skutecznego grania.


http://www.youtube.com/playlist?list=PL4FAB9A8146BFF6FA&feature=plcp
http://www.youtube.com/playlist?list=PL64421859E2C7E9CD&feature=plcp

Tu playlisty.
Wszystko z patcha 1.0.3, staty miałem wtedy dużo gorsze niż teraz a i tak farmiło się lightowo.

Gear jest pod kite-dps, ewentualnie channel lub archont build ale tylko do party z tankiem [kite na solo bez trudu, channel czy archont tylko w party bo solo by nie zburstował elit]
Sądze, ze w pełnym wypełnieniu nawet podstawowymi klejnotami 34+ był by w stanie dojechać do 35-40k dps a hp do 47-48 ametystem w hełmie.
Ze wzmocnieniem pancerza prawie 1.5k regenu [ponad 1.5k z templarem na solo].
Buffed armor koło 7k [6.5-7k na oko by wyszło],

@gracz_155

Wind up dostał nerfa ale nigdy nie był to build z perma stunlockiem.
Do uzyskania prawie perfekcyjnego stunlocka z masy krytycznej potrzebne bylo 45% kryta czyli mocny gozu gear [bo ten kryt musiał iść w parze z resami 600-700 bez pryzmatycznego, tak aby z pryzmatem miec koło 900+, taki wiz jednak stoi w miejscu, musi miec resy, żeby stankować doty które normalny wiz sobie ominie lub odskoczy teleportem]
Build dalej działa, ale imho to odmóżdżony build polegający na mashowaniu 1-2-3-4-lpm-ppm, nie dla mnie.
No i moim zdaniem teraz po nerfie średnio skuteczny bez naprawdę mocnego gearu [z ktorym moim zdaniem kazdy inny build sprawił by się i tak lepiej.. ale ludzie lubią wicked winda bo nie wymaga skilla, praktycznie statyczny build, mało mobilny]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2012 o 22:20, EmperorKaligula napisał:

a na takim secie idzie coś przeżyć ? bo resy widze prawie na zero. WDkiem mam po 600+
i padam jak szmata, balbym sie cos takiego zalozyc ;)


Ja mam podobne 600-700 i postanowiłem po raz pierwszy od 1.0.4 spróbować sił w A3. Niestety jest dokładnie tak jak było, czyli dokładnie tak jak u ciebie. :-) Jedyna różnica to taka, że mobki się nie leczą, tylko ile to pomaga, skoro nim ubiję jakąś elitę padam średnio 5 razy. Oczywiście loot jest żałosny, a naprawa 15k. O_O
Teraz dosłownie przed kilkoma minutami ładna elitka: te takie wielkie zielone co towarzyszą upadłym, tuż na samym początku, a w opisie: mortar, jailer, fast i coś jeszcze... . O_O To było na zasadzie pojawiam się i znikam. Tym bardziej loot żałosny i dziękujemy. Nie, ja naprawdę się poddaję. :-(
Fakt, że armor mam niski bo około 4k, hp około 40-41k. Plus dmg na papierze około 34k.
Może gdybym się z nimi ganiał w tym buildzie z blizzem i hydrą, ale ja nie lubię tak grać. Mam dezintegrację i jakąś sygnaturkę plus dwa defensywne i dwa buffy (armor i weapon enchant).

Innymi słowy to nadal nie jest Diablo 3, a wynagrodzenia za takie męczenie się z pierwszymi lepszymi mobkami wciąż nie ma żadnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nawet na 1.0.4 nie dajesz rady i to z resami po 600 to ten tytuł chyba jednak nie jest zdecydowanie dla ciebie :)
Przecież teraz a3 można na ślepo farmić.
Najlepszy przykład opresor w akcie 4 który stracił dobrze koło 50-60% dmg [w 1.0.3 tak koło 65% hp jednym dashem, w 1.0.4 jakieś 35% na redukcji z energetycznego].

Btw powtórzę się po raz enty, jak ktoś myśli, ze build z blizzem i hydrą "gania" się po całej mapie, to jest w błędzie [zapraszam na co-opa bo nie widzę sensu śmiecić po yt kolejnymi filmami o niczym]

P.S.
Jak masz buffed armor 4k to tu masz źródło swoich problemów. 3.5-4k to powinno być czysto bez buffa.
W tym patchu trzeba sie imho wyjątkowo postarac żeby zaliczyc glebę [albo wpaść w rubberband tudzież jakiś naprawdę pechowy stun-lock gdzie zablokuje cie element otoczenia po vortexie czy chain-freze, ale to są sytuacje z pogranicza glitcha gry, bardzo rzadkie]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam resy ~300, dps 56k, hp 35k i po ostatnim nerfie (czy buffie postaci, czy zwał to jak zwał) akt 3 robię biegając z petami (wcześniej używałem buildu ze strzałkami i kajtowałem tak żeby mobki były jakieś 100km ode mnie, teraz nawet nie ma takiej potrzeby bo tankują aż miło) i trzymając palec w nosie xD Parę dni wcześniej miałem dps 47k i szło równie dobrze.

A zaznaczam że nie jest to jakiś super gear za grube miliony.

Padam rzadko, czasem jak się zagapię czy jak nie chce mi się babrać z mobkami co odbijają obrażenia.
Także na WD 3 akt powinien teraz sprawiać tylko i wyłącznie przyjemność ;) Nie farmię już bo mi się nie chce więc ciężko oceniać dropy, ale w ciągu ostatnich dni zrobiłem ze 4 runy i wydaje mi się że było lepiej niż wcześniej (a na pewno bronie lepsze lecą co widać choćby po cenach na ah).

Na temat Wiza nie będę mówił, bo nie chce mi się nim grać, ale nie wydaje mi się żeby było ciężej niż WD (ba, jestem przekonany że jest łatwiej). Popracować nad buildem, mikro/makro i do boju panowie!

Jedyny raz kiedy potrzebowałem wyższych resów (i to było daaawno temu) to na 2 fazę walki z diablo, a i wtedy ogarnąłem to z 5k armoru i resami trochę ponad 500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2012 o 23:07, Pietro87 napisał:

Jak nawet na 1.0.4 nie dajesz rady i to z resami po 600 to ten tytuł chyba jednak nie
jest zdecydowanie dla ciebie :)


No, chyba faktycznie nie jest dla mnie. Skoro nie mogę nawet używać akurat tych zaklęć, które jako tako mi się podobają, bo muszę ciągle biegać (to po co w ogóle te zaklęcia są w grze ?). A muszę, bo inaczej nie idzie trzymać kogokolwiek na dystans: teleport na porażkowym CD, nova działa góra 0.1 sekundy, a slow time to jakaś kpina. Zresztą owo bieganie też niewiele daje, z powodu absurdalnych affixów mobków, które nadal pozostają i wg Blizza wszystko jest z nimi OK. Naprawdę tu nie ma tanka, który utrzyma mobki za ciebie.
W dodatku mana kończy się bezsensownie szybko, a jej niby szybki regen to i tak pic na wodę. Nie ma jak regenerować HP plus ogólnie mechanika w stylu: wszystkie twoje skille działają w oparciu o main weapon... wszystko to jest dla mnie jedną wielką pomyłką.
Dodajmy do tego wciąż żałosny drop na itemy (szczególnie porównując go do poziomu trudności) oraz genialne AH, czyli jak zniszczyć ideę handlu oraz ekonomię w grze za jednym zamachem: pay to win + kasa kasa kasa z prowizji.
Naprawdę Blizzowi pomyliło się Diablo z WoWem, niestety bez itemków BoE i BoP, za to z RMAH.

Dnia 25.08.2012 o 23:07, Pietro87 napisał:

Btw powtórzę się po raz enty, jak ktoś myśli, ze build z blizzem i hydrą "gania" się
po całej mapie, to jest w błędzie [zapraszam na co-opa bo nie widzę sensu śmiecić po
yt kolejnymi filmami o niczym]


Wyświadcz sobie przysługę i zagraj czymś innym niż blizzem i hydrą. Potem traf na mobki, np. takie jak opisałem w poprzednim poście. Przy resach rzędu 100-200 padniesz od 2-3 mortarów.

Dnia 25.08.2012 o 23:07, Pietro87 napisał:

P.S.
Jak masz buffed armor 4k to tu masz źródło swoich problemów. 3.5-4k to powinno być czysto
bez buffa.


Jak masz pożyczyć kilka milionów na upgrade, to będę wdzięczny, bo nic mi się nie dropuje. :-)
Żart.

Dnia 25.08.2012 o 23:07, Pietro87 napisał:

W tym patchu trzeba sie imho wyjątkowo postarac żeby zaliczyc glebę [albo wpaść w rubberband
tudzież jakiś naprawdę pechowy stun-lock gdzie zablokuje cie element otoczenia po vortexie
czy chain-freze, ale to są sytuacje z pogranicza glitcha gry, bardzo rzadkie]


Bardzo rzadkie ? U mnie takie coś jest w zasadzie na porządku dziennym u każdej niemal elity.

Reasumując: obecnie pozostaje mi poczekać te z pół roku co najmniej i zobaczyć, co blizz planuje z D3 zrobić dalej. Obecnie dla mnie jest to gra kompletnie niegrywalna. :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 00:05, Dann napisał:

Wyświadcz sobie przysługę i zagraj czymś innym niż blizzem i hydrą. Potem traf na mobki,
np. takie jak opisałem w poprzednim poście. Przy resach rzędu 100-200 padniesz od 2-3
mortarów.


Ale kto tankuje mortary :< mortarów się unika, U N I K A. Zwłaszcza że teraz masz elegancko zaznaczone na ziemi gdzie za chwilę uderzy niespodzianka z powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 00:53, zawcia napisał:

Ale kto tankuje mortary :< mortarów się unika, U N I K A.


Owszem, najlepsze uniki wychodzą w jailu lub wallu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 01:04, Dann napisał:

> Ale kto tankuje mortary :< mortarów się unika, U N I K A.

Owszem, najlepsze uniki wychodzą w jailu lub wallu.


a tp nie działa w jailu/wallu? ewentualnie jakaś diamentowa skóra czy co tam fajnego mają wizardy ;3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2012 o 23:07, Pietro87 napisał:

Jak nawet na 1.0.4 nie dajesz rady i to z resami po 600 to ten tytuł chyba jednak nie
jest zdecydowanie dla ciebie :)
Przecież teraz a3 można na ślepo farmić.


btw WD nie ma ŻADNYCH skilli na zmiejszanie obrażeń (a pasywy potrzebne na mane/dps) gongi za 10-15k przy zwykłych atakach trashu są na porządku dziennym przy resach 580-650 i 3,3 defa. Trzeci zrobiłem po patchu bez problemów większych (oprócz zabijania się od odbicia), ale jeden teleport za plecy z critem czy kilka mortarów na unieruchomieniu ii jest po mnie w sekundę. Pety nieśmiertelne na A3 w sumie, tankowały doskonale, ale jak takie psy piekielne z a3 się uczepią (trashowe) to jestem martwy - WD specem od direct dmgu tez nie jest.

trzeci idzie poprzechodzic, ale chyba wole farmic pierwszy z 300% MF nie meczac sie w ogole ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 02:02, Evertsen_Dante napisał:

Czy jeśli soluję na jedno podejście (i to pierwsze) bossa aktu to sprawa nerfu tegoż
czy prawidłowo prowadzę dobrze zbalansowaną postać?


bossowie aktu sa DUZO latwiejsi niz przecietne packi, tyle ze dluzsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.08.2012 o 02:04, EmperorKaligula napisał:

> czy prawidłowo prowadzę dobrze zbalansowaną postać?

bossowie aktu sa DUZO latwiejsi niz przecietne packi, tyle ze dluzsze.


Ech.. szkoda, ale przynajmniej akt do przodu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 02:06, Evertsen_Dante napisał:

Ech.. szkoda, ale przynajmniej akt do przodu :)


jak sie pilnujesz to unikasz 100% ataków bossa, z packami latającymi po całym ekranie juz nie ma tak lekko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tego kolesia ze screena - tak wylogował się na jakimś buffie.
Pewnie nakosił na belialu hp orbów i ma tego buffa z uczty [na belialu można dobre 15 orbów z hp wypstrykać jak się umiejętnie dpsuje z dystansu, na koniec zbierasz wszystkie i bufik]

Sam się kiedyś dla zgrywy wylogowałem z big bad vodoo w party i kapliczką szału + pełnym bufem własnym na wszystkie dmg [ognik, zakleta broń] dps dociągnąłem gdzieś bodajże wtedy pod 110-120k]

Gra zapisuje przy wylogowaniu staty z buffami.

A co do WD.. a wędrówki to nie masz co ci ratuje tyłek co i rusz nie xD ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 10:14, Pietro87 napisał:

A co do WD.. a wędrówki to nie masz co ci ratuje tyłek co i rusz nie xD ?


to jest skill na otwarcie walk i zebranie mobkow w jednym miejscu dla petowi no i 550% dmgu w sekunde + buff od zniw na reszte walki. Wedrowka sluzy tez do podnoszenia bezpiecznego kul zdrowia - dla wiekszego dpsu i przywrocenia czesci many. ma za duzy CD na zrobienie z niej uciekacza - nic nie daje przy teleporcie, jailerach, szybkich mobkach, tych co stawiaja plame trucizny na ziemi etc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2012 o 11:09, EmperorKaligula napisał:

to jest skill na otwarcie walk i zebranie mobkow w jednym miejscu dla petowi no i 550%
dmgu w sekunde + buff od zniw na reszte walki. Wedrowka sluzy tez do podnoszenia bezpiecznego
kul zdrowia - dla wiekszego dpsu i przywrocenia czesci many. ma za duzy CD na zrobienie
z niej uciekacza - nic nie daje przy teleporcie, jailerach, szybkich mobkach, tych co
stawiaja plame trucizny na ziemi etc


Zdecydowanie się nie zgadzam.

Po pierwsze po patchu nie ma problemów z maną (chyba że ktoś uparcie gra spamerskimi buildami typu miśki czy nietoperze) i można sobie pozwolić na olanie pasywów do mana regenu.

Po drugie, po co 550% dmg w sekunde jak potem istnieje duże prawdopodobieństwo że zginiesz? Nigdy nie używam na dzień dobry spirit walka bo po prostu nie ma takiej potrzeby. 13 sekund cd (z pasywem) to wcale nie tak dużo i na ogół starcza na uniknięcie wszelkich nieprzyjemności.

Po trzecie WD ma fear,mamy wall of zombies i grasp, mamy mass confusion, mamy hexa - tak że właściwie da się unieruchomić/unieszkodliwić 90% mobów, więc teoretycznie po co umiejętności do tankowania skoro w założeniu moby nawet do ciebie nie podejdą (wyjątek = teleportacja, ale od tego wlasnie jest spirit walk, czy ewentualnie ten pasyw co pozwala przeżyć śmiertelne uderzenie)

Osobiście uważałem że prościej robić a1 przed ostatnim patchem, ale teraz nie ma już dla mnie różnicy (oprócz tego że na a3 zużywam potki i jeżeli szło by o stricte farmienie golda to wybrałbym jednak a1, bo a1 robię w 30-45 minut, no a jednak na a3 trzeba trochę więcej czasu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwa dodatkowe screeny - oba z gemami 34+.
Jeden na czysto bez żadnych buffów, drugi poglądowo z dwoma dosyć standardowymi bufami wiza czyli Krucha Potęga i Pancerz Energetyczny.

20120826134932

20120826134935

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się