Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 26.09.2012 o 23:18, MastAlol napisał:

---> Pietro87

Naprawdę rzadko, się z Tobą zgadzam, ale o LoGu popieram w 100%. Teraz jeszcze fanowskie
podziemia po dodaniu edytora. MIÓD :)
Nie wiesz może czy sami autorzy knują coś podobnego do LoGa? Bądź może jakieś dodatki
większe?



Bodajże w wywiadzie jakimś dla IGNu jeden z twórców wspomniał o chęci stworzenia gry na wzór starych m&m tudzież czegoś inspirowanego daggerfallem, czuc było, że gość zna te stare hardcore klasyki w których człowiek czuł ogrom wszystkiego [vide możliwość zgubienia się w jakiś podziemiach, sam miód, za to kocham LoGa :)]
Jestem skłonny się załozyc o dobrą flaszkę, że ekipa zmontuje coś nowego z równie mocnym pierdyknięciem [a w najgorszym wypadku dadza nam jakiś LoG2 xD]


Wracając do diablo - nie kumam tego rantu na produkt blizza. Owszem dali nam w zasadzie płatną bete spoko, ale większość osób zmarnowała przy tej becie 100h+.
Jaki inny produkt trzyma tak długo przed monitorem ?
A patche tez idą w dobra stronę - casuale dostaną swoje wymarzone inferno dla laików a hardcory dostaną MP które chociaż częściowo rekompensuje nerfy poziomu trudności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Greetings!

It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment''s employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://us.battle.net/login/en/?ref=http%3A%2F%2Fus.battle.net%2Fd3%2Fen%2Findex&app=com-d3

Login to your account, In accordance following template to verify your account.

* First and Surname
* Secret Question and Answer
Show * Please enter the correct information

If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.

Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.

Regards,

Account Administration Team
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support/
Diablo III , Blizzard Entertainment 2012


Próba wyłudzenia konta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2012 o 00:24, Pietro87 napisał:

Wracając do diablo - nie kumam tego rantu na produkt blizza. Owszem dali nam w zasadzie
płatną bete spoko, ale większość osób zmarnowała przy tej becie 100h+.
Jaki inny produkt trzyma tak długo przed monitorem ?
A patche tez idą w dobra stronę - casuale dostaną swoje wymarzone inferno dla laików
a hardcory dostaną MP które chociaż częściowo rekompensuje nerfy poziomu trudności.


Niby trochę racji jest, ale dopiero teraz po circa 5 miesiącach dają coś, co stricte powinno być zaimplementowane od początku. Coś ala moja teoria marketingowego wypuszczania patchy w strategicznych momentach. W moim mniemaniu, nawet po tym patchu będzie jescze wiele do roboty dla panów z Blzza. Anyway, ja się trochę odbiłem od tej gry, wole marnować swój czas na inne tytuły, bądź książki. Ostatnio dość mocno wkręcił mnie temat Sherlocka Holmesa, stestuję zaniedługo grę i na celowniku już książka, a raczej moloh z wszystkimi jego dokonaniami. Format A4 prawie, 1200 stron :] Wygląda jak Biblia, tudzież Encyklopedia. Na pewno największa książka w mojej bibliteczce.
Co do LoGa to super, trzymam kciuki za takie staroszkolne produkcje. Obsidian dostał na Kickstarterze zastrzyk i też kisi PROJECT ETERNITY. Dobrze, że są jeszcze studia inwestujące w sentyment starszych (bynajmniej nie mentalnie :D ) graczy.

---> Kapas

Spam, burn it!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwilę na tym nowym patchu na serwerze testowym i mam złe odczucia. Wizard dostał zbyt mocno po tyłku, teraz Energy Armor jest praktycznie bezużyteczny. Dodatkowo zwiększone zdrowie przeciwników sprawia, że po prostu nie jestem w stanie ubić na czas goblina mając 30k DPS - na Monster Power 1. W dodatku jakiekolwiek zbliżenie się przeciwników kończy się dla mnie zgonem (40k HP, 4000 pancerza bez żadnego boostu, resy w okolicach 400), mimo asysty 5 iluzji i Diamond Skin. Zatem patch ten mnie od gry wręcz odrzucił, bo z jednej strony mam za mało złota, żeby kupić sobie lepsze eq, a z drugiej nie mam najmniejszego zamiaru po raz kolejny męczyć się z próbą zdobycia tego eq samodzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2012 o 14:31, EmperorKaligula napisał:

tak, ta gra polega na farmie przedmiotów. chcesz casualowatej rozpierduchy i z zupelnie
inaczej rozwiazanym lootem/gearem graj w torchlighta. Też fajny i nastawiony na rozpierduche
a nie farmę sprzętu.


Moment moment.

Diablo 3 - brak wpływu na jakikolwiek rozwój postaci, samograj w którym wszystko rozwija sie automatycznie, niezależnie od gracza, aby przypadkiem grający sobie punktów źle nie dobrał albo w złe umiejętności nie zainwestował. Gra, w której cały tzw. "skill" polega na doborze odpowiednich automatycznie odblokowanych umiejętności do konkretnej sytuacji (w mniejszym stopniu) i zwykłym szczęsciu (w ogromnym stopniu) a rozgrywka opiera się na farmieniu na wciąz tych samych planszach, w których element losowości jest na tak niskim poziomie, ze większość kompletnie go nie dostrzega. No faktycznie, gra dla tzw. "prosów".

Torchlight 2 - pełna kontrola nad rozwojem postaci, inwestowanie w punkty przy konkretnych statystykach, pełna kontrola nad rozwojem skilli, mozliwość zepsucia sobie buildu poprzez nawet zwyczajne złe dobranie punktów czy zły dobór skilli. Gra w której tzw. skill polega na wypracowaniu - samemu, mózgiem - odpowiedniego schematu rozwoju postaci i umiejętnemu łaczeniu zbieranych przedmiotów. Rozgrywka opiera się na eksploracji całkowicie losowo generowanych poziomów, zarówno tych nad i pod ziemią, co wyklucza możliwość wyuczenia się danego układu na pamięć. No faktycznie, gra dla tzw. casuali.

Autor chyba nie rozumie co to casual, bo pod tą definicje to podchodzi uproszczone do granic możliwości (aby mózg sie przypadkiem nie zlansował tymi trudnymi wyborami), zautomatyzowane i samogrające Diablo 3 ze swoim domem aukcyjnym pod który zbudowana jest cała rozgrywka - ot, aby "prosi" mogli sobie kupić lepszy sprzęt. Oh yeah.

Dziekuję i dobranoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2012 o 02:48, Mercuror napisał:

Pograłem chwilę na tym nowym patchu na serwerze testowym i mam złe odczucia. Wizard dostał
zbyt mocno po tyłku, teraz Energy Armor jest praktycznie bezużyteczny. Dodatkowo zwiększone
zdrowie przeciwników sprawia, że po prostu nie jestem w stanie ubić na czas goblina mając
30k DPS - na Monster Power 1. W dodatku jakiekolwiek zbliżenie się przeciwników kończy
się dla mnie zgonem (40k HP, 4000 pancerza bez żadnego boostu, resy w okolicach 400),
mimo asysty 5 iluzji i Diamond Skin. Zatem patch ten mnie od gry wręcz odrzucił, bo z
jednej strony mam za mało złota, żeby kupić sobie lepsze eq, a z drugiej nie mam najmniejszego
zamiaru po raz kolejny męczyć się z próbą zdobycia tego eq samodzielnie.



Umarłem :)
Ten patch zredukował ci armor o kilka procent... matematyka znów poległa [ale jasne - lepiej jest patrzeć na numerki nie na procenty bo po co, najlepiej po raz wtóry wcisnąć ludziom kit i ciemnotę].
U mnie z 6.4k [niecałe 69% redukcji] na 5.2k [niecałe 64%]... zaprawdę mega gigantyczny nerf o niecałe ~5%....
Na MP1 jest dużo łatwiej niż na obecnym zwykłym inferno, na nowym zwykłym inferno jest tak banalnie, ze to nie nerf tylko boost bo tracisz 5% armora a zyskujesz -25% dmg mobów czyli większy resist na obrażenia.
Reasumując - brak zdolności manualnych [z 40k hp, 30k dps, ~4000 res to się dało stare inferno na 1.0.3 spokojnie farmić nawet na enrageu elit], albo źle wybrana profesja.
Już większego crybaby nerfa do inferna chyba nie będzie tak więc jak nawet tu nie ogarniasz to chyba nie ma ratunku i trzeba przemyśleć czy to produkcja dla ciebie :)
Btw po co grasz na jakimkolwiek mp ? Przecież mpx to nie jest tryb obowiązkowy. Dostałeś nerf na zwykłe inferno to po co wciskasz się tam gdzie wiesz, ze poziom trudności który tak ci przeszkadza wzrośnie ? Jakiś wrodzony masochizm ? Czy chęć dążenia do nerfów tego co stworzono nie dla grupy graczy w której ty się znajdujesz ? [bo teraz polecisz narzekać, że na MPX za trudno i trzeba znerfić mimo, że to dodatkowy "ficzer" dla zupełnie odrębnej grupy ludzi]

I nie nie odpisuj, ja tak tylko formalnie prostuję twoje kolejne zakrzywianie rzeczywistości, bo jeszcze nie daj boże ktoś przeczyta i pomyśli, że to tak naprawdę wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.09.2012 o 03:03, aope napisał:

Diablo 3 - brak wpływu na jakikolwiek rozwój postaci, samograj w którym wszystko rozwija
sie automatycznie, niezależnie od gracza, aby przypadkiem grający sobie punktów źle nie
dobrał albo w złe umiejętności nie zainwestował. Gra, w której cały tzw. "skill" polega
na doborze odpowiednich automatycznie odblokowanych umiejętności do konkretnej sytuacji
(w mniejszym stopniu) i zwykłym szczęsciu (w ogromnym stopniu) a rozgrywka opiera się
na farmieniu na wciąz tych samych planszach, w których element losowości jest na tak
niskim poziomie, ze większość kompletnie go nie dostrzega. No faktycznie, gra dla tzw.
"prosów".


Jak by nie patrzeć, gdyby dali to przydzielanie punktów to każdy i tak skończył by tak samo [zamiast +1 do pobocznych, +3 do main i +2 do wit wszyscy walili by +5 do main, +2 do wit, ewentualnie +4 main +3 wit, nic by się tu nie zmieniło, biorąc pod uwagę mechanikę i ilość wzrostu statystyk co poziom nawet jak by jakiś głąb zrobił powiedzmy doktora na siłę nie zepsuł by postaci, wyprostował by ją itemami - bilans zerowy].
Same skille - jak by dali sztywne drzewka byl by płacz po forum, ze trzeba robić kilka razy ta sama klasę pod różne buildy - przykład SW:TOR gdzie ludzie płaczą na brak podwójnych profesji.
Owszem sporo uroku budowania postaci poszło się tu dupić, ale nie poczytywałem akurat tego systemu nigdy na minus.
Z resztą się zgadzam, losowość map jest do dupy, możliwość farmy podobnie bo trzeba orać jeden trzecie akt do porzygania [4ty się nie nadaje bo za krótki, wcześniejsze się nie nadają bo loot zbyt marny]
Co do samego skilla w opanowaniu postaci - ten to jest taki jak wszędzie imho, jak w jakiejś grze mmo 2 graczy ma ten sam build i niemal identyczny gear i jeden nie daje rady nic wykrzesać a drugi sobie spokojnie gra to ten drugi prezentuje lepszy poziom opanowania swojej postaci, proste [każdy h&s czy mmo opiera się w 90% na gear checku, gier gdzie loot gra marginalną role jest niewiele, nawet takie DCUO które jest mocno zręcznościowym mmo też pokazuje o ile łatwiej się gra w tier 3 sprzęcie względem np tier 1].
D3 nie odbiega znacząco od założeń innych h&s''ów czy sieciówek/mmo.

Dnia 27.09.2012 o 03:03, aope napisał:

Torchlight 2 - pełna kontrola nad rozwojem postaci, inwestowanie w punkty przy konkretnych
statystykach, pełna kontrola nad rozwojem skilli, mozliwość zepsucia sobie buildu poprzez
nawet zwyczajne złe dobranie punktów czy zły dobór skilli. Gra w której tzw. skill polega
na wypracowaniu - samemu, mózgiem - odpowiedniego schematu rozwoju postaci i umiejętnemu
łaczeniu zbieranych przedmiotów. Rozgrywka opiera się na eksploracji całkowicie losowo
generowanych poziomów, zarówno tych nad i pod ziemią, co wyklucza możliwość wyuczenia
się danego układu na pamięć. No faktycznie, gra dla tzw. casuali.


