Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Warhammer 40,000: Dark Millennium Online nadal żyje! THQ ogłosiło kalendarz wydawniczy

20 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

THQ przedstawiło swoje plany wydawnicze na najbliższe dwa lata. Ostatni kwartał był dla firmy niezbyt pomyślny, ale dzięki przeprowadzanym zmianom jest nadzieja na wyjście na prostą.

Przeczytaj cały tekst "Warhammer 40,000: Dark Millennium Online nadal żyje! THQ ogłosiło kalendarz wydawniczy" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wciąż panuje kretyńska mentalność kapitalistyczna "zarobiliśmy na czysto 300 milionów zamiast 360, to już upadek i koniec świata".Jeśli na czysto zarobiliby 1 (jeden) milion to już są sporo do przodu. Za kilkaset można naprawdę sporo zainwestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to liczmy na to, że THQ się podniesię dzięki Saints Row :) Tak więc możemy być praktycznie pewnie, że nowa odsłona spokojnie wyjdzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się ale, nie wydaje mi się żeby był to dobry pomysł aby firma która ma kłopoty finansowe robiła MMO które jak wiadomo pochłania najwięcej kasy.

Lepiej może żeby na jakiś czas zawiesili ten projekt i poczekali aż staną na nogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 02:16, Brambor napisał:

Ok. A Dawn of War albo Company of Heroes ? Co z nimi ?


No właśnie żadnej gry od Relic przez kolejne dwa lata? Porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to czekamy na Homefront 2 zdecydowanie innowacyjny tytył i nie chodzi mi o strzelanie ale o system punktów za które kupowało sie wyrzutnie rakiet itp. Mam na dzieje że Crytek nie sch..ani tytułu jak było to w przypadku Crysis 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 07:20, Gar napisał:

Nie znam się ale, nie wydaje mi się żeby był to dobry pomysł aby firma która ma kłopoty
finansowe robiła MMO które jak wiadomo pochłania najwięcej kasy.

Lepiej może żeby na jakiś czas zawiesili ten projekt i poczekali aż staną na nogi.



przepraszam ale masz rację - nie znasz się, lepiej jest zainwestować w coś co na pewno im przyniesie w długofalowym rozliczeniu kupę kasy (uniwersum W40K ma ogromną rzeszę fanów), nie trzeba mega myśliciela żeby zauważyć, iż obecnie najlepsze dojne krowy to własnie MMO. Lepiej wiec zainwestować teraz i potem przez lata odcinać kupony od (daj Boże) dobrze wykonanego tytułu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MMO tym bardziej oparte na mikropłatnościach to żyła złota nadal.. więc myślę że dzięki temu mogą się wybić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2012 o 08:28, VrOObel69 napisał:

przepraszam ale masz rację - nie znasz się, lepiej jest zainwestować w coś co na pewno
im przyniesie w długofalowym rozliczeniu kupę kasy (uniwersum W40K ma ogromną rzeszę
fanów), nie trzeba mega myśliciela żeby zauważyć, iż obecnie najlepsze dojne krowy to
własnie MMO. Lepiej wiec zainwestować teraz i potem przez lata odcinać kupony od (daj
Boże) dobrze wykonanego tytułu


Masz racje, ale czy jeśli będą robić grę i oszczędzać na niej z braku funduszy, to po wyjściu może się okazać mało grywalnym gniotem i będzie to wtedy rozczarowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.02.2012 o 08:59, Gar napisał:

Masz racje, ale czy jeśli będą robić grę i oszczędzać na niej z braku funduszy, to po
wyjściu może się okazać mało grywalnym gniotem i będzie to wtedy rozczarowaniem.


Dokładnie tak, dlatego tak jak napisałem lepiej niech zainwestują teraz, żeby uniknąć sytuacji takiej jak piszesz, że będzie gniot.i Mam nadzieję, że wyciągną lekcję z tego co się wydarzyło z Warhammerem online, też uniwersum świetne i bogate a wyszło przez pośpiech i durne decyzje jak wyszło - teraz to tylko ledwie drgający trup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 08:28, VrOObel69 napisał:

przepraszam ale masz rację - nie znasz się, lepiej jest zainwestować w coś co na pewno
im przyniesie w długofalowym rozliczeniu kupę kasy (uniwersum W40K ma ogromną rzeszę
fanów), nie trzeba mega myśliciela żeby zauważyć, iż obecnie najlepsze dojne krowy to
własnie MMO. Lepiej wiec zainwestować teraz i potem przez lata odcinać kupony od (daj
Boże) dobrze wykonanego tytułu

Ale czy będą w stanie dokonać innowacji i stworzyć nowoczesne MMO? TOR jest prawdopodobnie ostatnim 100% hotkey MMO, które odniosło sukces. Do ukazania się Dark Millenium live będą już Terra, Guild Wars 2, może nawet Titan. Licencja Star Wars + nacisk na, nie okłamujmy się, single player, potrzyma jeszcze fanów przy TOR przez jakiś czas, ale fanbase 40k nijak się ma do tego Gwiezdnych Wojen.
Do tego dochodzi fakt, że ani Relic ani Vigil nie mają doświadczenia ani w tworzeniu MMO, ani w tworzeniu RPG.
Sądząc po długim czasie do premiery, stawiam na to, że THQ wie, że albo wyjdą na prostą, albo będzie jeszcze gorzej i zamknął działalność (?), więc MMO i tak pójdzie pod nóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 02:16, Brambor napisał:

Ok. A Dawn of War albo Company of Heroes ? Co z nimi ?

Nie było oficjalnej zapowiedzi - spodziewaj się jej na E3 albo gamescomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co z tego że THQ nie ma doświadcznia w MMO. To nie jest żaden wyznacznik. EA / Mythic to doświadczenie miało i co? WAR to totalna porażka, od SWTORa ( przy projekcie pracują ludzie z Mythica n/c ) po mału zaczynają odchodzić ludzie( nudny endgame, bugi, niezbalansowane PvP ) Jedynie do tak starego tytułu jak Ultima Online nie można się przyczepić. Ta gra ma w sobie magię mimo lat.
Właśnie dlatego że nad grą MMO pracuje ktoś zupełnie świeży, "nie zepsuty", ta gra ma szansę odnieść sukces.
Dodatkowo THQ ( jeśli chodzi o WH 40k ) fajnie trzyma sie lore, a to akurat się podoba ( przynajmniej mnie )

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ON ŻYJE !!!! Mhahahah ON ŻYJE !!!!!!. THQ ma jeszcze szansę się podnieść, czekamy na gorące tytuły i możliwe, iż dzięki nim firma stanie na równe nogi. Niestety stąpają po krawędzi, jeśli się przejadą na jakiejś premierze może być źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.02.2012 o 08:28, VrOObel69 napisał:

<ciach>


Fakt faktem że na MMO można góry pieniędzy zarobić, ale można też sporą kasę utopić. Dlatego też myślę że to trochę ryzykowne, robić MMO mając kłopoty finansowe. Choć nie powiem, chętnie w Dark Millennium zagram, w końcu WH40k to świetne uniwersum. :)

Szkoda że nowe Metro pojawi się dopiero w przyszłym roku. A jakby tak jeszcze w tym albo następnym roku pojawił się nowy CoH...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Galder_Grasfiord - czytanie ze zrozumieniem, to trudna sztuka najwyraźniej - napisano, że 300 milionów, rpzychodu a nie zysku - a od przychodu trzeba odjąć koszty żeby dostać zysk. Dalje masz więc napisane, że 56 milionów straty (zysk = -56kk). Mentalność kapitalistyczna? Raczej zdrowy rozsądek pozwala sądzić, że to nie jest dobrze....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Metro: Last Light dopiero w 2013 roku! Ale lipa niesamowita. Już nie mogę się doczekać jak wrócę do podziemnych tuneli Moskwy. Klimat jaki miał Metro 2033 to praktycznie żadna gra nie może się równać. Mam nadzieję że Last Light będzie jeszcze lepsze pod tym względem. Chociaż po filmikach jakich widziałem jestem w pełni spokojny :) Dobrze że Darksiders II wychodzi w lato :D Nie wiedziałem że Crytek robi Homefront 2. Aż mnie zaskoczyło. Czas pokaże i fajnie żeby Metro jednak w tym roku wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mocno zaciskam kciuki aby jednak to było dobre MMO. Na chwilę obecną w zasadzie nie wiemy czego się spodziewać po tej produkcji poza wyrwanymi z gardła producentów zajawkami na Game Developers Conference Online z końca ubiegłego roku:
-Podział klas na dwie frakcje - Chaos i Porządek.
-Maksymalny poziom postaci to 60.
-Do dyspozycji graczy zostaną oddane zarówno otwarte przestrzenie, jak i lokacje instancyjne.
-Lokacje będą bardzo zróżnicowane - od ośnieżonych terenów po wnętrza statków kosmicznych.
-W grze pojawią się gildie.
-Od 40 poziomu mają być dostępne unikalne klasy (hero class)

Co jak narazie dość mało mówi tak naprawdę o samej rozgrywce, bo pod każdym z tych podpunkcików można dorobić masę spekulacji typu co, gdzie, kim, itd itp. Może się z tego lęgnie klasyczne MMO, może tam się rodzi coś zupełnie ciekawego nowego, może stary odgrzewany kotlet ale w nowym sosie? pożyjom uwidim ;)) tak jak mówiłem MOCNO 3mam kciuki @@

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować