Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

The Elder Scrolls V: Skyrim - Creation Kit już w przyszłym tygodniu. Razem z niespodzianką dla graczy

24 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Pete Hines z Bethesdy zdradził, kiedy będziemy mogli pobrać oficjalne narzędzia moderskie dedykowane The Elder Scrolls V: Skyrim. Creation Kit zostanie udostępniony już za kilka dni.

Przeczytaj cały tekst "The Elder Scrolls V: Skyrim - Creation Kit już w przyszłym tygodniu. Razem z niespodzianką dla graczy" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arumantis może być i płatna, lubię takie popierdółki. Tylko co z tego jak w Polsce nie kupisz żadnego DLC do Skyrim, bo tej gry nie ma w naszym regionie (brawa dla cenędzy!)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cenega cenegą, ale Steam i panowie z Valve są równie winni. Bo u nas nie kupisz w ogóle niczego czego nie ma pod polską wersję. Ja sobie sprowadziłem Fallout: New Vegas z UK i ostatnio była promocja na te "dodatki" (w cenie na jaką zasługuje to całe DLC) to i tak nie mogłem kupić wszystkich. W ogóle dzielenie tego na regiony mnie irytuje. Jak sprowadzę sobie grę na PS3 ze stanów to też nie będę mógł korzystać z DLC z Europy do tej samej gry. Tak więc jak widać to generalnie jest jakaś dziwna polityka. Kolejny powód dla którego można nienawidzić tej całej mody na DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na pewno nie będą tekstury w HD, bo to jest coś, co robią moderzy cały czas nawet bez Creation Kita, więc jak sama Bethesda miałaby się jeszcze w to bawić, to zmarnowali by tylko czas. Jeśli mowa o niespodziance, to stawiam, że wrzucą jakieś małe DLC albo ciekawy patch; zapowiedź niespodzianki, która okaże się zapowiedzią DLC, jak dla mnie jest bezsensu...

P.S. Wcześniej napisałem to w złym temacie przez przypadek >.>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 14:54, lis_23 napisał:

A czy ten cały Creation Kit będzie tylko po angielsku?
jesli tak, to jest to tylko zabawka dla wybranych.


Będzie, ale tak dobrze angielskiego znać nie musisz, zawsze możesz ze słownikiem siedzieć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 14:54, lis_23 napisał:

A czy ten cały Creation Kit będzie tylko po angielsku?
jesli tak, to jest to tylko zabawka dla wybranych.

Dla wybranych, powiadasz?:) CS dla TES III i IV jest po angielsku, tak samo, jak do Falloutów. Mimo to, mody liczy się w dziesiątkach tysięcy. Dla chcącego nic trudnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 16:23, lis_23 napisał:

Pisząc " dla wybranych " miałem na myśli: " nie dla mnie " ;)


I tak trzeba znać podstawy skryptowania zeby coś porządnego zrobić, więc tak czy siak, albo się umie/chce się nauczyć, albo nie ; -)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 16:23, lis_23 napisał:

Pisząc " dla wybranych " miałem na myśli: " nie dla mnie " ;)


Jak się bawiłem podobnym narzędziem w Morrowindzie to też angielskiego prawie nie znałem, ale po znalezieniu poradnika też jakieś mody udało mi się stworzyć. Oczywiście, żeby stworzyć coś większego, to trzeba mieć czas, ale naprawdę płynna znajomość angielskiego nie jest niezbędna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 16:26, Lerten napisał:

I tak trzeba znać podstawy skryptowania zeby coś porządnego zrobić, więc tak czy siak,
albo się umie/chce się nauczyć, albo nie ; -)


Większość modów, które znajdziesz chociażby na Nexusie, nie posiada żadnych skryptów i to ich nie przekreśla, więc skrypty tutaj nie są wcale tak bardzo potrzebne, chyba że chcesz robić coś naprawdę ambitnego/wielkiego/skomplikowanego to wtedy znajomość skryptów by się przydała :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.02.2012 o 16:26, Lerten napisał:

I tak trzeba znać podstawy skryptowania zeby coś porządnego zrobić, więc tak czy siak,
albo się umie/chce się nauczyć, albo nie ; -)


Skryptowanie w większości modów do TES III i IV było nie potrzebne, najprawdopodobniej tak samo będzie tutaj. Tylko większe, ambitniejsze i bardziej rozbudowane produkcje posiadały różnego rodzaju skrypty. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że nikt nie wpadnie na stworzenie Morrowind''a kiedy narzędzia zostaną już udostępnione?
Ja właśnie zainstalowałem grę. Zostaje czekać na udostępnienie Robert Burneika(tudzież Hardkorowy Koksu) mod i możemy bawić się w wojownika-kowala :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować