Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 15.02.2013 o 19:06, Pietro87 napisał:

Ano właśnie taki, ze ta technologia jest wpisana w sterowniki nvidii i może konfliktować
z tym silnikiem.
Testowo można by odinstalować phys-x i sprawdzić.

To tak jakby twierdzić że gra która nie obsługuje wygładzania krawędzi, chodzi źle bo w sterowniku jest wpisana technologia wygładzania krawędzi. Gra nie korzysta z tej technologi więc na nią w żaden sposób nie może wpływać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2013 o 20:44, ZubenPL napisał:

To tak jakby twierdzić że gra która nie obsługuje wygładzania krawędzi, chodzi źle bo
w sterowniku jest wpisana technologia wygładzania krawędzi. Gra nie korzysta z tej technologi
więc na nią w żaden sposób nie może wpływać.


Phys-x w przeszłości konfliktował [we wczesnej fazie swojego żywota] z grami które wcale z niego nie korzystały.
Podobnie było tez z innym składnikiem sterów nvidia 3d vision [np wiedźmin 2].

Ja osobiscie obstawiam, ze jest to dalej nie naprawiony asset loading i kulawy sync postaci z serwerem [po zalogowaniu nasze dane zawsze są wstępnie resynchronizowane z serwera gry].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2013 o 21:08, Pietro87 napisał:

Phys-x w przeszłości konfliktował [we wczesnej fazie swojego żywota] z grami które wcale
z niego nie korzystały.
Podobnie było tez z innym składnikiem sterów nvidia 3d vision [np wiedźmin 2].

Więdźmin 2 miał zaimplementowane 3D vision i z niego mógł korzystać, diablo 3 z Physx nie.

Dnia 15.02.2013 o 21:08, Pietro87 napisał:

Ja osobiscie obstawiam, ze jest to dalej nie naprawiony asset loading i kulawy sync postaci
z serwerem [po zalogowaniu nasze dane zawsze są wstępnie resynchronizowane z serwera
gry].

To jest znacznie bardziej prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje spostrzeżenia po premierze 1.0.7:

1. MP w grach publicznych - jak ja na to czekałem. Gracze chyba też bo ilość gier wzrosła dziesięciokrotnie. W każdym razie, doczekałem się i się nie zawiodłem.
2. PvP - nie testowałem. Byłem tylko zobaczyć jak mapka wygląda(a wygląda fajnie :P)
3. Podkręcili drop schematów - przedtem jeden schemat wypadł mi po kilkudziesięciu godzinach grania, a teraz trzy schematy wypadły mi w ciągu dwóch godzin.
4. Drop się nie zmienił :P
5. Słyszałem skargi, że leci znaczniej mniej złota - ja, póki co, nie potwierdzam tego.
6. Ktoś też zauważył, że zmniejszyła się liczba elit w 3 akcie - gdy pierwszy raz zagrałem robiąc tą całą słynną ścieżkę(nie pamiętam nazwy) to faktycznie coś mało było "mocniejszych wersji" potworów. Jednak, gdy zagrałem następnego dnia to elit przybyło. Nie mam zatem zdania na temat.

Na razie patch oceniam pozytywnie. Czekam na kolejne zmiany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To coś wartościowego czy szmelc ? Jako mniszka raczej nie wyobrażam sobie tego nosić. Choć wygląda zacnie. Wypadło mi gdzieś w II akcie bodajże.. Aczik wpadł za niego ;p I mam jeszcze jedno pytanie, po co mnichowi Diabo, skoro on walczy ciągle rękoma ? Diablo trzyma tylko wtedy jak nie walczy ? Przez co mam o wiele gorszy speed podczas ataku...

A oto obrazek z legendarnej broni:

20130218210020

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

1. MP w grach publicznych - jak ja na to czekałem. Gracze chyba też bo ilość gier wzrosła
dziesięciokrotnie. W każdym razie, doczekałem się i się nie zawiodłem.


Ja wręcz przeciwnie...
Na mp6-7 i wyżej na publicznych przeważnie spotykałem samych oszołomów szukających muła co ich będzie woził na plecach [no bez jaj wbijać na mp 7 czy 8 DH z 30k hp i niecałym 100k dpsu ? to mój alt którym nie gram i którego ubrałem w dropy z farmy wizem ma dużo lepsze staty a nie nadawał by się ponad mp2 czy w porywach 3]
Ot generalnie dla mnie publiczne jak były do kitu tak zostały do kitu =)

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

2. PvP - nie testowałem. Byłem tylko zobaczyć jak mapka wygląda(a wygląda fajnie :P)


Nuda, nuda.. mówiłem, ze nuda? xD
Generalnie fajne jako przerywnik od farmy raz na ruski rok, ale po przegraniu kilku godzin z różnymi klasami jest to miły i zbędny [w takiej formie bo na normalne pvp nie ja jeden czekam] dodatek.

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

3. Podkręcili drop schematów - przedtem jeden schemat wypadł mi po kilkudziesięciu godzinach
grania, a teraz trzy schematy wypadły mi w ciągu dwóch godzin.


Fakt faktem, uzupełniłem mimochodem aczik u kowala [z pomocą schematów od Bravehearta bo tez miał ładnych kilka sztuk których ja nie miałem :)]

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

4. Drop się nie zmienił :P


Za to sens grania na wysokich mp tak.

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

5. Słyszałem skargi, że leci znaczniej mniej złota - ja, póki co, nie potwierdzam tego.


W sumie ja tez nie zauważyłem, nie wiem o co ludzie się spinają.

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

6. Ktoś też zauważył, że zmniejszyła się liczba elit w 3 akcie - gdy pierwszy raz zagrałem
robiąc tą całą słynną ścieżkę(nie pamiętam nazwy) to faktycznie coś mało było "mocniejszych
wersji" potworów. Jednak, gdy zagrałem następnego dnia to elit przybyło. Nie mam zatem
zdania na temat.


Hmm nie wydaje mi się.
Elity zawsze losują się... losowo :)
Czasem w podziemiach na 1szym piętrze spotkasz 5-6 a czasem tylko 1-2, ot tak bywa.

Dnia 18.02.2013 o 18:24, Andrzej15 napisał:

Na razie patch oceniam pozytywnie. Czekam na kolejne zmiany :)


Craft - najlepszy element tego patcha. Szkoda, ze chyba silent nerfem oberwał [pierwszego dnia na 40 zrobionych amu miałem całą masę dobrych wersji cc+cd, zostawiłem sobie 3 najlepsze a resztę wywaliłem i dałem na enchanterki, miałem nawet jeden słaby bo słaby ale trifactor, a teraz kolejne przeszło już 170 craftów i nic, nawet jednej porzadnej sztuki, prawie zero mixów cc+cd. aczkolwiek jedną perełkę mam z dnia pierwszego i to mnie cieszy :) Nie ma na niej as ale i tak jest zacna]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2013 o 21:13, Pietro87 napisał:

Craft - najlepszy element tego patcha. Szkoda, ze chyba silent nerfem oberwał [pierwszego
dnia na 40 zrobionych amu miałem całą masę dobrych wersji cc+cd, zostawiłem sobie 3 najlepsze
a resztę wywaliłem i dałem na enchanterki, miałem nawet jeden słaby bo słaby ale trifactor,
a teraz kolejne przeszło już 170 craftów i nic, nawet jednej porzadnej sztuki, prawie
zero mixów cc+cd. aczkolwiek jedną perełkę mam z dnia pierwszego i to mnie cieszy :)
Nie ma na niej as ale i tak jest zacna]


Craftingu jeszcze nie testowałem, ale słyszałem wiele pozytywnego na ten temat. Zresztą z testowaniem poczekam aż wydropię schemat z "siłą" w nazwie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę pokrafotwałem i niestety amu nie chce za żadne diabły wyjść przyzwoity. Ale zrobiłem sobie całkiem niezłe naramienniki dla barba (wyszły za 10 razem) :

20130219185345

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2013 o 18:53, KrzysztofT napisał:

Troszkę pokrafotwałem i niestety amu nie chce za żadne diabły wyjść przyzwoity. Ale zrobiłem
sobie całkiem niezłe naramienniki dla barba (wyszły za 10 razem) :

Tylko amulety robiłem ok - 10 szt. i coś takiego wyszło najlepsze

20130220172500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2013 o 21:00, vegost napisał:

To coś wartościowego czy szmelc ? Jako mniszka raczej nie wyobrażam sobie tego nosić.
Choć wygląda zacnie. Wypadło mi gdzieś w II akcie bodajże.. Aczik wpadł za niego ;p I
mam jeszcze jedno pytanie, po co mnichowi Diabo, skoro on walczy ciągle rękoma ? Diablo
trzyma tylko wtedy jak nie walczy ? Przez co mam o wiele gorszy speed podczas ataku...

A oto obrazek z legendarnej broni:

O Jezu kogo ja tu widzę :D
Co do broni... Kupa totalna nikt tego nie kupi. Lepiej to na przemiał dać.
Odnośnie walki... Nikt nie używa Daibo i raczej nikt nigdy nie używał. 2handy mimo iż poprawiono to wciąż daleko odstają do broni jednoręcznych oraz opcji 2x onehand. Jedyny słuszny 2Hand weapon to "Skorn" screen niżej. Ale do niego też trzeba mieć odpowiednie skille/build jak zwał tak zwał. A co do samego Skorna to też nie tanie są lecz na farmę mnichem na exp i na ... ogólnie na wszystko jest perfect.

EDIT:
Widzę, że dałem obrazek do Skorna z main statem Inteligencja. Of kors może się rolować każdy stać. Jednak dex jest najbardziej pożądany no i cena takiego również ..... "zatrważająca" od 300kk golda w górę :)

20130220191728

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2013 o 19:19, Braveheart napisał:

O Jezu kogo ja tu widzę :D
Co do broni... Kupa totalna nikt tego nie kupi. Lepiej to na przemiał dać.
Odnośnie walki... Nikt nie używa Daibo i raczej nikt nigdy nie używał. 2handy mimo iż
poprawiono to wciąż daleko odstają do broni jednoręcznych oraz opcji 2x onehand. Jedyny
słuszny 2Hand weapon to "Skorn" screen niżej. Ale do niego też trzeba mieć odpowiednie
skille/build jak zwał tak zwał. A co do samego Skorna to też nie tanie są lecz na farmę
mnichem na exp i na ... ogólnie na wszystko jest perfect.


To ja ! :) Ostatnio dostałem dużą chcice na granie w Diablo. Zupełnie tak jak kiedyś, kiedy łaziłem po całym mieście w poszukiwaniu swojego egzemplarza xD Zdarza się.. Skoro do niczego ta dzida, to zostawię sobie ją dla mojej nowej Barbarzynki, jak już dobiję 36 lvl :) Ładne, szkoda psuć jak może się przydać. Chyba, że wypadnie coś lepszego. Więc, w takim razie dobrze, że zostawiłem swoje stare kosy dla mnicha i nie przetworzyłem ich :D Tak, wczoraj przeglądałem Skorny T.T Kupa kasy. Nie dla mnie takie rzeczy. Może kiedyś kupię. Dzięki za info :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh i po diablo. Niebiosa okazały się łatwiejsze niż na poziomie Normalnym.. Dziwne :) To teraz piekło ? :P Diablo mi same syfy zostawił po sobie. Wstydził by się ;/ Ale wypadł mi jeden legendarny po drodze. Jakiś mieczyk z tej góry Areath czy coś. Jednoręczny ;p Wygląda jak włócznia i fajny wygląd ma :) Dobre to ? :D

20130225203746

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2013 o 17:21, Henrar napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=oFFNtE3yu20&t=8m30s

Wygląda na to, że wersje konsolowe będą miały tryb off-line.

