Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft pokazuje kampanię Ghost Recon: Future Soldier na nowym zwiastunie

20 postów w tym temacie

Taktycznie, brutalnie, fajnie.

Ale po skopanym i wkurzającym AI w AW2 chyba się nie skuszę.
No i te zabezpieczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co ja widzę?Coda w przyszłości.Czyżby kolejna kalka coda?A jakie to brzydkie.Oj, jak dojdzie do premiery wersji pc, to będę musiał mocno rozważyć zakup, bo ten trailer mnie mocno odrzucił;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej myślałem że ta gra będzie miała jakieś elementy taktyczne. Teraz widzę że to będzie produkt inspirowany CoDem. Cóż, prawdopodobnie będzie podobna sytuacja jak ze Splinter Cell Conviction - totalne odejście od serii, od gatunku, ale co z tego skoro otrzymuje się fajną nawalankę. Sądzę że z Future Soldier''em będzie identycznie.
A sam trailer całkiem fajny, efektowny, dobrze że zaprezentowano niektóre ruchy żołnierzy. Na początku myślałem że oglądam zwiastun nowego Modern Warfare :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nie wygrywasz bitwy robiąc to co słuszne. Wygrywasz robiąc to co konieczne"
A teraz zamieńcie "bitwy" na "na rynku" i już mamy model biznesowy Ubisoftu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od teraz każda gra, która na trailerze pokazuje trochę akcji, w której się strzela, i w której są wybuchy jest klonem COD''a. Toż to k*rwa logiczne. A jak jest "brzydka" to już w ogóle apokalipsa. A zadam takie pytanko, muzyka, którą grę ci przypomina?
Ale już nikt nie chce zauważyć, że trailer to często wycinka tych najefektowniejszych scen, na których coś się dzieje.
Co do trailera, ładnie to wygląda i jeśli w pobliżu premiery nie będzie innych gier do kupienia może się skuszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.02.2012 o 20:47, kupapiasku napisał:

"Tylko martwi walczą uczciwie"... Kurwa, kto to wymyśla?! Serio, ktoś tu próbuje obrazić
inteligencję graczy?


Witamy we współczesnym biznesie gier (filmów też). Tam gdzie rzucają takie farmazony, gdzie plansze to jeden korytarz ze scenkami i QTE a zdrowie samo się odnawia.

A teraz wracam do gier planszowych i książek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie oddajesz stolca gdy chcesz. Oddajesz stolec gdy musisz. Tylko martwi nie oddają stolca.

A o grze nie wiem co sądzić, bo straszne science fiction się z tego zrobiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę CoDa, widzę Gearsy, ale wygląda to znośnie, o ile będzie fajny balans dodatku, żeby nie skończyło się jak w niektórych tytułach, że masz cały arsenał, a walisz jedną bronią - bo nie ma ammo do innych i jednym gadżetem, bo jest o wiele przydatniejszy niż reszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie trzyma tego klimatu, który pokazywali na trailerach/gameplayu z 2010:

http://www.youtube.com/watch?v=VhVx3jBXRSY

http://www.youtube.com/watch?v=Hhq7-wo11h4

Do tego ta archaiczna grafika (rzekłbym komiksowa w porównaniu do powyższego gameplaya) w zwiastunie ;s Niestety, zaczynam się bać zarówno o FR, jak i R6 ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Deathscythe jak tamten klimat mógł ci się podobać? Tamto było stasznym sci-fi, teraz przynajmniej zeszli z tonu i jakoś to wygląda a nie jak chodzące F-16... Grafika jest najmniej ważna, ważne aby to był w większym stopniu taktyczny shooter podobny do starych części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 09:25, jaruto7 napisał:

Deathscythe jak tamten klimat mógł ci się podobać? Tamto było stasznym sci-fi, teraz
przynajmniej zeszli z tonu i jakoś to wygląda a nie jak chodzące F-16... Grafika jest
najmniej ważna, ważne aby to był w większym stopniu taktyczny shooter podobny do starych
części.



Masz rację - zeszli z tonu i wygląda to teraz jak klon jakiegoś MW. Na zaprezentowanym trailerze zabrakło tylko tych celowników pełniących rolę HUDa ;s Zdecydowanie wolałem podejście "chodzącego F-16", oczywiście z zachowanie zdrowego rozsądku.

