Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 06.04.2014 o 09:47, Cygi napisał:

Medalion Geralta?
Geralta?

Blizzard ma pozwolenie na używanie nazwy? :P

Na użycie imienia nie trzeba mieć żadnych pozwoleń, tak jak cdprojekt nie musiał mieć żadnych pozwoleń na easter egg z asasynem w W2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 11:17, Krytyczny napisał:

A jak to jest z dodatkiem? Warto kupić podstawkę + dodatek od razu czy można podstawkę
odłożyć na później (fabuła dodatku rozpoczyna się po fabule podstawki)? Bo wiadomo, drogie
to-to ^^


Moim zdaniem dobrym pomysłem jest kupienie podstawowego Diablo 3, wbicie postaci na 60 poziom i ukończenie fabuły i dopiero potem kupno RoS. Dodatek jest zdecydowanie przeznaczony dla graczy, którzy grę już ukończyli (akt V, nowe przedmioty na poziomach 60-70, tryb przygodowy udostępniony dopiero po skończeniu całej fabuły).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 11:17, Krytyczny napisał:

A jak to jest z dodatkiem? Warto kupić podstawkę + dodatek od razu czy można podstawkę
odłożyć na później (fabuła dodatku rozpoczyna się po fabule podstawki)? Bo wiadomo, drogie
to-to ^^


Kupuj Podstawkę razem z dodatkiem, fabuła dodatku jest związana bezpośrednio z fabułą podstawki i V akt jest kontynuacją wydarzeń jakie miały miejsce po ukończeniu aktu numer IV
Kolega wyżej proponuje by kupić najpierw Diablo 3 i wbić postać na 60 lvl i dopiero dokupić dodatek, moim zdaniem warto kupić podstawkę razem z dodatkiem, nic nie tracisz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 09:08, Ring5 napisał:

Przepraszam bar dzo, ale nie rozumiem za bardzo, czemu się czepiasz (bo inaczej tego nazwać
nie można). Jedyne, co napisałem, to to, że (dla mnie) obecny układ jest w zupełności
wystarczający i nie wymaga szczególnych poprawek (a już na pewno nie zwiększania częstotliwości
wypadania przedmiotów).

"Bo ludzie płaczą, że za rzadko wypadają i trzeba znerfić? :/ Super. Może po prostu od razu niech każdej nowej postaci dadzą na dzień dobry 70 poziom, wszystkie sety i legendy, z 50 baniek i po 20 klejnotów? :/"
Chyba trochę inaczej ująłeś swoje myśli niż teraz twierdzisz. Na pewno nie tak miło, neutralnie i z szacunkiem do osób o innym zdaniu, jakby to wynikało ze streszczenia.

Dnia 06.04.2014 o 09:08, Ring5 napisał:

Pojawiasz się Ty, krytykujesz to, co napisałem, po czym stwierdzasz,
że cieszy Cię to, jak teraz gra wygląda... Czyli czepiamy się dla samego czepialstwa?
Bo sensu w tym zbyt wiele nie ma.

Czyli prowadzimy dyskusję, ewentualnie komentuję twój post i tłumaczę co mi się w nim nie spodobało. Do tego rozmawiamy o grze. Rozumiem, że to nie ma sensu w temacie o tej grze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 14:11, Mercuror napisał:

Chyba trochę inaczej ująłeś swoje myśli niż teraz twierdzisz.


Ująłem to dokładnie tak samo, używając innych słów. I wybacz, ale ciężko mi mieć szacunek do osób, które ciągle płaczą, że coś jest nie tak. Za mało lootu - źle. Za dużo lootu - źle. Za mocny loot - źle. Za słaby loot - źle. Nie, nie miałem zamiaru być miły ani neutralny. Czytałem wypowiedzi graczy na różnych forach i ręce czasami opadają, gdy się to takie rzeczy pojawiają. Tak, uważam, że niektórym nigdy się nie dogodzi. Loot 2.0 wprowadził od groma zmian na lepsze, dropy teraz są może nie idealne, ale na pewno bardzo, BARDZO dobre, w odpowiednich proporcjach (legendki i sety wypadają na tyle rzadko, że człowiek się cieszy, gdy się pojawią, a jednocześnie na tyle często, by się nie zniechęcać - o czym za chwilę).

Dnia 06.04.2014 o 14:11, Mercuror napisał:

Czyli prowadzimy dyskusję, ewentualnie komentuję twój post i tłumaczę co mi się w nim
nie spodobało.


To taka mała prośba w takim razie - zanim uznasz, że trzeba błysnąć ironią, upewnij się najpierw, że właściwie zrozumiałeś komentarz tej osoby, bo w tym momencie wychodzi na to, że skrytykowałeś mnie za napisanie czegoś, co następnie sam napisałeś. A swoją drogą - kiedy ja wyrażam swoje zdanie, natychmiast pojawiasz się w roli obrońcy uciśnionych (choć nasze opinie się od siebie za bardzo nie różnią). Kiedy ja krytykuję Twój post, krytykujesz to, co piszę, bo przecież każdy ma prawo do swojego zdania. To jak w końcu jest? Mam prawo mieć własne zdanie o płaczliwych, wiecznie narzekających graczach, czy nie?

Dnia 06.04.2014 o 14:11, Mercuror napisał:

Rozumiem, że to nie ma sensu w temacie o tej grze?


Dyskusja jak najbardziej ma sens. Czepialstwo - nie bardzo.


A z innej beczki i bez związku z powyższym... Gra przejawia cechy czytania w myślach. Kilka minut temu uznałem, że już dawno nie wypadła mi żadna porządna broń dla Hunterzycy i może w związku z tym dobrze by było zacząć nową postać (rozważałem Witch Doctora). Dosłownie kilka sekund później z mobka wypada mi Manticore z socketem :) Dmg skoczył z 800k na 1.1kk i już nie myślę o zaczynaniu nowej postaci ;)

Pomyślałem sobie też, że jeśli miałbym się przyczepić do jednej rzeczy w grze, to jest nią ograniczenie zmiany tylko jednej cechy ekwipunku u Mistyczki. Zdecydowanie bardziej wolałbym mieć gold/mat sink w postaci personalizowania każdej cechy broni/pancerza. Chyba dawałoby mi to więcej motywacji do robienia riftów raz za razem - potrzebowałbym wtedy od groma surowców i złota, ale przynajmniej miałbym jakiś konkretny cel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ble w Saturnie wszystkie kopię gry już wyszły ;/ Wkurza mnie to, dostają 10 sztuk i potem czekaj a taki Media Markt dostaje 200 sztuk. Ktoś się orientuje czy w Szczecinie w MM są jeszcze jakieś sztuki ? Żeby nie jechać na darmo..

I jeszcze jedno pytanie, jak długi jest ten dodatek ? Widzę, że dochodzi tylko jeden akt gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 15:37, vegost napisał:

Żeby nie jechać na darmo..


Zawsze można zadzwonić ;)

Dnia 06.04.2014 o 15:37, vegost napisał:

I jeszcze jedno pytanie, jak długi jest ten dodatek ? Widzę, że dochodzi tylko jeden
akt gry.


Jeden akt w wątku fabularnym, do tego dochodzi od groma czasu, jaki spędzisz w Adventure Mode, robiąc Bounties i przechodząc Rifty (takie uzasadnienie grindu). Sam Akt V zajmie Ci kilka godzin, w zależności od tego, jak szybko chcesz go przejść (omijać wszystkie rozmówki, czy dokładnie poznawać fabułę). Na dodatek masz nową klasę (Crusader), która też pewnie trochę czasu zeżre, jeśli będziesz chciał ją doprowadzić do lvl capa. W każdym razie minimum kilkanaście godzin na to poświęcisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie karm go to się znudzi.

Natomiast sam nadchodzący hotfix [nawet nie wiem czy on czasem już nie wszedł, nie sledze takich drobnych fixów jakoś super na bieżąco bo zawsze któryś ziomeczek z oficerką w klanie rzuca w MOTD ważniejsze notki] naprawia uszkodzony lub zaniżony drop legendarnych materiałów, więc obaj bijecie pianę na marne.
Fix był oczywisty bo od dnia premiery wiele materiałów zwyczajnie nie wypadało [118 ubić Maltaela na normalu, 61 na TR2 i ani jednego reapers fear].

Natomiast są też efekty uboczne które wygenerowała tzw "frajernia" czyli wykastrowanie z wielu lokacji ilości spawnujących się skrzynek z lootem [bo owa "frajernia" zamiast grać w daną grę biegała po 3 lokacjach na krzyż omijając moby i otwierając skrzynki]

Podejrzewam, że kolejne nerfy uderza w poziom trudności, bo przecież casuale dalej nie mogą grac na TR6, wiadomo, powinni móc biegać i jednym kliknięciem zabijać moby bo są tacy zajedwabisci i zapłacili za grę. Są tez za głupi, żeby pojąc ideę jaka stoi za suwakiem poziomów trudności i faktem, ze jest zrobiony po to, żeby ten co ma dużo czasu dobił do najwyższego poziomu a ten co jest casualem i się tym tak szczyci wszem i wobec grał na niższym. Proste, logiczne - jednak dla niektórych nie do przyswojenia umysłowego [ale było wiadome, ze płaczki po skasowaniu AH będą pierdzieć w tubę z bezsilności i coś ugrają dla siebie, pieprząc jednocześnie zabawę całej reszcie normalnych ludzi, ot takie community sobie Blizz wychował]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 15:57, Ring5 napisał:

Zawsze można zadzwonić ;)

Dzwoniłem do nich :D Ale pani nie mogła mi powiedzieć, czy na sklepie są pudełka z dodatkiem do Diablo 3. Miałem nawet wrażenie, że nie wie o co mi chodzi :o

Dnia 06.04.2014 o 15:57, Ring5 napisał:

Jeden akt w wątku fabularnym, do tego dochodzi od groma czasu, jaki spędzisz w Adventure
Mode, robiąc Bounties i przechodząc Rifty (takie uzasadnienie grindu). Sam Akt V zajmie
Ci kilka godzin, w zależności od tego, jak szybko chcesz go przejść (omijać wszystkie
rozmówki, czy dokładnie poznawać fabułę). Na dodatek masz nową klasę (Crusader), która
też pewnie trochę czasu zeżre, jeśli będziesz chciał ją doprowadzić do lvl capa. W każdym
razie minimum kilkanaście godzin na to poświęcisz.

Ja tam zawsze słucham to co mówią, więc nie będzie aż tak źle. Lubię słuchać polskiego dubba. Przy drugim podejściu to już przeklikuje :) Tak, chętnie zobaczę tego Krzyżowca. Może to spełnienie moich oczekiwań co do klasy "świętej" :) Brakuje mi tam czystego paladyna. Czyżby to było to ? :)

@Pietro87 - mam nadzieję, że to nie do mnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 16:07, vegost napisał:

Może to spełnienie moich oczekiwań co do klasy "świętej" :)


Od razu uprzedzam, żebyś za bardzo się na niego nie napalał. Gra się przyjemnie, ale po jakimś czasie okazuje się, że nie radzi on sobie tak dobrze z mobkami, jak inne klasy. Najważniejszym problemem jest to, że niektóre skille są zabugowane i nie działają tak, jak powinny. Gdy tylko kupiłem grę, zacząłem nową "kampanię" właśnie Krzyżowcem, przeszedłem podstawkę i dodatek, po czym odstawiłem go na półkę i wróciłem do Hunterzycy. Pomimo obłędnych obrażeń na "papierze", realny dmg był tak niski, że nawet na Expercie szło niesamowicie wolno. Gdyby chociaż jeszcze zastosowano ten sam myk, co u Monka i Barba, że otrzymuje o 30% obrażeń mniej, to może dałoby się to jakoś przeżyć, ale tak nie dość, że zadajemy mało obrażeń, to jeszcze dość łatwo zginąć.

Nie zmienia to jednak faktu, że jak naprawią skille, będzie to mocna klasa i wtedy na bank do niego wrócę :)

Dnia 06.04.2014 o 16:07, vegost napisał:

@Pietro87 - mam nadzieję, że to nie do mnie :P


Nie, to nie o Tobie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 15:58, Pietro87 napisał:

więc obaj bijecie pianę na marne.


Tyle tylko, że mnie akurat ten droprate nie przeszkadza, przynajmniej jest co robić ;)

Dnia 06.04.2014 o 15:58, Pietro87 napisał:

Fix był oczywisty bo od dnia premiery wiele materiałów zwyczajnie nie wypadało [118 ubić
Maltaela na normalu, 61 na TR2 i ani jednego reapers fear].


A to już kwestia buga, nie droprate.