Tak naprawdę to wersje konsolowe mnie [chociażby] nie interesują [Nie wiem jak resztę Pctowców]. Niech sobie mają swój "alter świat Sanktuarium" i tyle. Jeżeli Blizz chciałby wprowadzić połączenie z PCtowcami to cały AH by ruszył jak świeżo po premierze i w sumie tego by była zaleta. Nawet największe crapy by schodziły jak świeże bułki.
Krótko mówiąc. Można by było na nich chociażby gold zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2013 o 20:37, vegost napisał:

Ehh i po diablo. Niebiosa okazały się łatwiejsze niż na poziomie Normalnym.. Dziwne :)
To teraz piekło ? :P Diablo mi same syfy zostawił po sobie. Wstydził by się ;/ Ale wypadł
mi jeden legendarny po drodze. Jakiś mieczyk z tej góry Areath czy coś. Jednoręczny ;p
Wygląda jak włócznia i fajny wygląd ma :) Dobre to ? :D

Weź to pan wywal na przemiał.
Co do trudności.... Diablo jego poziomy trudności to nie to samo co eeee "kiedyś" [Mówię to jako osoba co gra od początku do teraz i była świadkiem praktycznie każdej zmiany w tej grze. Skoro jesteś taki "mocny" to ustaw sobie siłę potworów powiedzmy "3" i wtedy idź na Diablo na hellu. Tą opcje ustawisz w opcjach gry wciskając ESC Opcje ---> Rozrywka ---> "Zezwól na zmianę siły potworów" [tak to się chyba w polskiej wersji nazywało xD] i akceptuj. Przy wyborze danego questa będziesz mógł sobie ustawiać od monster power 0 [zero to teraz standard] do 10.
Mimo iż teraz są takie regulacje to i tak nic nie przebije starego inferno przed pierwszymi nerfami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> http://www.joystiq.com/2013/02/25/diablo-3-on-ps3-and-ps4-will-allow-offline-play/

Dnia 26.02.2013 o 03:29, Lone_Wolf napisał:



W skróce: Diablo na konsolach nie bedzie wymagał ciągłego połączenia z netem, będzie
lokalny coop.



^^ Po prostu konsolowcy będą mieli lepiej, co tu kryć :) Kurcze tylko co teraz z tymi blizzboyami, którzy twierdzili, że "musisz być ciągle online bo Diablo nie ma singla, to takie MMO w zasadzie"... Hehe, może już tworzą teorię, że to pierwsze MMO w które można grać offline i solo ;-)

Trochę tego zazdroszczę - najbardziej tego, że nie będą musieli po każdym uruchomieniu gry wklepywać hasła. To mnie zawsze najbardziej wpienia ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.02.2013 o 03:29, Lone_Wolf napisał:

W skróce: Diablo na konsolach nie bedzie wymagał ciągłego połączenia z netem, będzie
lokalny coop.


Tia... ale jak pisałem przed premierą że spokojnie mogliby coś takiego zrobić na PC to stadko fanbojów od razu "nie,nie,nie,nie, to nie jest gra singlowa, to coop z opcją grania samotnie, takie nowe MMO,pleplepple, potok innych bzdur"
Da się. Zawsze się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu pecetowcy dostali betę, konsole sprawdzony (nie najgorszy) produkt. Mimo to naprawdę nie rozumiem ludzi, którzy ślepo i zaciekle bronią sposobu, w jaki Blizzard postanowił pluć im w twarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.02.2013 o 22:34, Braveheart napisał:

Mimo iż teraz są takie regulacje to i tak nic nie przebije starego inferno przed pierwszymi
nerfami. :)



No nic go nie przebije, bo poziom gearu był diametralnie inny.
Było go mniej, najlepszy był droższy [bah jak tylko otworzyli rmah to sprzedałem kusze 2h z 1.2kdpsu dexem i gniazdem za 250 ojro od ręki], nie było wcale legend wartych uwagi i dropiły niemalże zerowo [tzn było kilka na krzyż, stary czaszkochwyt, stara andarielka, od biedy stara godzina czy siedem grzechów albo pierścień zodiaku].

Kończyliśmy inferno hmm jak dobrze pamiętam ja z około 51k dpsu, ty chyba niewiele mniej [40-45 ? jakoś tak?], barb był w tanku bo kto wtedy w ogóle nawet myślał o czymś takim jak ww [czy u wiza czy u barba xD].

Gdybyśmy teraz się ubrali pod takie staty i zarzucili powiedzmy mp 5-6 to +/- wyszło by podobnie do starego infernala.

P.S.
Data aczika zrobionego dzień przed nerf patchem to dalej miła pamiątka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się