Torchlight 2 poza wszystkim powyżej czym się zgadzam [bo już jedynka była zajebistym szpilem, za śmieszne pieniądze dawała niezliczona ilosć godzin zabawy, przynajmniej mi] ma jednak pewną zasadnicza wadę...
Cheaty w multi. [Tak tak w D3 tez sa oszuści, gold boty itp pierdoły, ale tam przynajmniej twórcy starają się z tym cos robić, minimalnie ale się starają, jest też rmah który można uznać za jeden wielki p2w]
Są, będą i nic się z tym nie zrobi.
Każdy sobie może dospamować golda, wykoksac postać i w multi kompletnie niszczyć balans rozgrywki.
Jeśli wiec ktoś chciał by tu na poważnie w multi bawić się w typowa rywalizację drabinkową o lepsze staty, gear itp bajery które trzymają nas przy grach w których mamy multi, to T2 sie do tego totalnie nie nadaje.
Za to nadaje się idealnie do pogrywania z własnymi znajomymi tudzież solo.
Nie mniej w ogólnym rozrachunku - zgadzam się, T2 wypadło lepiej niż D3. [jakość contentu, cena, optymalizacja, mechanika rozgrywki, dla mnie dodatkowo design bo jestem fanem kreskówkowej grafiki a''la Final Fantasy IX]
Nie mniej w T2 też istnieje w zasadzie jedna metoda "poprawnego i skutecznego" budowania postaci, więc z tym mega customowanym rozwojem to mocna przesada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Im szybciej przestaniesz wypisywać bzdury które nijak nie pokrywają się ze stanem rzeczywistym tym rzadziej trzeba będzie je prostować :)

Miałeś nie odpowiadać - odpowiadasz. Jakiś problem ze zdecydowaniem się na jedną obraną drogę chyba występuje.
Napisałem ci - nie odpisuj, ja tylko prostuję twoje farmazony po raz kolejny co by było jasne, ze znów wstawiłeś kolejny bzdet [to nie wina twojego gearu, że nie ogarniasz, to wina albo mizernego opanowania postaci albo źle dobranej profesji, dlatego zwalanie winy na mechanikę rozgrywki za własne słabości uważam za iście głupie]

Podejrzewam też, ze ten twój wizard jest pewnie mocno kulawo zbudowany zaczynając na buildzie a na gearze kończąc i tu tez leży problem. zepsułeś postać [zapewne zerowe cc, cd a dps rozdmuchany as'em + jakiś cudaczny build gdzie nic ze sobą nie współgra] i tu znowu - sam sobie jesteś winny. to nie wina twórców gry, ze ty nie ogarnąłeś tematu.


http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/4941494635

Przeczytaj sobie od A do Z.
Ludzie co to pisali się sporo napracowali a napisali to dla takich jak ty co słabo sami potrafią ogarnąć temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2012 o 03:03, aope napisał:

No faktycznie, gra dla tzw.
"prosów".


Cytat gdzie nazwałem gre D3 grą dla "prosów". Przestancie [m], zmyślac i sobie dopowiadać i nauczcie sie cytowac.

Dnia 27.09.2012 o 03:03, aope napisał:

Torchlight 2 - pełna kontrola nad rozwojem postaci, inwestowanie w punkty przy konkretnych
statystykach, pełna kontrola nad rozwojem skilli


jasne :) +2%/10dmg per lvl to rozwój jak w mordę strzelił. No i masa radochy przy rozwoju pasivów które stanowią 33% skilli (na oko) - tam to dopiero są widoczne golym okiem zmiany co lvl :)

Dnia 27.09.2012 o 03:03, aope napisał:

, mozliwość zepsucia sobie buildu poprzez
nawet zwyczajne złe dobranie punktów czy zły dobór skilli. Gra w której tzw. skill polega
na wypracowaniu - samemu, mózgiem - odpowiedniego schematu rozwoju postaci i umiejętnemu
łaczeniu zbieranych przedmiotów.


mózgiem ? system walki T2 jest przyjemny, ale strasznie prymitywny (wszytko oparte na manie bez cooldownów). Sposób na dobrą postac po zrozumieniu mechaniki ? rozwijac 2 góra 3 skille aktywne i jakies pasivy. wszystko inne nie ma sensu przez brak cd i szybką akcje. Do tego spierdzielona mechanika regeneracji many - bez problemu tworzy sie postac z regenem wiekszym niz kosz skilla podstawowego. Atak podstawowy nie ma wtedy sensu.

Dnia 27.09.2012 o 03:03, aope napisał:

Rozgrywka opiera się na eksploracji całkowicie losowo
generowanych poziomów, zarówno tych nad i pod ziemią, co wyklucza możliwość wyuczenia
się danego układu na pamięć. No faktycznie, gra dla tzw. casuali.


jakby otoczenie mialo na cokolwiek wplyw... i cytat gdzie nazywam t2 gra dla casuali. D3 = chamska farma (która lubie), przy której T2 jest casualowate (prymitywny system skilli, slabo przemyslany loot, zmarnowany poteciał peta i malo skilli zuzywajacy "energie" u inzyniera). T2 pewno skończe moim inzynierem (po odblokowaniu konsoli nikt mnie nie zmusza to robienia 2 inzynierow aby w pelni poznac klase: tanka / dpsa) i bede czekal na mody bo gameplay im sie udal i jest bardzo przyjemny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2012 o 22:05, misioo napisał:

Jeśli ''perma death'' użyłeś w odniesieniu do LoG w oldschool mode to się pomyliłeś.
W oldschool mode nie masz mapy, przez co albo grasz na czuja (w zasadzie niemożliwe)
albo własnoręcznie manualnie rysujesz sobie ołóweczkiem na karteczce mapkę jak w starych
klasykach ;)


kilka lat temu na DSie rysowałem sobie mapke w Etrian Odyssey, nie zrobil ten ficzer na mnie wrazenia w logu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2012 o 11:15, EmperorKaligula napisał:

Cytat gdzie nazwałem gre D3 grą dla "prosów". Przestancie [m], zmyślac i sobie dopowiadać
i nauczcie sie cytowac.


Degrad -1 za słownictwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2012 o 13:26, ZubenPL napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=h2-_V-4FFqQ&feature=BFa&list=HL1348744869 3:50 blizzard
jak zwykle popisał się balansem teraz nawet sam towarzysz zabije azmodana na inferno
bez problemu.


Trochę dużo tego trollingu biorąc pod uwagę, ze wrzucasz info z testowego serwera gdzie.. ludzie testują tego patcha celem wyłapania takiego właśnie uwalonego balansu czy jakiś bugów.
Trolluj ile wejdzie jak patch wskoczy oficjalnie na serwery, wtedy dołączę się do ciebie i podzielę zażenowanie sytuacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za ile jestem w stanie sprzedać te spodenki? Na ah z podobnymi statami chodzą w okolicach 100kk, ale nie wydaje mi się, że ktoś jest w stanie kupić jeden item za tak kosmiczną sumę, czy może się mylę?

20120927215833

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2012 o 21:58, Zbicku napisał:

Za ile jestem w stanie sprzedać te spodenki? Na ah z podobnymi statami chodzą w okolicach
100kk, ale nie wydaje mi się, że ktoś jest w stanie kupić jeden item za tak kosmiczną
sumę, czy może się mylę?


Ludzie kupują itemy po 300-400kk więc tak mylisz się [sam mogłem kilka co lepszych gratów sprzedać w okolicach tej sumy gdyby nie fakt, że handluję tym co topowe na rmah].
Aczkolwiek czy za 100kk zejdą... Ciężko powiedzieć.
Najwygodniej jest znaleźć podobne parametrami z założeniem o -5 [w twoim wypadku szukaj wszystkich od 30 all res w górę].
Jak posortujesz zobacz ile kosztują minimalnie nieco gorsze niż twoje i już masz rozrzut cenowy [jak zależy ci na czasie wystawiasz 3-5-10% taniej i masz zysk prawie od reki, jak nie zależy ci na czasie wystaw i za 110kk i licz na jelenia, wybierz sam :) ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ghom na x8 dziabnięty solo wizardem.
Na storm armorze [przy 3.8k arma czyli 55% redukcji i resach 450-500 czyli kolejne 60-65%].
Dziś już nie sklejam vida, jutro upnę na yt dla tych co tu tak wpierają ludziom, że wizard jest niegrywalny na testowym serwerze i wcale nie da się nic zrobić tą klasą...

Tak tak jest jeszcze x10 ale tego nie ogarnę frapsem bo potem musiał bym renderować 15-18 minutowy klip który ważył by dobrze koło 30+gb [jak skręcę kolejne 20k dpsu w górę i zejdę z czasem do rozsądnej granicy może nagram i x10]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się