Dnia 06.04.2014 o 15:58, Pietro87 napisał:

Podejrzewam, że kolejne nerfy uderza w poziom trudności, bo przecież casuale dalej nie
mogą grac na TR6


Szkoda :( Sam na T1 się nie porywam, bo mam jeszcze za cienką postać, jeśli to znerfią, pewnie po T2-3 będę mógł hasać :/ Chyba nie na tym zabawa polega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 16:28, Ring5 napisał:

Tyle tylko, że mnie akurat ten droprate nie przeszkadza, przynajmniej jest co robić ;)


A mi akurat tak bo wiele z tych matsów ma zaniżony drop często nawet o 200% a powinny byc ujednolicone, np dropy specyficznych craft matsów z bossów nie były - jeden miał szanse na drop np 0.01% a drugi 0.00001% i teraz siedząc na danym bossie i farmiac go dla materiału wiele takich matsów matematycznie miało szanse bliskie zeru na wypadnięcie. Hotfix nie podbija jako takich drop rateów a koryguje tylko te które były ewidentnie zepsute [oraz naprawia te zbugowane]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 16:25, Ring5 napisał:

Od razu uprzedzam, żebyś za bardzo się na niego nie napalał. Gra się przyjemnie, ale
po jakimś czasie okazuje się, że nie radzi on sobie tak dobrze z mobkami, jak inne klasy.
Najważniejszym problemem jest to, że niektóre skille są zabugowane i nie działają tak,
jak powinny. Gdy tylko kupiłem grę, zacząłem nową "kampanię" właśnie Krzyżowcem, przeszedłem
podstawkę i dodatek, po czym odstawiłem go na półkę i wróciłem do Hunterzycy. Pomimo
obłędnych obrażeń na "papierze", realny dmg był tak niski, że nawet na Expercie szło
niesamowicie wolno. Gdyby chociaż jeszcze zastosowano ten sam myk, co u Monka i Barba,
że otrzymuje o 30% obrażeń mniej, to może dałoby się to jakoś przeżyć, ale tak nie dość,
że zadajemy mało obrażeń, to jeszcze dość łatwo zginąć.

>

Dnia 06.04.2014 o 16:25, Ring5 napisał:

Nie zmienia to jednak faktu, że jak naprawią skille, będzie to mocna klasa i wtedy na
bank do niego wrócę :)


Każda klasa, która ma chociaż trochę coś z prawdziwego i klasycznego paladyna z D2, zawsze mi się podoba :) Nawet lepiej, że nie jest jakimś koksem, który idzie i zabija kogoś jednym hitem. W takiej klasie spodziewam się raczej supportu dla innych postaci, żeby poczuła się potrzebna. Wiesz, tu nałożyć jakąś aurę a tam rzucić bufa :)
Dlatego mnich tylko częściowo spełnia takie wymagania. Problem tej klasy jest taki, że brak jest ciężkiej płytówy, ciężkich dwuręcznych mieczy :) Taki co by kwalifikowało paladyna jako wojownika światła :D Mam zamiłowanie do takich świętych wojowników. Rzucających się na wrogów z uśmiechem na ustach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2014 o 19:27, Pietro87 napisał:

A mi akurat tak


Ale ja mówię o "normalnym" dropie, nie o tym zbugowanym. Kilka procent (lub mniej) szans na drop jest w porządku, a już widziałem parę postów o tym, że drop rate Iron Wolves Doctrine jest za niski i powinien być podwyższony. Serio? Ja dziś farmiłem Ssthrassa, zrobiłem może z 50 runów, zyskując 3 Doctrine''y. To raczej nie jest drop rate, który powinien zostać podwyższony. Natomiast Reaper''s Fear nie tyle wymaga poprawienia, ile NAPRAWIENIA i to już nie ulega wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli dopakują Crusadera tak, jak tego większość się spodziewała. Teraz już raczej nie powinien odstawać od reszty w szybkości zabijania mobów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba mi się zwiesiła gra... Albo połączenie z Battle.netem :/ Podczas walki z bossem w rifcie po klawiaturze przegalopowały mi szalejące koty. Podejrzewam, że musiały wcisnąć alt+f4 (nie dziwi mnie to, biorąc pod uwagę zmiany, jakie wcześniej ich galopady wprowadzały w laptopach moim i żony, odkrywając funkcje istnienia których nawet nie podejrzewałem), bo wywaliło mnie na pulpit. Uruchomiłem grę od nowa i teraz od kilku minut wisi na Authenticating Credentials. Na początku myślałem, że po prostu gra mnie nie wylogowała, ale trwa to już chwilkę, restartowałem launcher, wywalałem wszystkie procesy, restart kompa - i nic. Ktoś miał coś podobnego po "awaryjnym" wyjściu z gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2014 o 20:43, Ring5 napisał:

Ktoś miał coś podobnego po "awaryjnym" wyjściu z gry?


Chyba coś z battlenetem jest, bo też nie mogę się zalogować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2014 o 20:52, zawcia napisał:

Chyba coś z battlenetem jest, bo też nie mogę się zalogować.


Moje koty skasowały Battle.net?! O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się