Porównując gameplay z 2010 do tego trailera uważam, że zrobili olbrzymi krok do tyłu. Zarówno pod względem graficznym, jak i mechanicznym. Grafiki komentować nie muszę, bo to widać. Jeśli jednak chodzi o mechanikę, to brakuje mi początku z poprzedniego gameplaya, gdzie skanowanie terenu odbywało się przez satelitę, a nie na zasadzie "rzuć granat, a pokażemy ci gdzie i jak czujni są przeciwnicy" czy inne tego typu kwiatki. Co do taktycznego shootera, to skwituje to jednym zdaniem: Black Hawk z MINIGUNEM, yo!
Jak wszyscy dobrze wiemy, nieodłącznym elementem każdego taktycznego shootera jest automatyczny przelot i siekanie przeciwników z takiego właśnie automatu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 10:15, Deathscythe napisał:

> Deathscythe jak tamten klimat mógł ci się podobać? Tamto było stasznym sci-fi, teraz

> przynajmniej zeszli z tonu i jakoś to wygląda a nie jak chodzące F-16... Grafika
jest
> najmniej ważna, ważne aby to był w większym stopniu taktyczny shooter podobny do
starych
> części.


Masz rację - zeszli z tonu i wygląda to teraz jak klon jakiegoś MW. Na zaprezentowanym
trailerze zabrakło tylko tych celowników pełniących rolę HUDa ;s Zdecydowanie wolałem
podejście "chodzącego F-16", oczywiście z zachowanie zdrowego rozsądku.

Porównując gameplay z 2010 do tego trailera uważam, że zrobili olbrzymi krok do tyłu.
Zarówno pod względem graficznym, jak i mechanicznym. Grafiki komentować nie muszę, bo
to widać. Jeśli jednak chodzi o mechanikę, to brakuje mi początku z poprzedniego gameplaya,
gdzie skanowanie terenu odbywało się przez satelitę, a nie na zasadzie "rzuć granat,
a pokażemy ci gdzie i jak czujni są przeciwnicy" czy inne tego typu kwiatki. Co do taktycznego
shootera, to skwituje to jednym zdaniem: Black Hawk z MINIGUNEM, yo!
Jak wszyscy dobrze wiemy, nieodłącznym elementem każdego taktycznego shootera jest automatyczny
przelot i siekanie przeciwników z takiego właśnie automatu...


Trailer pokazujący wartką akcję nie musi wcale oznaczać, że o taktyce już zapomnieli, po przejściu tutorialu twórcy mają oddać spore tereny do działań taktycznych a jeśli ktoś nie chce taktycznie walczyć to po aktywowaniu alarmu przeciwników wyjdzie znacznie więcej. W 90% sztuczna inteligencja nie będzie oskryptowana. Dobrze by było aby takie starcia były naprawdę trudne do pokonania, najlepiej by było aby duch który oberwał serię z karabinu przeciwnika już padł na glebę na poziomie easy skoro mają takie zabawki...

W chwili obecnej są trzy sposoby na to abyś przegrał:
1. Jeśli coś wybuchnie blisko ciebie od razu zginiesz.
2. Jesli padniesz mogą cię ożywiać dopóki się nie wykrwawisz i pod warunkiem że cała drużyna nie padnie.
3. Będą misje typowo infiltracyjne, że jeśli zaczniesz otwartą walkę to będziez musiał zacząć od nabliższego checkpointa.

Ten Future Soldier nie jest w tej chwili sci-fi jak rok temu pokazywali na E3 bo jakbyś się choć trochę interesował nowinkami technicznymi to takie prototypy które pokazane już istnieją, choć są prymitywne jeszcze w użyciu ale kiedyś być może ich zastosowanie będzie takie jak w GR: Future Soldier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze coś. Musimy często uważać na cywilów, właśnie po to są te granaty sensoryczne aby odróżnić nieprzyjaciół od cywili bo jeśli zabijemy zbyt dużo cywilów to też nas cofnie do checkpointu.

Aktualnie są dwa przekłamania w realiźmie w Future Soldier:
1. Trzeba 3 granatów aby wysadzić nowoczesny BTR
2. Worki z piaskiem zatrzymują 30mm działko w grze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować