Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III w co-opie tylko dla czterech graczy. Nowe szczegóły

17 postów w tym temacie

Tylko 4, ta standaryzacja zabija czasami zabawę, ktoś ma 4 kolegów i co ? jeden będzie sobie sam grał bo nie ma miejsca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2012 o 11:37, piorko90 napisał:

Tylko 4, ta standaryzacja zabija czasami zabawę, ktoś ma 4 kolegów i co ? jeden będzie
sobie sam grał bo nie ma miejsca...


To nie jest standaryzacja, ale DESIGN gry... Na ilu maksymalnie graczy co-op jest fajny? Na 4. Ok, to robimy co-op 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powodów decyzji Bashiok nie wyjaśnił, można zatem jedynie domniemywać, że chodzi o zachowanie balansu lub ograniczenia sieci.

^^ Lol, dwanaście lat temu dało się w Diablo 2 zrobić coopa dla ośmiu graczy (i nawet na moim nędznym modemie dało się w to grać), a teraz takie tłumaczenia ? Czy raczej "domniemania" newsmana bo "książe" z Blizzarda (firmy ponoć najbardziej przyjaznej graczom) nie raczył się nawet pofatygować z odpowiedzią skąd taka decyzja i OGROMNY krok wstecz względem poprzedniej częsci.

Coraz gorzej się ten tytuł zapowiada, do tego "deweloperka" D3 ciągnącą się w nieskończoność bardziej przypomina jakiś happening niż poważne podejście do swojej pracy.

Pepsi prosiłbym jeszcze o linka do tego twittera, z chęcią poczytam co tam jeszcze wycięto, oczywiście "dla dobra graczy".

ps. Ciekawe jak na brak tekstur w HD zareagują najweksi graficzni "onani" i "fani" Blizzarda, bo nie ma żadnej wątpliwości, że każda inna firma za taką decyzję zostałaby zmieszana z błotem, zwłaszcza po lekceważącym tekście: "I tak nie sprawiłoby to żadnej różnicy " ---> lol, świetny bon mot ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2012 o 11:46, Lordpilot napisał:

Pepsi prosiłbym jeszcze o linka do tego twittera, z chęcią poczytam co tam jeszcze wycięto,
oczywiście "dla dobra graczy".


Odpowiedzi są rozbite, w newsie wspomniałem tylko o najważniejszych rzeczach z wczorajszych odpowiedzi Bashioka. Szukaj tych datowanych na 7 lutego. W każdym razie jeśli chodzi o co-opa, to pytanie brzmiało:

Do you have plans on later expanding the 4 player cap? 4 seems low. I mean, there ARE 5 classes...

A odpowiedź: No plans.

https://twitter.com/#!/Bashiok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chcą wypuścić na konsolę więc, trzeba ograniczeń postaci i wysokości tekstur. Proste. Miałem kupić, ale jak zobaczyłem te kolorowe grafiki to już kilka tat temu mnie odepchnęło.
Jeszcze miesiąc i sobie w me3 będę pykał. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej części każda z klas uzupełniała co-op w istotnym stopniu.

D3 wydaje się być bardzo złożone. Tak złożone, że balans siada. Zastanawiam się, w jakim kierunku pójdzie Blizzard
i jak dużo będzie pojawiać się łatek po premierze, które na bieżąco poprawią rozgrywkę.

A co-op powinien być przynajmniej na 5 osób, bo tyle jest klas i żeby sprostać D3 na Hell bądź jeszcze trudniejszym poziomie, trzeba korzystać z całego dostępnego arsenału :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tak jak w Little Big Planet twórcy mówili, że nie jest technicznym problemem gra w 8 osób, problemem jest rozgrywka - w tym przypadku ktoś musi na kogoś czekać etc. Zresztą.. Blizzard i tak coś pewnie w tej kwestii zmieni, jak nie przy okazji dodatku to przy patchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Diablo III w co-opie tylko dla czterech graczy." Dla mnie to optymalna ilość, potem robi się totalny chaos a i 3 osoby łatwiej zebrać w tym samym czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2012 o 12:16, Verbatim napisał:

Pewnie chcą wypuścić na konsolę więc, trzeba ograniczeń postaci i wysokości tekstur.
Proste. Miałem kupić, ale jak zobaczyłem te kolorowe grafiki to już kilka tat temu mnie
odepchnęło.
Jeszcze miesiąc i sobie w me3 będę pykał. :D

Postawa i podejście dzisiejszych graczy. "Zobaczyłem kolorową grafikę to już mnie odepchnęło" .... <--- sto pro real gracz brawo =.=. Grając w dzisiejszych czasach np: w Gothic II przy masach innych Assasinów i Skyrimów też powiesz, że do do G2 nie powrócisz bo jest przestarzały o wygląd gry cię odpycha ?
Kolejna ta sama powielana opinia. [Masowcy] A jaką byś niby chciał ? Mniej kolorową niczym filmy sprzed 30-40 lat. ? Gdzie kolor był blady i wydawał się młdy ?. Chcesz to sobie na czarno biały ustaw i nie będziesz miał kolorków ^^.
Chyba niektórzy się nie pogodzili z tym, że trzeci diablo wygląda tak a nie inaczej i już się to nie zmieni.
Mnie też ona do końca nie przypadła ale jakoś się z nią pogodziłem i zaakceptowałem. Gorzej to mogło wyglądać. Aż tak źle/strasznie nie jest.

Pozdrawiam.

@Temat
Mnie ten news nie dziwi bo o tym, że D III ma mieć co-op 4 graczy już trochę czasu wiem.
Aczkolwiek szkoda, że będzie ich tylko 4 [może tylko na ten moment] może wypuszczą za jakiś czas łatkę co to zmieni. Osobiście liczyłem na 5-6 graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2012 o 12:16, Verbatim napisał:

Pewnie chcą wypuścić na konsolę więc, trzeba ograniczeń postaci i wysokości tekstur.
Proste. Miałem kupić, ale jak zobaczyłem te kolorowe grafiki to już kilka tat temu mnie
odepchnęło.
Jeszcze miesiąc i sobie w me3 będę pykał. :D


Bo grafika jest najważniejsza super. Kupujemy gry ze względu na grafikę - dzięki za oświecenie... Myślałem do tej pory, że liczy się grywalność i fabuła gry, a tu zobacz jednak nie bo to jest zepchnięte na dalszy plan bo trzeba mieć super extra hiper grafikę HD...

Pomyśl masz super grafikę, walczysz z wielką grupą przeciwników, bo w tej grze jest to możliwe, łapiesz laga i przez to giniesz i tracisz część doświadczenia oraz złota, czy nie lepiej zrobić słabszej grafiki by takich sytuacji uniknąć? Nie rozumiem jak można skreślić grę ze względu na grafikę...

Może grafika nie jest mroczna tak jak w Diablo 2, ale też nie jest taka jak w World of Warcraft, lokacje są piękne, jest to świat brudny, widziałem filmiki z bety i naprawdę nie ma się czego bać, graficznie stoi na przyzwoitym poziomie.

A co do tematu 4 osoby mi to pasuje, nie będzie takiego bałaganu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2012 o 13:33, Isildur napisał:

Bo grafika jest najważniejsza super. Kupujemy gry ze względu na grafikę - dzięki za oświecenie...
Myślałem do tej pory, że liczy się grywalność i fabuła gry, a tu zobacz jednak nie bo
to jest zepchnięte na dalszy plan bo trzeba mieć super extra hiper grafikę HD...

Nie mów, że o tym nie wiedziałeś?? Ale na szczęście teraz zostałeś oświecony i nie będziesz teraz "błądził we mgle"<Witaj w stanie oświecenia>.

A tak na poważnie to: 5 osób było by super ale 4 też jest ok, łatwiej jest wtedy znaleźć grupę w co mi graj. Grafika też jest na wystarczającym poziomie, zawsze to mój gruchot to udźwignie.

Diablo III, Marcin na ciebie czeka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O tym, że co-op będzie do 4 graczy było wiadome już dawno.
@Lordpilot
A dlaczego to taki OGROMNY krok wstecz? D2 miało poziom trudności przystosowany do 8 graczy (gdzie naprawdę przy 8 graczach sprawę mocno utrudniał chaos jaki się dział na ekranie) a teraz D3 rozgrywkę w multi dostosuje do 4 (chociaż znając Blizzarda zmienią jeszcze zdanie i dadzą równo tyle graczy ile jest klas) dzięki czemu w trakcie gry będzie mniejszy pieprznik. Pamiętaj, że teraz zarówno rozwój postaci jak i taktyki grania będą zupełnie inne niż w D2 tak więc i balans się pozmieniał. Co do odkładania premiery, nie jesteś pierwszym i na pewno nie ostatnim krzykaczem w historii tej firmy, już za czasów SC1 ludzie narzekali, że gra jest robiona za długo. Ja się w ich przypadku przyzwyczaiłem do czekania i mi zwisa czy premiera będzie jużterazzaraz, czy przesunie się jeszcze o kilka miesięcy. Co do grafiki. Kto na litość Boską kupuje gry Blizzarda dla grafiki? Przecież każda ich gra pod tym względem była zacofana (no może, W3 nie było, ale też rzyci nie urywało) i myślę, że do tego wypadałoby się przyzwyczaić. Albo nie kupować ich gier, przymusu przecież nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście też uważam koncept gry w wiele osób za wypalający się i momentami frustrujący. Np. raidy w MMO - max co mogę zdzierżyć to 10ki, a optymalną liczbą ludzi do wspólnej gry wydaje się być 4-6 i mam nadzieję że z tym zakresem w uwadze gry będą tworzone coraz częściej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2012 o 13:12, Chessman2005 napisał:

"Diablo III w co-opie tylko dla czterech graczy." Dla mnie to optymalna ilość, potem
robi się totalny chaos a i 3 osoby łatwiej zebrać w tym samym czasie.

Bez sensu to, że d2 było na 8 osób max nie oznaczało, że mogłeś zacząć grę dopiero jak miałeś osiem osób można było grać samemu albo we 2-8 graczy. I tak samo jest z d3 to że można grać we 4 nie znaczy, że możesz grać tylko we 4 i nie mniej. Tak więc nie wiem co by komu przeszadzało jak by zrobili max więcej graczy. Wcześniej liczyłem na jakieś mody które zwiększyłyby liczbę max graczy, ale mody też będą zabronione więc trochę kiepsko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować