Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 26.03.2014 o 12:56, JackXPPL napisał:

Kiedy dostajemy wieszczkę?


Spoiler

W dodatku, stosunkowo niedługo po rozpoczęciu gry. Mikstury lecą z zabitych elit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2014 o 13:01, Derneth napisał:

oddech śmierci czyli mats do craftowania i ulepszania kowala i złotnika wypada nam z
mobów z poziomem 61+.


Ok dzięki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dobiłem 30 poziom. Przerzuciłem się między skillami i jest jeszcze lepiej. To rzeczywiście praktycznie kropka w kropke paladyn z dwójki. Dla mnie to dobrze, bo palek to mój fav. W końcu jakaś alternatywa dla barba w kwesti pierdyknięcia, a do tego ma w sobie to coś z mnicha co mnie zawsze do niego ciągnęło, ale nie zatrzymało na długo. Połączenie jest genialne i chyba przerzucę się w pełni na crusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lol, właśnie spotkałam na Nephalem Rift kilkanaście goblinów skarbników jeden obok drugiego. xD Żałuję, że nie zrobiłam screena. :P Mieliście coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2014 o 16:04, Arande napisał:

Lol, właśnie spotkałam na Nephalem Rift kilkanaście goblinów skarbników jeden obok drugiego.
xD Żałuję, że nie zrobiłam screena. :P Mieliście coś takiego?


Nie, ale jest taka możliwość, że się pojawiają w dużej liczbie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2014 o 16:09, Isildur napisał:

Nie, ale jest taka możliwość, że się pojawiają w dużej liczbie :)


No, doświadczyłam tego, że jest. :P Niestety udało mi się ubić tylko dwa, bo reszta się rozpierzchła na wszystkie strony. :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2014 o 16:16, Arande napisał:

No, doświadczyłam tego, że jest. :P Niestety udało mi się ubić tylko dwa, bo reszta się
rozpierzchła na wszystkie strony. :C


To i tak dobrze ja znając swoje możliwości jak jednego bym zabił to byłoby dobrze xD
Gdyby tak nie zwiewały to łatwiej by było ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Btw i jak - przestałeś narzekać na poziom trudności po 70tce xD ?

Osobiście udało mi się ogarnąć cały dodatek na TR1 w moim starym szrocie [zaczynałem z 90k hp i 200k dpsu, skończyłem obecnie na 330k hp (9kk wytrzymałości ogółem) i 410k dpsu] wymienianym w trakcie bez zgonu, ale ostatnia walka trochę jednak trwała =P

Cisnę twardo w poszukiwaniu nowego pierścienia bo DPS jeszcze nie zachwyca [przydało by się to co było w becie czyli 600-700k], bron i źródło też do wymiany tylko drop nie rozpieszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż dodatek ma swoje plusy i minusy (jeszcze go co prawda nie skończyłem, ale mogę co nieco powiedzieć):

Plusy:
- Klimat
- Długość dodatku (zapowiadano, że robi się go 2,5 godziny, ja po 4 godzinach i robieniu wszystkich miejscówek po kolei ledwo skończyłem cmentarz)
- Muzyka - po prostu wymiata
- Nowy mistyk
- Ciekawe lokacje i nowi przeciwnicy
- Dodatkowe umiejętności
- Po raz kolejny świetna lokalizacja i filmiki przerywnikowe
- KRZYŻOWIEC!! (dla fana paladyna z D2 po prostu wymarzona klasa)

Minusy:
- Przegięte przedmioty - na litość boską kto to wymyślił, żeby na starcie wypadały markizowe klejnoty, które kosztują tak wiele złota by je zrobić od podstaw? Do tego chore przedmioty zwiększające statystki kosmicznie (2k kradzieży życia przy trafieniu? prawie 2k dps?).
- Poziomy od 61-70 dają jakąś chorą ilość wytrzymałości i obrażeń. Zaczynając dodatek miałem 75k życia, a teraz mam prawie 160k. No na litość boską co to ma być? Skąd takie chore przeliczniki? I niech mi ktoś powie, że gracz bez dodatku może się mierzyć z właścicielem RoS....
- Nowe umiejętności niestety niezbyt zbalansowane - dla mnicha kolejny defensywny skill. Potrzeba mu było pierdyknięcia z krótszym niż 7stronne uderzenie cd, a dostaliśmy transformację, która nadaje się bardziej do obrony (1 runa). A taki barb czy wizz mają chore umiejki.... :(

Cóż oczekuję, że gra dostanie lepszy balans. Przechodzę RoS na Udręce 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2014 o 19:27, Pietro87 napisał:

Btw i jak - przestałeś narzekać na poziom trudności po 70tce xD ?

Nie narzekam chociaż Maltaela zabiłem za pierwszym podejściem, chociaż w V akcie moja czarownica zaliczyła pierwszego zgona xD
Ogólnie gra się świetnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

Minusy:
- Przegięte przedmioty - na litość boską kto to wymyślił, żeby na starcie wypadały markizowe
klejnoty, które kosztują tak wiele złota by je zrobić od podstaw? Do tego chore przedmioty
zwiększające statystki kosmicznie (2k kradzieży życia przy trafieniu? prawie 2k dps?).


Na Normalnym poziomie lecą zwykłe kamyki :P Co do przedmiotów włącz T1 :P

Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

- Poziomy od 61-70 dają jakąś chorą ilość wytrzymałości i obrażeń. Zaczynając dodatek
miałem 75k życia, a teraz mam prawie 160k. No na litość boską co to ma być? Skąd takie
chore przeliczniki? I niech mi ktoś powie, że gracz bez dodatku może się mierzyć z właścicielem
RoS....


Tak to włącz sobie T1 wtedy zrozumiesz dlaczego takie staty mają :P

Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

- Nowe umiejętności niestety niezbyt zbalansowane - dla mnicha kolejny defensywny skill.
Potrzeba mu było pierdyknięcia z krótszym niż 7stronne uderzenie cd, a dostaliśmy transformację,
która nadaje się bardziej do obrony (1 runa). A taki barb czy wizz mają chore umiejki....
:(


Nie jest źle, ale mam wrażenie, że czarownicy za szybko znika moc tajemna xD

Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

Cóż oczekuję, że gra dostanie lepszy balans. Przechodzę RoS na Udręce 1.


Balans jest dobry :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

- Przegięte przedmioty - na litość boską kto to wymyślił, żeby na starcie wypadały markizowe
klejnoty, które kosztują tak wiele złota by je zrobić od podstaw? Do tego chore przedmioty
zwiększające statystki kosmicznie (2k kradzieży życia przy trafieniu? prawie 2k dps?).


A próbowałeś pograć torment 1-6 ?
Klejnoty są potrzebne do większości craftów, są nowe recepty na klejnoty kolejnych poziomów [dlatego markizy wypadają tak jak kiedyś leciały normalne gemy], koszt sklejenia gemów też został obcięty i kosztuje to teraz tyle co kot napłakał.

Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

- Poziomy od 61-70 dają jakąś chorą ilość wytrzymałości i obrażeń. Zaczynając dodatek
miałem 75k życia, a teraz mam prawie 160k. No na litość boską co to ma być? Skąd takie
chore przeliczniki? I niech mi ktoś powie, że gracz bez dodatku może się mierzyć z właścicielem
RoS....


Grałeś torment 3-6 ? Jeśli ci starczy czasu i samozaparcia skończysz z hp w okolicach 500-600k i wcale nie będzie to jakoś strasznie dużo do grania 6tki.

Dnia 26.03.2014 o 19:42, InfiX napisał:

Cóż oczekuję, że gra dostanie lepszy balans. Przechodzę RoS na Udręce 1.


Balans czego ? Nie ma pvp [tylko bez gadania głupot o tych pożal się boże duelach o pietruchę], nie ma otwartego handlu, nie ma ah, nie ma ladderów - nie ma NIC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tobie u czarownicy też zbyt szybko moc tajemna schodzi? Bo mam wrażenie, że przed dodatkiem schodziła troszkę wolniej a używam tych samych umiejętności..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ogóle to coś nie widzę tutaj zachwytów nad ostatnią walką.
Przyzwyczajony do dotychczasowego tank''n''spank z ewentualnym kitem, ostatnia walka była wprost genialna. Niesamowicie zróżnicowana, boss miał swietne ciosy (podwójna spawara ftw) i nie czuć było, ze jest kolejnym hp tankerem. Barbem udało mi się go uciupać za drugim podejściem (chmurki bolą mocno) i moim zdaniem ta walka bije wszystkie dotychczasowe walki z bossami.
W dwójce jednak wolałem walkę z Diablo, Baal był nieco nudnawy.
Szkoda, że w trójce Diablo nie ma tego czegoś co zapadłoby w pamięć, ot po prostu odświeżone tradycyjne ciosy, które z lepszym gearem można tankować.
Finałowa walka w RoS chociaż co chwile rzucała w twarz czymś innym.

No i lekki hint od Tyraela odnośnie kolejnego dodatku / Diablo 4. Choć prędzej dodatku skoro D3 ma być ostatnią z serii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem gram na T1, a grałem też na T2 i było ok z 75k życia bez itemów z RoS. Jeżeli na T1 będzie ciężej w dodatku niż np na T4 w 3/4 akcie to będzie bardzo coś nie tak :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się